برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 14:05

%من یه سوال فنی از گزارشگر محترم و بنیامین محترم دارم, من هیچ کوجا بارانو (همون دختر بنیامین ) نمی بینم .
الف)هست و ما نمی بینیم
ب) ما نمیبینیم
ج) اصلا نیستش

لطف توضیح بدین که با این گزارش و عکسا و متن یه جای کار می لنگه برار!!!!!!مگه ایشان نگفته هدفش از رفتن به ساریخانی جز شاد کردن اون بنده خداها, هدیه تولد دخترش و اموزش عشق بی قید و شرط به اون بوده؟!ولی بارانه کوجاست؟؟؟؟

% !بعد ببین برار همه انسانا نیکوکاری می کنن به ویژه وقتیکه مرادی از خدا دارن.این آقایونم شق القمر نکردن .تازه شدن یه شهروند معمولی مثل 70000000 دیگه.تنها فرق آدما توجه کن تو ’فقط سبک و سیاق نیکوکاری هر انسانیه که یه جوره .ولی انسان خوب در خفا نیکوکاری می کنه.خدا بیامرزه رفتگان شمارو هم ,بزرگای خوانواده ما همیشه یادمون دادن(( وقتی دست راستت ثوابی می کنه دست چپت هم نباید بفهمه!!!))تو توجه کن این خیلی توش حرفه.
شما طوری نشون میدین که هر کی ندونه فکر می کنه این عجب پدیده نادریه که اتفاق افتاده.اقایون از خودتون می پرسم اگه بیشتر مردم ما نیکوکار نبودن اصلاسنگ این کشور چه جوری می چرخید؟من خیلی با نمایشا مخالفم و به نظرمن توهین به 70000000 میلیون مردمه که هر آن با فدا کاری ها و از جان گذشتگی ها شون دارن مارو از صدهزار بلا و بدبختی دور نگه میدارن.الان یادم افتاد به پایتخت 3 و اون نطق فوق العاده زیبای محیطبان که از فداکاری های محیطبانان میگفت از اتش نشان ها از.... از..... از.....ادمایی که نه ادعا دارن نه نمایش میدن از جونشون برای ما مایه گذاشتن بعد شماها...
منظورتون چیه؟
یادم می افته به اتش نشانی که رفت تو دل اتیش تا زندگی ببخشه...اگه این نمایشا اوج نیکوکاریه شماست پس اونا کین؟؟؟ فرشته حتما.چون اونا از ادم بودن خیلی بالاتر رفتن.
اصلا تو اکثر مشاغل همه بی ادعا دارن ایثار می کنناز نیکوکاری خیلی گذشته. که اگه نبودن نه الان من بودم نه تو که بخوایم بشینیم اینها را بگیم و بشنویم.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما