برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه 1 شهریور 1392 - 22:41

انتقاد از یه هنرمند، به شرطی که منطقی‌ و درست انجام بشه، بسیار هم عالیه و من مطمئنم آقای فلاحی خیلیم ازش استقبال می‌کنن، ولی‌ اگر منطقی‌ و درست انجام بشه. توهین کردن و زیر سوال بردن نکاتی‌ که شاید در حد توان و دانش ما نباشه اسمش انتقاد نیست.

به نظر من موسیقی آقای فلاحی بسیار زیبا و بی‌ نظیره، ایشون در سبک موسیقی پاپ یکی‌ از بهترینها هستند و مطمئنم هر منتقدی که دانش موسیقی بالایی‌ داشته باشه این گفته رو تایید می‌کنه.

من به نظر و سلیقهٔ همتون احترام میزارم و در حدی نیستم که بخوام به کسی‌ بگم اشتباه می‌کنن یا درست میگن. فقط اینو میدونم که من هیچ وقت. هیچ وقت اینطور عاشقانه از موسیقی یه خواننده لذت نبرد‌م، از بچگیم با موسیقی بزرگ شدم و بهترینهای موسیقی رو هم شنیدم. ولی‌ اون عشق، پاکی‌ و صداقتی که تو کلام مازیار فلاحی هست، آرامشی تو وجودم میاره که هیچ کس تا حالا نتونسته. مازیار فلاحی توان و قدرت اینو داره که با موسیقی‌، صدا و کلام بی‌ نظیرش دنیای احساس یه نفرو زیرو رو کنه، اگه یه خواننده بتونه تا این اندازه به شنوندش نزدیک باشه، مطمئن باشین کارشو خیلی‌ عالی‌ بلده. من عاشقانه کار آقای فلاحی رو دوست دارم و بیشتر از همهٔ دنیا براشون احترما قائلم.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما