برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:58

به نام خدا

سلام

هر آلبوم و کاری یک سری مخالفان و البته یک سری منتقدانی رو به دنبال خود داره و باید از وجود این دو دسته خوشحال بود که پیشرفت های امروز مدیون مباحثات این دسته ها بوده است.
اما متاسفانه امروز ما جای انتقاد و تعریف های منطقی رو به انتقاد و یا تعریف های تعصبی و دور از واقع دادیم.اینطور رفتار ها مانع پیشرفت موسیقی ایران می شه که امروز این رفتار هارا حتی در جمع های فرهنگی چون رسانه ها هم مشاهده می کنیم که به صورت فاحشی تعصبانه و دور از واقع به تمجید و بزرگداشت هنرمندی و کوبیدن یک هنرمند دیگر می پردازند اما من از همه ی هواداران و دوستان گلم خواهش می کنم بحث های تعصبانه که هیچ نتیجه ای رو در بر ندارد رو کنار بگذارند و دور از حاشیه در باره ی آلبوم بحث کنند تا به پیشرفت موسیقی ایران منجر بشه.وگرنه این بحث های کودکانه و مقایسه های نا بجا(مثل مقایسه ی محسن چاوشی با شجریان و یا رضا یزدانی با علی اصحابی) چیزی جز جدال و ضربه خوردن به موسیقی هنرمندان نیست.

علی اصحابی و جمع هواداران با رویی باز پذیرای انتقادان حرفه ای و منطقی شما دوستان عزیز هستند.امیدوارم بحث های خوبی رو از این به بعد داشته باشیم.

در ضمن از هواداران آقای محسن چاوشی ,حمید عسکری,محسن یگانه و رضا صادقی و همه ی کسانی که در جهت پیشرفت موسیقی در این پست نظر دادند تشکر می کنم.

با تشکر ,شهریار خزایی

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 2 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما