برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:57

سلام خدمت عزیزان موسیقی دوست...
در مورد آلبوم باید بگم که آلبوم خوبی بود و باید به تیم این کار تبریک گفت.
من چند تا حرف دارم که از موسیقی ما تقاضا دارم نظرمو تایید کنن.
یه عده ی محدودی در موسیقی ایران هستند که کارشون تخریبه ،یعنی فقط با این کار احساس آرامش می کنن ،این عده فقط میگن خواننده ی محبوب ما بهترینه و بقیه نابود بشن هم فرقی به حالشون نداره ،اتفاقا خوشحال هم می شن.
من اصلا و ابدا قصد توهین یا کم احترامی ندارم اما این خصوصیاتی که می گم در طرفداران آقایان حمید عسکری و مخصوصا محسن چاووشی بسیار مشهوده ،در حالی که هردو این خوانندگان جزو با شخصیت ترین ها هستند.
این افراد میان و در صفحه هایی که مربوط به آلبوم دیگر خوانندگانه شروع به تبلیغ خواننده ی خود می کنن و در موارد بسیاری هم دیدم که به راحتی تمام به هرشخصی که دوست دارند توهین یا بی احترامی می کنن.
عزیزان موسیقی یه چیز کاملا سلیقه ایه ،به خاطر همینه که تمام خوانندگان دنیا واسه خودشون طرفدار دارن ،چون هرکس به سمت موسیقی و خواننده ای میره که بهش علاقه داره.
پس نمیشه با زور گفت فلان خواننده بهترینه ،شما هم اگه مثلا چاووشی رو می پسندید خوب برید اونو گوش کنید ،کسی که به زور نمیگه بیاین حتما یه خواننده ی دیگه گوش کنین!!!
خواننده ،آهنگساز ،تنظیم کننده و شاعران چند مدت زحمت می کشند و یه کاری رو ارائه میدن و این افراد میان و هنوز چند ساعت از انتشار آلبوم نگذشته خیلی راحت تمام کارو زیر سئوال می برن!
این کارا واقعا تاسف آوره و امیدوارم دیگه شاهد اینگونه کارا نباشیم یا حداقل کمتر بشه و به خواننده و سلیقه دیگران بی احترامی نشه.
در مورد سیروان خسروی هم دیدم که خیلی ها اومدن و گفتن خیلی ضعیفه و درجه سومه و...
خوب اگه ایشون درجه سومه لطفا درجه 2 و 1 هارو معرفی کنید تا ما هم بشناسیم؟!
سیروان در حال حاضر مدرن ترین و متفاوت ترین موسیقی و تنظیم رو ارائه میده.
دو خواهش کوچک هم از موسیقی ما دارم ،یکی اینکه شما که نظرهارو میخونین پس لطفا نظراتی رو که ربطی به اون آلبوم نداره تایید نکنین ،اینجوری خیلی از این بی احترامی ها به وجود نمیاد.
دوم هم اینکه اگه امکانش هست واسه سایتتون عضویت بذارین تا فقط اعضا بتونن تو نظرسنجی ها شرکت کنن تا اینجوری حداقل نظر سنجی ها کمی واقعی تر بشه ،ممنونم.
به امید پیشرفت هرچه سریعتر موسیقی ایران.
با تشکر.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
9 + 5 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما