برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

7 ساله دارم اهنگ های سلطان و گوش میدم.این فقط یه جمله نیست تک تک اهنگ های رضا صادقی رو حفظم.از بس گوش دادم حتی می دونم مثلا تو فلان اهنگی که سلطان 10 سال پیش خونده کجا شروع به خوندن می کنه کجا اوج می گیره.
رضا صادقی یه سوپر استاره که نه از کس دیگه تقلید می کنه نه اهنگ هاش شبیه اون وره ابی هاست خودش صاحب سبک،سبک به خصوصی واسه خودش داره با طرفدارای خاص خودش.خوانندهای بزرگ دنیا هم همین جور هستن.بعضی ها انگار توقع داشتن رضا صادقی بیاد بخونه:تورو من،من تورو یا از این اهنگ های شیش و هشت.ما که طرفداره سلطان هستیم منتظره همین البوم بودیم.
رضا صادقی همینه.قرارم نیست همه خوششون بیاد.خوب بعضی ها که اهنگ های شکلاتی قند و نباتی می خواستن اصلا چرا رفتن سراغ این البوم که حالا می گن غمگین بود؟مثل اینه که محسن چاوشی بیاد بارو بندیل و ببن بخونه.
واکنش ها به این البوم هم همین جوره.اونا که دنبال موزیک های شیش و هشتی هستن خوششون نمیاد کسایی هم که مثل من دنبال اهنگ های احساسی هستن این البوم واسشون شاهکاره به تمام معناست خوانندهایی هم موندگار می شن که دنبال احساس برن نه سلیقه بازار.
مطمن باشید سلطان ماندگار خواهد بود واسه همیشه.هر کاری هم بکنید این البوم 5و6 تا اهنگ داره در حده فوق العاده قشنگ که ادم می مونه چی بگه مثل
مرگ و زندگی
یکی بود یکی نبود
ماهگرد حلقه ها
نقطه سره خط
رویای دریا
اغوش تو
همین 6تا اهنگ ارزش داره به کل البوم هایی که تا حالا اومده.سلطان نشون داده تو کنسرت هاش محبوب ترین با نظره چندتا بچه هم خراب نمی شه.شادمهرم اکثر اهنگ های البومش قبلا شنیده شده بود ربطی به خوب بودن یا بد بودن البوم نداره.باید کلا به این البوم نگاه کرد نه این که بگید بعضی اهنگ ها لو رفته پس خوب نیست.
چاکره هر چی با مرامه و اونا که واقعا منصفانه نظر میدن.قربون سلطان برم که البومش مثل فرش دستباف می مونه.هر چی بیشتر گوش کنی بیشتر خوشت میاد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
14 + 6 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما