برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

کمی خودم سانسورش کردم خواهشن بزاریدش...
مهران دوباره پیدات شد ..
اینجارو بخون...
(محسن چاووشی، خواننده با استعدادی است. این را با یک‌بار گوش دادن ترانه‌های فیلم «سنتوری» می‌توان فهمید و پیش از آن هم با آثاری که غیررسمی از او منتشر شده بود می‌توان حدس زد که از همه کسانی که همزمان و همشکل با او شروع به‌کار کرد با استعدادتر است و بهتر آواز می‌خواند.)
مثل اینکه این قسمت رو نخوننده بودی یا نخواستی که بخونی...محسن بهترینه کوچولو این رو بکن تو گوشت...با این همه انتقاد بازم کسی به پای چاووشی نمی رسه خواهشن بفهم اینو البته اگه عاقلی.
تو نمی تونی چاووشیو تو کشور خراب کنی چون عددی نیستی بچه جون ... همینقدر که تا حالا تونستی چاووشی رو خراب کنی از این به بعدشم می تونی...چاووشی رو اکثریت مردم دوست دارن ... نظر قبلی من رو نخوندی؟؟؟

تو به این البوم می گی سخیف...البومی که از نظر اکثریت بهترین البومه 88 بود...تو خجالت نمی کشی به نظر اکثریت توهین میکنی و ارزشی برای نظراتشون قائل نمیشی؟تو ادب نداری؟در دیزی بازه حیایه گربه کجا رفته...خب بنده ی خدا بابا تو چرا نمی فهمی ما چی می گیم؟؟؟از صدا و اهنگای چاوشی خوشت نمی یاد بیزاری خوب گوش نکن ...
چرا می یای اینقدر حرح بیهوده می زنی؟؟؟از چاووشی بدت می یاد تا اسمش رو می بینی فرار کن و دمبالش نگرد چرا می یای تو بخشی که از چاووشی نوشته؟؟؟دلیلی نداره که به این همه سلیقه توهین کنی...

تو توی موسیقی این کشور چه نقشی داری که بخوای نجاتش بدی؟؟؟ توهم زدی فکر کردی که وزیر ارشادی؟؟؟
مفتشی؟؟؟
چه پستی داری؟؟؟
چرا بزرگان موسیقی اگه شماها راست می گید باها تون هم صدا نشدن؟؟؟
بس کن این مسخره بازی رو ... دیگه شورش رو در اوردید ...
از عوامل محترم موسیقی ما خواهش می کنم نظر این بنده را بدون هیچ کم و کاستی تایید کنند چون حرف حق رو زدم MER30 باتشکر...محمد از کرمان.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما