برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

اینکه الان صفحه فایر فاکس من به زور داره صفحه مربوط به آلبوم ژاکت رو بعد از دو روز از انتشار اون باز میکنه خودش میگه حرفای نگفته رو در مورد شهرت و بیشتر محبوبیت محسن خان چاوشی!!!!
اما من دوست نداشتم تا قبل از اینکه حداقل یک هفته به آلبوم گوش بدم نظری بدم فقط برای ابراز احساسات به جمله "خون به پا خواهد شد "بسنده کردم اما مجبور شدم شرمنده:
طرفداران سابق استاد چاوشی به حرمت تمام لحظه های عاشقانه ای که با 4 آلبوم زیر زمینی چاوشی مفت مفت حال کردین حالا حداقل تبلیغ منفی نکنید برای آلبوم جدید،یاد تیتر جالب اتفاق نو افتادم بعد از انتشار یه شاخه نیلوفر که میگفت:ما هنوز به چاوشی بدهکاریم!
اما این وسط یه چیز بیشتر داغونم می کنه اونم اینه که آدمی که دل نکرده 1500 بده پای آلبوم و با کمال بی فرهنگی اونو دانلود کرده میاد ذرت و پرت میکنه،حداقل شما دیگه چیزی نگین اعصابمونو بیشتر از این به هم نریزین.
و اما تمام این حرفهای من به این معنی نبود که با ژاکت حال نکردم بلکه فوق العاده هم لذت بردم از این همه احساسی که هنوز چاوشی داره و اونو با پیشرفت موسیقایی فوق العادش تبدیل به یه معجون دلپذیر کرده.
گفتم نمیخوام نقد کنم اما خداییش کدوم آلبوم از کدوم خواننده بود که به غیر از طرفداراش همه با همه ی آهنگها حال کنن،حالا تو این وانفسایی که اکثر آلبوم ها دو سه تا قطعه ی شنیدنی بیشتر ندارند،مخالفا میان 2 تا آهنگ که صرفا با سلیقشون سازگار نیست رو پتگ می کنن تو سر آلبوم.
و اما حرف آخر:ما بآهنگ های ا چاوشی عشق بازی میکنیم عشق ما را از ما نگیرید
پی نوشت:اصطلاح زیر زمینی در مورد چاوشی فقط به این معناست که آلبومها مجوز نداشتند وگرنه کدام آدم با وجدانی(به غیر از امثال آیت الله مهران عزیز بمب خنده سایت و مفسر بزرگ قرآن کریم) انکار میکنه اینو که چاوشی زیر زمین هم بسیار با شرافت تر از بسیاری از روی زمینی ها خوند .کاش حالا متاسفم رو میخوندی استاد تا تقدیمش کنیم به همه ی کسایی که مغرضانه و گاهی بی خردانه نظر میدن.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما