.

تبلیغ بالای قطعه

.
29 اسفند 94
خواننده: 
آهنگساز: 
ترانه‌سرا: 
تنظیم‌کننده: 
plays 109851


دیدگاه‌ها

یکشنبه 1 فروردین 1395 - 00:08

بسیار زیباست

یکشنبه 1 فروردین 1395 - 07:28

خیلی عالی وحماسی...ازنظرمخاطب عام بسیارلذت بردم ...ممنون...موفق باشین

یکشنبه 1 فروردین 1395 - 11:11

عاااااالی بود، بخصوص با صدای پرقدرت شما، منتظر شنیدن کارهای زیباتون هستیم. موفق باشید.

سه شنبه 3 فروردین 1395 - 03:33

واقعا لذت بردم، تمام تاريخ پرشكوه ايران خلاصه كرد.

سه شنبه 3 فروردین 1395 - 17:30

عالی بود
امیدوارم آهتگ های بیشتری رو تو این سبک از شما بشنویم
موفق باشید

دوشنبه 23 فروردین 1395 - 15:14

عالی بود چه صدایی دارید
چقدر خوب و حماسی بود
منتظر اهنگای دیگه ازتون هستیم

دوشنبه 23 فروردین 1395 - 15:23

عالی بود
موفق باشید

دوشنبه 3 خرداد 1395 - 14:54

اصلاً جالب نبود. چون ، ملودي برگرفته شده از يك كار قدي هستش ، از يه خواننده قديمي كه سالهاست فوت كرده.
تا كي ميخوايم از كاراي ايراني كاور كنيم كه همه شنيدن قبلاً ؟

دوشنبه 3 خرداد 1395 - 16:08
سلام

سلام عزیزم میشه لطف کنی و اسم اون اهنگی که از روش کاور شده رو بگی که همه گوش بدن،با حرف که نمیشه یه اهنگ واهنگسازشو زیز سوال برد،منتظریم اسم اهنگو بگید تا گوش بدیم،ممنون.

37.129.226.32
دوشنبه 3 خرداد 1395 - 16:10
سلام

سلام عزیزم میشه لطف کنی و اسم اون اهنگی که از روش کاور شده رو بگی که همه گوش بدن،با حرف که نمیشه یه اهنگ واهنگسازشو زیز سوال برد،منتظریم اسم اهنگو بگید تا گوش بدیم،ممنون.

37.129.226.32
دوشنبه 3 خرداد 1395 - 18:23

ملودى وترانه عالى با صداى خوب خواننده
ممنون كه نام اسطوره هاى ايران را زنده كرديد

دوشنبه 3 خرداد 1395 - 21:23

آه ای خدای من!!!!!!!!شقایق های خونین همچنان چون لاله دربه درند...بسیار خوب

دوشنبه 3 خرداد 1395 - 21:26

آه ای خدای من !‌!‌!‌!! شقایق های خونین همچنان چون لاله در به درند....بسیار خوب (استاد) و دوست خوبم..

دوشنبه 3 خرداد 1395 - 22:18

خیلی عالی بود
لذت بردم

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 01:14

عالی بود
قوی و پر معنا

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 21:43

بسیار زیبا

جمعه 7 خرداد 1395 - 17:14

باید بگم که تنظیم کننده این کار علاقه ی خاصی به سازهای زهی و بادی داره و هیچ علمی در مورد سازهای کوبه ای نداره. چون اومده از کیک و تام تام برای فضا سازی استفاده کرده که استاندارد کارهای این چنینی تیمپانی و طبل کوچیک هستش. سنچهای این کار فوقالعاده مصنوعی بوده. خواننده هم تو ضرب نیست. و در دقیقه ی 4 و ثانیه ی 10 تحریره (اسفندیاره) خارج و فوق العاده کودکانه و با تردید هستش. هورن و گروه کر هم تو ضرب نیستن. من موزیک فیلم داشاکل رو ترجیه میدم.

جمعه 7 خرداد 1395 - 20:57
سلام

من که میدونم این شیطنت شما از کجاس دوست عزیز حسادت بخشی از وجود ادماس که خداوند در وجود شما هم به مقدار لازم گذاشته این کار مورد تایید افراد بزرگی مثل بهزاد عبدی،ناصر رحیمی،ناصر فرهودی،و نوازندگان ارکستر سمفونیک بوده،درباره اون قسمت جمله که فالشی رو بیان کردید این کار ملوداین نداره عزیزم تو تمامی کارهای قدیم هم این مقدار افت کوک وجود داشته ،درضمن اگر شما تونستید 2 میزان کار اینجوری تنظیم کنید و کسی تونست روی این کار در حد این خواننده تاثیر گذاز بخونه، بعد بیاید باهم صحبت کنیم،امیدوارم خداوند از این میزان حسادت شما کاسته وبه خوش قلبیتون اضافه کنه،حالا هم شما برو تخمه بخر بشین فیلم داش اکولو ببین افرین.

5.209.110.202
جمعه 7 خرداد 1395 - 17:27

کلا زهی محور شده. خواننده با تردید میخونه. تحریر ها بچه گونه. تنظیم کننده باید بجای کیک و تام تام از تیمپانی و طبل کوچک استفاده میکرد. بخش کوبه ای ضعیفه. تحریر دقیقه 4 ثانیه 10 خیلی کودکانست. در کل موزیک فیلم داشاکل رو ترجیه میدم.

شنبه 8 خرداد 1395 - 10:36

آقای جهانگیر در موسیقی هیچ بایدی وجود نداره و قرار نیست همه از یک قالب پیروی کنن . در ضمن از تیمپانی هم استفاده شده . شما باید گوشت رو تقویت کنی تا صلاحیت این رو پیدا کنی که راجع به علم دیگران نظر بدی.تا حالا چندتا موسیقی فیلم آنالیز کردی؟ چند تا کار ارکسترال نوشتی؟به جرات می تونم بگم کمتر از تعداد انگشتان دست هم کار نکردی وگرنه اینطوری قضاوت نمی کردی. کمیت و کیفیت حضور یک ساز در ارکستر کاملا به سلیقه آهنگساز و تنظیم کننده بستگی داره و همچنین به نوع کار و ربطی به کسی نداره . کلیت کار در ارتباط با مخاطب عام مهمتره.خواننده هم بسیار منحصر به فرد این سبک کارها رو اجرا میکنه و فعلا کسی رو سراغ ندارم که این سبک رو به این خوبی بخونه .

شنبه 8 خرداد 1395 - 10:48

آقای جهانگیر
در موسیقی هیچ باید و نبایدی وجود نداره و نوع ارکستراسیون و کمیت و کیفیت حضور سازها کاملا به سلیقه آهنگساز و تنظیم کننده بستگیداره. شما باید گوشت رو تقویت کنی شاید هم اصلا گوش موسیقی نداری چون تیمپانی در این کار استفاده شده . خواننده هم این کار رو منحصر به فرد اجرا کرده و فعلا کسی رو سراغ ندارم که این سبک رو بهتر از ایشون بخونه . از نحوه انتقاد شما پیداست که کوچکترین علم و تجربه ای در ارکستراسیون و موسیقی کلاسیک نداری . تا حالا موسیقی فیلم آنالیز کردی؟ چندتا سمفونی رو بادقت گوش دادی و آنالیز کردی؟ چقدر تجربه کار داری؟ به جرات می تونم بگم حتی به تعداد انگشتان دست کار ارکسترال کلاسیک ننوشتی و اگه نوشتی ضبط نکردی. شما هنوز احتیاج به کسب تجربه دارید و در جایگاه منتقد موسیقی نیستی . فقط می تونی نظر کلی بدی . یا کار دوست داشتی یا دوست نداشتی. این حق شماست ولی زیر سوال بردن علم دیگران حق شما نیست.

سه شنبه 11 خرداد 1395 - 07:40

اگر........... این کار بازخوانی باشد که نیست
بازخوانی آثار فاخر و به یاد ماندنی در همه جای دنیا رسمی عقلانی و پسندیده است مگر در نظر خود شیفتگان خود مقبولان که به دلیل عدم کمبود اطلاعات و علم و آگاهی در آن ضمینه ی خاص تخریب را نقد تلقی و نظر و سلیقه شخصی خود را میزنند و میروند و هیچگاه قوت و ضعیف کاری را با هم نمی بینید، مگر ضعف را که منشأ از خود آنهاست.
این اثر به جهت شباهت تن صدای خواننده به یکی از خوانندگان خواص و پر قدرت گذشته این سو برداشت را در ذهن به وجود می آورد که بازخوانی یک اثر تاریخی و برجسته در زمان گذشته است.
در عین ناباوری سرشار از نوآوری های خالقانه است.
باشد که این خواننده ی نو ظهور با ابتکار و خلاقیت و صبر و شکیبایی در مقابل به اصطلاح منتقدین کم علم بر توانایی های علمی و شخصی خود افزاید تا بدون حاشیه هایی که در سر راهش قرار می دهند راه پیشرفت را سریعتر بپیماید.
با سپاس
منتظر کارهای جدید خواهم بود.
ا.م

افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
 
متن ترانه
هزار اسطوره جون دادن که ایران جاودان باشه
یه تاریخی به خون غلتید که اسمت قهرمان باشه

فراموشت نشه این خاک هزاران ساله پابرجاست
غم خون جوون هامون هنوز تو قلب مادرهاست
 
بگو ای خاک خونین بگو از قهر تیمور
بگو از بغض بابک بگو از مرگ منصور
 
بگو ای خاک خونین بگو از آه زرتشت
بگو از مار به دوشی که فرزندانتو کشت
 
بگو از گریه های قلندرهای شبگرد
بگو از شعله هایی که اسکندر به پا کرد
 
بگو از سربداران از اندوهی که داریم
که ما از قرن ها پیش همیشه سربداریم

شکوه آریایی به تاراج زمان رفت
تب دلدادگی از هوای دیلمان رفت
 
چه خنجرها فرو شد به قلب لیث صفار
چه دل هایی که خون شد به تیغ جهل قاجار

نگو هجوم چنگیز رگ و ریشه تو سوزوند
که ایران سوخت اما روی پای خودش موند
 
هنوزم خون کورش تو رگهای من و توست
نگاه مام میهن به دستای من و توست
 
تو این قرن سراسر شب و اشک و شراره
یکی گٌرد آفریده یکی اسفندیاره