.

تبلیغ بالای قطعه

.
پنجشنبه، 20 اسفند 1394
آهنگساز: 
تنظیم‌کننده: 
نوازنده: 
گیتار آکوستیک و الکتریک: علیرضا سنایی
میکس و مستر: 
حسین سالاری مقدم
عکاس: 
فربد رستمی
طراح: 
فربد رستمی
plays 123398

دیدگاه‌ها

عليرضا
37.63.166.23
جمعه 21 اسفند 1394 - 05:17

عالى ، خاص و متفاوت

جمعه 21 اسفند 1394 - 09:36

پرچمت رو دستم داد...
محسن اميري مقدم سلطانه

جمعه 21 اسفند 1394 - 09:41

رفتنت شكستم داد...
محسن اميري مقدم سلطانه

آذين
5.34.212.41
جمعه 21 اسفند 1394 - 15:00

بسياااار زيبا
ساز دهنى فوق العاده بود،متن شعر بسيار زيباس،اجراى امير فردوس هم كه حرف نداره
خيلى لذت بردم،جميعاً خسته نباشين

رعنا
37.63.185.175
جمعه 21 اسفند 1394 - 15:07

چه شعرى ، چه موزيكى ، چه صدايى
گل كاشتيد آقاى فردوس

amin
91.99.5.150
جمعه 21 اسفند 1394 - 16:37

jaleb bood

سهیل
37.63.185.175
جمعه 21 اسفند 1394 - 18:04

بسیار عالی و متفاوت....بهتون تبریک و خسته نباشید میگم

مهسا مقدم
46.209.7.226
شنبه 22 اسفند 1394 - 16:44

با عرض خسته نباشید و تبریک به تیم شما....
آقای فردوس من از طریق این سایت با کارهای شما آشنا شدم... از نظر من پیشرفت روز به روزتون محسوس هست و براتون آرزوی موفقیت هر چه بیشتری می کنم....

شنبه 22 اسفند 1394 - 16:53

جای بسی خوشحالی است که جوانان ما از اشعار زیبا و اصیل استقبال می کنند. اولین آهنگی است که از شما شنیده ام، به نظرم متفاوت و بسیار زیبا بود.
پایدار و پیروز باشید

Narges
37.129.144.156
شنبه 22 اسفند 1394 - 22:34

واقعاً عالى بود. بينظير بود. ممنونيم از امير فردوس و تيمش

نوید
2.179.229.129
یکشنبه 23 اسفند 1394 - 15:19

خواننده صداش در نمیومد سبک موسیقیتون هم معلوم نبود چی هست.. اگر این راک بود پس متوجه نیستید راک چی هست.. میکس و مسترینگ افتضاح نه ولی بد بود .... شما اصلا راه رُ اشتباه اومدی.. صدای شما بدرد پاپ راک نمیخوره البته اگر ، این اثر رُ پاپ راک حساب بکنیم !! شما بایستی بری پاپ خالص بخونی با رگه های از موسیقی کلاسیک ایرانی.. موفق باشید.

چهارشنبه 26 اسفند 1394 - 01:37
الیور :

سلام . با نظرتون موافقم ولی حتی برای پاپ هم صداشون مناسب نیست .
و باید اول رو صداشون کار کنن و بعد اقدام به تولید موزیک کنن.

151.238.126.48
دوشنبه 24 اسفند 1394 - 02:26

انتخاب شعر عاليه، ترجيع بند بي نظيره
خواننده هم خوبه و به نظرم قطعه ي موفقيه

پوريا
5.78.184.113
دوشنبه 24 اسفند 1394 - 18:17

قشنگ بود و به نظرم اتفاقا يه پاپ راك آكوستيك خوب بود
تلفيق دوتا خواننده هم خيلي خوب بود
شاه كشورم بودم...

الیور
151.238.126.48
چهارشنبه 26 اسفند 1394 - 01:47

از بین خوانندگان خواننده اول متاسفانه خواننده نیست و باید ابتدا رو ضداش خیلی خیلی کار کنه بعد اقدام به تولید موزیک کنه . خواننده دوم قابل قبوله .

د رمورد تنظیم هم متاسفانه تنظیم کننده درکی از تنظیم راک نداه و جنس درام انتخاب شده اصلا مناسب نیست و زمانی که گیتار الکتریک اینقدر مهیج داره اجرا میکنه درام خیلی لاغر و کوچیکه برای همین موزیک خیلی از هیجانش و از دست داده کاش درامی مناسب این سبک از تنظیم انتخاب میکردین .
و این ایراد در دقیقه 2:15 از روی جنس HIHAT و صدای TOMTOM ها کاملا مشهود هست . و در همین دقیقه ساز بیس به صورت خیلی شدید کاملا مشخصه که صدا نرم افزاری هست 100% .

مدلاسیون ها هم کاش مناسب تر اجرا میشد . در صورتی که هنوز صدای سازها در گام ابتدایی کشش داره گام عوض میشه مثل اینکه موزیکها جدا ساخته شده و در هم فید شدن . میکس کار هم مناسب نبود .

شنبه 14 فروردین 1395 - 10:39
سولماز

برای نظر شما احترام قائلم دوست عزیز ولی غرض ورزی در این نظرات هست؛ که پسندیده نیست!!!
گوش دادن به موزیک، شعر و صدای بد، همیشه ارزش یک کار خوبُ نمایانتر می کنند.
ب نظر من امیر فردوس ب عنوان یک هنرمند که مدت زیادی از حضور حرفه ای ایشون نمیگذره، بهترین حضورُ در جمع هنرمندان داشتن و در هر اهنگ پیشرفتشون کاملا مشهود بوده .

84.241.37.146
سه شنبه 17 فروردین 1395 - 03:43
الیور

با سلام و عرض تبریک سال نو به شما بانوی گرامی . بنده هم متقابلا برای شما و نظرتون احترام قائل هستم .
تمام موارد و ایرادهای گرفته شده به صورت کاملا جدی مطرح شده و بدون فکر و از روی نا آگاهی نبوده پس نتیجتا هیچ غرض ورزی نیست .
در مورد بعدی دقیقا به خاطر گوش کردن به موزیک و خواننده خوب هست که اینگونه از این موسیقی و خواننده ایراد گرفته شده . متقابلا بنده هم از شما دعورت میکنم تا به موسیقی و خواننده خوب گوش بفرمایین تا دچار اشتباهی بدینگونه نشید .
و اینکه به نظر شما آقای فردوس موفق بودن در کارشون هم نظر شماست کع 100% قابل احترامه ولی من نظر نمیدم و نقد میکنم کارو از لخلظ فنی که برخلاف شماست که نظر شخصیتون و میفرمایید .
و امیدوارم به تفاوت این دو نیز توجه داشته باشید .
لطفا همینطور که من سعی کردم هرچند ناچیز آهنگ و موشکافانه تر نقد کنم و نواقص و مزایایی موزیک رو نوشتم شما هم به صورت دقیق نکات مثت این موزیک رو بفرمایین چون به صورت کلی توضیح دادن و تعریف کردن که کارشناسی نیست و فقط نظر شخصی شماست .
ممنون از توجهتون . با آرزوی موفقیت برای شما سولماز عزیز .

151.238.118.83
چهارشنبه 26 اسفند 1394 - 07:55

من فكر ميكنم اگر سعي ميكنيم كارشناسي نظر بديم نبايد با دوتا اسم انگليسي رديف كردن خودمون رو گول بزنيم
اتفاقا وي اس تي استفاده شده در درام دقيقا در جنس درستي استفاده شده و حتي اگر از سليقه ي شما لاغر هم باشه اين مربوط به ميكس كاره و نه جنس درام!تنظيم كننده اگر دركي از موسيقي راك نداره پس چطور گيتار و تلفيق ها انقدر داره درست صدا ميده؟!نكنه گيتار الكتريك جزوي از تنظيم نيست؟!ميكس هم به نظر من ميكس خوبيه و كمي سليقه ايه كه اسمش بهتر و بدتر نيست!بيس هم خيلي واضحه كه نرم افزاره و توو ٩٠ درصد كارها همينه و اين بد نيست و كشفي هم نيست
خواننده گي هم شاخص هايي داره كه اتفاقا به نظر من هر دو خواننده در استايل خودشون اون شاخص ها رو دارن و اين صفت كه فلاني خواننده نيست براي كسي هست كه يا فالش داره مي خونه و يا اداي درستي از كلمات نداره، نه خواننده اي كه خودش اتفاقا ملودي رو هم فكر كنم ساخته، صفت قابل قبول هم درباره ي خواننده ي دوم واقعا خنده دار بود درست مثل نظر درباره ي اولي.
درباره مدلاسيون هم تنها كشش از گام قبل مربوط به گيتار الكتريكه كه اون هم سليقه ايه به نظرم و حس فيد شدن نمي ده اما اين حس كه انگار يهو اركستر استاپ مي ده رو مي ده كه من هم نمي پسندم

پنجشنبه 27 اسفند 1394 - 13:09
الیور

سلام به شما دوست عزیز . طبق گفته شما در موزیک همه چی سلیقه هست مثل اینکه .

شاید نمیدونین ولی در تنظیم ابتدا باید انتخاب صدا به درستی انجام بشه تا در میکس هم به نتیجه خوبی برسیم , کار سختی نیست میتونین چند نمونه آهنگ راک گوش کنین تا به راحتی تفاوت جنس درام رو در همه اجزا متوجه بشد.
وقتی جنس snare و hi hat ها اینقدر ضعیف و باز هم تکرار میکنم لاغر هست به نظر شما در کنار صدای گیتار الکتریک با اون افکت dist خوب صدا میده ؟
و در مورد گیتار الکتریک ها شما اگر با نوازندگان بزرگ کار کرده باشین میفهمین که خیلی از چیزها توسط خود این عزیزان اجرا میشه و تقریبا تنظیم کننده دخیل نیست . مگر میشه کسی الکتریک رو اینقدر خوب بفهمه ولی درام رو اینقدر بد انتخاب کنه . یکم بیشتر تفکر کنین .

در مورد بعدی من نگفتم بیس باید زنده زده میشد عرض کردم که در اونجا به خاطر نوازندگی بد بیس اینکه صدا کامپیوتری هست کاملا مشخصه که ضعف تنظیم کننده هست .

در مورد خواننده ها هم باید خوانندگی بلد باشید تا متوجه منظور من بشین . چون درک اینکه چه کسی خوب میخونه کار بسیار تخصصی هست . و تحریرهای مبتدی و خامی صدای خواننده اول واقعا داره داد میزنهدر خواننده اول ولی خواننده دوم این خامی رو نداره .

ممنون از توجهتون.

151.238.3.20
جمعه 28 اسفند 1394 - 01:33

اليور عزيز! طبق گفته ي شما اگر مي خوايم چيزي رو متوجه بشيم بايد حتما همون كار رو انجام داده باشيم!
اين چه استدلاليه كه بايد خوانندگي بلد باشيد تا متوجه منظورم بشيد؟!!!
من دليلي به دفاع از اين ترك نميبينم اما شما تلاش داري فني انتقاد كني و من وقتي نظرتون رو خوندم توجهم جلب شد و به نظرم عجيب بود.شما آيا خبر داري كه الكتريك فقط خلاقيت نوازنده بوده و تنظيم كننده هيچي بوده؟!منم خبر ندارم البته، اما اونچه كه ميشه فهميد اينه كه اتفاقا اصلا هاي هت ها ضعيف نيستن به نظرم و جنسشون هم استاندارده همين سبك موزيك هست. و اتفاقا اگر موزيك هاي ديگه در اين سبك رو گوش بديد به اين نتيجه مي رسيد. شما تفكر كنيد دوست ناشناس من.
البته كه تنظيم فوق العاده نيست و ضعف هايي داره اما اين انتقادات شما رو اصلا فني نمي دونم و نميشه قبول كرد كه تنظيم بده!!
اينكه خواننده خوب مي خونه رو مخاطب معلوم ميكنه واينجا آكادمي نيست كه خيلي كار تخصصي اي باشه!
صداي خواننده ها اصلا اذيت كننده نيست و اتفاقا دلچسبم هست و اينكه خواننده خيلي بده به شدت مغرضانه ست و اين از تنها بودن نظرتون در اين پيج كاملا واضحه.نميشه هيچ كس نفهمه و فقط شما بفهمي! اينجاست كه پاي سليقه مياد وسط!
درباره ي ميكس و سليقه هم حرف من رو متوجه نشديد. عرض كردم شايد سليقه ي ميكس كننده باشه كه الكتريك و بيس مثلا قوي تر صدا بده و درام ضعيف تر. همين.به هر حال ديگه دليلي به ادامه ي بحث درباره ي اين ترك ندارم چون به نظرم ماجرا خيلي واضحه و البته اين قطعه هم ضعف هايي داره اما نقد بايد منصفانه باشه و نه صفر و يكي.

دوشنبه 2 فروردین 1395 - 21:14
الیور

بله طبق عرض من باید هرکاری که میخوایم نقد کنیم رو انجام داده باشیم .
شما یعنی اعتقاد دارین که میتونیم پیزی رو نقد کنیم به درستی در صورتیکه اصلا اون کار و انجام ندادیم ؟ این حرفتون جای فکر داره .

در مورد سوالتون که پرسیدین باید عرض کنم بله خبر دارم.
در مورد جنس درام 100% با شما مخالفم .
اینکه خواننده خوب میخونه رو باید کارشناس مشخص کنه نه مخاطب. خوانندگی یه کار تخصصی هست دوست عزیزم و نباید اینقدر سطحی بهش نگاه کنین .

تنها بودن یک نظر دلیل بر اشتباه بودنش نیست عزیزم و اینکه خواننده اولی خیلی بد اجرا کرده یک واقعیت هست .
سلیقه میتونه در مورد جنس صدای خواننده باشه نه در مورد تکنیکالیته بودن صدای خواننده .
در آخر هم باید عرض کنم اگر موسیقی هایی در این ژانر رو گوش کنین متوجه میشین که افرادی که در این زمینه نام آور هستند هیچ وقت ولوم بیس و گیتار رو اینقدر بیشتر از درام set نمیکنیند .

نقد من هم صفر و یک نیست اصلا .
گفتم که خواننده دومی خوبه و نوزانده الکتریک خیلی خوبه . اشعار اجرا شده هم زیباست .

151.238.12.24
فرانک محمدی
37.63.176.202
شنبه 29 اسفند 1394 - 15:00

فوق العاده بود
خاص ترین کاری بود که توو این روزا شنیدم

حسن
2.190.23.1
دوشنبه 9 فروردین 1395 - 12:10

خیلی جدید و جالب بود نظیرشو نشنیده بودم آقای فردوس نشون دادی خواننده باهوشی هستی تبریک میگم بهتون

سولماز
84.241.37.146
شنبه 14 فروردین 1395 - 10:44

درود بر شما امیر گرامی
فوق العاده بود.
سپاس از اینکه سلیقه مخاطبینُ در نظر میگیرید .
ارزوی موفقیت هایبیشتری در سال جدید برای شما دارم.
امیدوارم امسال، سالِ شما باشه .

Listen
89.196.63.246
دوشنبه 16 فروردین 1395 - 17:26

بنظر من اصلاً خوب نبود
ترانه ، ملودي ، تنظيم و ميكس ، هركدام جدا از هم صداميدهند ! بقول معروف هركدام يك سازي ميزنند !
هيچ ربطي به هم ندارند.
لطفاً موزيك رو شوخي نگيريد دوستانِ سازنده و خواننده !
متأسفم.

محمد امين
37.63.177.158
شنبه 21 فروردین 1395 - 21:26

بسيار لذت برم. عالى بود.
توو اين روزا با وجود اين شعرا و آهنگاى تكرارى، جاى خالى اين جور آهنگ ها با اين اشعار زيبا بيشتر حس ميشه.
سپاسگزارم

طراحي سايت
2.182.240.157
سه شنبه 24 فروردین 1395 - 02:39

عالی بود ممنون

یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 - 19:48

این موزیک عالیه

ثبت شرکت
151.247.152.167
جمعه 4 تیر 1395 - 02:32

متفاوت و عالی دمتون گرم

سایت ساز
2.191.27.83
چهارشنبه 30 تیر 1395 - 17:57

عالی بود خیلی خوب و محشر خونده

فروشگاه ساز
5.202.235.131
یکشنبه 17 مرداد 1395 - 12:29

بسیار زیبا و دوست داشتنی
تشکر

طراحی سایت
91.99.6.193
سه شنبه 26 مرداد 1395 - 12:13

عالي بود....مرسی

افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
متن ترانه

يار با ما بى وفايى مى كند
بى سبب از ما جدايى مى كند
شمع جانم را بكشت آن بى وفا
جاى ديگر روشنايى مى كند/ يار با ما بي وفايي ميكند
جو فروش است آن نگار سنگدل
با من او گندم نمايى مى كند
سعدى شيرين سخن در راه عشق
از لبش بوسه گدايى مى كند

عشق، حالِ خوبى بود/رفتنت خرابش كرد
عشقُ حال خوبى بود/رفتنت خرابش كرد
كل باغ انگورُ توو يه شب شرابش كرد
رفتنت خرابش كرد
دست، دست خوبى بود/ پرچمت رو دستم داد
شاه كشورم بودم/ بُردنت شكستم داد
عشق، كار دستم داد

ما ز ياران چشم يارى داشتيم
خود غلط بود آنچه مى پنداشتيم
گفت و گو آيين درويشى نبود
ورنه با تو ماجراها داشتيم/ ما زياران چشم ياري داشتيم
شيوه ى چشمت فريب جنگ داشت
ما غلط كرديم و صلح پنداشتيم
حافظ و سعدى و من در راه عشق
جانب حرمت فرو نگذاشتيم

عشق، حال خوبى بود/رفتنت خرابش كرد
عشقُ حال خوبى بود/رفتنت خرابش كرد
كل باغ انگورُ توو يه شب شرابش كرد
رفتنت خرابش كرد
دست، دست خوبى بود/ پرچمت رو دستم داد
شاه كشورم بودم/ بُردنت شكستم داد