برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده‌ی شناخته‌شده‌ی موسیقی پاپ بعد از ماه‌ها روی صحنه رفت
علیرضا طلیسچی: اهالی موسیقی در هر اتفاقی مظلوم واقع می‌شوند
«موسیقی ما- کنسرت علیرضا طلیسچی شامگاه چهارشنبه ۱۰ اسفند سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در حالی با تقدیم اجرا به زلزله‌زدگان خوی برگزار شد که این خواننده منتخبی از قطعاتِ پرمخاطب خود را به اجرا درآورد.

طلیسچی کنسرت خود را با قطعه «زندگی جونم» آغاز کرد و در ادامه قطعات «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای دل خودم» و «دیوونه دوست داشتنی» شنیدنی شد.
 
این خواننده با نشستن بر روی صندلی در کنار اعضای ارکسترش به اجرای قطعه «یه دریا نریم» پرداخت که با همراهی و همخوانی هواداران مواجه شد. این استقبال هم به‌اندازه‌ای بود که وی به درخواست تماشاگران؛ مجدد آن را اجرا کرد و در انتها با ایستادن در لبه‌ استیج یک‌صدا ترجیع‌بند اصلی قطعه را با هوادارانش همخوانی کرد تا این بار سالن میلاد شاهد یک هم‌صدایی باشد.
 
یکی از نکات قابل‌توجه کنسرت شب گذشته که به تهیه کنندگی علی اسفندیار برگزار شد، درخواست فراوان هواداران برای اجرای قطعه پرطرفدار «قاف» بود که وی در پاسخ به آنها گفت: «نیازی به درخواست‌های مکرر مخاطبان نیست و طبق روند کنسرت‌های پیشین به اجرای قطعه می پردازم.»
 
»لیلا» از دیگر قطعاتی بود که اجرا شد و در ادامه علیرضا طلیسچی پیش از اینکه به سراغ قطعه بعدی برود بیان کرد: «تمامی فعالان حوزه موسیقی که به هر ترتیب از این چرخه نان سر سفره‌هایشان می‌برند در دو سال فراگیری بیماری کرونا و هفت ماه گذشته، خیلی مظلوم واقع شدند و خواهش می‌کنم نگاهتان به دوستانی که از این چرخه ارتزاق می‌کنند مثبت باشد که بتوانند تا جوان هستند از این راه زندگی‌شان را بگذرانند البته منظور از این صحبت‌ها به‌هیچ‌وجه شخص علیرضا طلیسچی نیست.»
 
طلیسچی در ادامه با اشاره به وقوع زلزله در شهر خوی بیان کرد: «بنده شخصاً تمام دستمزد خودم برای این اجرا را به زلزله‌زدگان خوی تقدیم می‌کنم که البته این کار وظیفه من است.»
 
این خواننده در ادامه و پیش از اینکه به سراغ اجرای قطعه «بارون اومد و یادم داد» برود؛ بیان کرد: اگر حرف‌هایم برایتان مهم است و به احترام تمام دوستانی که در موسیقی فعالیت می‌کنند خواهش می‌کنم فضای کنسرت را به همین شکل مثبت و پرانرژی نگه‌دارید.
 
در ادامه قطعه «قاف» با همخوانی مخاطبان به اجرا درآمد و تماشاگران ایستاده علیرضا طلیسچی و گروهش را تشویق کردند.
 
اجرای قطعات «سختگیر»، «آخرش قشنگه» و «ای دل غافل» دیگر قطعات اجرا شده در این کنسرت بودند. ضمن اینکه اجرای بخشی از قطعه «قرار نبود» در حال و هوایی احساسی با همراهی ساز کیبورد و همخوانی تماشاگران حسن ختام کنسرت شب گذشته علیرضا طلیسچی بود.
 
در این کنسرت محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، آرمان ابراهیمی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد در کنار علیرضا طلیسچی به اجرا پرداختند.
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 - 16:39

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علیرضا طلیسچی: اهالی موسیقی در هر اتفاقی مظلوم واقع می‌شوند | موسیقی ما