برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با اجرای قطعه جدید
«علیرضا طلیسچی» با ادای احترام به مردم آبادان روی صحنه رفت
موسیقی ما - کنسرت علیرضا طلیسچی شب گذشته با ادای احترام به مردم آبادان و اجرای قطعه‌ای از آلبوم جدید برگزار شد. علیرضا طلیسچی که کنسرت هشتم خردادماه خود در آستارا را به احترام خانواده‌های داغ‌دیده آبادان لغو و قطعه‌ای کوتاه را برای همدردی با مردم و به یاد جان‌باختگان حادثه «متروپل» منتشر کرده بود؛ در اجرای شب گذشته خود در برج میلاد تهران از تماشاگران خواست تا به احترام مردم آبادان یک دقیقه سکوت کنند.

کنسرت علیرضا طلیسچی، 9 خردادماه 1401 در دو نوبت در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد و این خواننده به اجرای قطعات زندگی جونم، تو فکر می‌کنی کی‌ای، نفس کی بودی تو، آی دل خودم، ای داد بر من، دیوونه‌ی دوست داشتنی، لیلا، دل به دل، قاف، سختگیر، آخرش قشنگه، ای دل غافل و نه نمیارم پرداخت.
طلیسچی در اواسط کنسرت و پیش از اجرای قطعه جدید گفت: من قول سورپرایز کوچکی را در این کنسرت به شما داده بودم که اکنون موقع اجرای آن است، این قطعه منتشرنشده اما همه شما آن را حفظ هستید چون بخشی از این کار قبلاً در صفحه من به‌صورت دلی منتشرشده اما اسم این قطعه را نمی‌گویم چون یکی از قطعات آلبوم خواهد بود که به‌صورت کوتاه اجرا می‌شود اما می‌خواهم این قطعه را با من بخوانید.

در ادامه طلیسچی قطعه جدید خود را به‌صورت کوتاه به اجرا درآورد که با همراهی و همخوانی تماشاگرانش همراه بود.

سپس این خواننده به حادثه تلخ و اندوه‌بار فروریختن ساختمان متروپل آبادان و به لغو کنسرت آستارا به دلیل همدردی با مردم اشاره کرد و از تماشاگران درخواست کرد تا به احترام خانواده‌های داغ‌دیده آبادان یک دقیقه سکوت کنند. 

همچنین طلیسچی به دلیل درخواست مکرر هوادارانش، بخشی از قطعه محبوب و پرطرفدار «قرار نبود» را با همراهی ساز کیبورد اجرا کرد و در پایان قطعات «قاف» و «دیوونه‌ی دوست داشتنی» مجدداً شنیده شدند.

در این کنسرت که به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» به مدیریت مهدی اسفندیار برگزارشده بود؛ محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، فرید الهی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، کامیار عبدی (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را تشکیل می‌دادند.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 خرداد 1401 - 18:20

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «علیرضا طلیسچی» با ادای احترام به مردم آبادان روی صحنه رفت | موسیقی ما