برنامه یاد بعضی نفرات
 
نخستین اجرای ارکستر سمفونیک تهران در سال جدید برگزار می‌شود
«ولفگانگ ونگنروت» چوب رهبری ارکستر سمفونیک را در دست می‌گیرد
موسیقی ما- نخستین اجرای ارکستر سمفونیک تهران در سال ۱۴۰۱ به رهبری ولفگانگ ونگنروت، آهنگساز آلمانی پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در تالار وحدت برگزار می‌شود. «سمفونی شماره ۲» به آهنگسازی یوهانس برامس، «دو موومان برای ارکستر زهی» به آهنگسازی محمدتقی مسعودیه و «اورتور هبرید» به آهنگسازی فلیکس مندلسون، قطعاتی هستند که ارکستر اجرا می‌کند.
 
ولفگانگ ونگنروت رهبر ارکستر آلمانی، دانش آموخته دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی گراتس اتریش و همچنین دانشگاه موسیقی سار در آلمان است. در کارنامه ونگنروت اجراهایی با ارکستر سمفونیک برن، فیلارمونیک برمن، ارکستر سمفونیک کارنتین، ارکستر سمفونیک شمال غربی آلمان، تئاتر کولون در بوئنوس آیرس، ارکستر سمفونیک شیزوکا کره جنوبی، ارکستر گواندهاوس و اپرای لایپزیک به چشم می‌خورد. ونگنروت همچنین اپراهایی از جمله اپراهای کپنهاگ، استکهلم، گوتنبرگ و مالمو را رهبری کرده است. وی استاد دانشگاه گراتس اتریش است و از جمله فعالیت‌های دانشگاهی او می‌توان به مطالعه تدریس در دانشگاه‌های UdK  برلین، دانشگاه علوم کاربردی هانوفر و آکادمی موسیقی ویسبادن اشاره کرد.
 
کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری ولفگانگ ونگنروت، پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 فروردین 1401 - 13:09

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ولفگانگ ونگنروت» چوب رهبری ارکستر سمفونیک را در دست می‌گیرد | موسیقی ما