برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «غزل» به زودی منتشر می‌شود
«سامان احتشامی» خواننده شد
موسیقی ما- «سامان احتشامی» آلبوم «غزال» را با هم‌کاری «سام جلائی» منتشر می‌کند. ترانه‌ی این اشعار را «همایون راستاد» سروده و این دو هنرمند قطعات را به صورتِ آواز دسته‌جمعی اجرا کرده‌اند؛ مانند اینکه در یک کنسرت یا یک میهمانی همه یک آهنگ را بلد هستند و آواز، دسته جمعی می‌شود.
 
«سامان احتشامی» درباره‌ی این اثر می‌گوید: «افتخار داشتم چند سال پیش با سام جلائی یکی از موسیقی‌دان‌های خوب ما که ساکن استرالیاست؛ آشنا شوم. باعث افتخار من است که این نوازنده به کارهای من علاقه مند شده بود؛ همچنین از دوران کرونا که همه مجبور شدیم کلاس‌های آنلاین برگزار کنیم من هم در کنار دیگر شاگردان خود به دو فرزند سام جلائی موسیقی را آموزش دادم و به نظر من این دو از آیندگان موسیقی ما هستند و با اینکه زبان فارسی را خوب بلد نیستند؛ ولی نغمات ایرانی را صحیح اجرا می‌کنند.»

این آهنگساز ادامه داده است: «این دوستی عمیق سبب شد آثاری که به ذهن سام جلائی می‌رسید را با من در میان بگذارد. این هنرمند طبق روال قدیم مانند استاد همایون خرم اول موسیقی را می‌سازد و بعد ترانه‌سرا روی موسیقی شعر می‌گذارد. اولین اثر با عنوان «آرزوی من» در مایه دشتی بود که خلق اثر به عهده سام جلائی بود و تنظیم توسط من انجام شد. این کار با ارکستر بزرگ و گروه کر ساخته شد و من و هانا کامکار این اثر را خواندیم. آثار بعدی «رویای تو» و «تو مرا برسان به بهار» بود که این دو اثر هم برای گروه کر تنظیم شده است.»

این آهنگساز افزود: «خوش‌بختانه این آثار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و مردم با این آثار ارتباط برقرار کردند در نتیجه ما تصمیم گرفتیم این راه را ادامه دهیم که هم اکنون در حال ضبط چند اثر جدید هستیم که قرار است به زودی منتشر شوند. اثر جدید با عنوان «غزال» در مراحل ضبط قرار دارد و به زودی در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرد.»
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 - 12:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «سامان احتشامی» خواننده شد | موسیقی ما