برنامه یاد بعضی نفرات
 
در سومین تجربه بازیگری سریال و با گریمی متفاوت
«فرزاد فرزین» بازیگر سریال «ملکه گدایان» شد
موسیقی ما - «فرزاد فرزین» در جدیدترین تجربه بازیگری خود مقابل دوربین سریال «ملکه گدایان» خواهد رفت. به گزارش «موسیقی ما» و به نقل از روابط عمومی این سریال، به تازگی عکس‌هایی از تست گریم فرزاد فرزین در این سریال منتشر و همکاری او با ملکه گدایان رسماً اعلام شد. این سریال نمایش خانگی به کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده» در حال حاضر مراحل تولید را سپری می‌کند و پیش‌بینی می‌شود برای اواخر پائیز یا فصل زمستان در بازار عرضه شود. ملکه گدایان دومین همکاری مشترک فرزاد فرزین و حسین سهیلی‌زاده است. فرزین سال گذشته در سریال «مانکن» با این کارگردان همکاری داشت. او در آن پروژه نقش متفاوتی نسبت به آثار گذشته خود ارائه داد. با توجه به تست گریمی که به تازگی از حضور او در سریال ملکه گدایان منتشر شده پیش‌بینی می‌شود این بار هم نقش متفاوتی از فرزین را در قاب تصویر شاهد باشیم.
 
ملکه گدایان سومین تجربه بازیگری فرزاد فرزین در زمینه سریال است. او سال 1395 در سریال «عاشقانه» به کارگردانی «منوچهر هادی» با دو نقش حضور پیدا کرد. نقش اول خود فرزاد فرزین بود و نقش دوم شخصی بود که با سواستفاده از شباهت به این خواننده مطرح پاپ، قصد کلاهبرداری داشته است. حضور او در آن سریال بازخورد خوبی برایش به دنبال داشت و آهنگ «عاشقانه» هم توانست در چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» تندیس طلایی بهترین تک‌آهنگ پاپ را کسب کند. در ادامه شایعات زیادی مبنی بر حضور فرزاد فرزین در سریال‌های دیگر به گوش می‌رسید اما او سال 98 را با بازی در مانکن پشت سر گذاشت. او در مانکن در قامت یک خواننده ظاهر نشد و توانست تجربه جدیدی را پشت سر بگذارد. چرا که برخی اعتقاد داشتند رگه‌هایی از شخصیت او در سریال عاشقانه در نقش بهرام سریال مانکن هم دیده می‌شود.
 
اما بازیگری فرزاد فرزین به چهارده سال قبل باز می‌گردد. او سال 85 و پس از بازخورد خوب آلبوم «شراره» در فیلم‌سینمایی «پسران آجری» به کارگردانی «مجید قاری‌زاده» بازی کرد. فیلمی کاملاً ناموفق که در آن بازیگران دیگری نظیر «پوریا پورسرخ»، «بهنوش طباطبایی» و «ابوالفضل پورعرب» و... ایفای نقش داشتند. تله فیلم «دنیای محبوب» و فیلم‌های سینمایی «کنسرت روی آب» و «سگ‌های پوشالی» که هیچکدام به موفقیت چندانی در گیشه و نظرات منتقدان دست پیدا نکردند. انتخاب‌های چهار سال اخیر فرزاد فرزین حکایت از آن دارد که او در این زمینه با پختگی بیشتری قدم برمی‌دارد و گزیده‌کارتر شده است. حتی چندی پیش اعلام شد که او پیشنهاد بازی در فصل دوم سریال عاشقانه را برای جلوگیری تکرار نقش قبلی‌اش در همکاری با منوچهر هادی رد کرده است. مسأله‌ای که نشان می‌دهد فرزین قصد دارد با دقت نظر بیشتری پیشنهادهایش در عرصه تصویر را انتخاب کند. 
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1399 - 14:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «فرزاد فرزین» بازیگر سریال «ملکه گدایان» شد | موسیقی ما