برنامه یاد بعضی نفرات
 
تهیه‌کننده یازدهمین آلبوم رضا یزدانی برای اولین‌بار جزئیات این اثر را اعلام کرد
علی اوجی: «دیوونه‌خونه مجازی» یکی از متفاوت‌ترین آثار رضا یزدانی است
موسیقی ما - یازدهمین آلبوم «رضا یزدانی» هفته آینده منتشر می‌شود. این خواننده باسابقه عنوان «دیوونه‌خونه مجازی» را برای مجموعه جدیدش به تهیه‌کنندگی «علی اوجی» انتخاب کرده است. این اثر قرار است روز دوم دی‌ماه از سوی موسسه «هنرنمای پارسیان» در بازار توزیع شود. از سوی دیگر رضا یزدانی در تدارک برگزاری تور کنسرت‌های آلبوم جدیدش هم هست. توری که از تهران و با اجرای 27 آذر در برج میلاد تهران آغاز می‌شود. البته با توجه به اتمام بلیت‌های کنسرت پیش‌رو رضا یزدانی، این برنامه برای سیزدهم دی‌ماه تمدید شده است. در آستانه انتشار این مجموعه مصاحبه‌ای با علی اوجی داشتیم و این تهیه‌کننده برای اولین‌بار جزئیات آلبوم دیوونه‌خونه مجازی را عنوان کرد.
 
علی اوجی به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«آلبوم جدید «رضا یزدانی» به نام «دیوونه‌خونه مجازی» شامل دوازده قطعه است. یازدهمین آلبوم رضا یزدانی یکی از متفاوت‌ترین آثار او است. در بخش ترانه‌های این مجموعه مجید بابازاده، میثم یوسفی، حنیف معززی، محمدمهدی علی‌نژاد، پوریا نره‌ای، مهدی ایوبی، علی اکبر اکبریان و حسین سلیمانی حضور دارند. نسبت به آلبوم‌های قبلی رضا یزدانی از حضور ترانه‌سراهای بیشتری بهره برده‌ایم و این مجموعه حال و هوای اجتماعی و عاشقانه دارد.»
 
او درباره انتخاب نام دیوونه‌خونه مجازی برای آلبوم رضا یزدانی به این نکات اشاره کرد:«عنوان دیوونه‌خونه مجازی ترکیبی از فضای آلبوم و اسم یکی از قطعات است. همه ما این روزها دغدغه فضای مجازی را داریم و ساعات زیادی را در این فضا می گذرانیم. بنابراین چنین اسمی را برای آلبوم انتخاب کردیم که مرتبط به اوضاع این روزهای ما است و امیدواریم این قطعه مورد استقبال مخاطبان واقع شود.»
 
او در ادامه اعلام کرد:«رضا یزدانی پس از ده آلبوم به پختگی رسیده است. از سوی دیگر این هشتمین آلبومی است که من به عنوان تهیه‌کننده همراه رضا یزدانی هستم و ما در طول شانزده سال، هشت آلبوم منتشر کرده‌ایم. این اثر فضای اجتماعی و عاشقانه را در برمی‌گیرد و به مسائل روز هم می‌پردازد. در بخش موسیقی و تنظیم هم اعضای گروه رضا و هنرمندان بسیار خوبی کنار ما هستند و از این جهت هم به نظرم آلبوم یازدهم رضا یزدانی به پختگی رسیده است. طی روزهای آینده جزئیات بخش موسیقی را اعلام خواهیم کرد.»
 
اوجی سپس درباره تفاوت‌های آلبوم رضا یزدانی به این نکات اشاره کرد:«رضا یزدانی بیش از دویست آهنگ تولید کرده است. زمانی که شما این تعداد کار تولید و منتشر می‌کنید برای ادامه راه باید نگاه خیلی متفاوتی داشته باشید که خودتان را تکرار نکنید. ترانه و موسیقی آلبوم دیوونه‌خونه مجازی نسبت به آثار خود رضا یزدانی فضای متفاوتی دارد و این دو بخش اصلی‌ترین نکاتی است که در سوال اول هم مورد اشاره من بود.»
 
علی اوجی نهایتاً اعلام کرد:«کنسرت‌های آلبوم دیوونه‌خونه مجازی طی روزهای 27 آذر و 13 دی برگزار می‌شود. تاریخ انتشار این آلبوم دوم دی ماه است که از سوی موسسه هنرنمای پارسیان منتشر خواهد شد. پس از انتشار این آلبوم تور شهرستان‌ها و بین‌المللی رضا یزدانی را خواهیم داشت. سعی کردیم در زمانه‌ای که آلبوم جایی در بازار موسیقی ندارد و می‌گویند آلبوم، گورستان آهنگ‌ها است حواسمان به شنونده موسیقی جدی باشد. شنونده‌هایی که آلبوم برایشان مهم است و پیگیر آن هستند و ما هم برایشان ارزش ویژه‌ای قائل هستیم.»
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 - 13:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی اوجی: «دیوونه‌خونه مجازی» یکی از متفاوت‌ترین آثار رضا یزدانی است | موسیقی ما