برنامه یاد بعضی نفرات
 
با گروه «افیون ماه»
موزیسین ایرانی موفق به دریافت جایزه گرمی شد
موسیقی ما - نام یک آهنگساز ایرانی در میان برندگان جایزه گرمی جای گرفت. با اعلام فهرست نامزدهای دریافت جایزه گرمی در سال 2019، حمید سعیدی آهنگساز و نوازنده سنتور در آلبوم «افیون ماه» (opium moon) موفق به دریافت این جایزه جهانی شد.

این گروه در بخش «نیو ایج» موفق به دریافت جایزه گرمی شده و نوازندگانی چون لیلی هایدن ( ویلن و وکال)، ام بی گروودی (نوازنده پرکاشن) و لتای دیزایلی (نوازنده باس فرتلس) در این آلبوم هنرنمایی کرده‌اند. حمید سعیدی، نوازنده و آهنگساز ایرانی ساکن لس آنجلس است و سایر هنرمندان گروه از اسرائیل، آمریکا ‌و کانادا هستند.
 
آثار «افیون ماه» تلفیقی و بدون‌کلام است که با استفاده از اشعار کلاسیک ایرانی با حال و هوای شرقی تولید شده است.
 
حمید سعیدی که خود را نماینده فرهنگ و هنر و موسیقی ایران در مراسم گرمی دانست، این موفقیت را افتخار بزرگی برای تمامی ایرانیان توصیف کرد. او که در لس‌آنجلس زندگی می‌کند، هنگام دریافت جایزه گفت این جایزه نشان داد که موسیقی درباره عشق و ضد جنگ است و در پایان به فارسی گفت: «از همه ایرانیان عزیز سپاگزارم.»
 
  •  دیگر برندگان جوایز گرمی 2019
لیدی گاگا برنده سه جایزه از جمله بهترین اجرای تک‌نفره پاپ برای آهنگ جوآن (فکر می‌کنی کجا می‌روی؟)، بهترین آهنگ ساخته شده برای رسانه تصویری برای «سطحی» از فیلم «ستاره‌ای متولد می‌شود» و بهترین اجرای دونفره/ گروهی پاپ برای همین ترانه (مشترک با برادلی کوپر کارگردان و همبازی او در فیلم).
 
جایزه بهترین آلبوم سال و بهترین آلبوم کانتری به کیسی ماسگریو برای آلبوم «زمان طلایی» رسید. این خواننده 30 ساله تگزاسی برای آهنگ «پروانه‌ها» برنده جایزه بهترین اجرای تک‌نفره کانتری و برای «کابوی فضایی» هم جایزه گرمی بهترین آهنگ کانتری را دریافت کرد.
 
«بزرگترین شومن» برنده بهترین آهنگ متن شد و بهترین موزیک ویدئو به اثر جنجالی «اینجا آمریکاست» اثر چایلدیش گامبینو رسید. این آهنگ که مضمون اجتماعی دارد، جوایز بهترین اجرای رپ/ سانگ، رکورد سال و آهنگ سال را هم از آن خود کرد.
 
ویلی نلسون ستاره ۸۵ ساله موسیقی کانتری هم برای آلبوم «راه من» جایزه بهترین صدای پاپ سنتی را گرفت و نام کاردی‌بی هم برای برنده بهترین آلبوم رپ، برای مجموعه‌ای به نام «تعرض به حریم خصوصی» اعلام شد.
 
براندی کارلایل، خواننده که شش نامزدی کسب کرده بود، برنده سه جایزه گرمی شد. آریانا گرانده اولین جایزه گرمی‌اش را برای بهترین آلبوم پاپ با نام «سوئیتنر» گرفت و گرتا وان فلیت، کندریک لامار که با هشت نامزدی بیشترین تعداد را در جوایز گرمی امسال کسب کرده بود و همچنین کریس کورنل از دیگر برندگان شصت و یکمین دوره جوایز سالانه گرمی بودند.
 
میزبانی این مراسم را الیشا کیز که تاکنون 15 بار جایزه گرمی گرفته به عهده داشت و ریکی مارتین، جی بالوین و کامیلا کابیو هم قطعاتی را در این مراسم اجرا کردند. برگزارکنندگان گرمی همچنین از دالی پارتن خواننده و ترانه‌سرا قدیمی تقدیر کردند. مایلی سایروس، کتی پری، ماسگریوز، مارن موریس و لیتل بیگ تاون در لحظه تقدیر از پارتن 73 ساله حضور داشتند.
 
مراسم اهدای جوایز به برندگان جایزه موسیقی گرمی، 10 فوریه ۲۰۱۹ (21بهمن ماه) در استیپلز سنتر در لس‌آنجلس برگزار شد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 بهمن 1397 - 16:20

دیدگاه‌ها

سه شنبه 23 بهمن 1397 - 20:04

ضمن عرض تبریک البته قبل تر گروه دو نفره دیپ دیش (علی شیرازی نیا و شهرام طیبی) و رستم باتمانقلیچ از گروه ومپایر ویکند برنده این جایزه ارزشمند شدند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موزیسین ایرانی موفق به دریافت جایزه گرمی شد | موسیقی ما