برنامه یاد بعضی نفرات
 
در ادامه ی کنسرت های «چند شب» و در هشتمین دوره
چند شب «نی و قانون» برگزار می شود
موسیقی ما - در ادامه‌ی کنسرت‌های «چند شب»، هشتمین دوره‌ی این کنسرت‌ها که به سازهای «نی» و «قانون» اختصاص دارد با عنوانِ «چندشب ني و قانون» از بیست و دوم مرداد ماه به مدت سه شب در تالار رودکی تهران اجرا می‌شود.

در اولین شب از این سری کنسرت‌ها و در روز 22 مرداد،  «حمیدرضا زبردست» نی، «مرجان مهربان» قانون و «صدا سدیفی»، قانون، «زمان خیری» نی می‌نوازند.

در شب دوم و در روز بیست و سوم مرداد ماه، «حسین خوش‌چهره» نی، «یاسمن نجم‌الدین» قانون، «مهدی تیموری» نی و «مژگان حسینی» قانون خواهند نواخت. در سومین و‌ آخرین روز نیز «سعید روحانی» نی، «فریده رضایی» قانون، «امیر سیاوش‌پور» نی و «پریچهر خواجه» قانون خواهند نواخت.
این کنسرت‌ها در ساعت 20:30 در تالار رودکی برگزار می‌شود.  مجموعه کنسرت‌های «چندشب» که به همت موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» به مدیریت افشین معصومی برگزار می‌شود،

با هدف یادآوری ریشه‌های اصلی موسیقی در ١٠ دوره طراحی شده ، در هر دوره به یک ساز از حوزه موسیقی ایرانی، و كلاسيك پرداخته می‌شود. در پایانِ این دوره بیش از 120 نفر نوازنده و خواننده در این پروژه موسیقیایی که از تیر ماه سال ۹۶ آغاز شده و تا زمستان سال ۹۷ نیز ادامه خواهد داشت؛ حضور خواهند داشت

در پایان سال ٩٧ مجموعه کنسرت های «چند شب» توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» منتشر خواهد شد.
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1397 - 00:53

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چند شب «نی و قانون» برگزار می شود | موسیقی ما