بردیا صدرنوری طی یادداشتی در توضیح قطعات آلبوم «فراقی» آورده:
«قطعه «نوای نینوا»، برداشتی آزاد از ملودیهای عاشورایی و ماه محرّم بوده که به صورت بداهه با پیانو نواخته شده است. این قطعه ادای دین و تجدید ارادتی به پیشگاه سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است. به هر حال عشق به امام حسین (ع) در خون ایرانیان جریان دارد و بسیاری از جهانیان حتی از پیروان سایر ادیان آسمانی، بزرگمردی و آزادگی ایشان را ارج مینهند.
«فراق»، نام قطعهای است که در فراق استاد همایون خرّم آهنگساز و هنرمند اخلاقمدار روی شعری از مهرناز کرمی در سال 1391 ساختهام، شاعر در این قطعه آورده: حرفی نیست، گلهای نیست / دردی هست، دردی نیست / اشکی هست، آهی هست / راهی هست، یادی هست / نامی هست، «ماهی» نیست / ای والا، ای خرّم راهت را با يادت میجوييم قطعه «او درون خود توست»، هم بر مبنای شعری از مهرناز کرمی ساخته شده که حضور خداوند در درون انسانها را روایت میکند: هر چه میبینم اوست، او عشق است / هر کجا میروم اوست، او عشق است. تا جایی که میگوید: همه اوست و همه اوییم، همه با اوییم / او را میبینیم؟ / او را باید دید، باید خواست، باید جست / او همینجاست، اینجا / او درون خود توست.
قطعه «حرم عشق»، نیز دلنواختهای است برای آنانی که دل در گرو حفظ این آب و خاک و دین و ایمان دارند و از خود میگذرند تا ما بمانیم.»
«بردیا صدرنوری» فراگیری پیانو را از 10 سالگی نزد استاد فهیم ممتازی آغاز کرد. او بعد از فراگیری مبانی مختلف پیانونوازی در محضر کیومرث پارسا به سبک پیانونوازی ایرانی روی آورد. صدرنوری از سال 66 تاکنون کنسرتهای متعددی به صورت تکنوازی، گروهنوازی و همنوازی برگزار کرده است.
این هنرمند که تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مهندسی صنایع و دکترای مدیریت استراتژیک به پایان رسانده طی این سالها با گروههای موسیقی «خنیا» به سرپرستی پری ملکی، «مهر» به سرپرستی ناصر ایزدی و «سیمرغ» به سرپرستی افشین قرشی همکاری داشته است.
صدرنوری که علاوه بر طراحی و مدیریت جشنواره و جایزه استاد همایون خرم (نوای خرم) سرپرستی گروه موسیقی «مهرآور» را نیز به عهده دارد، تا کنون آلبومهای «زندگی جاریست...»، «آوای زندگی» و «خاطرهها» را منتشر کرده است. او در آلبوم «بهانه تو» به آهنگسازی ناصر ایزدی و خوانندگی مهدی فلاح نیز به همنوازی پیانو پرداخته است.
افزودن یک دیدگاه جدید