برنامه یاد بعضی نفرات
 
توسط نشر «آوای سوته دلان» و پخش موسیقی «جوان»؛
آلبوم «سکوت آبی» اثری از «مهبد شفیع‌نژاد» به بازار آمد
موسیقی ما - آلبوم «سکوت آبی» اثری از «مهبد شفیع‌نژاد» توسط نشر موسیقی «آوای سوته دلان» و پخش موسیقی «جوان» منتشر شد. این موزیسین جوان که در ارکستر خوانندگانی چون «سیروان خسروی» و «مهدی یراحی» نوازندگی کرده، نخستین آلبوم خود را با آثار بی‌کلام کلاسیکال با رگه‌هایی از موسیقی رمانتیک، با آهنگسازی و نوازندگی پیانو، امبینت و سازهای الکترونیک توسط خود تولید کرده است.
 
نیما رمضان در قطعه «در امتداد جنگل» از این آلبوم گیتار الکتریک نواخته و «آرش پاکزاد» قطعات آلبوم را میکس و مسترینگ کرده است. کیان پورتراب (مشاور هنری)، آرش آرمین (عکس جلد) و علیرضا نبئی (طراح گرافیک) دیگر افرادی هستند که در تولید این آلبوم با شفیع‌نژاد همکاری کرده‌اند.
 
«باران خواهد آمد»، «کودکی»، «تو را خواهد دید»، «خواب در خواب»، «در امتداد جنگل»، «از آن روز به بعد»، «روخانه»، «مادر»، «من»، «همیشه» و «بی انتها»، عناوین یازده قطعه این آلبوم هستند.
 
شفیع‌نژاد روی جلد این آلبوم این یادداشت را نگاشته است: «"موسیقی روح طبیعت است". این سخن ارسطوست که طبیعت را منشأ تمام هنرها می‌داند. خیره شدن به بازی یک کودک، شنیدن صدای پرندگان، فکر کردن به جنگل؛ این تصور من بود از طبیعت در این آلبوم از درون و بیرون.»
 
مهبد شفیع‌نژاد در 16 سالگی موسیقی را با خواندن سلفژ و نواختن ویولن آغاز کرد. او در 20 سالگی در رشته‌ی آهنگسازی وارد دانشگاه موسیقی شد و تحت نظر پرفسور «مارینا آقابکیان» این دوره را سپری کرد. این موزیسین جوان در ارکستر خوانندگان چون «سیروان خسروی» و «مهدی یراحی» نوازندگی کرده است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آبان 1394 - 11:19

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 27 آبان 1394 - 16:33

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «سکوت آبی» اثری از «مهبد شفیع‌نژاد» به بازار آمد | موسیقی ما