جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با «موسیقی ما» مطرح شد؛
نخستین آلبوم «مهرزاد امیرخانی» منتشر می‌شود
موسیقی ما – یک هنرمند جوان موسیقی پاپ که تا به حال هم به عنوان ترانه سرا و هم به عنوان خواننده در بازار موسیقی کشور فعالیت داشته، از تولید نخستین آلبوم رسمی خود خبر داد.

به گزارش «موسیقی ما»، مهرزاد امیرخانی که در سالهای گذشته ترانه سرای ثابت آثار «مرتضی پاشایی» بود و خود نیز اخیرا در عرصه خوانندگی فعال شده، از آغاز روند اخذ مجوزهای نخستین آلبوم رسمی خود خبر داد و نخستین جزئیات این آلبوم را در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد.

مهرزاد امیرخانی درباره این آلبوم به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «نخستین آلبوم رسمی من به احتمال خیلی زیاد «باشه» نام گرفته است و برنامه ریزی ما برای انتشارش حوالی دی ماه است.»

او درباره همکارانش در این آلبوم نیز گفت: « مهران عباسی، میلاد ترابی، پازل بند، معین راهبر، امین رستمی، فرشید ادهمی و ... از جمله چهره هایی هستند که قطعا در این آلبوم حضور خواهند داشت.»

امیرخانی در پاسخ به این سوال که آیا ملودی ای از «مرتضی پاشایی» نیز در این آلبوم هست یا خیر؟ نیز گفت: «می توانست باشد ولی بهتر دیدیم این کار را نکنیم.»

امیرخانی در انتهای صحبت هایش نیز گفت: «31 خرداد امسال نخستین قطعه رسمی من برای «مرتضی پاشایی» منتشر خواهد شد و از همه هواداران موسیقی می خواهم که این قطعه را با دقت گوش کنند. در این اثر اتفاقی افتاده که باید برای کشف آن دقت و هوش بالایی به خرج داده شود.»

پکیج ویدئویی آثار «مهرزاد امیرخانی» نیز در دست تولید است که گفته می شود قرار است همراه با آلبوم رسمی این خواننده، پکیج ویدئو کلیپ های او نیز روانه بازار موسیقی کشور شوند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 - 13:26

دیدگاه‌ها

شنبه 23 خرداد 1394 - 14:08

من شنیدم عکاس مرتضی پاشایی هم میخواد خواننده بشه :)))))))))))))))
وقتی برادر تون کارو میکنه از شاعر چه انتظاری میره؟

یکشنبه 24 خرداد 1394 - 09:37
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

منم کاور آلبوم میتونم تصور بکنم عکس از مرتضا پاشایی و ایشون و تمام آهنگهارو تقدیم مرتضا عزیز کرده واقعا بسه دیگه اخه چقدر سو استفاده حیف مرتضا چند روز دیگه مهدی کرد هم میخواد خواننده بشه بعد پدر پاشایی و بعد عمو مرتضا پاشایی همینطور پیش بریم پسر عموهاش میخوان بخونن

221.158.9.78
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 18:45
درنا

مهرزاد پدیده ای است که باید او را شناخت . خدا موجود زیبایی خلق کرده با احساسات ناب و زیبا که در آشفته بازار دنیا مانندش کم است و شناختش سخت و غیر قابل باور . او زیباست به همان زیبایی عاشقانه هایش و صادق و راست گوست . در همین متن گفته که می شد از کارهای مرحوم مرتضی پاشایی استفاده کرد اما به دلایلی استفاده نکرده چون نیازی به اثبات خود ندارد . او اثبات شده است . مهرزاد زحمت بسیار زیادی در موسیقی ایران کشیده و به هر جایگاهی برسد شایسته آن است . او نیازی به تبلیغ ندارد چون با صداقتش در دل هزاران ایرانی جا باز کرده است . اگر کمی منطقی و منصف باشیم حتما او را همان گونه که هست خواهیم شناخت . به امید آن روز .

222.159.233.16
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 21:11
عليرضا

درنا خانم عالییییی بود،،،،،
میسپارم به عنوان زیباترین جک سال تو محافل ادبی بخونمش :-)))))
واقعا سطح سواد مردم چقد اومده پايين!

200.156.112.52
شنبه 23 خرداد 1394 - 15:09

برای جامعه موسیقیمون متاسفم که این اقا با شعرای دست چندمی و صدای فوق العاده ضعیف و تنور خراب میخوان تو استودیو بخونن..ای خدا

شنبه 23 خرداد 1394 - 22:31
عليرضا

قربون دهنت شاهین جان،و قربون دهن همه کسایی كه فرق ترانه خوب و بد رو میفهمن

89.227.96.86
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 12:08
سارا

در باره عاشقانه های مهرزاد امیرخانی کمی انصاف داشته باشید و از روی حب و بغض نظر ندهید . بی شک عاشقا نه های ایشان در تاریخ موسیقی پاپ ایران جاودانه خواهد ماند . کمی به انبوه طرفداران مهرزاد دقت کرده و احترام بگذارید . یاد بگیرم که نظرات دیگران هم برایمان مهم باشد . مطمئن باش که ایشان از ابتدا به عنوان خواننده وارد دنیای موسیقی شده . اسناد آن هم در دنیای مجازی موجود است . از خود ترانه ها تا مصاحبه های ایشان با سایت های معتبر و نشریات معتبر موسیقی . عاشقانه های مهرزاد ملودی های زیباتر مرتضی پاشایی را معنی کرد و ملودی های مرتضی پاشایی عاشقانه های مهرزاد عزیز را جان داد و معنا بخشید . نمی توانیم از حسی که ترانه نگرانی منی در نزدیکی انسان به خدا ایجاد کرد بگذریم ." مهرزاد اونه " . به نظر شما احترام می گذارم در حالی که برای عزیز دلم مهرزاد هم دعا می کنم که روزی برسد که آوازه کنسرت هایش سراسر ایران و اقصی نقاط دنیا را فرا گیرد . به امید آن روز دست یافتنی .

120.228.54.135
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 14:53
سامان

امان از تعصب..واویلا بر بی سوادی
تاریخ موسیقی ایراان؟؟؟؟؟؟؟
خانوم محترم این حرف شما واقعا یه توهین بزرگ به همه اهالی موسیقیه..موسیقی ما چرا اینارو تایید میکنه نمیدونم!!!
استاد شجریان ها و غیره همین الان به لرزه دراومدن برا خودشان... ای خدا تو چشمو گوش این جماعت رو باز کن

123.52.230.110
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 06:07
سارا

سامان عزیز دقت کن .من نوشتم "موسیقی پاپ "و "خواهد شد" استاد شجریان در موسیقی سنتی استاد هستند. بیاییم درهای تاریخ را باز بگذاریم و به دیگران هم اجازه ورود بدهیم و نپنداریم که تاریخ فقط حایگاه ماندگاری شاهان و شاهزادگان است . به شما پیشنهاد میکنم که کتاب" گفتار در روش درست به کار بردن عقل" از" رنه دکارت" را بخوانی که به خوبی قالبهای ذهنی را می شکند و بدانیم که مردم و تاریخ اجتماعی آنها از مباحث مهم مطالعات در مقاطع تحصیلات تکمیلی تاریخ در دانشگاههای معتبر ایران و جهان است . متشکرم

8.172.32.107
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 12:22
_سارا_

خانم سارا که اتفاقا هم نام بنده هستید،شما که طرفدار احترام گذاشتن به نظرات هستید لطفا به نظرات مخالفان احترام بگذارید و هیچ نظری را بدون مطالعه رد نکنید.این را بدانید که ترانه بخش مهمی از ادبیات معاصر ما را تشکیل میدهد و اگر در زمینه ی ادبیات شفاهی میراث ما برای آیندگان "قول بده که تو،از پیشم نری"باشد مورد تمسخر قرار خواهیم گرفت.متاسفانه شاهد هستیم با وجود شاهکارهایی که از بزرگان ترانه منتشر میشود و حتی بیشتر از اشعار کلاسیک انسان را مدهوش میکند،هنوز خیلی ها ترانه را به عنوان گونه ی شعری نمیپذیرند.تنها دلیل آن کسانی مثل این آقا هستند که با سروده های صرفا موزون خود جایگاه ترانه را تنزل میدهند.وگرنه ترانه از سخت ترین گونه های شعری است و برای مثال چه کسی میتواند بگوید سروده های ایرج بزرگ شعر نیست؟پس میبینید که امثال جناب امیرخانی بیشتر آفت ترانه هستند تا ترانه سرا.
هر چند نظرم را به سبک شما و با ادبیاتی ثقیل درج کردم،اما اصل موضوع بسیار ساده است.اگر اندکی سر رشته از ادبیات داشته باشیم،حتی در حد اشعار کتاب های درسی،میتوانیم نوشته های این آقا را با ترانه های بزرگان مقایسه کنیم و اگر صاحب اندکی تشخیص و انصاف باشیم،دیگر نام ترانه بر این نوشته ها نخواهیم گذاشت.کاش همه ی ما بدانیم که شنونده ی موسیقی بودن ما را در زمینه ی ترانه صاحب رای نمیکند نظر دادن درباره ی ترانه نیاز به مطالعه دارد.

92.46.135.241
شنبه 23 خرداد 1394 - 15:33

بسیار هم عالی
شاعر محمد علیزاده- رضا صادقی -علی لهراسبی -محمد علیزاده -پیام صالحی(جدیدا) -علی عبدالمالکی-میثم ابراهیمی -مرتضی پاشایی
البته صدای خاصی داره که ممکنه همه دوست نداشته باشن

شنبه 23 خرداد 1394 - 16:09

چی بگم ؟
از رفتن مرتضی ناراحتم ولی خوبه که نیست و این روزا رو نمیبینه
مقصر خودمونیم انقدر بهای الکی میدیم و تعریف الکی میکنیم که طرف واقعا باورش میشه خوانندس
بعد از فوت مرتضی پاشایی
برادر : خواننده شد
شاعر : خواننده شد
به زودی احتمالا عکاس و طراح و امور اجرایی هم به این لیست اضافه میشن
کاش هر کسی سر جای خودش بود

شنبه 23 خرداد 1394 - 16:13

سامان جلیلی امسال ده بیستا شهر کنسرت داشت
دریغ از یه عکس
دریغ از یه خبر از موسیقی ما
این همه سال کار کرد که به اینجا برسه اونوقت بعضیا به واسطه یکی دیگه هر روز تیتر خبری موسیقی ما میشن !
موسیقی ما انتقاد پذیر که هستی دیگه ؟

شنبه 23 خرداد 1394 - 16:29

خدابیامرزه مرتضی عزیزرو چقدر بابرکت بود بعداز مرگش همه همه همه دیده شدن ازبرادر عمو دوست کارگردان وغیره مهرزاد عزیز امیدوارم موفق باشی تایید

شنبه 23 خرداد 1394 - 16:36

مهرزاد عزیزم ، از اینکه این خبر را می شنوم خوشحالم و امیدوارم به زودی آوازه ات سراسر ایران و جهان را فرا گیرد . عزیزم بی صبرانه منتظر برگزاری کنسرت هایت در همه شهرهای ایران و اقصی نقاط دنیا هستم . شاهزاده احساس دوستت دارم و برایت دعا می کنم .

شنبه 23 خرداد 1394 - 17:38

آرزوی موفقیت واسه مهرزاد عزیز.
ی جوان با استعداد عزیز دوس داشتنی.
موفق باشی مهرزاد امیرخانی عزیز

شنبه 23 خرداد 1394 - 19:00

وای چقدر خوشحال شدم البومتون داره میاد اقای امیرخانی..... فوق العاده اید شما .....اهنگ حرفای تو دلی عالی بود.....بی صبرانه منتظر انتشار البومتونیم....از ته قلبم به هوادارای اقای امیرخانی تبریک میگم.....
پایدار بمونید....

شنبه 23 خرداد 1394 - 20:10

مهرزاد امیرخوانی قبل از این آلبوم یه آلبوم دیگه هم تو فضای مجازی منتشر کرده بودند که مال خیلی وقت پیش و زمان همکاری شون با مرتضی عزیز بود که ملودی هاشو مرتضی ساخته بود .ایشون علاوه بر اینکه ترانه سرای قابلی هستن صدای فوق العاده با احساسی هم دارند پس لطفا الکی نیاین بگین ترانه سرای مرتضی از بعد فوت مرتضی خواننده شده چون مهرزاد خواننده بود شماها خبر نداشتین براش آرزوی موفقیت دارم ایشالله روز به روز تو این عرصه پیشرفت کنه چون لیاقتشو داره

شنبه 23 خرداد 1394 - 21:49

آقای امیرخانی یدونه هستن دمشون گرم که از معدود رفیقای واقعی مرتضی بودن و هستن
منتظر همه کارای عالیشون هستیییم
ایشالا موفق باشن همیشه

شنبه 23 خرداد 1394 - 22:39

اگر از این که امیرخانی تو این قد و قواره نبود که تا این حد معروف و مشهور بشه بگذریم( چون به هر حال موسیقی که هر کی عشقش کشید میریزه کنسرتا رو تعطیل میکنه از این بهترم نمیشه) و از اینکه خواننده هم شده بگذریم(که واضحه و نیاز به توضیح نداره) از ترانه های مزخرف و دسته چندمی که میگه اصلا نمیتونیم بگذریم.
دیگه جدیدا هر کی اویزون مرتضی پاشایی بوده الان بهترین شده،،،،اینم روش
من نمیفهمم مردم واقعا درک نمیکنن یا خودشونو به نفهمی میزنن؟
یعنی واقعا فرق ترانه این آقا با روزبه و محسن شیرالی و يغما گلرویی رو نمیفهمن؟

یکشنبه 24 خرداد 1394 - 01:24
اشکان عباسی

کاملا باهات موافقم علیرضا جان. ایشون ترانه سراییشون در حد دسته دو فوتبال ایرانه حالا اومده خواننده هم شده!! تا قبل از فوت مرتضی پاشایی ایشون فقط واسه مرتضی ترانه می گفت و یه چند نفری که مرتضی براشون آهنگسازی میکرد ولی بعد از فوت مرتضی یهو شد پرکارترین ترانه سرای کشور!! فکر کنم نزدیک 40 تا کار از ایشون پخش شد. حتی خواننده های باسابقه و خوبی مثه علی لهراسبی و رضا صادقی(که من خودم از علاقه مندان به صداشون هستم) رفتن سراغ ایشون!
علیرضا جان انقد وضع ترانه موسیقی پاپ خرابه, انقدر ترانه های نازل به خورد ملت دادن که معلومه دیگه ترانه ی خوب و بد و از هم تشخیص نمیدن!! میگی نه چند ساعت دیگه بیا کامنتای طرفدارای متعصب و ببین که احتمالا کامنتای ما رو مورد الطاف خودشون قرار میدن!!!

100.21.96.34
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 13:08
سارا

باید یاد بگیریم به یکدیگر احترام بگذاریم . همانطور که من به شما احترام میگذارم و نظرت برایم مهم بوده که به شما پاسخ میگویم . عزیزم مزخرف کلمه خوبی نیست که نثار کسی کنیم .چون قبل از اینکه با آن کسی را تحقیر کنیم خودمان را کوچک کرده ایم . مهرزاد امیرخانی اگر چه در آغاز راه است اما در تاریخ موسیقی پاپ ایران ترانه سرای بزرگی است . اگر به نفوذ معنوی مرحوم مرتضی پاشایی و خیل بی شمار طرفداران وی معتقد هستی باید به نفوذ معنوی مهرزاد امیر خانی که سراینده ترانه های وی بوده نیز اعتقاد داشته باشی .
آویزان نیز کلمه خوبی نیست . مهرزاد دوست صمیمی ، همراه بی ریا و ترانه سرای و مدافع بی باک مرحوم پاشایی است . ترانه ها ی مهرزاد و تاریخ نشر آن در رسانه های مجازی و سیل طرفداران وی را ببین که صدای او را مانند عاشقانه هایش دوست دارند و بی صبرانه منتظر شنیدن آن می باشند . این یک واقعیت است اگر چه برای عده ای تلخ باشد . متشکرم

46.66.14.6
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 14:39
فرهاد

انقد خوشحال میشم میبینم هنوزم افرادی هستن ک بدون تعصب و با دانش خوب میان نظراتشونو میدن بدون هیچ چشمداشتی..الان میان پایین پستت تفسیر بیتای مهرزاد امیرخانی رو میذارن.. :))))
یه کمیته ای چیزی باید تشکیل بشه تو وزارت ارشاد تا هر ترانه ای ندن به خورد مردم..بخدا حیف یغما حسین صفا محسن شیرالی روزبه مونا برزویی و ... که با این درک بالا از شعر دارن تو این مملکت زندگی میکنن..

252.167.148.77
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 17:14
عليرضا

نمیخوام یه طور باشه که از خودم تعریف کنم،بانو سارا....من ترانهسرام و برای تک تک حرف هایی که میزنم دلیل و مدرک دارم،من هیچ شما به صاحب دانش های این حوزه نمیتونید این حرفو بزنید چون این حرف بیشتر از یک نقد،یک جک محسوب ميشه...
مرتضی پاشایی نفوذ داره که داره،،،،چه ربطی به ترانهسراش داره،،،،،یعنی آدم بخاطر علاقه به یه نفر انقد باید سطح فکر و سواد خودشو بیاره پایین؟؟؟؟
مولا امیرالمومنین میفرمایند :علاقه شدید به چیزی آدمی را کور و کر میکند،دقیقا شامل حال خیلیاست که به خاطر احساس شدیدی که به مرحوم پاشایی دارن در مقابل فهمیدن به شدت مقاومت میکنن
یکم،فقط یکم فکر کنیم،،بد نیست

253.172.23.150
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 15:12
faezeh .

خب با ترانه های خیلی خوب مهرزاد امیرخانی مرتضی پاشایی شناخته شد نمیگم کلا مهرزاد نقش داشته ولی انصافا ترانه هاش خوبه.
شاید بشه ترانه های ضعیفی رو تو کاراش پیدا کرد ولی اینقدری که شما میگین ضعیف نیست.
مثلا شما تاثیر ترانه یکی هست مرتضی پاشایی رو رو دیده شدن این کار انکار میکنین؟

189.80.217.71
شنبه 23 بهمن 1395 - 00:09
PASHAEI

آقا علیرضا من هم ترانه سرا هستم.و با اصول ترانه سرایی آشنایی کامل رو دارم!اگر شما مفهوم کار حرفه ای رو میفهمیدی،اینطوری داداش مهرزادمو نقد نمیکردی!

5.212.246.10
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 00:05

ینی خداییش خیلی بد میخونی اصلا نمیتونم چند ثانیه صداتو گوش بدم خب اقا برادر شاعر متخصص معروف همون شعراتو اگه مینوشتی سنگین تر بودی بابا یکم واسه خودت احترام قائل باش بخدا دوس ندارم اینجوری حرف بزنم ولی شرافتا بد میخونه

یکشنبه 24 خرداد 1394 - 01:50

من نمیدونم چرا ملت ما فقط دوس دارن دیگرانو بکوبن
در اینکه اقای امیر خانی خواننده خوبی هست یا نیست حرفی نمیتونم بزنم
صداش یه حالت خاصی داره به دل هر کی نمیشینی من خودم به شخصه علاقه ای به صداش ندارم
ولی درباره ترانه هایی که میگه من واقعا دوس دارم چون همه میگن مرتضی پاشایی اینو کشیده بالا ولی واقعیت امر اینه که ایشونم ترانه هاش واقعا خوب بوده به دل مردم نشسته و فقط به دلیل خود مرحوم پاشایی نبوده
اگه اقای امیر خانی ضعیف بود هیچوقت گروه موفقی مثل پازل باند که الان تو کار تنظیم کارای واقعا متفاوتی عرضه میکنن وخود اقای رهبری که صدای دلنشینی داره نمیومد وظیفه ترانه سرایی کار هاشو بده به ایشون
من فکر میکنم قضیه برادر اقای پاشایی اصلا با مساله امیر خانی یکی نیست و فقط اون ادم یه ادم سو استفاده گره ولی مهرزاد امیر خانی نون کار خوبشو میخوره همین

یکشنبه 24 خرداد 1394 - 10:12

مهدی کرد خواننده نشه صلواااات

جمعه 22 بهمن 1395 - 23:52
PASHAEI

واقعا برات متاسفم با این شوخیه بی مزه ات...بی شخصیتی خودت رو ثابت کردی!

89.196.60.103
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 10:50

اون دسته از دوستانی که میگن ایشون فقط برای مرتضی ترانه میگفته و بعد فوت مرتضی واسه علی لهراسبی و ...ترانه گفته بهتره بدونن که آقای امیرخوانی قبلا هم با خواننده های خوبی مثل امین رستمی ومهدی احمدوندو محمد علیزاده و گروه پازل بند وخیلیای دیگه کار کرده بودن نمونش آهنگ فکرشم نکن ,خاطره ی بچگی و...در ضمن اکثر کارهای مرتضی که خاطره ساز شده برای مردم مثل نگران منی و یکی هست و جاده ی یک طرفه و خیلیای دیگه ترانه شو مهرزاد گفته.. این هم خیلی بی انصافیه و هم خیلی مسخره اس که به ترانه های ایشون بگید دسته چندمی و مزخرف !!!! هر ترانه سرایی سبک کاری خودشو داره شما نمی تونید شخصی رو با شخص دیگه ای مقایسه کنید.

دوشنبه 25 خرداد 1394 - 15:20
faezeh .

دقیقا موافقم باهات.
ترانه های خیلی موفقی داشته.
مثلا "اشتباه" محمد علیزاده .

123.227.143.98
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 12:21

بعد از در نوردیدن تمام تپه های ترانه سرایی توسط آقای امیرخانی
این بار نوبت عرصه ی خوانندگی رسیده، تا ایشون یک تپه ی سالم براش باقی نذارن.
آقای محترم
شما "سین" و "شین"تون میزنه، زبون تون شیرینه
ترانه سرایی همین جوری بی در پیکر بود، واردش شُدید و بیماری و فوت یه شخص دیگه، مطرح‌تون کرد.
خوانندگی رو دیگه لطفا به حال خودش رها کنید
صد رحمت به مصطفی پاشایی، که با وجود موج سواری روی قضیه ی مرگ برادرش، حداقل زبونش برای ادای کلمات درست میچرخه

یکشنبه 24 خرداد 1394 - 14:21

هر جوری حساب کنید بهترین ترانه های ایشون رو حتی نمیشه با ترانه های معمولی روزبه بمانی، محسن شیرآلی، زهرا عاملی، نیلوفر لاری پور مقایسه کرد. مثلا شما ترک هایی مثل مدار بیقراری، اسطوره، اشتباه، هویت و ... که محسن شیرآلی برای جهانبخش گفته یا بازی که با قمیشی کار کرده یا کارای روزبه و زهرا عاملی رو گوش کنید تا درک کنید ترانه یعنی چی. تو این سبک که ایشون ترانه میگه واقعا یاحا کاشانی خیلی بهتره. اون دوستاییم که می گن ایشون قبلن خواننده بوده اینطور نیست. چند سالیه که همه ی ترانه سرا ها و نوازنده ها و آهنگسازا همشون چند تا کار به عنوان یادگاری برای خودشون می خونن که البته در کل کار جالبی نیست. هر کی رو کار خودش متمرکز می تونه بهتر و موفق تر باشه. ایشون هم چند تا کار اینجوری داشته و حالا می گه من می خواستم خواننده بشم. در واقع ترانه های سطحی در کنار صدای خیلی سطحی تر. پس فردا هم می زنه تو کار آهنگسازی و تنظیم و میکس مستر. راستی اگه کسی یه بار مرتضی رو دیده باشه میشه خواننده شه یا فقط رفقا و آشنایان نزدیکش می تونن. یا علی

یکشنبه 24 خرداد 1394 - 14:44
روژان

حرف دل من وخیلیا دیگه...مرسی
تو این سبک یاحا کاشانی و مخصوصا فرید احمدی ک نابغه این سبکه وقتی هستن این آقا کجا جا داره؟؟
خوبه ک ادماییم هنوز هستن ک فرق اون ترانه ها با ترانه های واقعا واقعا سطح پایین این اقا رو بفهمن..
خیلی خیلی ممنون

192.119.248.160
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 14:49

دلم برای دختر 15 سالم میسوزه که به خاطرر دل مهربونش ک برای مرتضی پاشایی محزونه به اعتبار مرد بزرگی مثه مرتضی بخواد الان صدای واقعا بد این اقا رو تحمل کنه... و فک کنه ترانه های این اقا بهترین ترانه ها هستن..چون دوسته مرتضاس...
ولی من به عنوان یه پدر نمیذارم که امثال ایشون بخوان با نسل شنونده ی اینده ما بازی کنن و ترانه های بدون اعتبارشونو ب گوش بچم برسوونن.. اگه همه دست تو دست هم بدیم میتونیم اینکارو کنیم
مرسی

جمعه 22 بهمن 1395 - 23:47
PASHAEI

آقا پرهام مهرزاد نیازی به انتقاد شما نداره.در ضمن شما که در رابطه با موسیقی اطلاعاتی نداری و نمیدونی که ما
واسه به نهایت رسوندن یک کار به صورت حرفه ای چه سختی هایی رو متحمل میشیم لطفا هیچ نظری نده.........
شما با پایین آوردن مهرزاد روح مرتضی رو هم عذاب میدید.شما ها هدفتون چیه؟وقتی مرتضی زنده بود با این همه شایعه پراکنی صد بار زنده به گورش کردید و عذابش دادید.حالا هم که رفته باز دارید به این کار ادامه میدید!
مرتضی من،همه این هارو دید،سکوت کرد و با لبخندش بازم به شما خوبی کرد.

89.196.60.103
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 14:53

سلام
لطفا آهنگهای حامد زمانی و خبرهای اجراهاش رو در سایت بذارید.
حتما
ممنون از شما

یکشنبه 24 خرداد 1394 - 17:48

مثل خيلى از ترانه سرا هاى اين مرز و بوم!
وام دارِ ملودى هاى خوب و يا كاور شده و يا صدا عاى خاص هست!!
ترانه ى مملكت پشيزى نمى ارزه!
مگر عده اى بسيااار انگشت شمار!

یکشنبه 24 خرداد 1394 - 18:28

وقتی این ترانه ها رو میخونم:
همه دنیا بخواد و تو بگی نه
نخواد و تو بگی آره تمومه
همین که اول و آخر تو هستی
به محتاج تو محتاجی حرومه
افشین یداللهی

از این عادت با تو بودن هنوز
ببین،لحظه لحظم کنارت خوشه
همین عادت با تو بودن یه روز
اگه بی تو باشم منو میکشه
روزبه بمانی

من سکوتم،تو ترانه
من یه فانوس،تو زبانه
من نگاهی مات و گنگم
تو نگاهی عاشقانه
یغما گلرویی

نشون میدی به من بی اعتنایی
تو رو میخوام ولی به چه بهایی؟
شاید با مهربونی زیادم
خودم رو اشتباه توضیح دادم
مونا برزویی

و بعد شاهکار های استادو میخونم
باز دوباره با نگاهت
این دل من زیر و رو شد
باز سر کلاس قلبم
درس عاشقی شروع شد
دل دوباره زیر و رو شد
میفهمم که واقعا ایشون نابغه ی ترانه ان!اصلا از هر طرف نگاه میکنم میبینم ایشون در تاریخ ترانه جاودانه خواهند شد و شنیده شدن ترانه هاشون نه تنها زیر سایه ی صدا و اجرای زیبای مرتضی پاشایی نبوده،بلکه اصلا ایشون به آقای پاشایی اعتبار خاصی میدادن با شاهکاراشون

یکشنبه 24 خرداد 1394 - 21:08
عليرضا

لایییییییک نیما جان :-)

204.75.238.152
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 12:38
بهار

مهرزاد عزیزم به خدا دوباره با خواندن عاشقانه زیبایت که می گویی : باز دوباره با نگاهت ، این دل من زیرورو شد ، باز سر کلاس قلبم ، درس عاشقی شروع شد ، دل دوباره زیروروشد ، ( دل من حسابی زیرو روشد ) عزیزم دوستت دارم بینهایت و منتظر آلبومت هستم بی صبرانه . مهرزاد واقعیت زیبایی در موسیقی پاپ ایران است . او را باور کنید . چون می درخشد . آن هم بسیار زیبا و پرنور.

248.125.214.128
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 14:39
مهرزاد اسطوره ی ترانه D:

البته این مقایسه واسه کسی جواب میده که به طور کلی شعرهای عزیزانی که نام برده شدنو بفهمه.کسی که اونارو نمیفهمه خب معلومه با همین دل دوباره زیر و رو شد چپ و راست میشن.

182.91.217.172
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 16:00
faezeh .

قلبم داره تند میزنه دیگه خیلی تپش داره
پاهام چرا سمتی که تو میری خیلی کشش داره؟
عاشقتم شاید
مهرزاد امیرخانی(شاید عاشقتم میثم ابراهیمی)

چی اومده سرت
کی قلبتو شکست
امشب رو گونه هات
اینقدر ستاره هست
مهرزاد امیرخانی(برگهای ولگرد میثم ابراهیمی)

تو داری باعث این همه غم میشی
تو داری باعث زخم دلم میشی
تو داری از همه قلبمو میکنی
پس بگو میمونی
تو داری اشکمو میکشی تو چشام
تو داری پا میذاری جای رد پام
تو داری دیوونه میکنی قلبمو
خودتم میدونی
مهرزاد امیرخانی(خودتم میدونی میثم ابراهیمی)

اینکه نمیشه تو بگی همه چی مثه قصص
میبینم میدونم هنوز حس هس باز توی قلبامون
یا منو حس کن بگو با منی تا ته دنیا
یا بگو تمومه همه حرفات تو بگو این یا اون
خوب ببین دیوونه تموم خونه داره اسم تو رو میگه
عاشقم هنوزم تو رو میبوسم گریه نکن دیگه
مهرزار امیرخانی(اینکه نمیشه میثم ابراهیمی)

دوریت داره میبره منو هر شب پای وحشت مرگ
تنها داره میمیره دلم تنهام زیر باد و تگرگ
مهرزاد امیرخانی(تگرگ میثم ابراهیمی)

باز بارون چقدر ابریه نفسهامون
باز بارون داری میخوره رو چترامون
باز بارون مگه ابرا با تو هم دستن؟
مگه ابرام به نبود تو وابستن؟
مهرزاد امیرخانی (باز بارون میثم ابراهیمی)

دلم حال تو که دوباره همونه
قدر منو تو رو آخه کی میدونه
درست وقتی باید بمونه اون میره
غیر من کی میتونه دستتو بگیره
دلم ادما رو چجوری شناختی
خسته نباشی دلم این همه باختی
بیا بغلم حالا دل دیوونه
اونم که مثل همه باهات نمیمونه
دلم الان وقت عاشق شدن نیست که
این عاشقی واسه هر دوی ما ریسکه
همه با هام خودی تو یکی غریبه
اینکه از رو نمیری واسم عجیبه
تیکه تیکه میشی نگی که نگفتی
میری میشکنی میای به پام میوفتی
مهرزاد امیرخانی(اشتباه محمد علیزاده)

حالا که یکی دیگه کنارته
تموم سهم من ازت اتاق و خاطراتته
تو واسم یه عکسی روی میز من
قراره با یه سایه زندگی کنم عزیز من
فکرشم نکن
فکرشم نکن دوباره مثل اون روزا
یه عالم حرفای دوتایی باشه بین ما دوتا
من بی تو یه درد بی نهایتم
گمون کنم تا آسمون رسیده این شکایتم
فکرشم نکن
مهرزاد امیرخانی(فکرشم نکن محمد علیزاده)

وقتی تو غمگینی خیلی غم انگیزم
همدرد پائیزم
همراه این برگا اشکامو میریزم
شبیهته هر کی که زیر بارونه
شدم یه دیوونه که از تو میخونه
دلم زمستونه
مهرزاد امیرخانی(زخم محمد علیزاده)

یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون مینویسمو اون خوابه
نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من این همه بی تابه
مهرزاد امیرخانی(یکی هست مرتضی پاشایی)

امشبم مثل هر شب دوباره برات گریه کردم
گریه کردم گریه کردم که شاید بدونی بگی بر میگردم
امشبم زل زدم مثل هر شب به عکست رو دیوار
گریه کردم گریه کردم که شاید بگیری تو دستای سردم
مهرزاد امیرخانی(کجایی مرتضی پاشایی)

و.......
طرفدار مهرزاد امیرخانی نیستم ولی اکثر ترانه هاشو دوست دارم.
هر ترانه سرایی با توجه به سبک خودش ترانه میگه.

197.13.152.202
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 01:14
فروغ(فقط خدای احساس ایران محمد علیزاده)

میدونی حالم اینروزا بدتر از همه اس
اخه هرکی رسید دل ساده ی من رو شکست
قول بده که تو از پیشم نری
واسه من دیگه عاشقی جاده ی یک طرفس.
..............
نفس نفسم تو رو داد میزنه
نقس توی سینه صدات میزنه
نگاه تو مثل جواب منه
این تعبیر خوابه منه
..............
مرد که گریه میکنه
کوه که غصه میخوره
بعنی هنوزم عاشقه
یعنی دلش خیلی پره
..............
افتاب زده و بارونیه چشام
چشمام به تویه ولی تک و تنهام
تنها که میشم دوباره
تورو میخواااام
..............
بغضم گرفته وقتشه ببارم
چه بی هوا هوای گریه دارم
باز کاغذام با تو خط خطی شد
خدایا این حس و حال رو دوس ندارم
.............
و خیلی اهنگای دیگه که فایزه ی عزیزم گفت.....واقعا بی انصافیه این استعداد خوب و فوق العاده ی مهرزاد امیرخانی عزیز رو زیر سوال ببریم و انکارش کنیم....در ضمن ایشون خودشون خواننده بودن قبلا و حالا دوس دارن البوم بدن فک نمیکنم به کسی مربوط باشه و همچنین در ترانه سرایی هم یه سر و گردن از همه ی ترانه سراها بالاترن....
با ارزوی موفقیت روز افزون و ارامش و پایداری برای مهرزاد امیرخانی عزیز و هوادارانشون.....
خدا یار و یاورتون....

238.66.151.173
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 05:54
درنا

با تشکز از فروغ عزیزم . از هواداران مهرزاد می خوام هرچه زودتر به این صفحه بیان و هواداری خودشون را از مهرزاد عزیز اعلام کنن . با تشکر .

250.47.53.151
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 09:14
مهتاب

واقعا مرسی که ترانه هاشو یه جا نوشتین فک کنم هر کی بیاد همینایی که شما نوشتینو بخونه میفهمه چه خبره.شما ها انگار واقعا نمیدونید ترانه یعنی چی.الان مثلا اینایی که نوشتین خیلی عالین؟ادامه بدین اون به درخشش! شما به طرفداری کور و احساسی تا ببینیم آخر چه بلایی سر ترانه و موسیقی میاد

32.253.11.219
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 11:55
علیرضا

برای خانم فروغ: این که میگین یک سر و گردن از بقیه ترانهسرا ها بالاتره نشون میده که کلا شما از ترانه سر در نمیارید،این حرفو توی یه محفل ادبی بزنید جوابتونو به نحو احسنت میگیرید
برای درنا بانو:ما پسرا هر وقت دعوامون میشه زنگ میزنیم به دوستامون میگیم فلانی اتیش کن بیا اینجا و دوستان هم بدون این که بدون قضیه چیه با طرف مقابل دعواا میکنن که منشا این کار،خریت و جهالته،
این حرف شما شکل مودبانه این اکشن بود،خواستم در جریان قرار بگیرید :-)
برای همه طرفداران این اقا:مطمئنا شما طرفدار هر کی دور محمد علیزاده هست و مرحوم پاشایی بوده هستید بدون هیچ دلیلی،کورکورانه و متعصبانه
اگر کسی بلانسبت این دوستان عزیز از ترانه و باز تاکید میکنم ترانه سر در بیاره نظر بده،،،نقد یک ترانه خاله بازی نیست عزیزان.ممنون
با احترام و ادب به مرحوم پاشایی و صدای احساس ایران محمد علیزاده

242.149.114.186
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 13:08
فروغ(فقط خدای احساس ایران محمد علیزاده)

اقای شاعر اقا علیرضا واقعا اگه شما شاعرید و در این حد هستین که میگین شعرای مهرزاد رو تو محفل ادبی(ههههه) بگم جوابمو میگیرم پس چرا کنار خواننده های بزرگ نمیبینمت؟؟؟؟ نکنه میخوای بگی خوده مهرزادم و دارم از خودم انتقاد میکنم؟؟؟؟:-) :-) :-) :-)
مهتاب خانوم هیچ اتفاقی نمی افته غیر از اینکه کم کم حرفای شما فراموش میشه و مهرزاد امیرخانی بالاتر میره.....
من هیچ تعصبی روی مهرزاد ندارم و اگر تعصبی هم هست روی محمد علیزادس....ولی این واقعیته محضه که شعرای مهرزاد امیرخانی خیلی زیبا تر از شعرای بعضی ترانه سراهاست اخه همونطور که میبینیم شما هم با این ادعاتون که شاعرید هنوز نتونستین شعری بگید که لااقل یه خواننده ی تازه وارد بخونتش....
من قصد بحث نداشتم فقط چند بیت از ابیات زیبای ترانه های مهرزاد رو گذاشتم ولی خودتون بخث راه انداختین ولی دیگه جوابی نمیدم بهتون....
درنا جان ازتون ممنونم ولی واقعا ارزش نداره با یه عده حسود بحث کنی همه میدونن که مهرزاد رو به پیشرفته هرکسی هم روبه پیشرفت باشه دشمن و حسود زیاد داره همین یه هفته پیش بود منو فایزه عزیز با چند نفر از این افرادی که گفتم درمورد محمد جان بحثمون بود و این امری طبیعیه اصلا دیگه جواب ندیم بهتره ....
یا حق....

58.193.234.218
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 14:05
سوزان

دیگه قبول کنین که ترانش در حد ترانه های خیلی ضعیف یاحا هم نیس...الن مثلا این بیت که چرا سمتی ک میری خیلی کشش داره خیلی بار معنایی داره که نوشتین؟؟؟ یا تا حالا شعر نشنیدین؟ .. چهارتا شعر برا محمد علیزاده ک شما دوس دارین گفته دلیل نمیشه ک خوب باشه.. تعصب ادم رو کوور میکنه وقعا.. واقعا

103.133.157.204
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 19:02
درنا

1 -" ترانه بیش از آنکه یک قالب هنری باشد با یک تعریف مشخص ، دنیایی از مؤلفه ها ، شگردها و رفتارهای کلامی است . و وسعتش به اندازه ای است که هم می شود تا حد زیادی کوجه بازاری حرف زد و هم می شود به سخن و لحن فرهیختگان حرف فلسفی زد . در واقع ترانه به اعتبار مخاطبانی که دارد می تواند هرنوعی حرف بزند . "( بررسی ترانه سرایی در ادبیات فارسی ، عبدالله حسن زاده میر علی و محمد امین محمد پور ، مجله شعرپژوهی ( بوستان ادب ) دانشگاه شیراز ، سال ششم ، شماره اول ، بهار 1393 ، شماره پیاپی 19 ، ص 93 .
2 - " درون مایه های ترانه ها معمولا توده ای ، عامیانه و احساسی است مفاهیمی چون عشق و دلداگی و کمک به دیگران و به طور کلی تلاش برای زیستن عاشقانه و به دور از هر گونه پلیدی و بی صداقتی و دروغ ، ریا ، کینه و دشمنی است . " ( همان ، ص 104 )
3 - " زبان ترانه ساده و صمیمی است .چون مخاطب ترانه عموم مردم هستند این ویژگی سبب ....... برقراری ارتباط با مخاطب آن می شود . صمیمیتی که اعتماد مخاطب را به دست می آورد و او را به شعریت ترانه می رساند . " ( همان ، ص 106 )

ک

247.40.42.96
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 19:44
علیرضا

به بانو فروغ:اگر فرضا از غذای یک اشپز درجه یک بخورید و اون غذا شور باشه شما نمیتونید بهش انتقاد کنید چون شما اصلا در حد و اندازه های اون آشپز نیستید،ولی خوب اون هر کس که میخواد باشه،باشه. غذا شوره :-)
خانم محترم نقد یه ترانه مگه بر مبنای اینه که کی باهات کار کرده؟مگه تراز ادبی شعرا به اینه که چه خواننده هایی باهاشون کار کردن؟؟اخه یکمم به نظری که میدید فک کنید بد نیست:-))))
بعدش شما یه چندتا از اون بعضی ترانهسراها رو نام ببرید ما هم در جریان قرار بگیریم،و در ضمن حسادت؟به امیرخانی؟؟مهرزاد امیرخانی؟؟؟:-))))
درنا بانو:تلاشتون هر چند در حد کپی پیس یه مطلب بوده ولی قابل تحسینه،استفاده کردیم:-)

87.130.172.233
جمعه 29 خرداد 1394 - 12:55
faezeh .

دارم آرزو میکنم تو دلم
تو گفتی فقط از تو باید بخوام
من هر چی که تنها تر از این بشم
بازم سمت این خونه تنها میام
دوباره برام سفرتو باز کن
یه عالم باهات درد دل میکنم
تو دستامو محکم بگیر این دفعه
دارم دست دنیا رو ول میکنم
(آرزو مهرداد و کیوان کاضمیان)
خیلی بده؟واقعا ضعیفه؟
به هر حال من اگه ترانه هاشونو نوشتم بخاطر اینه که بعضی(نمیگم همه)بعضی از کاراشون رو واقعا دوست دارم فرقی هم نمیکنه واسه کی گفته باشن
هر هنرمندی یه سری موافق داره یه سری مخالف و یه کارای خوب داره یه کارای ضعیف و دوست داشتن ترانه های آقای امیر خانی دلیلی بر اطلاعات نداشتن ما نیست دوستان!

19.7.31.48
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 19:29

به نظرم یکی از بدترین آلبوم های سال خواهد بود البته من صداشو اصلا نشنیدم و فقط از روی ترانه هاش دارم نظر میدم و با وجود ترانه هایی که اخیرا به خواننده های مختلف داده و اگه ترانه های آلبومش به سبک چند ترانه اخیرش باشه جزو بدترین آلبوم ها خواهد بود مگر اینکه شعراش مث زمانی که با مرتضی کار میکرد باشه و واقعا هم نمیدونم چرا کاراش با مرتضی خوب بود شاید صدای مرتضی و ملودی های عالیش ضعف های مهرزاد رو پوشونده بود .این ترانه سرا در کل شاید جزو 10 ترانه سرا خوب هم نباشه .روزبه بمانی و مونا برزویی و سروش دادخواه و بابک صحرایی کجا و مهرزاد امیرخانی کجا

یکشنبه 24 خرداد 1394 - 22:36

امیدوارم هر سال آلبوم بده تا دیگه وقت نکنه واسه خواننده های دیگه ترانه بگه.اینجوری باعث میشه خواننده های دیگه دنبال ترانه های ضعیف ایشون نرن و با کسانی که بلدن ترانه بگن کار کنن.

دوشنبه 25 خرداد 1394 - 12:55

با سلام.چرا الکی کار های آقای مهرزاد امیرخانی رو زیر سوال میبرید؟مگه ترانه های یکی هست و نگران منی رو همین آقای امیر خانی نگفتن؟پس یعنی شعر اونا هم دسته سومی و چهارمی بوده؟اگه اینطوریه پس چرا هنوز مردم عاشقشن و گوش میدن؟شما از مهرزاد خوشت نمیاد گوش نده.مهرزاد از خیلی وقت پیش خواننده بوده ولی تو کار ترانه سرایی بهتر کار کرده و اونجا خودشو مطرح کرده.در ضمن همون موقع که با مرتضی بودن هم آهنگ میداد بیرون.ایشون هم برای مرتضی پاشایی هم برای علی لهراسبی هم برای مهدی احمدوند هم برای پازل باند هم برای رضاصادقی هم برای میثم ابراهیمی هم برای علی عبدالمالکی ترانه گفتن و جالبش اینجاست که اکثر این آهنگ ها هم گل کردن و شنیده شدن.شما توقع دارین بعد فوت مرتضی مهرزاد کار و زندگیشو تعطیل کنه؟چرا قبول نمیکنید که کارش خوانندگی و ترانه سراییه.

سه شنبه 26 خرداد 1394 - 11:20
طرفدار شادمهر-چاوشی

من خودم میگم همیشه کارهاش با مرتضی واقعا قشنگ بود ولی جدیدا کاراش اصلا خوب نیست مثل تب گریه یا همینه که هست یا صدای عشق که واسه بابک جهانبخش گفته بود واقعا کارهای ضعیفی بودند

167.92.141.43
سه شنبه 26 خرداد 1394 - 21:18
سعید

آره درسته این چند تا کار آخر مهرزاد خیلی خوب نبود ولی مشکل این آدما این چند تا کار آخر نیست.مشکلشون با خود مهرزاده.الان کار نارنجی از پازل باند و میثم ابراهیمی عالی بود.ساعت هشت استاد لهراسبی عالی بود.و...

72.235.191.119
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 16:13

سلام عرض میکنم خدمت کسانی که نظرمن رو می خونند کسایی که میگن مهرزاد امیرخانی وقتی که اقای پاشایی از بین مارفتند خواننده شدند اشتباه میکنند اقای امیر خانی قبل از این که ایشون برن خوانندگی می کردند نمونه اش اهنگ امشب پس ایشون رو زیر سوال نبرید
بی صبرانه منتظر البوم ایشون هستیم

دوشنبه 25 خرداد 1394 - 23:50

از بهمن بابازاده عزیز بسیار متشکرم که با مهرزاد دوست داشتنی و جذاب مصاحبه انجام می ده و اخبار کاری او را منتشر می کنه و به این ترتیب موجب خوشحالی طرفدارهای او می شه . بهمن جان اخبار مهرزاد همیشه جذابه و مخاطبان خاص و پرشماری دارد .مطمئنا از او غفلت نخواهی کرد . منتظر اخبار بعدی مهرزاد در موسیقی ما هستیم . بهمن عزیز برایم قابل احترامی و دوستت دارم فراوان . متشکرم

سه شنبه 26 خرداد 1394 - 17:20

کارهات مهرزاد قشنگه اینایی که میگن صدات خوب نیست وقتی که آلبومت منتشر بشه اولین کسایی که دانلود یا میخرنند اینا هستن
به کارت ادامه بده
موفق باشی

سه شنبه 26 خرداد 1394 - 23:01

یه دوستی پرسیدن برای معروف شدن با اسم مرتضی، داشتن عکس با مرتضای نازنین کافیه یا حتما باید از دوستان نزدیک باشیم؟
نه دوست عزیز صرف رفیق بودن و حتی همخونه بودن کافی نیست باید فاکتورهای دیگه ای هم داشته باشید تا بتونید طرفدارای مرتضی رو دور خودتون جمع کنید که اگه اینجا بگم مطمئنا نظرم تایید نمیشه!!
وگرنه اگه صرف رفاقت و همخونه بودن و ترانه سرا بودن ملاک بود قبل اینکه اصلا آقای امیرخانی تو زندگی مرتضی وجود داشته باشن، شخص دیگه ای چندسال با مرتضی رفیق و همخونه بودن، که نه تنها رفیق و همخونه بلکه ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کننده بعضی آثار مرتضی هم بودن وحتی چند آهنگ رو بصورت فیت با مرتضی خوندن که البته طرفدارای قدیمی مرتضای عزیز به این امر به خوبی واقفند.
حالا چرا اون شخص نمیاد خودش رو مطرح کنه؟ چرا با اینکه ازش میخوان از مرتضی خاطره بگه، این کارو نمیکنه؟ چرا هیچ جا ازش اسمی نیست؟ چرا مهدی کرد فقط میگه مرتضی،بدون اینکه خودش رو پررنگ کنه؟ چرا علی عبدالمالکی با وجود رفاقت چند ساله با مرتضی،تو این شرایط خودش رو کنار میکشه؟
جالبه بدونید آقای امیرخانی در مصاحبه های مختلف مدعی شدن من ترانه سرای تمام آثار مرتضی هستم!! به شخصه بارها دیدم طرفداران ایشون ترانه های قدیمی رو مینویسن و میگن به به آقای امیرخانی عجب ترانه ی زیبایی گفتن!! غافل از اینکه این ترانه ها متعلق به شخصه دیگه ست..
حتی اگه ضعیف ترین ترانه رو هم ببینن همین که اسم این آقا به عنوان ترانه سرا زیرش بخوره تبدیل میشه به بهترین اثر!! هرکس هم انتقاد کنه میشه بخیل و بیسواد!!
چه خوشمون بیادو چه نه طرفداران آقای امیرخانی اسیر اسم ایشون شدن ونه آثارشون و این نکته به خوبی از نظراتی که در بالا گذاشتن مشخصه..

یه صحبتی هم با دوستان عزیزی دارم که بدون شناخت اشخاص تمام قد ازشون دفاع میکنن..
درسته که هرکسی بر اساس طرز تفکر و بینش خودش از رفتار آدما برداشت میکنه ولی دوستای گلم اجازه ندین هیچ بنی بشری با تحریک احساسات پاکتون و صرفا با ادای جملات قشنگ، مانع دیدن بسیاری از واقعیتها بشه و خودشو زرنگ فرض کنه، حداقل یه درصد احتمال بدین آدما اون چیزی نباشن که تظاهر میکنن تا خدای ناکرده فرداروز شرمنده ی قلب مهربونتون نشید..

چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 10:02
فروغ(فقط خدای احساس ایران محمد علیزاده)

رومینا جان من با چند خط اخر نظرت کار دارم نه بقیش....
عزیزم بنظرت درسته که احتمال رو بر سواستفاده بزاریم و اون شخص چه میخواد اقای انیرخانی باشه چه کس دیگه ای کاراش صدقاً دل بوده باشه؟؟؟؟
من طرفدار محمد علیزاده ام و هرچی گفتم تعصب الکی خرج نکردم و اون محمد علیزاده ای که من رفتم دیدارش خیلی از این چیزی که تو گزارشا و عکسا میبینین سر تر .....جالبه بدونین اون کنسرتی که من رفته بودم این خوده مردم بودن که درخواست میدادن از مرتضی پاشایی اهنگ خونده بشه و جالبتر اینه که مردم هم میان میگن داره سواستفاده میکنه....
این حرف رو نگفتم که بحث شروع بشه چون من جواب هیچ نظری که بگه محمد علیزاده داره سواستفاده میکنه رو نمیدم چون قبلا جواب دادم تو پیج های قبل‌ فقط این یک مثال بود...
ولی با بقیه نظرت که گاهی اوقات اشعار دیگر شاعران هم بنام اقای امیرخانی میزنن موافقم چون همین کار زمینه ی سوتفاهم رو قراهم میکنه.....
پایدار بمونید....

10.133.138.97
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 14:14
ناشناس

نه فروغ عزیزم من اصلا منظورم آقای علیزاده نبوده و نیست و در مورد مطلبی هم که فرمودین به نظرم کمی بی انصافیه که بگیم فلانی (حالا هرکس) چون آهنگهای مررتضای نازنین رو تو کنسرتهاش میخونه داره سواستفاده میکنه کمااینکه اکثر خواننده ها این کارو میکنن و فکر نمیکنم هدفی جز زنده نگه داشتن یاد رفیقشون داشته باشن چون هر طرفداری صرفا بخاطر علاقه به خواننده محبوبش به کنسرتش میره ولا غیر.

در تکمیل عرایض قبلیم، تموم حرفم اینه: اگه نظری در مورد آثار دیگران میدیم نگاه به اسم صاحب اثر نکنیم و متعصبانه نظر ندیم، سعی نکنیم منتقدین رو صرفا بخاطر تعصبمون بکوبیم شاااید حق با اونا باشه، مطمئنا حتی اگه هر ترانه سرای متوسطی رو هم در نظر بگیریم هم اثر خوب داره هم بد، اثر بد که جای دفاع نداره!!
اجازه بدیم هنرمندامون با کارهای قوی خودشون رو اثبات کنن نه با طرفداریه الکی ما و آثار ضعیف..
خودم به شخصه آقای روزبه بمانی عزیز رو تو عرصه ترانه خیییلی قبول دارم ولی اگه ترانه متوسطی هم ازشون بشنوم اگه انتقاد نکنم حداقل دفاع هم نمیکنم برای اینکه شیفته ی ترانه هاشونم و دوست دارم همیشه تو اوجو بهترین بمونن، چون بواسطه ترانه هاشون به اسمشون رسیدم نه اینکه از اسمشون با آثارشون آشنا بشم!!
نکته بعدی اینکه هرکس که بازیگر خوبی بود لزوما آدم خوبی نیست، اشخاص رو با اعمال و کردارشون بسنجیم نه با حرفاشون!! و با طرفداری کورکورانه اشخاص رو تشویق نکنیم به نقش بازی کردن و دروغ گوییشون اصرار کنن و به ساده لوحیمون بخندن...!!

وااای که چقدر دلم پره از بی وجدانیه آدمااا....

244.196.123.235
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 14:45
Romina

نه فروغ عزیزم من اصلا منظورم آقای علیزاده نبوده و نیست و در مورد مطلبی هم که فرمودین به نظرم کمی بی انصافیه که بگیم فلانی (حالا هرکس) چون آهنگهای مررتضای نازنین رو تو کنسرتهاش میخونه داره سواستفاده میکنه کمااینکه اکثر خواننده ها این کارو میکنن و فکر نمیکنم هدفی جز زنده نگه داشتن یاد رفیقشون داشته باشن چون هر طرفداری صرفا بخاطر علاقه به خواننده محبوبش به کنسرتش میره ولا غیر.

در تکمیل عرایض قبلیم، تموم حرفم اینه: اگه نظری در مورد آثار دیگران میدیم نگاه به اسم صاحب اثر نکنیم و متعصبانه نظر ندیم، سعی نکنیم منتقدین رو صرفا بخاطر تعصبمون بکوبیم شاااید حق با اونا باشه، مطمئنا حتی اگه هر ترانه سرای متوسطی رو هم در نظر بگیریم هم اثر خوب داره هم بد، اثر بد که جای دفاع نداره!!
اجازه بدیم هنرمندامون با کارهای قوی خودشون رو اثبات کنن نه با طرفداریه الکی ما و آثار ضعیف..
خودم به شخصه آقای روزبه بمانی عزیز رو تو عرصه ترانه خیییلی قبول دارم ولی اگه ترانه متوسطی هم ازشون بشنوم اگه انتقاد نکنم حداقل دفاع هم نمیکنم برای اینکه شیفته ی ترانه هاشونم و دوست دارم همیشه تو اوجو بهترین بمونن، چون بواسطه ترانه هاشون به اسمشون رسیدم نه اینکه از اسمشون با آثارشون آشنا بشم!!

نکته بعدی اینکه هرکس که بازیگر خوبی بود لزوما آدم خوبی نیست، اشخاص رو با اعمال و کردارشون بسنجیم نه با حرفاشون!! و با طرفداری کورکورانه اشخاص رو تشویق نکنیم به نقش بازی کردن و دروغ گوییشون اصرار کنن و به ساده لوحیمون بخندن...!!

وااای که چقدر دلم پره از بی وجدانیه آدمااا....

162.74.68.73
چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 16:40
فروغ(فقط خدای احساس ایران محمد علیزاده)

رومینا جان بابت این برخورد خوب و منطقیت ممنون....منم هیچوقت تو هیچ بحثی سعی نکردم کسی رو بکوبم چون دقیقا باهات هم اعتقادم.....الان تو هم تو کامنت قبلیت انتقاد کردی ولی با دید کاملا منطقی....
حرف حساب جواب نداره و چون حرفات کاملا درست و منطقیه منم چیزی نمیگم....ممنون ازت ..
با ارزوی موفقیت برای اقای بمانی عزیز و محمد علیزاده ی عزیز....
پایدار بمونید!

20.4.3.51
جمعه 22 بهمن 1395 - 19:13

مرتضی،شاهین و مهرزاد بهترین دوستان من هستند.و همانطور که مرتضی عزیزم با صدایش جاودانه شد،
شاهین و مهرزاد هم با عکس و ترانه هایشان جاودانه میشوند.از نظرمن سوء استفاده گر مصطفی است...
این دیدگاه را برای حمایت از دوستانم گذاشتم.امیدوارم روزی پاسخگو به این تهت های ناروا باشید!!!!!!!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین آلبوم «مهرزاد امیرخانی» منتشر می‌شود | موسیقی ما