برنامه یاد بعضی نفرات
 
در کنسرت «من برای شما بوی دریا آورده ام» اتفاق می‌افتد
هم نوازی «محسن شریفیان» و پیانیست روسی در فستیوال «جهان صدا»

موسیقی ما - «محسن شریفیان» آهنگساز و پژوهشگر موسیقی و سرپرست گروه موسیقی لیان، در دوازدهمین فستیوال بین المللی «جهان صدا» در روسیه به روی صحنه می‌رود.

فستیوال کنسرواتوآر مسکو با عنوان « جهان صدا» هرساله برپا می شود که در چارچوب آن، موسیقی دانان از کشورهای مختلف از جمله روسیه، هند، مالت و کلمبیا هنرنمایی می‌کنند. محسن شریفیان نیز با ساز «نی انبان» به عنوان نماینده ی ایران در این فستیوال حضور خواهد داشت و طی برنامه ریزی انجام شده، در تاریخ 28 ژوئن با الکسی سرگونبن پیانیست بنام روسیه در کنسرتی با عنوان «من برای شما بوی دریا آورده ام» در سالن رخمانیوف، به هم نوازی خواهد پرداخت و «فرهاد صفری» نوازنده سازهای کوبه ای ابداعی، این دو هنرمند را همراهی خواهد کرد.

فستیوال سالانه بین المللی موسیقی «جهان صدا» از طرف کنسرواتوآر موسیقی مسکو به نام پطر چایکوفسکی از سال 2003 میلادی برگزار می‌شود و بازتاب دهنده مهمترین گرایشات در توسعه و تکامل فرهنگ جهانی در قرن بیست و یکم است.

گفتنی است که محسن شریفیان برای سومین بار در شهر مسکو به روی صحنه خواهد رفت، همچنین این هنرمند پیش از این نیز تجربه هم نوازی «نی انبان» و «پیانو» را در کنسرت تالار وحدت با همراهی سامان احتشامی داشته است.

تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1393 - 18:06

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 4 تیر 1393 - 13:48

درود ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هم نوازی «محسن شریفیان» و پیانیست روسی در فستیوال «جهان صدا» | موسیقی ما