برنامه یاد بعضی نفرات
 
رییس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در گفتگو با «موسیقی ما»:
هیچکس نمی تواند سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران را تغییر دهد
موسیقی ما - رییس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال از حمایت همه جانبه مسئولین فدراسیون و وزارت ورزش از سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل خبر داد.

به گزارش «موسیقی ما»، محمد رضا ملامحمد پس از انتشار برخی صحبت ها از سوی رئیس دفتر موسیقی وزارت ارشاد مبنی بر احتمال تغییر سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و مورد تائید نبودن این سرود از سوی این نهاد، در گفتگو با «موسیقی ما» توضیحاتی را ارائه داد.

وی در ابتدای صحبت هایش گفت: « فدراسیون فوتبال در یک درخواست رسمی از یک هنرمند تقاضای تولید اثری فاخر و هنری را داده و همه جوانب حرفه ای کار نیز لحاظ شده است. به هیچ وجه سرود تیم ملی تغییر نخواهد کرد. مجوزهای رسمی هم به زودی اخذ خواهد شد تا برای اجرای آن نیز مشکل قانونی ای نباشد.»

او ادامه داد: «نامه نگاری هایی را برای دریافت مجوز این اثر انجام داده‌ایم و به زودی مجوز رسمی این اثر نیز با همکاری دوستان صادر خواهد شد.» رییس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال درباره سیاست فدراسیون فوتبال در قبال سایر آثاری که با موضوعیت تیم ملی فوتبال ایران تولید و ساخته می شوند نیز گفت: «هر سرودی که با نام ایران و برای تیم ملی فوتبال باشد مورد حمایت ماست. هر هنرمندی که برای حمایت از تیم ملی فعالیتی انجام دهد برای ما محترم است اما قطعا اثر آقای خواجه امیری ترانه رسمی تیم ملی فوتبال در جام جهانی خواهد بود.»

وی در انتهای صحبت هایش نیز تاکید کرد: « نکته حائز اهمیت در این موضوع این است که فقط فدراسیون فوتبال صلاحیت تصمیم گیری در مورد ترانه تیم ملی را دارد و ما باید تصمیم بگیریم که چه کسی حداکثر استانداردها را برای خواندن این ترانه دارد نه کس دیگری.»

گفتنی ست در روزهای گذشته «پیروز ارجمند» (مدیر کل دفترموسیقی وزارت ارشاد) در گفتگو با یکی از رسانه ها عنوان کرده بود: «برای تولید و ثبت سرود تیم ملی اقدامات قانونی انجام نشده و از نظر ما تولید آن غیر قانونی است. پیشنهادی و سفارشی در این خصوص به ما نشده و کار به صورت خصوصی تولید شده است. حضور ایران در جام جهانی اتفاقی است که مردم سالها منتظر آن بودند، تولید اثری در سطح تیم ملی باید حداقل معیارهای ایجاد شور و نشاط را به همراه داشته باشد. اثر تولید شده ای که مجوز رسمی نگرفته باشد از نظر ارشاد غیر قانونی است. به عنوان یک آهنگساز معتقدم، هر خواننده ای زنگ صدای خود را دارد بنابراین برای موسیقی های مختلف باید ازافراد مناسب استفاده شود ، برای خوانندگی سرودهای ملی باید از خوانندگان کلاسیک و کسانی که حجم صدای زیادی دارد استفاده شود ، به نظر من افرادی همچون محمدرضا صادقی ، نیما مسیحا ، ماریو تقدسی و رشید وطن دوست برای خوانندگی این اثر مناسب تر بودند. انتخاب این نوع ریتم برای کارهای آرم گونه مناسب نیست، این نوع سرودها نیاز به موسیقی های مارش گونه و تند دارد ، تم مورد استفاده برای این سرود قابل توجه و مناسب نیست. اگر تولید این اثر به ارشاد پیشنهاد داده می شد قطعا در تولید و ساخت آن ازگروه کر و یاارکستر سمفونیک استفاده می کردیم، با اینکار عظمت تیم ملی فوتبال ایران در سطح جهان نشان داده می شد.»
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 14:25

دیدگاه‌ها

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 14:40

مرسی موسیقی ما . از دیشب تاحالا اعصاب نمونده بود واسمون ؛ مرسی موسیقی ما که همیشه عدالت پیشه بودی . نه بر ضد کسی کار کردی نه کسی رو بیخودی بردی بالا . همیشه خدا رو در نظر داشتی . متاسفم واسه بعضی افراد ، متاسفم واسه بعضی خبرگزاری ها ، متاسفم واسه بعضی مسئولین .... ولی احساس غرور میکنم که سایت موسیقی مورد علاقه ی من "موسیقی ما" هستش . مرسی ازت . مرسی . مرسی . مرسی

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:20
mahsa -blue

دقیقاااااااااااااااااااااااا......مررررررررررررررررررررررسی

46.41.208.48
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 00:56
Arshia

به پیر به پیغمبر این قطعه حماسه ای نیست چرا شما قبول نمیکنید قطه شاد برای روحیه دادن به تیم ملیه حالا هی شما بگین صدای احسان به حماسه نمیخوره اقا این قطعه حماسه ای نیست شاید واقعا نمیدونید حماسه چیه
خیلیم قطعه عالیه مرسی به بهترین ایران

2.181.104.148
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 14:44

درستشم همینه هرکی هم دوست نداره میتونه گوش نده

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:26
امیر

عزیزم این آهنگ با بقیه آهنگا فرق داره .یعنی وقتی تیم ملی وارد زمین شد پخش میشه و همه هم باید گوش کنن و حالشون بهم بخوره.
هنوز پامون تو جام جهانی نرسیده داریم خرابکاری میکنیم.
چه برسه دیگه رسما وارد مسابقات بشیم.
دیگه نمیتونم تصور کنم......

2.179.130.111
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 18:21
میثم

امیر جان تنها،نکته مثبت تیم ملی همین آهنگه.البته مربیش هم مربیه خوبیه-
،بضاعت فوتبال ما بالاتر حضور در جام جهانی نیست.اما موسیقی این باتوجه با محدودیت ها،و همچنین مواضع فرهنگی ما-بهترین بود

5.238.122.98
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:20
mahsa -blue

نه مجبور نیستی بدون اهنگم میتونی بازیا رو ببینی.ترانه های دوره ی قبلم می تونی گوش بدی یا هر چی که دلت می خواد.این یه پیشنهاد کاملا دوستانس...

46.41.208.48
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 11:10
مرجان

آقای امیر خان مجبور نیستی گوش کنی وقتی حالت بهم میخوره..
فقط سلیقه ی یکی دو نفر مهم نیست..
خیلیا این آهنگ رو دوست داشتن و لذت بردن..
هرکسی ناراحته گوش نده..
به نظر من که عالـــــــیه ..
احسان خواجه امیری بهترینــــــــه

188.245.234.228
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 14:47

آفرین دکتر ارجمند عزیز.... آخرش یه هنرمند پیدا شد که از این کار، اصولی انتقاد کنه... ممنونم آقای ارجمند

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:56
شهاب شریف

بذار میلاد خان بهت منفی بدن. بدون تعصب باید به موسیقی نگاه کرد.این موسیقی کار همون تیم مدیریتیه که لباس ال اشپورت رو که کی شوری کوتاه میشه کرد لباس تیم ملی!!!بجای پوما.
بقول خد بیامرز ناصر حجازی همه چیزمون باید به همه چیزمون بیاد

46.62.181.186
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:17

احسان برای ما همیشه بهترینی و کارت حرف نداره و مثل بمب توی جام جهانی صدا میکنه.
ما طرفدارات همیشه پشتت هستیم و نمیذاریم انتقادای بیرحمانه و از سر حسادت کارت را ضعیف نشون بده.
ایول فدراسیون فوتبال.
احسان همیشه بهترین بودی و هستی و خواهی بود

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:20

مگه مجمع سازمان ملل میرن که حماسی و مارش بخونن؟مگه با کت و شلوار و رسمی میخوان بازی کنن که سرود حماسی اجرا بشه؟نیاز به شور و نشاط هست که دروازه های دنیا این نشاط میده

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:26

اقای ارجمند عزیز گروه کر!!!؟؟؟

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:35

لطفا دوستان منتقد مصاحبه ي احسان رو با ايرنا بخونيد احسان جواب همه ي انتقادارو داد و هيچ حرفي باقي نذاشته اميدوارم قانع شده باشين ...
ممنون از موسيقي ما كه ما رو از اين همه نگراني دراورد:-)

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:38

خدارو شکرررررررررررررررررررررررررررررررر...
مرسی موسیقی ما

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:44

احسان خواجه امیری تمام تلاش خودش رو برای این کار کرده و تا اونجایی که من میدونم پولی نگرفته و اگر هم گرفته انچان پولی نبوده
تازه مگه سرود ملی که از ارکس استفاده کنیم
منم قبول دارم که جنس صدای احسان به سرود های حماسی و وطنی نمیخوره اما حالا که کار انجام شده شما عوض تشکر اومدی میگی من فلان خواننده رو برای این کار بهتر میدونم ینی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ینی تو یه ثانیه گند زدی به کل تلاش های اقای خواجه امیری
واقعا که...

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:51

مرسی از پیگیریت موسیقی ما...
کار احسان خیلی عالی بود ... بی انصافی شد در حقش .. این جواب زحمتاش نبود
تا آخر باهاتیم آقای پاپ ایران

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:59

درسته که صدای احسان مناسب کار نیست ولی ریتم کار کاملا با اتفاقات جام جهانی میخونه ،
جام جهانی جای شور و نشاط و شادیه ،
سرود حماسی خوبه ولی نه برای ورزش ،

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 16:00

آقای ارجمند عزیز!
الحمدالله هنوز آن قدر حافظه مان ضعیف نشده که کارهای فاخر با ارکستر سمفونیک و گروه کری که برای جام جهانی 2006 ساخته شد را فراموش کرده باشیم.
اگر دست شما بود، ترانه تیم ملی می شد یک چیزی مثل آهنگ تاجیک در جام جهانی 2006. هیچ کس هم با آن ارتباط بر قرار نکرد.
تاریخ نشان خواهد داد که کدام ترانه بهتر است. دروازه های دنیا یا «عزم و ایمان توپ و دروازه است آنک»...

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 16:12

به نظر من باید اهنگ تغییر میکرد صدای احسان خوبه اما به درد این کار نمیخوره شخصی مثل فرزاد فرزین میتونه از پس این کار بر بیاد چون تمام این ویژگی هایی که پیروز ارجمند عزیز گفتند در صدای ایشون هست
صدای با حجم فرزاد به درد این کار میخوره

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 11:06
javid

vaghan movafegham,akhe un kasai k umadan b nazare ishun link manfi dadan vase chi in karo mikonan?asan in adama az music chi mifahman?shoma bebinid tu in sala farzade farzin cheghad ahange hamasi vase iran khunde ehsane khaje amiri cheghad khunde?vaghan k vase hamchin adamai motasefam

5.201.179.199
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 16:14

خودمونیما احسان خواننده عالیه ولی این آهنگ به درد جام جهانی نمیخوره

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 16:50

با تشکر از آقای ملا محمد.
اما مصاحبه احسان با ایرنا جالب بود.وجواب در خور شخصیتش به منتقدین داد.
مرسی احسان جان-هرکی جای تو بود داد و هوار راه مینداخت-خیلی آروم و متین گفتی دعوا نداریم.این گوی این میدان-علاوه بر موسیقیت اخلاقت هم عالیه.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:01

اگر این ترانه ی ارزشمند عوض بشه که واقعا تاسف برانگیز میشه
احسان عالیه و طبق معمول عالی اجرا کرده با بهترین عوامل پس گله و شکایت بعضیا بی مورده
خدارو شکر که عادلانه به قضیه نگاه کردن و عوض نمیشه

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:02

مطمئنن چشم دیدن وگوش شنیدن اهنگ احسان رونداریدوگرنه درست قضاوت میکردید

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:14

خدا رو شکر
نگرانیمون برطرف شد.
مرسی موسیقی ما...

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:19

دمشون گرم که اجازه نمیدن با این حرکت دور از اخلاق، به احسان عزیز توهین بشه

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:34

دیدین گفتم این اهنگ اصلا به درد سرود تیم ملی نمیخوره؟ هم اینکه خود اهنگ خیلی ضعیفه و هم اینکه منسئولین هم به این نتیجه رسیدن به جای اهنگ باید یه نوحه بشه سرود تیم ملی در جام جهانی.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:08
حسین مشکی پوش

اون دست از مسئولین هم شبیه تو بودن حدودا 10.12 ساله

2.191.163.103
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 09:02
Somaye Raeisi

دوست عزیز
شما لطفا هواداری خودتونو انجام بدید از هنرمــ ...
حتی همین کارو هم بلد نیستی هه

2.179.243.143
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:37

با سلام . ممنون از همه . و بالاخص آقای ملامحمد . دوست دارم احسان . ى دونه باشی

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:45

من نمی دونم این حرفا که بعضیا راجع به این آهنگ می زنند برای چیه؟یکی می گه آهنگ شور کافی رو نداشت.آخه شور و نشاط از این بیشتر؟یکی می گه صدای احسان حماسی نیست و برای این جور کارا مناسب نیست.شاید این طور باشه که صدای احسان خیلی مناسب این کار نبود ولی بازم احسان خوب اجراش کرد.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:46

bah bah!mrcccccccc..
y etefaghayi dareee miyoftee haa..
ehsan behtarin o ghashang tarin seda ro daare o khodesh behtar az kheiliya midoone chi bayad bekhone
liiiiiike be ahangeee k enghad ehsan ba zogho ehsas mikhonatesh..
ehsan hamishe behtarineeeeee..

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:47

فقط میتونم بگم خدا رو شکر

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:05

من هميشه از احسان حمايت كرده ام ولي به نظرم اينجا جاي احسان نبود ...
قبلا هم گفتم كه بايد يه صداي قوي اينو ميخوند مثل يزداني عصار چاوشي نعمت الهي
و يا حتي شكوهي ...
من خودم با چاوشي موافق بودم ...
ياعلي

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:10

خداروشکر که فدراسیون با این حرکتش جواب کسایی که ظاهرا شخصا با آقای خواجه امیری مشکل داشتن و داشتن با آبروی هنری آقا احسان بازی میکردن رو داد..
از "موسیقی ما" هم تشکر میکنم که تو این چند روز مثل آقای خواجه امیری صبورانه با این قضیه برخورد کردن و راه سایت های دیگه موسیقی که تو این چند روز از هیچگونه جوسازی علیه آقای خواجه امیری دریغ نکردن رو پیش نگرفتن........متشکریییییییم موسیقی ما!!!

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:38

نخستین گفت و گوی تفصیلی احسان پس از رونمایی از سرود تیم ملی:
http://www.irna.ir/fa/News/81165959/%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84...

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:06
fatemeh moradi

حقیقتا انگشت شمار هستنافرادی با سن احسان و این قدر بزرگوار.............. زنده باشی و موفق آقایعاشقانه های ایران

5.52.221.32
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:25
mahsa -blue

اره واقعا همین مرامش ما رو کشته دیگه

46.41.208.48
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:38
sajjad mohebbi

خیلی بزرگوارانه و متین صحبت کردن جواب انتقادارو دادن / درود بر تو

188.245.61.187
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:38

احسان عاشقتم. خوب موقعی گذاشتی توی کاسه ی این فدراسیونیا و ارشاد. همیشه حق به حق دار میرسه.. ولی این عبرتی شد دیگه کاری برای این جماعت نکنید.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:59

چه عجب... بلاخره یه حرکتی انجام شد.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:05

اونایی که میگن این آهنگ مناسب تیم ملی نیست و باید حماسی باشه ، ایا اهنگ رسمی بازیهارو شنیدن؟ اهنگ رسمیه بقیه تیم هارو شنیدن؟!!! هیچ تیمی برای این بازیها اهنگ حماسی و ارکستر و ویولن و ... نساخته و همشون شادن!! جام جهانیه فوتباله نه جنگ چالدران....

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:07

واقعا ممنون مارو از یه نگرانی بزززززززرگ نجات دادین....
بهترین خبری بود که میشد داد..واقعا خوشحالم...چه کسی بهتر از احسان خواجه امیری؟؟
هنرمندی کاملاااااااااااا با معیارهای ایرانی...ترانه ها و ساز بندی های ایرانی....و صدایی عالیییییییییییییی...
این ترانه همونطور که بعضی هارو راضی نکرد( اکثرا هم به دلیل اینکه هوادار احسان نبودن ) ، خیلیییییییییییی ها رو هم راضی کرد...
از این حرف واقعا لدت بردم :
«هر سرودی که با نام ایران و برای تیم ملی فوتبال باشد مورد حمایت ماست. هر هنرمندی که برای حمایت از تیم ملی فعالیتی انجام دهد برای ما محترم است اما قطعا اثر آقای خواجه امیری ترانه رسمی تیم ملی فوتبال در جام جهانی خواهد بود.»
واقعا سنجیده ترین حرفیه که این مدت شنیدم....
کاشکی همه بهش گوش کنن...کسایی که دم از آزادی اندیشه میزنن با یه ترانه نتونستن کنار بیان و حرمت هارو نگه دارن،چطور میخوان.....؟!!!!!!
واقعا انتخاب بجا و درستی بود... :)

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:10

ممنون موسیقی ما خیلی خوشحال شدم با اینکه میدونستم هیچ جور نمیتونن آهنگ رو عوض کنند و با شخصیت انسان بزرگی مثل احسان خواجه امیری بازی کنند.احسان ما طلایی ها همیشه پشتتیم همیشه...

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:17

خـــــــــــــدارو شکـــــــــــــر!!!!!!!!!!!!!!!
حـــــــــــــق به حـــــــــــقدار رسید!!!!!!!!
هــــــــــــــــورا!!!!!!!!!!!!!
چه کسی بهتر از احسان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:19

احســـــــــــــان ی دونه ای!!!!!!!!!!!!!
تـــــــــــــــــــــبــــــــــــــــــــــریکـــــــــــــــــــــــــــــــــ بــــــــــــه طـــــــــــلایی هــــــــــــــا

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:37

اهنگ باید عوض میشد
اه آبرومون تو هر زمینه ای باید تو دنیا بره
فرزاد فرزین خیلی بهتر میخوند این سرودو

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:51

این آقا دکتره خیلی بی ربط نظر داده!
همیشه بر اساس سوابق نشون داده شده هر موقع مسولین در موسیقی پاپ با اثری مخالفت میکنند، اون اثر خیلی خوبه، اینم همینه، واقعا مناسب جام جهانیه!
اگه خیلی کارشناسانه هست این موسیقی های بیخود که چپ و راست از ارشاد مجودز میگیره رو برخورد و انتقاد کنن، حالمون بهم میخوره واقعا!!
مگه صدای تاجیک در اهنگ جام ۲۰۰۶ چقدر استقبال شد؟ هیچی!!!!!
این آهنگ بهترین گزینه هستش،

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 22:02

منم با این قسمت نظر ایشون موافقم:
هر خواننده ای زنگ صدای خود را دارد بنابراین برای موسیقی های مختلف باید ازافراد مناسب استفاده شود ، برای خوانندگی سرودهای ملی باید از خوانندگان کلاسیک و کسانی که حجم صدای زیادی دارد استفاده شود ، به نظر من افرادی همچون محمدرضا صادقی ، نیما مسیحا برای خوانندگی این اثر مناسب تر بودند
........
و البته از نظر من صداهای مثل فرزادفرزین،حمید عسکری،علی لهراسبی
................
اما دیگه نه استاد رشید وطن دوست.
خوبه کارو به وزارت ارشاد محول نکردن .والا

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 22:28

بازی با آبروی مردم اصلا اصلا پذیرفتنی نیست!آقای خواجه امیری همیشه این قدر از ایرانیا تعریف میکنن.انقد میگن مردم ما لیاقت بهترین ها رو دارن!اما یه سری از این هم وطنا خیلی راحت تو این مدت هرجور تهمت و بی احترامی که دلشون میخواست از خودشون بروز دادن!واقعا بعضی حرفای مردم تو سایتای مختلف شرم آور بود!ببینید بزرگواری و بزرگ منشی آقای خواجه امیری رو!ببینید از چه ادبیاتی استفاده کردن!من که کف کردم از این همه شخصیت!خدا رو شکر !خدا همیشه هوای آقای خواجه امیری رو داره!اون دوستان بدخواه برن که تیرشون به سنگ خورده شکر خدا!ممنون از موسیقی ما که همیشه بهترین عملکرد رو داشته

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 22:42

آهنگ بسیار خوبیه اما به درد جام جهانی نمیخوره !

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:00

اگر تمامی قطعاتی که برای جام جهانی کشورهای دیگه دادن گوش کنید هیچکدوم اونها حماسی و مارش گونه نیستن .

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:05

احسنــــــــــــــــــــــــــت درستش هم همین بود.......
واقعا خیلی توهین و بی حرمتی شد تو این چند روز به احسان خواجه امیری ای که بخشی از آبروی موسیقی این مملکته.....
فرض رو هم بر این بگیریم یه سری از آهنگ بیزار هستن...اما هیچ گونه رفتار توهین آمیزی حق ندارن انجام بدن...
فعلا که یه مقداری بوی دماغ سوخته میییییاد!!!!

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:30

مرسی که خیال ما رو راحت کردین. دیشب کلی گریه کردم نه به خاطر مجوز نگرفتن.به خاطر توهینایی که تو این مدت به احسان شد .احسان با مصاحبش نشون داد که چقدر بزرگواره و دل ما کمی اروم گرفت

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:35

من به شخصه هواداره دو اتیشه احسان خواجه امیری نیستم ولی صداشون رو دوست دارم و کاراشونو گوش میدم و بهشون به عنوان یه هنرمند احترام قاعلم....
اما از هوادارای احسان خواجه امیری عزیزمیخوام یکم منطقی تر به این قضیه نگاه کنن
این قطعه یه کاره ملیه و کاری که اینطور رسمی قراره پخش بشه باید خیلی زیباتر و بهتر از این قطعه ی اقای خواجه امیری باشه
من از 10 نمره به این اهنگ نمره ی 6 میدم و به نظرم وقتی خواننده هایی مثل اقای فرزین هستن که قطعه ای خیلی بهتر از این اهنگ رو میتونن بخونن اصرار دوستان مبنی بر تغییر نکردن این سرود خیلی خودخواهانست.
همه ی ما باید تلاش کنیم که با بهترین سرودی که اجرا میشه تیم ملی راهی برزیل بشه.

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 11:44
zahra-m

الهه ی عزیز پیشنهاد میکنم آهنگو چندبار دیگه گوش بدی همه چیش خوبه نمیگم عالیه اما خوبه احسان همه ی تلاششو کرده آهنگ,تنظیم,کلام و نهایتا صدای خواننده خیلی خوبه مخصوصا کار خود احسان و تنظیم بهروز صفاریان قابل تحسینه کار خیلی دلنشینه و بعلاوه حوصله سر بر نیست و از طرف دیگه به راحتی قابلیت همخوانی داره با توجه به همه ی محدودیت هایی که تو موسیقی ما هست این کار یه کار خیلی خوبه.منتظر باش و ببین همینایی که الان دارن اینجوری انتقاد می کنن خودشون قراره چندوقت دیگه آهنگو زمزمه کنن.
و اینکه گفتی اصرار بر عدم تغییر آهنگ خودخواهانست واقعا جای تعجب داره پس حیثت و آبروی یه خواننده هیچ ارزشی نداره؟یعنی انقد راحت یکی انتخاب بشه چند ماه زحمت بکشه وقت بزاره و در نهایت آهنگ تغییر کنه پس یه باره دارن خیلی شیکو مجلسی چندماه تلاش احسانو به باد میدن.احسان انقد بزرگواره که میگه دعوا نداریم این گوی و این میدان!اما من به عنوان کسی که 8-9سال صدای احسانو با جونو دل گوش کردم نمیتونم وایسمو ببینم که حالا دارن باهاش اینجوری میکنن احسان به شدت مظلم واقع شده اما من به آینده بینهایت امیدوارم چون حق به حق دار میزسه...

5.238.125.236
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 22:13
میثم ت

آخه ما فوتبال داریم که اینهمه واسش حدو حدود قائلید.کیفیت این آهنگ از کیفیت فوتبال ایراند خیلی خیلی بالاتره-موسیقی ما من تیم ملیمو دوست دارم ولی واقعیته دیگه.حتی حضور در جام جهانی ما ناعادلانست.از آسیا نهایتا کره و ژاپن باید برن جام جهانی-خنده داره سوئد حذف شده نرفته جام جهانی اونوقت ما میگیم آهنگ نامبر وان موسیقی پاپ برازندش نیست.

5.238.109.115
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:39

با اینکه طرفدار شیش اتیشه فرزاد فرزینم و ته دلم از این اتفاق خیلیم ناراحت نبودم ولی به اقای خواجه امیری خسته نباشید میگم و به به عنوان نمایندگی از طرف هواداران اقای فرزاد فرزین عزیز به طرفدارای اقای خواجه امیری تبریک میگم ایشالا همیشه خوش حال باشید!!!!بله به نظر منم خیلی کار زشتی بود که بعد از رونمایی از این قطعه اینجوری عمل کردن واقعا توهین بدی بود این کار یعنی به تمام عوامل حرفه ای کار مستقیما بگی شماها کارتونو بلد نیستید!!! اصلا باید از اول دقت بیشتری روی انتخابشون میکردن و یا اینکه بهتر بود قبل از پخش و رونمایی این اثر رو بررسی میکردن و اگر میخواستن میگفتن خواننده ی سرود جام جهانی عوض میشه نه اینکه اهنگ پخش شده و همه ی مردم شنیدن بعد بیان راجبش انقدر تند نظر بدن و زحمات یه خواننده رو زیر سوال ببرن اینجور رفتارا هرخواننده ای و طرفداراشو رو ناراحت میکنه

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 16:34
yeganeh

واقعا احسنت به شما کیف کردم.واقعا آدمی با این منطق درست کم پیدا میشه

151.242.102.221
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 00:07

خواهشم این هست که سیروان خسروی که واقعا آهنگهاش در سطح و کیفیت جهانی هست یک آهنگ برای جام جهانی بده که واقعا همه ی موسیقی دوستان رو خوشحال می کنه.چون آهنگ آقای خواجه امیری واقعا در اون سطحی نیست که بتونیم به عنوان یک موسیقی ملی در نظر بگیریم. این فرصت ها هرچهار سال یکبار پیش میاد.

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 00:48

من خیلی از حواشی رو که ایجاد شده بود امروز صبح فهمیدم.واقعا بهم ریختم، نمیدونم چجوری یه عده تونستن همچین حرفایی به کسی بزنن که همیشه گفته ایرانی ها انسان های نازنینن، استحقاق بیشتر از اینا رو دارن...ولی چند ساعت بعد با خوندن مصاحبه اقای خواجه امیری، هم به این که طرفدار خواننده به این بزرگواری و فروتنی ام به خودم بالیدم و هم اروم شدم و حالا هم که با این حمایت فدراسیون واقعا خیالم راحت شدن.از موسیقی ما هم به خاطر این پیگیری ممنونم

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 01:07

فکر می‌کنم آقای ارجمند بعنوان متولی این عرصه، باید مقداری به‌روز تر فکر کنه. آهنگ آقای خواجه‌امیری اگر هم مشکلی داشته باشه، از اون چیزی که مدنظر شماست قطعا خیلی بهتره! از اون طرف پیت‌بال و جی‌.لو آهنگ رسمی مسابقات رو به اون شکل شاد و سرزنده اجرا کنن، از این طرف شما بیای نیما مسیحا و گروه کُر راه بندازی؟!!
لطفا اینقدر عصا قورت داده در مورد موسیقی فکر نکنید. نشه یه کاری مثل کار آقای عصار که اصلا جذاب نبود. بازم میگم: لطفا به‌روز باشید!!!!

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 13:57
ali nori

آقای ایرانی اینکه به خاطر دفاع از یک هنرمند بخواهیم به هنرمندان دیگر توهین کنیم کار خوبی نیست. من جزء به عنوان یکی از هواداران علیرضا عصار و نیما مسیحا که کارهای احسان خواجه امیری رو هم دوست داره این رو بهتون میگم. ضمنا برای من علیرضا عصار هر چه بخواند، جذاب است.

77.237.76.195
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 21:44
محمد زواره‌ای

توهینی نکردم. گفتم کارهاشون بد بوده. هم آقای عصار و هم آقای مسیحا کارهای خیلی خوبی دارن. ولی کاری که آقای عصار برای جام‌جهانی خوند به نظر من واقعا بد بود.

2.185.103.52
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 01:34

متاسفانه در همه زمینه ها از دنیا عقبیم ! ترانه هیچ کشوری حماسی نبود ، ترانه باید هیجان و شور داشته باشه و طوری باشه که هر ایرانی به راحتی ورد زبونش بشه ! احسان خواجه امیری نماینده نسل جوون نیست در حال حاضر ، این ترانه با صدای فرزاد فرزین ، سیروان یا بابک جهانبخش که جوون پسند ترند خیلی موندگار تر میشد !

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:14
Somaye Raeisi

مبنای جوون بودنت به چیه
اینایی که گفتی ببخشیدا ولی یکی دوسالی از احسان عزیزمون بزرگترن
حالا کی جوونتره
هه ...

2.179.243.143
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 15:17
مجتبی

خداوکیلی این چه حرفی بود زدین الان؟؟
نظرتون قابل احترامه..اینکه شما جوونی و گوش نمیدی کاراشو یه حرفیه!!
شما یبار موقع کنسرت احسان تشریف بیار دم در برج میلاد ...در کل نظرت در مورد جوون پسند ایشون بودن عوض میشه!
به نظرت این همه آدمی که تو این روزا از احسان تو جاهای مختلف حمایت کردن همه پیر بودن؟؟
خدارو شکر ایشون طرفدارشون از همه ی نسل ها هستن...و البته آهنگ جام جهانی برای همه هست نه فقط جوونا!!:))
دیگه همه احسانو میشناس و تقریبا همه کاراشو به یه نحوی شنیدن...
آدم خندش میگیره وقتی نظر بعضی ها رو میخونه..

2.187.31.231
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 11:22
مرجان

کی همچین حرفی زده؟؟
فقط جوونا فوتبال میبینن؟
صدای احسان خواجه امیری صدایی هست که همه جور سنی میپسندن پس بهترین انتخاب بود..
حالا چون طرفدار خواننده های دیگه ای هستید بیخودی ایراد نگیرید

188.245.234.228
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 01:45

آخه مگه آهنگ جام جهانی حماسی باید باشه؟به قول احسان مگه دعوا داریم؟ و بار هم به قول احسان هر کی دیگه هم بود مین برخورد باهاش میشد...
این ترانه شاید خیلی عالی نباشه ولی باید در نظر داشت که محدودیت ها برای چنین کاری هم زیاده و با توجه به این مطلب ابن آهنگ خوبه و مستحق این همه انتقاد تند و توهین نیست

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 06:40

آقا بودن یا نبودن اهنگ احسانو بیخیال...
یکی بگه چه جوری جلو مسی رو بگیریم ابروریزی نشه? :)

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:06
zahra moradi

کامنت جالبی گذاشتی اما درحال حاضر برا من هیچی مهمتر از تلاشی که احسان کرده نیس نمیتونم بیخیالش بشم ؛)

5.238.125.236
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 07:02

اين ترانه 2 نقطه قوت بارز داره
1- هم خيلی ايرانيه و هم خيلی با فضای برزيل جوره و خارجی ها رغبت می کنند گوش بدند.
2- کلمه ايران خيلی واضح و جدا از هر کلام ديگری تاکيد و تکرار می شه. به خصوص آخرش.

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 08:30

درسته که صدای خواجه امیری برای این کار مناسب نیست ولی باید از قبل یکی دیگه مثلا فرزینو انتخاب میکردن الان که احسان اومده زحمت کشیده و این کارو ساخته نباید اینجوری بگن....

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 08:59

حسودان شنیدید که
هــــــــــــــیچ کس نمی تواند
در جریان باشید
احسان عزیزمون پشتوانه محکمی داره که همیشه هم ازش میگه
" خـــــــــــــــــدا "
شماها دلتون به چی گرمه ، آی اونایی که یهو موسیقیدان شدید و هوس مارش نظامی کردید
به خدا واگذارتون می کنیم
طلایی ها -

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 09:51

برای آقای خواجه امیری احترام قائلم و خیلی خیلی ایشونو دوس دارم اما فک کنم بهترم میشد بخونن ...
گزینه های بهتری برای حماسی خونئن هم هست ب نظرم .... در هر حال موفق باشن

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 10:03

ضعیف بود

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 10:19

من خودم به شخصه برای اقای احسان خواجه امیری احترام زیادی قائل هستم و این رو هم قبول دارم ایشون یکی از اون سه تای اول موسیقی ایران هستن و موسیقی ایران خیلی به امثال ایشون مدیون هست!
ولی باید قبول کنیم که مدل صدای اقای خواجه امیری به اثر حماسی نمیخوره!من اهنگ رو گوش دادم اهنگ اهنگ خوبی بود!از نظر تنظیم،اهنگسازی،ترانه و...واقعا کار قوی بود مخصوصا اینکه یه خوده مدل اهنگ به اهنگ های معروف اروپایی میزد!ولی صدا صدای مناسبی نیست!
من منظورم این نیست که بیایم اهنگ اقای فرزین یا اقای یزدانی ویا هر کس دیگه ای رو بزاریم!حرف من اینه اثر باید حماسی باشه اثر باید جوری باشه که به قول بعضی دوستان"موهای ادم سیخ بشه"اخرین بار که رفتیم جام جهانی اقای تاجیک خوندن که واقعا هم عالی بود چرا چون صدای امیر تاجیک به حماسیه!
باز هم میگم اهنگ مناسب سرود رسمی نیست!با اینکه قلبا احسان خواجه امیری رو دوست دارم ولی باید منطقی فکر کرد!

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 15:00
مجتبی

نظرتون قابل احترامه...
ولی من نمیدونم کی اول لفظ حماسی رو انداخت رو زبونا؟؟؟
شما آهنگ کشورهای دیگه رو شنیدین؟؟؟
حماسی بود احیانا؟؟؟
دوست عزیز این آهنگ میخواد تو ورزشگاه پخش بشه!!
تو ورزشگاه نیاز به شادی و تحرک بیشتر از "مو به تن سیخ شدن" هست!!!
آهنگ باید جوری باشه که بشه باهاش همخوانی کرد و در عین حال شاد و ریتمیک باشه!
از طرفی هم باید نشان دهنده موسیقی ایرانی هم دارای المان های جهانی باشه که تا حد زیادی تو این آهنگ مشاهده میشه..
عده ای لفظ حماسی رو الم کردن و هی میکوبن...
ببخشید ولی احساس میکنم تصور خیلی ها از آهنگی که قراره برای جام جهانی خونده بشه اشتباهه!!
اصلا نیاز به توضیح من نیست..شما میتونین تشریف ببرین تو سایت خبرگزاری ایرنا مصاحبه آقای خواجه امیری رو بخونین...امیدوارم که قانع کننده باشه!!
http://www.irna.ir/fa/News/81165959/%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84...

2.187.31.231
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 11:19
زهـــرآ منــتــظر المهـבے

به نظرت نباید یکم بیشتر رو اهنگ فکر کنی!
نظر شما هم محترم ولی اگه اینقدر گفتم اثر باید حماسی باشه نمیخواستم مستقیم بگم که اهنگ ضعیف بود!
نه اینکه اهنگ ضعیف باشه نه ولی به درد این نمیخوره که بره همون ورزشگاهی که شما میگی پخش بشه!بیشتر یه جورایی رو مود اینه که تو همین تیتراژ های تلوزیونی در سطح ایران پخش بشه و نه جای دیگه!
ببینید تو ایران مردم ما کمتر موسیقی رو نسبت به کشور های دیگه میفهمن...تقصیر ما هم نیست ...تقصیر اموزش و پرورش ماست که اقلا 2تا واحد موسیقی ما تو کل اسکولینگلومون پاس نکردیم!
ولی کشور های دیگه از راهنمایی و دبیرستان و کالج گرفته تا دانشگاه دارن به بچه هاشون موسیقی یاد میدن ...خب؟؟حالا ربط حرف من اینه که اهنگ اون قدر قوی نیست که تو سطح جهانی پخش بشه!
یعنی با توجه به این که مردم دیگه که تو ورزشگاه باشن شاید به اهنگ بخندن(!) یکم فقط یکم اگه بیشتر کار میشد بهتر بود و هنوز هم رو حرفم اینکه باید حماسی باشه معتقدم!

5.236.41.30
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 20:46
زهـــرآ منــتــظر المهـבے

البته کار زشتیه که الان بخوان عوض کنن

5.236.41.30
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 10:32

مرسییی درستشم همین بود...
یسری از مسولین تو این چند روز جو گیر شده بودن!
مردم مون هم طبق معمول با جو گیر شدنشون تو این چند روز بجای خسته نباشید و تشکر
بی احترامی های زیادی به آقای خواجه امیری کردن!!!
میگن آهنگ باید حماسی باشه!
دو نفر اومدن گفتن حماسی نیست بقیه هم موندن چی بگن همین حرفو تکرار کردن!
مگه میخوایم بریم جنگ؟؟؟
کدوم کشور از ارکستر سمفونیک استفاده کرده که ما دومیش باشیم!!؟؟
دفتر موسیقی میگه ما در جریان نبودیم!
دروغ از این واضح تر؟؟ همه ملت میدونستن ایشون خواننده رسمی هست بعد شما که همه کاره ای خبر نداشتی؟؟
مگه وزیر ارشاد تو مراسم رو نمایی آهنگ نبود؟؟ مگه تو همون مراسم از احسان تقدیر نشده؟؟
امیدوارم دوستان منطقی با قضیه برخورد کنن و چشماشونو باز کنن...
آهنگ باید شاد و ریتمیک باشه و با توجه به المان های جهانی و موسیقی داخلی مون ساخته میشد که ایشون خوب از پس کار بر اومدن..
حتی نزاشتین کلیپ آهنگ در بیاد!!
مطمینم نظر خیلیا وقتی که آهنگ رو کلیپ بشینه عوض میشه!
در نهایت از احسان خواجه امیری و بهروز صفاریان عزیز و بقیه عوامل به خاطر این بی احترامی ها و قدر نشناسی ها معذرت میخوام...
موسیقی ما تایید کن لطفا!

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 10:33

حتی اگر به سابقه هنری احسان خواجه امیری نگاه کنیم این رفتار با او شرم اوره دوباره میخوایم ستاره سوزی کنیم کاش درس میگرفتیم او بهترینه اگر کسی شک داره میتونه کارنامه هنری اون رو باز بینی کنه یا نظر سنجی کنن

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:05

مصاحبه احسان عزیز جواب محکمی بود به تمام انتقادها احسان جان امیدوارم مثل همیشه موفق باشی کارت عالی بود

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:26

تبریـــــــــــک به همه ی طرفداران احسان جان
تبریک به ما که احسان از روی بزرگواری اسممونو طلایی ها گذاشته ولی چون خودش باارزشه مارو هم مثل خودش میدونه
ماهم پیرو راهشیم..
همیشه بهترینــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 14:06

آقای عاشقانه ها...

به حرمت نام ایران...

سکوت کن...

اما,

خیالت تخت!

طلایی ها هستند!

مثل کوه! پشت تو!

ماسراپا فریادیم!

تمام "دروازه های دنیا" را برایت باز میکنیم...

خاطرت را ازرده نکن...جای تو در قلب طلایی ها امن است!

امضا:طلایی ها

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 14:11

lمرسي فدراسيون مرسي احسان حقا كه جفتشون خوب جواب دادن فدرايونم عالي جواب داد ما تعيين ميكنيم نه كس ديگر افرين عالي بود قطعا اهنگه احسان ترانه رسمي ميره جام جهاني شك نكن نه كس ديگه

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 16:34

من عاشق احسان خواجه اميري هم و واقعا كارش عاليه اگر ايرادي هست چون مردم ايران ما عادت به اهنگ شاد ندارند و هميشه تو گوششون ناله و اهنگهاي غمگينه و مي گن حماسي اخه مگه جنگه بابا فوتبال و جام جهاني يكم شاد باشيم ما ايراني ها عادت به شادي نداريم اقا احسان خدا قوت اهنگ هم تغيير نميكنه ميريم براي جام جهاني و همه ما پشتتيم ؛-)

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 16:49

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی واقعا.کسایی که مخالفت میکنن خودشونم میدونن که این اثر اصلا جای نقد نداشت.خیلی عالی و متناسب با شرایط جام جهانیه.

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 18:28

واقعااااااااااااااااا دمششششششششششش گرممممممممم. مرسییییییییییییییی. خیلی خوشحال شدمممممممممم

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 18:31

فقط احسان... بچه ها اینجا باید رای داد؟؟؟؟

دوشنبه 5 خرداد 1393 - 12:09
clematis k

آره خواهر گلم
فقط نه دقیقا اینجا!
تو صفحه اصلی وارد شو و اون گوشه سمت چپ پایین (کامل مشخصه) کلیک کن و در عرض 5 ثانیه رای بده.!
اولین و بهترین گزینه احسان خواجه امیریه!

5.238.24.235
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 20:15

به نظر من این آهنگ فوق العاده دلنشین هست....من دیشب کنسرت احسان خواجه امیری بودم و از اجرای آهنگ دروازه های دنیا ،بیشترین لذت رو بردم.........
در کل دیشب خیلی عالی بود........................

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 21:10

واقعا امیدوارم همینطور باشه که میگید ... دو روزه خواب و خوراک ندارم .. از درس خوندنم هم افتادم ... اما خدارو شکر که بالخره یک خبر خوب شنیدم ... اگه وزارت ارشاد آهنگ آقای خواجه امیری رو واسه تیم ملی حذف کنه ، نه تنها به زحمات خالصانه ی ایشون بی احترامی کردن ، بلکه به تمام هوداران کوچک و بزرگشون در تمام ایران بی احترامی کردن .... و این چیزی نیست که بشه ساده ازش گذشت !!!!!!! مخصوصا که طرفدارای آقای خواجه امیری بر خلاف بقیه خوانندگان عزیز کشورمون ، فقط نوجوان ها نیستن ... بلکه بزرگترها هم طرفدار ایشون هستن و در کنسرت های ایشون شرکت میکنند .. پس ببینید که واقعا همچین فاجعه ای رو اگه اتفاق بیفته ، نمیشه به همین راحتی جمعش کرد .... و خوشحالم که بالاخره یکی پیدا شد که به فکر منافع شخصی خودش نباشه و حقایق رو بدون اغماض بیان کنه ... ممنون از موسیقی ما ...
به طرفدران آقای خواجه امیری و صد البته به خودشون تبریک عرض میکنم ، آقای خواجه امیری بدونید ما طرفداراتون هر چی که بشه ، و هر اتفاقی هم که بیفته با جون و دل ازتون حمایت میکنیم ....

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 21:54

مشکل اینها کسب مجوز و ... نیست. اینا دوست داشتن یه سری واژه‌ها توی ترانه باشه که نیست! من که همینجوریش رو بیشتر دوست دارم.

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 09:17

سلام.... من نمیدونم شما که این قدر اصرار دارین که صدای احسان خواجه امیری عزیز حماسی نیست چرا اینو از همون اول یادتون نبود؟!؟! حالا که اهنگ رو خونده یادتون افتاده؟!؟! شاید هم می خواستین ایشون رو به دلایلی بد جلوه بدین!! ولی الحمد الله احسان عزیز خیلی خوب و محترمانه جواب تک تک همه ی کسایی که پشت سر ایشون حرف دراوردن رو دادند... واقعا باید بهشون احسنت گفت. ( منظورم مصاحبه ی ایشون با سایت خبر گزاری ایرنا هست)

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 11:17

به خدا خیلی حق فرزاد فرزینو ضایع کردن.......

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 13:12
محدثه 1997

نمیدونم چرا به نظر شما حق فرزاد فرزینو ضایع کردن ، اما در هر صورت در صورتیکه موسیقی رو به آقای خواجه امیری دادن و ایشون 6 ماه براشون زحمت کشیده ، اگه بدنش به یکی دیگه حق آقای خواجه امیری این وسط ضایع نشده به نظر شما ؟؟؟؟
در ضمن من آقای فرزین رو قبول ندارم چون ایشون ملودی بعضی از کار هاشون رو از روی آهنگ های خارجی بر میدارن ، این در اصطلاح بهش میگن سرقت ادبی ، برای مثال آهنگ شوخی آقای فرزین رو با آهنگ luky guy از کیم هیون جونگ مقایسه کنید ... اخبارش کاملا در اینترنت هست ... من به عنوان کسیکه خودم یه دستی در ادبیات و گفتن شعر دارم ، این کار رو خلاف عرف و کاملا بی شرم میدونم ... و به همین علت نمیخوام اجازه بدم همچین فردی ( که آهنگهای یکی دیگه رو میدزده ) به عنوان نماینده ی ایران به جام جهانی بره. ...

5.237.22.242
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 11:22

نظرات واقعا جالب توجه!همه دارن از احسان حمایت میکنند به جای اینکه یکم و فقط یکم هوادار های احسان رو کار فکر کنند!
هوادارش نیستم ولی واقعا دوسش دارم به نظرم شریف ترین خواننده ی ایرانه!ولی دوستان یکم منطقی فکر کنید خواهش میکنم!

سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 04:09

فقط احسان همينو بس هركي خوشش مياد كه با سليقس هر كي خوشش نمياد بره بميره با سليقش اصن همه چيش بد صداي احسان كه باشه همه چي خودش خوب ميشه.مهندس احسان حمايتت ملته،به عشقت تا ته دنيا به جنگ هر كسي ميرم چه تقديري از اين بهتر كه از عشق تو ميميرم...

سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 12:04

به نظر من آهنگ جام جهانی با صدای احسان خواجه امیری فوق العاده بود. ممنون از زحماتش.

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 14:49

راستش رو بخواین من تا قبل اینکه آهنگ رو گوش بدم خیلی انتقاد داشتم ازش. ولی حالا که گوش کردم دیدم خیلی هم بدنیستش. خوبه دیگه. مگه قرار چه اتفاقی بیفته . . .

پنجشنبه 1 خرداد 1393 - 14:31

نمیدونم چرا به نظر شما حق فرزاد فرزینو ضایع کردن ، اما در هر صورت در صورتیکه موسیقی رو به آقای خواجه امیری دادن و ایشون 6 ماه براشون زحمت کشیده ، اگه بدنش به یکی دیگه حق آقای خواجه امیری این وسط ضایع نشده به نظر شما ؟؟؟؟
در ضمن من آقای فرزین رو قبول ندارم چون ایشون ملودی بعضی از کار هاشون رو از روی آهنگ های خارجی بر میدارن ، این در اصطلاح بهش میگن سرقت ادبی ، برای مثال آهنگ شوخی آقای فرزین رو با آهنگ luky guy از کیم هیون جونگ مقایسه کنید ... اخبارش کاملا در اینترنت هست ... من به عنوان کسیکه خودم یه دستی در ادبیات و گفتن شعر دارم ، این کار رو خلاف عرف و کاملا بی شرم میدونم ... و به همین علت نمیخوام اجازه بدم همچین فردی ( که آهنگهای یکی دیگه رو میدزده ) به عنوان نماینده ی ایران به جام جهانی بره. ...

دوشنبه 5 خرداد 1393 - 12:32

حجم صدا از این زیادتر؟صدا از این پر تر؟
شاید افراد یاد شده برای آهنگای حماسی خوب باشن ولی برای یه ریتم شاد که قراره همه رو به هیجان بیاره اصلا مناسب نیست!!!!!!!
"احسان خواجه امیری" از اون خواننده های کیلویی نیست که تنها دلیلت واسه اینکه بگی از آهنگش خوشت اومده این باشه که بگی باهاش "حال کردم" و هیچ دلیلی نداشته باشی!
شاید کوچکترین مزیت این آهنگ این باشه که وقتی به عنوان حسن ختام کلمه ی ایران رو با اون لحن میشنوی ، حس "غرور" بهت دست میده و حس میکنی با همه ی "عشقت" وطنتو دوست داری...
سپاسگزاریم آقای "عاشقانه ها" .......
و با "تمام عاشقانه هامون" در برابر تمام کسانی که میخوان زحمت شما رو بی ارزش کنن می ایستیم...
هر کس باهام موافقه "لایک" کنه، که بعضیا بشناسن طرفدارای احسان خواجه امیری رو!
خوااااااااااااااااااااااهش میکنم تایید کنید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هیچکس نمی تواند سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران را تغییر دهد | موسیقی ما