جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با سایت «موسیقی ما» عنوان شد؛
علی عبدالمالکی: دغدغه اصلی این روزهای من جمع آوری آلبوم است
موسیقی ما – ورود «علی عبدالمالکی» به عرصه رسمی موسیقی با کنسرت همراه بود و او در اسفند سال 90 قول انتشار آلبوم را هم داد. او پس از کنسرت مهرماه سالن میلاد نمایشگاه در گفتگو با سایت «موسیقی ما» رسما اعلام کرد که تا زمان انتشار آلبوم جدید در تهران روی صحنه نمی روم. در این ایام نام علی عبدالمالکی در رسانه ها بسیار کمرنگ بود و به همین دلیل چند دقیقه ای را با وی گپ زدیم و از جزئیات آلبوم جدید وی هم مطلع شدیم.
 
  • *در این مدت که تقریبا همه از «علی عبدالمالکی» بی خبر بودند او مشغول انجام چه کارهایی بود؟
دغدغه اصلی این روزهای من جمع آوری آلبوم است و به شدت پیگیر هستم. انشالله یک آلبوم خیلی خوب در مرحله تولید قرار دارد که کارهای پایانی را طی می کند. امیدوارم هرچه زودتر کارها به اتمام برسد و روانه بازار شود و بعد این همه انتظار بتوانیم جوابگوی طرفداران عزیزم باشیم.
 
  • *می توانید زمانی را هر چند غیرقطعی برای انتشار اثر بیان کنید؟
یک سری مشکلاتی پیش می آید که اصلا به من هم مربوط می شود ولی متاسفانه برخی از مخاطبان من گلایه می کنند. واقعا مشکلات از طرف بنده نیست و آن کارهایی که به خودم مربوط بوده است را در آلبوم انجام داده ام. یک سری مشکلاتی هست که نمی توان عنوان کرد ولی گریبانگیر من شده است. بعد از این همه مدت هنوز هم آن سختی ها و سنگ اندازی ها هست. همه مخاطبان عزیز مطمئن باشند که آلبوم منتشر می شود و دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد! البته آنقدر هم دیر نیست!
 
  • *یک مساله ای که دیگر در بین طرفداران شما کم کم دارد تبدیل به شایعه می شود این است که آیا از لحاظ مجوز فعالیت با مشکلی مواجه شده اید؟
خیر. در مقوله مجوز هیچ مشکلی ندارم. مشکلاتی دیگر است که به سنگ اندازی برخی از دوستان مربوط می شود ولی حل شدنی است و همه مشکلات حل می شود.
 
  • *تیم تولید آلبوم جدید چه کسانی هستند؟
در بخش ترانه سرایی از حضور «علیرضا مرتضی قلی» ، «مریم اسدی» ، «امیر پیرنهان» ، «زهرا عاملی» و «مهرزاد امیرخانی» بهره بردیم و خودم هم چند ترانه دارم. در قسمت آهنگسازی تمامی ملودی ها به جز یک مورد برای خودم است و ملودی آن اثر هم توسط «مرتضی پاشایی» ساخته شده است. «امیر فتحی» ، «مهران عباسی» ، «کوشان حداد» ، «امیربهادر دهقان» و «معین راهبر» در بخش تنظیم حضور دارند و بنده نیز چند تنظیم را انجام داده ام.
 
  • *از زمستان سال گذشته تا تقریبا بهار امسال ، شما در فواصل زمانی کوتاه تک قطعاتی را منتشر می کردید و الان دیگر خیلی وقت است که از آن قطعات خبری نیست. دلیل این مساله چیست؟
بیشتر بر روی آلبوم تمرکز دارم. ولی بعضی از عزیزانی که اسم آنها طرفدار نیست بلافاصله پس از انتشار این تک قطعات کامنت های عجیب و غریب می گذاشتند. واقعا برای خودم خسته کننده شده بود و صحبت های این دوستان آزارم می داد. فکر کنم اگر روی آلبوم بیشتر تمرکز کنم فکر می کنم که بیشتر جواب بگیرم و برای انتشار آن قطعات وقت هست! آلبوم بسیار مهم است زیرا حق طرفداران است.
 
  • *قطعات آلبوم جدید با فضای تک قطعاتی که از شما شنیدیم تفاوت دارد؟
تفاوت های زیادی وجود دارد ولی آنگونه نیست که بگویم ناگهان شوک شوند. سبک و سیاق کارها خیلی نسبت به قبل فرق کرده است زیرا ما باید سبک خودمان را به موزیک روز دنیا هم نزدیک کنیم. سعی کردم با دوستانی همکاری داشته باشم که در حیطه کار خود بهترین هستند. مطمئن هستم که آلبوم خیلی بیشتر از آنکه انتظار دارند روی مخاطبان تاثیر می گذارد.
 
  • *از کنسرت ها چه خبر؟
قرار است که به بیشتر شهرستانها سفر کنیم و اجرای برنامه داشته باشیم ولی با امیر فتحی عزیز و اعضای گروه مشغول تمرین برای اجرا در جشنواره موسیقی فجر هستیم. مطمئن هستم که طرفداران ما را تنها نمی گذارند و در آنجا هم ما را حمایت می کنند تا بتوانیم یک اجرای خیلی خوب داشته باشیم که این اتفاق بسیار مهم است.
 
  • *اجرای برنامه در جشنواره موسیقی با سایر اجراها تفاوتی هم دارد؟
از لحاظ کار ما که تفاوتی ندارد و مثل همیشه سعی می کنیم بهترین ها را روی استیج ارائه کنیم ولی یک رقابتی هست که خیلی خوب است. این اولین بار است که وارد جشنواره شده ام و برای خودم یک اتفاق خیلی خوب است.
 
  • *و کلام آخر؟
فقط از طرفداران عزیز می خواهم که مثل همیشه صبر و حوصله داشته باشند. می خواهم بدانم که واقعا مشکل از طرف من نبوده است و هیچ کم کاری نکردم. هیچ خواننده ای دوست ندارد که کارش دستخوش تاخیر شود و طرفدارانش دلگیر شوند اما یک مشکلاتی ایجاد شد که واقعا از توان من خارج بود. من هیچ کاری نمی توانستم انجام بدهم. دوست دارم باز هم حمایت و صبر کنند و هیچ توهینی به هیچ شخصی نداشته باشند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1392 - 11:09

دیدگاه‌ها

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 15:42

موسیقی ما واقعا ازتون ممنونم و از ته دل تشکر میکنم چون خیلی دوست داشتم جزییات البومو بدونم که هیچ وقت این اتفاق نیفتاد تا الان
کادر البوم واقعا حرفه ایه مرسی علی
اما علی راجب اون حرفی که زدی
ما دوست نداریم کار ضعیف ازت بشنویم پس اگه تک اهنگی سرسری میدی به ما حق بده که ازت انتقاد کنیم ما ترجیح میدیم تک اهنگی ازت منتظر نشه(البته از اون تک اهنگای سرسری) ولی رو البومت قوی کار کنی
بخدا دوست داریم ما که بدتو نمیخوایم

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 15:55

وای خدا اشک تو چشام حلقه زد!!!
علی به خدا فدایی داری!!!
وسعت صدای ایران ، علی عبدالمالکی

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 23:30
امیر محمد احساني تا موسیقی بی سلطان نباشد

محمد جان پرچم بالاس ...

5.238.153.148
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 15:57

اولین آلبوم ها معمولا خوب از آب درمیان پس نگران نباشین... فقط رقبای زیادی داره این آلبوم... رقبای قدر

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 20:23
mohammad91

هوادار محسن چاوشی نگران نباش... علی ما کارشو بلده...

87.107.211.75
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 23:07
قیماخ

من میگم شما نگران نباشین شما میگین من نگران نباشم؟؟؟

151.247.75.45
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 23:29
امیر محمد احساني تا موسیقی بی سلطان نباشد

رقیبش هر کی باشه مطمئن باش علی جون بین 3 تای ساله اینو مطمئن باش مگر اینکه مافیا و رانت نزاره !!!

5.238.153.148
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 17:38
قیماخ

بله من هم امیدوارم به این آلبوم
و اینکه خواهشا جواب نوید ترابی رو ندین... که از ما نیست

151.247.75.45
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 15:59

موسیقی ما واقعا دستت درد نکنه ... ایول گروه کاریش که خیلی عالیه... صداشم که بی نظیره... علی جون بی صبرانه منتظریم...

عشق است وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی...

یا به قول ابی ستاره ی موسیقی پاپ ایران...

یا به قول شادمهر عقیلی نبض موسیقی ایران...

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 16:00

موفق باشی علی جـــــون
خیالت راحت باشه واسه آلبوم ما تا صبرمون زیاده فقط خواهشن تک ترک روانــــــیتمو منتشرش کن که دیگه مردیم از بس به سایتت سر زدیـــــــــــم بازم دمــــت گرم

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 16:02

عشق است وسعت صدای ایران

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 16:31

مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی موسیقی مااااااا بهترین مصاحبه در مورد آلبوم بود واقعا ممنــــــــــون
وسعـــــــــتـــــــــ صـــــــــــدا علــــــــــی عبــــدالـــــــــــمـــــــــالــــــــــــکی

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 16:47

انشاالله که آلبوم خوبی باشه...
زنده باد وسعت صدای ايران

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 16:55

بیصبرانه منتظر آلبومت هستم علی عبدالمالکی...
امیدوارم که بهترین آلبومو ازت شاهد باشیم.
زنده باد وسعت صدای ایران علــــــــــی عبدالمالکـــــــــــی..,؛

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 17:31

از طرف هواداران مجید خراطها به آقای عبدالمالکی و هواداراشون تبریک عرض میکنم. به امید همکاری <<سلطان احساس و وسعت صدا>>

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 20:26
mohammad91

مررررسی ... اتفاقا ما هم امیدواریم این دو خواننده ی بی نظیر با هم فیت بدن... مجید خراطها هم که دیگه حرفی واسه گفتن نذاشته از بس کاراش قویه... ایول به شما هوادار با ادب و با شخصیت...

عشق است وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی و سلطان احساس مجید خراطها...

87.107.211.75
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 23:32
امیر محمد احساني تا موسیقی بی سلطان نباشد

مجید خراطهای عزیز در دل ما جا داره همه ی طرفدارای علی به خاطر سبک "دیس لاو" که هر دو خواننده دارن مجید رو هم دوس دارن .

"تا ابـــــــــــــــد وســــــــــعــــــــــــــــــــــــــت صدا"

5.238.153.148
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 17:46

واقعا (داغ دلم) خیلی عالی بود.

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 18:01

درود ...
منتظریم که بترکونی .....

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 18:03

درود ...
منتظریم که بترکونی .....

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 18:29

موسيقي ما به خاطر اين مصاحبه داغ ممنونيم _عشق است وسعت صداي ايران

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 18:42

زنده باد وسعت صدای ایران استاد علی عبدالمالکی

علی جوووون عاشقتیم

"تا ابد فقط وسعت صدا علی عبدالمالکی"

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 19:02

و این است وسعت صدای ایران!!...
موسیقی ایران به لرزه خواهد اومد!

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 19:33

ببینیم تو این آلبومش از کپی کاری آهنگای استانبولی دست برداشته!
خدا پدر Ismail YK رو بیامرزه...

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 23:22
Mohammad2020

الان این خودشیرینی بود دیگه؟!

5.233.169.40
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 23:27
امیر محمد احساني تا موسیقی بی سلطان نباشد

دوست عزیز مگه خواننده های بزرگ کاور نمیکنن ؟ همین محسن یگانه ببین چه قدر از خواننده های یونانی و ترک کاور کرده !!! همین چاووشی هم دو سه تا کاور توی کارنامش داره !! شما بهتره بری طرفداری خواننده خودتو بکنی و توی پستای علی جون نیای وگرنه به چهره ای منفور در بین هوادارای میلیونی وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی عزیز تبدیل میشی !!!

5.238.153.148
جمعه 9 خرداد 1399 - 23:55
یک کاربر سایت موسیقی ما

دقیقا ؛ بچه که بودم با آهنگای عبدالمالکی خیلی حال میکردم ؛ بعدش که آهنگای اسماعیل یکا رو شنیدم ؛ دیگه فهمیدم این آهنگا مال اسمالیله ؛ دیگه مالکیو ول کردم - و طرفدار اسماعیل یکا شدم ؛ دیگه به آهنگای عبدالمالکی گوش نمیدم

5.121.172.40
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 19:38

عجب گروهی..خودم فکر نمیکردم گروهش اینقد قوی باشه...منتظر اهنگی هستیم که تنظیمش با کوشان حداد...ایشالا یه ترنس عالی میشه

Eli
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 20:43

وااااای.....ممنون.....خیلی عالی بود!!! آقای عبدالمالکی یه دونه ای... ما که فقط ازتون حمایت کردیم اصلا بمیرن حسودا نباشن حسودا!!! دق کنن حسودا کور بشن حسودا!!! هرچی تو بگی رئیس!!! منتظر می مونیم... ایشالله تو جشنواره موفق باشی!!!!

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 20:45

منتظریم علی

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 20:50

به امید آلبوم خوب علی عبدالمالکی. راستی اسم آلبوم علی برای بار سومه؟؟؟؟؟؟آخه تا جایی که من میدونم این ترکو مجاز نداده بود بیرون...

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 23:23
Mohammad2020

نه خیر نیست این آهنگ هم یه آهنگ بسیار قدیمی بوده شاید مال 86 یا قبل از این که کسی علی رو بشناسه و حتی تنظیم درستی هم نداره و متاسفانه لو رفته.

5.233.169.40
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 23:53
mohammad91

نه... هنوز اسمی مشخص نشده...

5.234.224.97
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 21:54

حیف که مافیا نداره علی عبدالمالکی.
مثل بعضی ها نیست و روی پای خودش بدون هیچ پشتوانه ای بالا اومده واز این و اون زخم های زیادی خورده.
الانم اگر آلبومش نمیاد به خاطر اینه که بعضی ها نمیزارن آلبومشو بده.
صد حیف که مافیا نداره اگر داشت الان کسی به گرد پاش هم نمی رسید...

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 22:05

منتظر بهترین البوم ایران هستیم
وسعت صدای ایران
علی عبدالمالکی

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 22:33

سلام علی جان به قول خودت درد و بلات تو سرم . دیگه واقعا حال میده بعد 5 سال طرفداری سفت و شخ یه البوم بدی به طرفدارات اینم با این اساتیدی که من دیدم تا حالا حس میکنم شاید بعضی هنوز سوپرایز باشن که نگفته باشی خب بالاخره هرکار کردی دمت گرم من به شخصا از همه کارات لذت بردم و میبرم بیصبرانه منتظر البوم.طرفدارا وسعت صدای ایران هورااااااااااااااااااااااا

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 22:41

بــــــه بــــــه...
مـرسی موسیقـی مـــا ...
بـی صبرانه منتـظر بهتـرین آلبــوم چنـد سـال اخیـر هستـیم..!

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 22:43

سلام علی جان دمت گرم بعد از 5 سال طرفداری سفت و شخ برا کوری چشم حسودات حالا دیه وقتشه با البومت یه حالی به طرفدارات بدی با این البومی که من میبینم کسی جلودارش نیست و همینجور نسخه های اصلیش به فروش میرسه فقط اسم بعضی از دوستان نبردی به نظرم میخوای سوپرایز کنی خوب اینم میزاریم پا ناقلا گریهات بالاخره هرجور البومت باشه ما مثل کوه پشتتیم به قول خودت درد و بلات تو سرم.بیصبرانه منظر البومیم.طرفدارای وسعت صدای ایران هورااااااااااااااااااااااا.مخلصتم رضا از یزد

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 22:59

به نمایندگی از هواداران حمید عسکری برای علی عبدالمالکی و هوادارای گلش آرزوی موفقیت میکنم.

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 15:05
محمد سحابی

مر30 از شما هوادار فهیم و با شعور حمید عسکری عزیز

37.63.244.103
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 19:45
mohammad91

آفرین به شما هواداران با ادب و با شخصیت حمید عسکری... ما هم منتظر آۀبوم خوشبختی ایشون هستیم... امیدوارم به خوبی کما 1 و کما 2 و حتی بهتر از اونا باشه...

5.234.223.236
چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 12:35
هوادار علی عبدالمالکی

واقعا از شما و همه ی هواداران حمید عسکری عزیز ممنونیم.
واقعا توی فضای این روز های موسیقی که هوادارای هر خواننده به خواننده های دیگر حسادت میکنن شما الگوی بسیار خوبی هستین.
ما هم به شدت منتظر آلبوم خوشبختی حمید عسکری و صدای زیباش هستیم و امیدواریم همیشه موفق باشه و ما هم همیشه علاوه بر علی عبدالمالکی از حمید عسکری نیزحمایت میکنیم.

2.181.39.165
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 23:18

به اميد خدا با اين آلبوم چند پله اي صعود خواهد كرد. البته با حمايت هوادارا .فقط اميد وارم قبل عيد منتشر بشه ... مرررررسي موسيقي ما .

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 00:36

سلام.ایشالله که یه آلبوم عالی میدی بیرون.بنده که مطمئنم بهترین آلبوم امسال و چندسال اخیر خواهد شد!!
فقط صبرمون یه کمی کم شده.لطفا زودتر کاکو

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 00:55

عجب آلبومی بشه.مریم اسدی و زهرا عاملی که امتحاناشونو پس دادن ترانه های مهرزاد امیرخانی جدیدا خیلی قشنگه.من فقط منتظر شنیدن ترک یا ترک هایی که تنظیم کوشانه هستم.مهران عباسی هم عالیه
شک نکنید وقتی انقد خودش تعریف میکنه یعنی عالیه

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 12:28
Jalal MahdizadeH

ترانه مهرزاد امیرخانی به طور حتم ملودیش رو مرتضی پاشایی زده، این ترک واقعا شنیدن داره
اصلا کاری که علی عبدالمالکی بخونه شنیدن داره حالا چه برسه که ملودیش رو مرتضی پاشایی زده باشه

2.180.231.206
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 01:02

خیلی خوشحال شدم...
این چندوقته دل خوشی از علی نداشتم بابت یه سری از مسائل....
ولی الان که این مصاحبه رو خوندم خیلی امیدوار شدم
خیلی...
ایشالا این آلبوم امسال که فکر نمی کنم ولی اوایا سال دیگه بیاد
بلکه یه تحولی صورت بگیره...
خیلی وقته دلم واسه علی عبدالمالکی تنگ شده....

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 01:58

اقای عبدلمالکی خواننده ایه که تکنیک خوانندگی رو بلد نیست و در کل خواننده ی توانایی نیست و فکر نکنم البومش بتونه حرفی برای گفتن داشته باشه.در ضمن من تعجب میکنم که این لقب نمیدونم صدایی به وسعت ایران و خاور میانه رو از کجا دراوردن!!! اخه یعنی چی؟ کدوم وسعت صدا؟ من تا جایی که صدای ایشون رو برای چندبار شنیدم وسعتی رو نتونستم درک کنم شایدم اونقدر وسعت داره ما نمیتونیم درک کنیم و در هر حال چی بگم والله ما از دست این جماعت خودمون هم موندیم چه کنیم.

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 09:04
امید

طرفدارای محسن چاوشی عزیز بخدا این ادم داره محسنو تخریب میکنه یه فکری به حال این ادم بکنید

5.22.73.112
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 09:57
نامی

شما لطفا نظراتتو واسه خودت نگه دار لازمت میشه بعدشم اسمتو گذاشتی طرفدر چاوشی که چی آبروی اون بیچاررم میبری هوادارای واقعی چاوشی هنر دوستن نه مثه تو نخود هر آشی هستی

109.225.133.26
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 12:07
محمد

با تمام احترامی که بهت دارم ولی شما کارت اینه بیای واسه هر خواننده نظر منفی بدی و چاووشی خودت ببری بالا...اگه شعرای البوم من خود ان سیزدهم یکی دیگه از خواننده ها میخووند میومدی و مسخرش میکردی و از طرف هوادارای چاووشی اون البوم میشد ضعیفترین البوم تاریخ...ولی چون چاووشی خوونده شده بهترین البوم...ببین علی عبدالمالکی یکی از بهترین اجرا زنده هارو تو ایران داره..هر موقع چاووشی اومد کنسرت گذاشت بیا با علیمون مقایسش کن..این همه خواننده مثل سیروان و خواجه امیری و فرزین و .... دارن کنسرت میزارن..امکاناتش ضعیف نیست..حالا چاووشی میاد میگه امکانات سالن های ایران ضعیفه..سیروان خسروی که تو اروپا کار کرده اینقد ایراد نمیگیره..چاووشی خیلی وقته اون چاووشی 2 3 سال پیش نیست...علی بدون البوم اینهمه پیشرفت کرده...شما هم برو از چاووشی حمایت کن که از اوجش فاصله گرفته و فقط فقط هواداراش الکی ازش حمایت متعصبانه میکنند.. وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی..خواهشا بزار تا همه بخوونن ادمین

2.181.91.131
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 12:15
محمد م

تو بگو غیر از چاووشی کیو خواننده میدونی؟؟ اصن تو خوبی...نزار دیگه یه سری صجبتارو اینجا باز کنیم :)))

88.80.185.244
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 12:21
Jalal MahdizadeH

واقعا واست متاسفم که با این کارات داری آبروی هواداری محسن چاووشی رو هم میبری
همه میدونن که علی عبدالمالکی یکی از بهتریناس، حالا شما با صداش حال نمیکنی دلیل نمیشه توهین کنی
دیگه تکرار نشه اینجور توهین کردنا آفرین پسر خوب

2.180.231.206
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 15:28
Mohammad2020

به قول یکی از دوستان وقتی نوید درباره یه خواننده و آهنگهاش نظر منفی بده یعنی این که کار اون خواننده و خود اون خواننده فوق العاده قوی هستش!!!!
الان هم با نبود ایشون داشت برام ابهام به وجود میومد درباره علی عبدالمالکی که خوشبختانه با حضورش به تمام شایعات پایان داد.

199.201.121.126
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 15:34
علیرضا آنیت

نوید خوبی داداش؟!!!!!!!

2.146.78.100
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 17:59
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

دوستمون یه سولی کرده که شما غیر از چاوشی کسی رو هم خواننده میدونی و قبول داری؟ جواب مثبته بنده به غیر از استاد چاوشی به ترتیب استاد ش.ن و محسن نامجو و س.ق و یاس رو قبول دارم و کارهای اقایان علی لهراسبی و محسن یگانه و فرزاد فرزین رو هم میپسندم.در مورد این موضوع هم که میگین من فقط تخریب میکنم
اینگونه نیست و وقتی میگم اینگونه نیست یعنی اینگونه نیست .با تشکر از حسن نیت شما

2.147.40.14
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 19:31
محمد سحابی

وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی اقای نوید ترابی محسن چاوشی یه صدای معمولی داره لطف کنید حنجره طلا ی مارو با امثال چاوشی مقایسه نکنید منتظر باشید ببینید تو جشنواره چطوری صدای خودشو نشون میده . جالبه که میگید علی عبدالمالکی تکنیک خوانندگی رو بلد نیست اون تحریر هایی که علی میزنه محسن شما تو خوابم نمیتونه همچین تحریر هایی بزنه دیگه حرف های خنده دار تحویل ما ندین بسه.............وسعت صدای ایران استاد علی عبدالمالکی............................

37.63.255.240
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 19:36
mohammad91

تو هیچ کجای دنیا خواننده ای که اجرای زنده نداشته باشه رو قبول نمیکنن... اجرای زنده که چه عرض کنم کنسرتو بیخیال... حتی تویه یه برنامه ی زنده هم نیومده و صداشو هیچکس نشنیده... آقای چاوشی یعنی شما خیلی بهتر از احسان خواجه امیری و محسن یگانه و شادمهر عقیلی هستین که سالن های داخلی رو نمیپسندین؟!!! اگه سالن های داخلی ایراد داره و بی کیفیته خب یه کنسرت تویه خارج از کشور اجرا کن ماشالا این روزا که خواننده های مجاز ما تور آمریکا و اروپا میذارن خب شما هم بذار.... یا کل سالن های کنسرت دنیا بی کیفیتن؟!! اگه به پول کنسرتش احتیاج نداری خب یه کنسرت رایگان بذار تا طرفدارات بیان... اگه خجالتی هستی خب کسی تو کنسرت اول از شما انتظار نداره روی سن بالا و پایین بپرین... همین که رویه یه صندلی بشینین و فقط بخونین خیلیه... بعدشم آقای رضا صادقی که خیلی هم بهش احترام قائلم و یکی از بهترین های ایرانه با اون مشکلی که تو پاهاشون دارن کنسرت زنده اجرا میکنن ولی محسن چاوشی چی؟؟؟؟ آقا جان اینا همش بهانه ست...

5.234.223.236
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 22:58
قیماخ

واقعا جای تقدیر داره از هواداران علی عبدالمالکی
شاید اولین کامنتی از نوید ترابی باشه که به محسن چاوشی توهین نمیشه
آقا دمتون گرم... خیلی بافرهنگین
بذارین ایشون با استاد ش.ن حال کنن و مثل ایشون فکر کنن هرجا که اعتراضی باشه نشانه روشنفکریه!!

151.247.75.45
چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 13:28
Mohammad2020

جناب قیماخ امبدوارم بدونی چقدر داریم تحمل میکنیم و به احترام هوادارای با شعور چاوشی چیزی نمیگیم.
خداشاهده تمام نقاط ضعف محسن چاوشی و هواداراش رو می دونم و خیلی راحت میتونم دست روشون بزارم و شما رو اذیت کنم.اما نمیکنم این کار رو.
ولی بدونید کاسه صبر ما هم حدی داره به خدا.خدا نکنه یه روزی سر ریز کنه که بد میشه!!
دیگه مستقیما داره همه جوره توهین میکنه به علی عبدالمالکی و لقبش رو حتی به چاوشی نسبت میده!!! میگه تکنیک خوانندگی بلد نیست!!!!
نمیخوام کوچیک کنم اما تحریرایی که علی استفاده میکنه چاوشی تو رویاش هم نمیتونه استفاده کنه!!!اونوقت این آقا اومده میگه تکنیک خوانندگی نداره!!
بد بختی اینه هر چی تحملش میکنیم بد تر میشه.اگرم جوابش رو ندیم میگه کم آوردین.
میشه شما بفرمایید از دست ایشون چکار کنیم؟!!

2.183.182.51
چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 14:05
قیماخ

متاسفانه برخلاف انتظارم یک شبهاتی پیش اومد... دوستان اگر در مورد صدای محسن چاوشی شک دارید به شما توصیه میکنم دو اجرای زنده که از ایشون منتشر شده رو بشنوید... ممنون

151.247.66.37
چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 14:08
mohammad91

از کلیه هواداران چاوشی عذر میخوام... ببخشید یه لحظه از کوره در رفتم... این نوید اعصاب نمیذاره که واسه آدم... من خودم به شخصه با آهنگ های بگو مگو و حریص و غیر معمولی و سنگ صبور و دوست داشتم و خواب بعد از ظهر و عروس خوب قصه و... خاطره دارم و دوسش دارم... ولی وقتی یکی میاد خواننده ی مورد علاقه تو تخریب میکنه متاسفانه آدم قاطی میکنه...موسیقی ما باید آی پی نوید ترابی رو مسدود کنه تا این همه دلخوری پیش نیاد.... به هر حال شرمنده م...

5.234.230.33
چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 16:08
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

وسعت صدای اقیانوس ارام علی عبدلمالکی خهههههههههههههههه

2.147.20.85
چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 18:34
Mohammad2020

هوادارای چاوشی کجایین؟
می بینید که نوید چی نوشته؟!

((وسعت صدای اقیانوس ارام علی عبدلمالکی خهههههههههههههههه))

می بینید؟می بینید چقدر داریم تحملش میکنیم؟فقط میخوام بدونیداگر بعضی ها (که از هوادارای ما نیستن منظورم هوادارای خواننده های دیگه س) به خواننده مورد علاقه شما توهین میکنن کاملا حق دارند....

5.233.169.123
چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 18:38
علیرضا آنیت

نوید جان...
چرا ناراحتی عمو فدات؟!!!!

2.147.48.200
چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 19:25
محمد سحابی

اقای نوید ترابی صدای علی عبدالمالکی فراتر از اینهاست منتظر باشید ببینید تو جشنواره چه میکنه میگی نه باش و ببین و از موفقیت علی بسوز .. البومشم مطمئن باش بهترین البوم 10 سال اخیر میشه ... علی ما نبض حال حاظر موسیقی ایران هست این گفته ی نابغه ی موسیقی ایرانه و همچنین سلطان صدا ابی حالا شما ظاهرا از اینا بیشتر حالیته نه؟؟؟؟؟..........وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی................

37.63.245.243
چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 20:36
قیماخ

من میدونم که چقدر عصبانی میشین... اما اینکه بخواین یا نخواین چاوشی رو تخریب کنین میذارم به عهده شعور خودتون

151.247.66.37
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 01:07
قیماخ

آقا محمد... میدونم خیلی سخته تحمل کردن اما خواهش میکنم شما شروع نکن... باید یک فرقی بین شما و ایشون باشه دیگه... خیلی حرف ها تو دنیا زده میشه... اگر بخوای به همشون جواب بدی و بخاطرش ناراحت بشی فقط خودتو پیرتر میکنی... مرسی

151.247.66.37
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 01:38
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

اقای Mohammad2020 که خواهان مسدود شدن ای پی من هستی این رو بدون چه من مسدود بشم چه مصدوم بشم چه مبسوط بشم چه مردود بشم از نظر بنده اقای عبدلمالکی خواننده ی خوبی نیست.تمام

2.147.20.85
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 13:51
محمد سحابی

اقای نوید ترابی شما کی باشی که بخوای در باره ی وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی نظر بدی نظر رو شادمهر نابغه ی موسیقی ایران داده و بس : نبض حال حاظر موسیقی ایران علی عبدالمالکی...............

37.63.242.26
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 13:51
محمد سحابی

اقای نوید ترابی شما کی باشی که بخوای در باره ی وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی نظر بدی نظر رو شادمهر نابغه ی موسیقی ایران داده و بس : نبض حال حاظر موسیقی ایران علی عبدالمالکی...............

37.63.242.26
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 17:31
mohammad91

شما هم کارشناس ارشد موسیقی نیستی که نظرتون برای ما مهم باشه... اصلا هم نظر شما رو به حساب نمیاریم و تا آخرش پاش میمونیم.... خب برات مهم نباشه و توی تاپیکشم نظر نده... هیشکی هم ناراحت نمیشه... تازه همه خوشحال هم میشن... کسی که به هرکی از راه میرسه میگه استاد دیگه تکلیفش معلومه... شما بعد محسن چاوشی کیو میپسندی؟؟؟ محسن یگانه؟؟؟ اونکه والا هر آهنگی خونده شما تخریبش کردی... مشکل شما اینه که نیاز به توجه داری و با اینجور کامنت ها میخوای خودتو تو موسیقی ما معروف کنی که همه بشناسنت و اینجوری کیف میکنی ... البته از راه کاملا غلط... شما هوادار چاوشی نیستی... هوادار باید به خاطر عشقش به خواننده ی مورد علاقه اش کسای دیگه رو هم جذب خواننده اش کنه... نه مثله شما که تا الان 1000 نفرو با این جور کامنت دادنا از محسن چاوشی سرد کردی که هیچ... بقیه هوادارای دو آتیشش رو هم بد نام کردی... موسیقی ما لطفا تایید کن...

5.234.231.78
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 18:51
Mohammad2020

اولا من نگفتم آی پی ت مسدود بشه یکی دیگه از دوستان گفت.
دوما نظرت رو نگه دار واسه خودت بعد ها نیازت میشه
سوما نظرات انسان ها مهمه.
تمام.

2.185.93.207
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 01:58

براش ارزوی موفقیت میکنم

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 09:50

در بخش ترانه سرایی از حضور «علیرضا مرتضی قلی» ، «مریم اسدی» ، «امیر پیرنهان» ، «زهرا عاملی» و «مهرزاد امیرخانی» بهره بردیم و خودم هم چند ترانه دارم. در قسمت آهنگسازی تمامی ملودی ها به جز یک مورد برای خودم است و ملودی آن اثر هم توسط «مرتضی پاشایی» ساخته شده است. «امیر فتحی» ، «مهران عباسی» ، «کوشان حداد» ، «امیربهادر دهقان» و «معین راهبر» در بخش تنظیم حضور دارند و بنده نیز چند تنظیم را انجام داده ام. وای علی جون منتظر البومت که چی بگم شاهکارت میشینیم راستی تبریزیا خیلی دوست دارن میای تبریز؟

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 10:27

من عاشق علی عبدالماکی هستم.
بیصبرانه منتظر آلبومش هستم .
مطمئنم آلبومش عالی از آب درمیاد .

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 10:29

صداس قشنگی داره
موفق باشه

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 12:24

موسیقی ما واقعا ممنون بابت این مصاحبه فقط کاش راجع به اسم آلبوم و تعداد ترک های آلبوم هم سوال می پرسیدین.
بی صبرانه منتظریم واسه آلبوم علی جان

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 13:22

موسیقی ما مثل همیشه ترکونده و به روز عمل کرده و کمال تشکر رو داریم ما طرفداران علی عبدالمالکی
ما هم منتظر کار علی هستیم و براش آرزوی موفقیت داریم

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 13:50

بهتون امید وار شدیم آقای عبدالمالکی
زهرا عاملی ؟ مهران عباسی ؟ کوشان ؟
جالبه !
فکر کنم دیگه به این نتیجه رسیدید که دنبال کار فری نباشید
موفق باشی مرد .

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 14:09

به امید خدا یه البومی میاد بیرون که دهن همه وا میمونه...چون گروهی که دارن روی این البوم کار میکنن اعتبار موسیقی پاپ ایرانن...من همش نگران بودم که همه کارای البومو خود علی انجام بده اما خوشبختانه داره با بزرگان پاپ مثل استاد کوشان کار میکنه که اوج دلگرمی ماست...علی با این کارش جلوی انتقادات بیجارو میگیره و مطمئنم پرفروش ترین البوم سال میشه ...به یاری خدا و طرفدارای صبورش...

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 14:30

بهترین البوم 10 سال اخیر از وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی بی صبرانه منتظریم.........................

1
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 17:43

سلام - فقط میخواستم بگم ایشون عالی هستند ولی لطفا اقای علی عبدالمالکی - اهنگ کاور که میخونید لطفا اسم خودتون رو به عنوان ملودی سازی مطرح نکنید اهنگ هی تو رو میگم که اصل این اهنگ از خانمی هست که ازبکی هستند و ترکی خونده شده این اهنگ اسم اهنگ و خواننده رو هم میزارم که بروبکس علی بیان دانلود کنند ممنون به قران مجید شما رو خیلی دوست دارم - خیلی اقایی

اهنگ اصلی هی تو
خواننده : Shoira Otabekova (خواننده ازبکستانی که ترکی خونده )
نام ترانه : Ey Dil

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 19:57
mohammad91

خب که چی؟؟؟ میخوای چی رو ثابت کنی؟؟؟ به اسم طرفدار علی اومدی که علی عبدالمالکی رو تخریب کنی؟؟؟ اصلا هم شبیه نیست چه برسه به کاور بودن...

5.234.223.236
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 23:51
مجتبی (فرزاد فرزین،ماهان بهرام خان، علیرضا طلیسچی، سیامک عباسی)

چه جالب ممنون دوست عزیز بابت این اطلاعاتی که دادین
دوست عزیز کلا ایشون با کپی کاری ب اینجا رسیده
واقعا وضع موسیقی ایران خیلی خرابه، ی کپی کار انقد طرفدار داره بعد بهش میگن وسعت صدای ایران
واقعا وضع موسیقی پاپ با این اوصاف اسفناکه

10.103.116.154
چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 11:57
محمد

شمایی که میگی با کپی برداری به اینجا رسیده ..لقب وصعت صدا رو از روی صداش گرفتن...تو کل دنیا کارای کائر انجام میدن.همه خواننده های بزرگ کاور کردن..یه دل شکوندم...حتی...دلم..جنون..خوش بحالت..اه منه..دردت به جونم..دست اونو نگیر...اینام کاورن؟؟؟؟خودتونو گول نزنید..یکم منطق داشته باشین...علی از بچگی با سختی و زحمت به اینجا رسیده...بی انصافیه که بگی با کپی کردن به اینجا رسیده...

46.100.150.133
چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 13:32
Mohammad2020

جناب مجتبی این آهنگ مال 3 سال پیشه که شمام انصافا بی انصافی میکنی میگی با کاور به اینجا رسید!!
تو 80 آهنگ 5 تا کاور واقعا انقد آزارتون میده؟به انصافیه به کسی که فقط روی پای خودش (بر خلاف خیلیا) بالا اومده بگی با کاور به اینجا رسیده.

2.183.182.51
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 14:29
محمد

دوستمون اومد ایراد بگیره سبب خیر شد..علی این اهنگو 2 3سال پیش داده..در حالی که این کاور ازبکستانی اهنگو اذر 92 داده بیرون..پس از رو اهنگ علی کاور کردن...علی ببین چقدر بزرگی که از رو اهنگات کاور میکنن

65.49.2.188
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 18:31
mohammad91

راستی میخواستم بگم که فقط این یه دونه آهنگو ایشون از علی عبدالمالکی کاور کردن... کاری به بقیه کاور ها ندارم که شش سال پیش علی از خواننده ی ترکیه ای کاور کرده بود ... شما ها هم به جای حمایت از خواننده کشورمون که آهنگی ساخته که خواننده های خارجی اونو کاور کردن همش در پی تخریب هستین... عبدالمالکی به کنار ... ایرانی که هست... والا زمانی که مجید خراطها جایزه ی گلدن سانگ رو گرفت ما بی نهایت خوشحال شدیم چون واسه کشورمون افتخاره... ولی بعضیا...

5.234.231.78
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 19:09
Mohammad2020

واقعا جای تاسف داره که بی دلیل با آبروی یه خواننده بازی میکنید!!
دوست عزیز اون خانم ازبکستانی این آهنگ رو از روی علی عبدالمالکی کاور کرده!!!
واقعا متاسفم که اینجوری دیدگاه ها رو نسبت به علی عبدالمالکی خراب میکنی!

اظهار نظر وسعت صدای ایران درباره آهنگ!
سلام .... خیلی خوشحالم و افتخار میکنم توی این روزایی که بازار کاور کردن موزیک داغ شده کاری رو ساختم که کشورهای دیگه از ما کاور کنن .....

199.201.121.126
جمعه 11 بهمن 1392 - 11:03
محمد سحابی

دوست عزیز بهتره بدونی این خانوم اهنگ هی تو علی رو کاور کرده خود علی هم تو فیس بوک گفته در ضمن علی این اهنگ رو 3 سال پیش خونده در صورتی که این خانوم جدیدا این اهنگ رو داده بیرون پس الکی هنرمندای کشورتونو زیر سوال نبرین وقتی شادمهر به علی میگه نبض حال حاظر موسیقی ایران مطمئن باش یه چیزی توش دیده که این حرف رو زده ........ علی جان ما به تو افتخار میکنیم که اهنگتو کاور کردن تو معرکه ای ..................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی........................

37.63.252.160
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 18:41

وسعت صدای ایران:روانیتم به زودی

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 19:15

امیدوارم مثه فضای البومای اولش باشه... چون تک تراکهای اخریش زیاد دلچسب نبودن.....
ولی بدون سید سروش ( دی جی سروش اس جی ترک ) فک نکنم موفق باشه... واقعا سخته بدون پدر تنظیم ایران...
.
.
.
کجا باید برم بی تو.... تویی ک قد دنیامی ( روزبه بمانی)

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 19:56
mohammad91

داداش اینا حرفه... الان دیجی سروش اس جی ترک کجاست؟؟؟ همونی که به قول شما علی بدون اون هیچه... چرا هیچکدوم از خواننده های بزرگ بعد علی با اون کار نکرد؟؟؟ دیجی سروش رو ما هوادارای علی دوسش داریم و با تنظیماش خاطره داریم ولی اینطوریایی که شما میگین هم نیست... علی بعد سروش شاهکار یه دل شکوندم رو با آرمیک کار کرد... حتی رو با الیاس شیرزاد... حقیقت رو با شاهین خسروآبادی... دست اونو نگیر با بابک مافی... دلم رو با علی رهبری و...

5.234.223.236
چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 07:46
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

پدر چی چی ایران؟ چی چی سروش چی چی ترک؟ خههههههههههههه

2.147.40.14
چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 13:35
Mohammad2020

خدا کنه روزی نرسه که صبرم تموم شه سر لجبازیمو با هوادارای چاوشی شروع کنم.
آفرین نوید ادامه بده....

2.183.182.51
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 01:40
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

Mohammad2020 شما مگه روی این اقای چی چی ترک هم تعصب داری که تهدید میکنی؟

2.147.20.85
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 18:55
man

من برای عبدالمالکی و طرفداراش آرزوی موفقیت میکنم اما اینکه میگن دی جی سروش پدر تنظیم ایرانه به نظرم بی احترامی به تنظیم کنندگان بزرگی چون کوشان حداد - سیروان خسروی و بهروز صفاریان و...
ایشون تنظیم کننده خوبی هستن اما به پای تنظیم کنندگانی که گفتم اصلا نمیرسه.

2.180.204.214
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 20:35
بهزاد

mohammad91 جان.. همه ی این تراکا خوب بودن... ولی ن در اندازه ی دوتا البومش......... گرفت ی ی ی ی؟؟؟؟؟؟؟
اقا نوید... خواهش میکنم اسم چاوشی رو از جلوت بردار.. من خودمم طرفدارشم ...ولی نیازی نداره ب همچنین طرفدار.... بیچاره پاک بدنامش کردی...

79.127.79.156
جمعه 11 بهمن 1392 - 14:25
mohammad91

آقای بهزاد هر چقدر هم تنظیم های دیجی سروش عالی باشن ما طرفداراش که دوست نداریم همش کار ترنس گوش بدیم... دیجی سروش هم که فقط اکثرا ترنس کار میکرد... ما میخواستیم لایت گوش حقیقتو گوش کنیم... هاوس دلم رو گوش کنیم... ریتمیک هی تو رو گوش کنیم... احساسی جنون و خوش به حالت و دردت به جونم و یه دل شکوندم رو گوش کنیم که اینا از دست دیجی بر نمیومد... در ضمن دیجی این روزا شدیدا افت کرده.... یعنی علی باید از یکی بگیره که خودشو بکشه بالا تو این وضعیت آلبوم....

5.234.224.67
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 10:43

موسیقی ما _ چرا کامنتهامو تایید نمی کنی مگه دروغ میگم. من فقط میخوام موسیقی ما از این دگرگونی بیاد بیرون و مسیر خودشو طی کنه نه یه مسیر اشتباهی متکی به کاور.

پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 17:37
mohammad91

آقای محترم تو اون یکی تاپیک هم گفتم اینجا هم میگم و تا ابد هم خواهم گفت... اگه ما طرفدار علی عبدالمالکی هستیم اصلا عشق میکنیم کاور گوش بدیم... بازم به علی عبدالمالکی میگیم کاور کار کنه... اصلا تا ابد دوست داریم علی عبدالمالکی کاور بخونه.... شما هم اگه دوست نداری خب گوش نده... کسی مگه مجبورت کرده؟؟!! اگه تویه دستگاه پخش رسید به آهنگ علی بزن به اون یکی آهنگ... تو تاپیک هاش هم نیا که اصلا عکسشم نبینی... شما هم لازم نکرده نگران موسیقی باشی... طوری از موسیقی حرف میزنین انگار استاد محمد رضا شجریان هستین... موسیقی ما لطفا تاید کن...

5.234.231.78
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 19:08
Mohammad2020

دوست عزیز اگر میخوای بگی آهنگ هی تو علی عبدالمالکی کاور هستش واقعا برات متاسفم!!!
دوست عزیز اون خانم ازبکستانی این آهنگ رو از روی علی عبدالمالکی کاور کرده!!!

واقعا متاسفم برای شما که بی دلیل تخریب می کنید!!!

اظهار نظر وسعت صدای ایران درباره آهنگ!
سلام .... خیلی خوشحالم و افتخار میکنم توی این روزایی که بازار کاور کردن موزیک داغ شده کاری رو ساختم که کشورهای دیگه از ما کاور کنن .....

199.201.121.126
جمعه 11 بهمن 1392 - 18:23
abolfazl zelzal

mohammad91 پس انگیزه شما از موسیقی اینه که موسیقی خودمونو بزاریم کنار منتظر بمونیم که اسماعیل یکا ، ابراهیم تاتلیسس و ... آهنگ بدن بیرون و این آقای عبدالمالکی از روش بخونه واقعا شما عجب ذهنیتی دارید.
در ضمن من استاد نیستم من یه ترانه سرا هستم که به شدت با کاور و تقلید مخالفم.
و در جواب آقای Mohammad2020 خب حالا بگیم که خواننده ازبکی از ایشون کاور کرده پس جواب کاور ها و آهنگایی که ایشون توو رگه های ترکی و عربی خوندند چی میشه؟

87.107.214.26
جمعه 11 بهمن 1392 - 21:57
mohammad91

آقای ترانه سرا ببین همین که شما تو شش سال پیش موندی و در جا میزنی مشخصه که چه طرز فکری داری... آقا جان خوب یا بد علی عبدالمالکی شش سال پیش کاور کرده... خب که چی؟؟؟ دیگه خوانندگی نکنه؟!! همین که خواننده ای که یه زمانی کاور میکرده ولی الان آهنگای اونو کاور میکنن نشان از پیشرفته ولی جنابعالی انقدر تعصب کورکورانه داری که به جای تشویق نشستی داستان های قدیمی تعریف میکنی... اولا همه خواننده ها کم یا زیاد کاره کاور داشتن که شما فقط گیر دادی به علی عبدالمالکی و فکر میکنی با تخریب کردن شخصیت یه خواننده کاری به جایی میرسونی... نه عزیز من... همین آقای محسن یگانه کم کاور داشتن؟؟؟ یا فرزاد فرزین؟؟؟ یا رضا صادقی؟؟؟ یا آقای مجید خراطها تویه آهنگ کی اومده به جای من شو فقط میدونم ؟؟؟ خب همه کاره کاور دارن... متکی به کاور متکی به کاور... یه دل شکوندم کاور بود؟؟!!! دردت به جونم ؟؟؟ چند روز؟؟؟ اتاق؟؟؟ حقیقت؟؟؟ خوش به حالت؟؟؟ جنون؟؟؟ کور بودم؟؟؟ حیا کن؟؟؟ زبونم لال؟؟؟ آهه منه؟؟؟ تا کی باید؟؟؟ دست اونو نگیر؟؟؟ خب صداش تو ملودی ترکی خوب جواب میده... هر ملودی که ترکی باشه حتما کاوره؟؟؟!!! الان جنون کاور کدوم آهنگ بود؟؟؟ شما اول کلاه خودتو قاضی کن ببین با کاور مشکل داری یا با علی عبدالمالکی...

5.234.225.186
شنبه 12 بهمن 1392 - 13:24
abolfazl zelzal

mohammad91 چرا دور میری پنج شیش سال پیش باشه سره جاش بیا توو 2011 که آهنگ (حرف نزن) رو از ایراهیم تاتلیسس، (یا حبیبی) رو از آهنگ عربی و یه سالی میشه که (دیدم) رو از گونل کاور کرده. اگه بالا رو خوب میخوندی گفتم ( کاور ورگه های ترکی عربی) که آهنگ (جنون) که دیگه تابلوست هرکی هم که علم موسیقی نداشه باشه می فهمه که توو رگه های ترکی هست و یه آهنگم داشت به اسم (دردت به جونم) که به اولش گوش کنی یاد آهنگی از ebru gundesh می افتی. تو فکر میکنی که پنج شیش سال پیش این روند تموم شده بود ، اینایی که من گفتم فقط یه گوشه ای از فعالیت های ایشون بود که با تحقیقات دقیق آمارش بیشتر میشه و تا وقتی که فعالند این روند مدام ادامه پیدا میکنه.

87.107.215.37
شنبه 12 بهمن 1392 - 21:41
mohammad91

داداش من چرا حرفای الکی میزنی؟؟؟ اولا با مدرک بیا... ثانیا جنون کاور کدوم آهنگ ترکیه ای بود؟؟؟ تو سبک ترکی بود قبول دارم ولی کاور کدوم آهنگ بود؟؟؟ بعدشم من خودم ترکم و بیشتر از شما آهنگ ترکیه ای گوش میدم و زبون ترکیه رو هم کاملا بلدم... آهنگ دیدم که ایشون از خانوم گونل کاور کرده بود رو پخش کرد؟؟؟!!! این آهنگ صرفا برای اجرا تویه کنسرت بود... نکنه تو کنسرت هم نباید بخونه؟؟!! دردت به جونم کجاش شبیه آهنگ های ابرو گوندش هست؟؟؟ خب اسم آهنگو بگو دیگه... من همه ی آهنگ های ابرو رو حفظم و گوش کردم... به هیچ عنوان شبیه نیست... بعدشم عزیز من من تو کامنت قبلی هم گفتم صدای ایشون تویه ملودی ترکی بسیار زیبا و دلنشین میشه... کی گفته نباید تو ملودی ترکی خوند و هر کی سبک ترکی ملودی بسازه کاور هستش؟؟!! بعدشم خواننده ای که از قشر ضعیف جامعه هستش و بچه پایین شهر و مثله بعضیا نه پدر پولدار داره و نه مافیا مجبوره که اون اولا کاره کاور بخونه چون مشکل مالی اجازه نمیده بری یه پول هنگفتی رو به آهنگساز و تنظیم کننده بدی... همین محسن یگانه که من خیلی خیلی دوسش دارم مگه کم کاور داشته؟؟ از یونانی گرفته تا ترکیه ای و حتی آذری... حتی بازخونی ترکیه ای هم به اسم یالان داشته... بعدشم علی عبدالمالکی تویه اولین تجربه اش بهترین ها رو با همین کاورها خلق کرد.... بعدشم همین آهنگ های عربی که شما میگی ترانه سراش فردی هست به نام علیرضا مرتضی قلی پس در حقیقت نمیتونه شعرش بازخونی باشه... بعدشم ما طرفدارا عاشق صدای علی عبدالمالکی هستیم و واسه ما صدای علی در اولویت هست... بعدشم مگه همین آقای شادمهر عقیلی تویه آلبوم طرفدار ملودی آهنگ طرفدار رو از اسماعیل یکا کاور نکرده بود؟؟!! چرا به اون گیر نمیدی؟؟ اون که دیگه بزرگترین آهگساز ایرانه... یه بار گفتم بازم میگم شما با علی عبدالمالکی مشکل داری نه کاور... موسیقی ما لطفا تایید کن...

5.234.227.105
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 12:47
ابوالفضل علی اکبری

mohammad91 داداش من من خودمم ترکم ولی دلیلی نمیبینم بیام از تقلید های ایشون حمایت کنم ، مشکل من با ایشون نیست مشکل من با کاور و تقلیده ، من توو پست های مربوط به محسن یگانه هم از کاورهاش انتقاد میکنم.
1.درمورد آهنگ جنون هم من گفتم توو رگه های ترکی هست نه کاور.... خب وقتی که این آهنگو گوش میدی یاد آهنگای ترکی می افتی یا نه؟؟؟ خب این تقلید نیست ؟؟؟ نمیتونست روش یکم کار کنه که شبیه آهنگای ترکی نشه؟؟؟ مععلومه که آگاهانه این کارو کرده.
2. آهنگ دیدم رو مگه همه از علی عبدالمالکی نشنیدند؟؟ حالا با آلبوم بده بیرون یا تک ترک یا منصرف بشه نده خب کاور نیست پس چیه؟؟
3. آهنگ دردت به جونم اگه به اولش خوب دقت کنی یاد آهنگ ebu gundesh که اسم آهنگش فکر کنم (sensizim) بود یه آهنگ قدیمه.
4.(صرفاً جهت اصلاح) شادمهر آهنگ طرفدار رو از tarkan کاور کرده بود نه از اسماعیل یکا.
5. آهنگ (داغ دلم ) رو از inna کارو کره بود که یادم رفت توو کامنت بالا بنویسم.

87.107.210.109
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 15:08
mohammad91

عزیز من اولا آهنگ دیدم رو علی اصلا قرار نیست پخش کنه چه برسه به اینکه بذارتش تو آلبوم !!! فقط اونم یه بار تو کنسرت واسه طرفداراش اجرای زنده کرد....بعدشم من تا الان سه بار گفتم ولی مثله اینکه شما متوجه نشدی من گفتم که صدای علی رو ملودی ترکی خیلی زیبا از آب درمیاد و تو سبک غربی زیاد جالب نیست واسه اینکه گاها یه ترک تو رگه های ترکی میحونه... امسال فقط جنون تو رگه های ترکی بود و به هیچ وجه کاور نبود و انصافا یکی از بهترین آهنگسازی های علی بود... در ضمن خود علی عبدالمالکی بارها گفته که به موزیک عربی و ترکی علاقه مندم.... در ضمن ایشون برای هواداراش میخونه و کسی هم که این نوع موزیک رو دوست داره قطعا علاقه مند میشه... بعدشم من فول آلبوم خانوم ابرو گوندش رو دارم و فکر کنم اسم اون آهنگ رو شما درست ننوشتی... ولی من همه شونو با دقت گوش کردم و اصلا شباهتی ندیدم... شما که میگی ساز اولش شباهت داره خب اگه به ملودی که شعر رو میخونه دقت کنی ساز اولش بر اون اساس نواخته شده ... نکنه کل آهنگ دردت به جونم کاور بوده و ما خبر نداشتیم؟؟!!! در ضمن من بالاخره دیدی که حتی شادمهر هم کاور میکنه کسی که بهترین آهنگساز هستش.... علی هم از سال 89 که آهنگ حرف نزن رو خوند یه دونه کاور نداشت... 92 -89 = 3 ... یعنی تویه سه سال علی حق نداره یه دونه کاور داغ دلم رو بخونه؟!!! سه سال یه دونه ملودیه کاور... نمیدونم شما بر چه اساسی این قانون رو میذارین... حتی و حقیقت و دردت به جونم و هی تو و آهه منه و دورت بگردم و اون شب و انگاری مریضم و عذاب وجدان و اتاق و خوش به حالت و جنون و به درک و کور بودم... بعد این همه کار یه ترک داغ دلم انقده سنگینی میکنه؟؟؟!!! در ضمن من چند بار گفتم ما به صدای علی عبدالمالکی علاقه مندیم... میخوایم صداشو بشنویم... عاشق صداشیم... درسته که آهگسازی هم مهمه ولی همونطوری که مشاهده کردی تویه کم مونده به چهار سال یه دونه کاور... حالا نمیدونم دیگه ...

2.187.73.192
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 13:59
abolfazl zelzal

همون طور که توو بالا گفتم تو پست های مربوط به خواننده های دیگر هم از کاور ها و تقلید هاشون انتقاد میکنم حالا شادمهر ، محسن یگانه و فلان و فلانی ... اگه ما به فعالیت های این دسته افراد واکنش ندیم و انتقاد نکنیم به این روند ادامه خواهند داد. الان این پست چون مربوط به علی عبدالمالکی هست ، من از ایشون انتقاد میکنم. اگه خوب دقت کنی توو بالا گفتم (کاور و تقلید) آهنگی که تو رگه های ترکی هست تقلید حساب نمیشه؟؟؟ اکثر آهنگای ایشون یا کاوره یا توو رگه های ترکی اینو قبول داری یا نه؟؟؟ خب بهتر نیست بیاد رو آهنگا دقت بیشتری به خرج بده که شبیه به هیج آهنگی نباشه ؟؟؟ حالا این چه ربطی به مافیای موسیقی داره ؟؟؟ مگه اکثر آهنگاشو خودش نمی سازه حتی واسه دیگرون هم آهنگسازی میکنه.
در مورد آهنگ ( دیدم ) بازم میگم ، قبول دارم توو کنسرت خوند ولی این آهنگ توو اینترنت پخش شده من که به کنسرتش نرفتم از اینترنت ویدئوشو دانلود کردم ، الان این آهنگ تو ذهن من و همه کاور درج شده چون کاورش کرده این که دیگه نیاز به توضیح نیست.
و در آخر یه مصرع از آهنگ ebru gundesh میزارم که بفهمی آهنگ دردت به جونم توو مایه های همین آهنگه.
kala kala bir ben kaldim dunyada sansizim

2.187.74.228
سه شنبه 15 بهمن 1392 - 17:29
mohammad91

خب دیدم تو ذهن شما درج شده ما چیکار کنیم؟؟ هی من میگم دیدم رو فقط یه بار اونم تو کنسرت اجرای زنده کرده هی شما اونو جزء آهنگا حساب میکنی!!! بعدشم ما سبک ایرانی تو کشورمون نداریم... یعنی یا تو سبک غربی میخونن یا عربی یا ترکی یا آذری یا اسپانیایی و... اینم وظیفه ی آهنگسازان کشور هستش یعنی کسایی که کارشون فقط آهنگسازیه نظیر : کارن همایونفر و شهاب اکبری و میلاد ترابی و کوشان حداد و مهران عباسی و ... بعدشم وقتی فضای موسیقی طوری میشه که سلایق مردم این نوع موزیک هارو دوست دارن خواننده هم مجبوره که تو این سبک ها بخونه... من هزار بار گفتم بازم میگم ولی انگار شما به هیچ وجه متوجه نمیشین که کاری که تو سبک ترکی یا همون رگه های ترکی هست کاور نیست... سبکش ترکی هست... کاور نیست... سبکش ترکی هست کاور نیست... سبکش ترکی هست کاور نیست... به خدا به ملودی که سبکش ترکی باشه تو هیچ جایه دنیا کاور نمیگن... بعدشم این افتخاره که بتونه بهترین ملودی رو تو سبک ترکی بسازه که کاور نیست... آهنگ ابرو رو هم گوش دادم والا کوچکترین شباهتی نداشت اصلا و ابدا... البته از شمایی که به سبک ترکی میگی کاور نباید انتظار زیادی داشت... مردم هر جوری بخوان خواننده هم همونجور میخونه... ما ترکی میخوایم و علی هم ترکی میخونه... ما هوادارشیم و مشکلی نداریم که هیچ خیلی هم حال میکنیم... شما برو موزیک غربی گوش بده... اصلا علی عبدالمالکی کل کاراش کاوره... شعراش هم تقلبیه...خب که چی؟؟؟ ما همینو دوست داریم... شما دوست نداری؟! خب خواننده تا دلتون بخواد هست برین یکی دیگه رو گوش کنین... ما همینو دوست داریم... موسیقی ما لطفا تایید کن...

2.187.71.127
پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 20:54
abolfazl zelzal

دوست عزیز چرا متوجه نمیشی من میگم آهنگی که توو رگه های تر کی و.... هست کاور نیست( تقلیده ) متوجه شدی؟؟ اینجا بحث در مورد کاور و تقلیده که هر دوشون «تقلید » حساب میشه البته کاور یه سرو گرده بالا تره.
اگه دقت کنی می فهمی تا به حال ایشون آمار تقلید و کاور زیادی داره و در آینده نزدیک با انتشار آلبوم جدیش بیشتر خواهد شد.
در مورد آهنگ دیدم بازم میگم ولی شما یا نمیخوای قبول کنی متوجه نمیشی از هرکی هم بپرسی میگه کاوره که توضیحات لازم رو توو کامنت بالا نوشتم.
درمورد آهنگ ابرو گوندش هم توضیحات لازم رو دادم که یکی از دوستامون هم توو کامنت پایین در مورد این موضوع با من هم عقیده بود.
بعدشم توو سبک ترکی و... ملودی ساختن افتخار نیست ماییه شرمه ، این نشان فقر هنری یه ملته ، من واسه همین رو کاور و تقلید حساسم من خودمم به آهنگهای خواننده های معروف دنیا مثل inna, selena gomez, alexandra stan ,adele,taylor swift گوش میدم (همون طور که گفتم ترانه سرایی میکنم) ولی به هیچ وجه رو ملودی های اینا و هیچ کس دیگه شعر نمیزارم که امیدوارم این آقایون به ظاهر هنرمند هم حساسیت لازم رو نشون داده و رحمی به موسیقی ما کنند.
موسیقی ما ازت خواهش میکنم این کامنت رو تایید کن.

65.49.68.180
پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 23:33
mohammad91

ببین عزیز من من میدونم ملودی دیدم کاور هستش ولی تو هیچ کجای دنیا آهنگی رو که فقط یه بار تو کنسرت اجرای زنده شده رو به حساب آهنگ های رسمی اون خواننده در نمیارن... بعدشم کاور یعنی برداشتی کاملا مستقیم از یک ملودیه خواننده ی دیگه و تقلید یعنی برداشتی غیر مستقیم ... غیر مستقیم یعنی کاملا شبیه به ملودی یه آهنگ نیست ولی شباهت زیادی داره... آقا شما بیا بگو جنون تقلید از کدوم آهنگه؟؟؟!!! یعنی تو خوده ترکیه هم هرکی به سبک کشور خودشون ملودی بسازه تقلیده؟! بعدشم علی عبدالمالکی بارها تو مصاحبه اش گفته که به هیچ عنوان تو آلبومش کاور نیست پس جنابعالی رو چه حسابی میگی که با اومدن آلبوم تعداد کاورها افزایش پیدا میکنه؟؟؟ نکنه علم غیب دارین؟؟ عزیز من وقتی من به شما میگم ساز گیتاری که بهنام حکیم تو اول آهنگ دردت به جونم نواخته بر اساس ملودی همون شعره متوجه نمیشی... همون جوری که شعر خونده میشه دقیقا با همون ریتم گیتار زده میشه ولی شما رو چه حسابی میگی تقلیده من نمیدونم... در صورتی که اصلا شبیه نیست... آقای عزیز وقتی سیروان خسروی تو سبک غربی میخونه یعنی تقلیده؟؟؟ شهرام شکوهی تو سبک اسپنیش میخونه یعنی تقلیده؟؟؟ مهدی یراحیه عرب زبان چند تا آهنگ عربی میخونه تقلیده؟؟؟ آقا جان طرفدار دوست داره صدای خواننده شو تو تمام سبک ها بشنوه شما که احیانا لیدر طرفدارای خواننده ها نیستی که؟!! وقتی یه ملودی زیبا و شنیدنیه خواننده دوست داره اونو به زبان خودش بخونه... این کجاش ایراد داره؟؟؟ مثلا همین خواننده ی ازبکستانی که ملودیه هی تو علی عبدالمالکی رو کاور کرده بود ایراد داره؟؟؟ خب از ملودی خوشش اومده و خواسته واسه طرفداراش به زبون خودشون بخونه... درسته کاور بیش از حد اشتباهه و علی عبدالمالکی هم شش سال پیش کاور تقریبا زیاد میکرد ولی الان زحمت میکشه... همونجوری که گفتم بعد آهنگ حرف نزن که کاور هم نبود و بازخوانی بود علی عبدالمالکی آهنگ داغ دلم رو منتشر کرد... بعد بیش از سه سال... کاور چیزه خیلی طبیعیه ولی جنابعالی آلرژی داری بهش که اینم مشکل شماست... بعدشم مایه ی شرم ترانه سراهایی که تقلید میکنن... آثار هنری ترانه سراهای دیگه رو تغییر میدن و به اسم خودشون پخش میکنن... شما که ادعای ترانه سرایی داری من که انقده تو کار خبرهای موسیقی هستم هیچ جا اسمتو نشنیدم... چجور ترانه سرایی هستی؟؟!! واسه دیوار مینویسی؟؟؟ شما ترانه سراییتو بکن دیگه چیکار به آهنگ سازی داری؟؟ ... از قدیم گفتن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده... موسیقی ما لطفا تایید کن...

5.234.225.131
جمعه 18 بهمن 1392 - 17:50
abolfazl zelzal

1_ بارها توضیحات لازم رو در مورد آهنگ دیدم دادم ولی مثل این که گوش شما از این حرفا پره پس دیگه نیازی به توضیح نیست
2_ جنون بیش از حد توو رگه های ترکی بود که در ترکیه سبکی به اسم arabesk وجود داره که توو مایه های همین سبک بود.
3_ توو آابوم جدیدش اگه کاور هم نباشه صدرصد آهنگی توو رگه های ترکی عربی پیدا میشه ، یعنی تقلید حساب نمیشه؟؟؟
4_ اگه به ملودی آهنگ داغ دلم گوش کنی شباهتی به شعرش نداره ( روی ملودی شعر گفته نشده ) ولی آهنگساز اومده از ملویدی آهنگ amazing از inna رو استفاده کرده و در آهنگ دردت به جونم از همین تکنیک (از ملودی آهنگ ابرو گوندش) استفاده شده البته به صورت خفیف.
5_ ما باید موسیقی روز دنیا رو دنبال کنیم و موسیقی ما باید در حد کیفیت جهانی باشه نه این که کاور و تقلید ولی شما حالیت نیست که کیفیت موسیقی ما رو به افتِ .
گه خواننده های دیگه هم توو آهنگسازی بیش از حد توو رگه های غربی ، ترکی ، عربی و... استفاده کنند تقلید حساب میشه.
6_ معلومه که شما هیچ اسمی از من توو اخبار موسیقی نمی بینی چون هنوز تازه کار هستم و شاید در آینده آلبومی از ترانه و صدای خودم منتشر کنم.
7_ ( کلام آخر ) من هرچی که شما توو کامنت های بالا و همین کامنت گفتید جواب دادم و دیگه حوصله ی بحث رو ندارم و از( سایت موسیقی ما ) بابت تایید کامنت ها توو این پست که فقط من و دوست عزیزمون بحث میکنم تشکر می کنم و امیدوارم این کامنت رو هم تایید کنه.

2.187.72.77
شنبه 19 بهمن 1392 - 12:29
mohammad91

1- آقا من موندم شما از کجا انقده مطمئنی که تو آلبوم کاور هستش؟؟؟ منبع بگو ماهم بدونیم دیگه... خدایی منت رو سر ما میذاری... منبعتون موثق باشه لطفا...

2- آقای عزیز به خدا قسم من میدونم آهنگ دیدم کاور آهنگ خانم گونل هستش و من بارها این آهنگ رو که به زبون آذری هستش گوش دادم ولی حرف من اینه که علی عبدالمالکی این آهنگ رو فقط یه بار تو کنسرت اجرا کرده و نه قراره به صورت تک آهنگ و نه داخل آلبوم پخشش کنه و هیچ کجای دنیا هم آهنگی رو که یه بار تو کنسرت اجرای زنده شده رو به حساب آهنگ های رسمی اون خواننده نمیذارن...

3- بعدشم آهنگ جنون کاملا یه سبک ترکیه ای بود و من قبول دارم که تو رگه های موسیقی ترکی بود ولی بحث من اینه که این آهنگ به هیچ وجه کاور نیست که اون به کنار... ولی آخه تقلید هم نیست... تقلید یعنی شباهتی به یه آهنگ ترکی داره و ایده شو از رو اون برداشته ولی آخه آقای محترم جنون ایده اش از کدوم آهنگ ترکی برداشته شده؟؟!! اصلا سبک ترکی رو بیخیال... وقتی سیروان خسروی تو سبک غربی ملودی میسازه و اجراش میکنه تقلیده؟؟؟ اون تقلید نیست که یه عده هم دوست دارن ملودی غربی جدیدو با شعر فارسی گوش بدن... قرار نیست که همه ی خواننده ها تو یه سبک بخونن... یکی اسپنش میخونه ... یکی عربی میخونه ... یکی غربی میخونه ... یکی آذری میخونه ... یکی ترکی میخونه... درسته نباید خواننده بره و به صورت مستقیم کاور کنه و یا تقلید غیر مستقیم بکنه ولی خوندن تو سبک کشور های دیگه رو بهش تقلید نمیگن... علی عبدالمالکی که تو سبک ترکیه آهنگ جنون رو خونده واسه اینه که صداش تو سبک ترکی بهتر جواب میده ولی به هیچ عنوان کاور و تقلید نیست...

4- آهنگ داغ دلم یه کاور بود... البته شباهت زیادی به اصل آهنگ نداشت و تغییراتی در اون بوجود آورده بود... ما هم آهنگ ندیده و نشنیده که نیستیم... میدونم اصل این آهنگ مربوط به خانم اینا خواننده ی رومانیایی که اسمش اِمیزینگ بود... ولی گفتم که بعد سه سال یه دونه کاره تقریبا کاور پخش کرده بود...

5- منم حس شما رو درک میکنم و دلم میخواد آهنگساز هامون از خودشون ابتکار به خرج بدن و کاره کاور نداشته باشیم یا خیلی کم داشته باشیم ولی این دلیل نمیشه که بیام بگم فلانی متکی به کاوره و به خاطر کاور به اینجا رسیده... خب اگه با کاور کسی جزء بهترین خواننده های ایران قرار میگیره خب همه کاور میکنن دیگه... این همه خواننده ی گمنام داریم که 10 ساله کاور میکنن و به جایی هم نرسیدن... ولی حساسیت شما رو کاور یکم بیش از اندازه اس طوری که نقاط قوت فرد رو کلا نادیده میگیرین که این اصلا خوب نیست ...

6- علی عبدالمالکی یه تعدادی کاور داشته و اون اوایل شروع به کار بوده و این اواخر خیلی کم و به ندرت کاره کاور داشته مثالا آهنگ های: چند روز و یه دل شکوندم و حیا کن و دست اونو نگیر و زبونم لال و نشون به این نشونی و هی تو و دردت به جونم و خوش به حالت و حقیقت و جنون و قربون چشمات و تاکی باید و آهه منه و دورت بگردم و انگاری مریضم و اتاق و کور بودم و به درک و اون شب و...

موسیقی ما لطفا تایید کن...

5.234.226.148
یکشنبه 20 بهمن 1392 - 14:27
abolfazl zelzal

موسیقی ما خواهش میکنم کامنتی که دیروز ثبت کردم رو تایید کن
در ادامه کامنت دیروز:
4_ شما که حس منو درک می کنی میگی ( دلم میخواد آهنگساز هامون از خودشون ابتکار به خرج بدن و کاره کاور نداشته باشیم ) پس چرا توو کامنت های بالا گفتید که دوس دارم علی همش کاور بده بیرون و کاور گوش بدم؟؟؟
5_ در مورد آلبم جدیدش اگه کاور هم نداشته باشه مطمئنم که آهنگایی توو رگه های ترکی عربی داره ، اگه باور نداری بعد از پخش آلبوم می بینی.

5.234.236.10
یکشنبه 20 بهمن 1392 - 15:43
mohammad91

1- چون آقای محترم لحن انتقاد شما کاملا تخریبی هستش و انتقاد باید سازنده باشه... وقتی شما به خاطر کاورهایی که ایشون چندسال پیش انجام داده اومد کل سابقه ی ایشون و کارای فوق العاده ی ایشونو زیر سوال بردی انتظار دارین مدال افتخار و لوح تقدیر بدم؟؟؟!!!

2- آقای محترم من اگه این همه بحث رو با سنگ میکردم تا الانش متوجه شده بود... آقای عزیز چه شما مطمئن باشی و چه مطمئن نباشی ایشون تو آلبومشون کاره کاور ندارن... بعدشم من 20 تا کامنت دادم تا شما رو متوجه کنم آهنگسازی تو سبک کشورهای دیگه تقلید نیستش ولی شما نمیخواین متوجه بشین... اولا علی عبدالمالکی خیلی وقته دیگه تو سبک عربی نمیخونه و اون اولا دو سه تا کار عربی داشته و فکر نمیکنم بین نزدیک به 80 تا آهنگ دو سه تا زیاد به چشم بیاد... تازه اون مربوط به سال 89 هستش... در مورد سبک ترکی هم ایشون هم قبلا تو سبک ترکی خوندن و در آینده هم میخونن ولی قبلا که سال 86 و 87 کاور میکردن ولی الان دیگه کاور نمیکنن و خودشون آهنگسازی میکنن... عزیز من تو رو خدا متوجه شو آهنگسازی به سبک ترکیه تقلید نیست... صد بار گفتم ولی انگار نه انگار... سبک اسپانیایی شهرام شکوهی تقلیده؟؟ سبک غربی سیروان خسروی تقلیده؟؟؟ سبک راک رضا یزدانی و محسن چاوشی تقلیده؟؟؟ سبک عربی که مهدی یراحی اجرا کرده تقلیده؟؟؟ اگه اینا تقلیده که هیچ و اگرم نیست پس سبک ترکی علی عبدالمالکی هم تقلید نیست.... والسلام....

موسیقی ما لطفا تایید کن...

2.187.76.34
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 09:30
abolfazl zelzal

1_ انتقاد های من یه هیچ وجه تخریبی نیست و از سر دلسوزیه
2_کار هایی که ایشون توو سبک ترکی میخونن به سبک ( arabesk) هست.
arabesk یه سبک قیدیمیه که از سازهای آکوستیک در اون بیشتر استفاده میشه به حدی که سازهای الکترونیک در آن استفاده نمیشه و یه ریتم یکنواختی داره ( که به نظر من جذابیتی نداره) و آهنگ جنون هم توو ریتم و مایه های همین سبکه. اگه علی عبدالماکی آهنگ جنون رو به زبون ترکی میخوند میشد (arabesk) اینو قبول داری؟؟؟ اگه قبول داری باید اینو هم قبول کنی که داره تقلید میکنه.
3_ سیروان هم توو سبک هاوس بیشتر میخونه اگه بیش از حد از ریتم این سبک به طوری که شبیه آهنگای خواننده های خاصه این سبک باشه استفاده کنه تقلید حساب میشه
دیگر خواننده ها هم اگه بیش از حد از رگه های غربی ، عربی ، ترکی و .... استفاده کنند تقلید حساب میشه.
البته اینو هم بگم توو سبک های غربی تنوع زیاده و شخص میتونه آهنگای متفاوتی بسازه ولی چون آهنگای ترکی و عربی همشون شبیه هم اند و ریتم تکراری دارند و نمیشه توو اون تنوع ایجاد کرد.
موسیقی ما لطفا تایید کن.

5.234.225.103
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 15:12
mohammad91

اینکه سابقه ی یه خواننده رو تخریب کنی و بگی با کاور به اینجا رسیده و هرچی خونده کاوره و اون همه آهنگ های زیباشونو کتمان کنین از سر دلسوزیه؟؟؟ یا این تخریبه شخصیته؟؟؟

عزیز من اگه ما طرز تفکر شما نسبت به موسیقی ایران رو مبنا و اصل قرار بدیم خب اینجوری بلا استثنا همه تقلیدی میخونن... یکی غربی ... یکی شرقی... یکی عربی ... یکی ترکی... یکی آذری... یکی اسپانیایی و... شما به دنبال سبک ایرانی هستی که اصلا نمیتونی تو ایران پیداش کنی... شاید موسیقی سنتی یه نوع سبک ایرانی باشه ولی سبک ایرانی تو موسیقی پاپ ایرانی فعلی نداریم... وقتی شادمهر و محسن یگانه و فرزاد فرزین و مجید خراطها و رضا صادقی و حمید عسکری و مهدی مقدم و محسن چاوشی و محمد اصفهانی و علی اصحابی و بهنام صفوی و علی لهراسبی و ... کاور میکنن علی عبدالمالکی چرا کاور نکنه؟؟؟ همه شونو با مدرک اگه بخوای میگم... اگه اینجوریه باید فاتحه ی موسیقی ایرانو خوند چون حتی بزرگانش کاور میکنن چه برسه به خواننده های گمنامش... پس گیر الکی به علی عبدالمالکی ندین...

من تو هر کامنتم اینو میگم شاید شما متوجه بشی.... علی عبدالمالکی تو سبک ترکیه خونده نه اینکه تقلید کرده.... دقت کن تو سبک ترکی نه تقلیده یه آهنگ خاص... سبک ترکی... سبک ترکی...

موسیقی ما لطفا تایید کن...

87.107.209.164
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 17:17
abolfazl zelzal

دوست عزیز من قبول دارم این خواننده هایی که نام بردی کاور میکنند ولی محسن یگانه و علی عبدالمالکی آمارشون خیلی بیشتر از ایناست و من توو پست مربوط به محسن یگانه هم ازش انتقاد کردم.
حمید عسکری هم قبلاً آهنگ کاوری نداشت تا اینکه آلبوم خوشبختی همراه با 3 کاور اومد.
ببین الان کاور انقده رواج پیدا کرده که حتی حمید عسکری هم از این قاعده بی استثنا نمونده
الان این شد یه الگوی بد. حالا کیا مقصرند ؟؟؟؟ همین آقای محسن یگانه و علی عبدالمالکی و یه عده ای مثل اینا.
فکر کنم دیگه فقط بنیامین و احسان خواجه امیری مونده که کاور نکنه.
حالا شما به بُعد قضیه ی تقلید و کاور توجه کردی ؟؟؟ خب حالا کاور و تقلید به نظر شما خوبه ؟؟؟؟
اگه کامنت بالا رو خوب میخوندی گفتم آهنگ جنون در سبک arabesk هست که توضیحات لازم رو توو بالا گفتم و یکم بازتر میگم
arabesk سبکیه که ابراهیم تاتلیسس و اسماعیل یکا اکثر هنرمندان ترکی توو این سبک خوانندگی میکنند.
اگه به آهنگای ابراهیم تاتلیسس خوب دقت کنی اکثراً توو یه ریتم و یکنواختند چون توو این سبک تنوع زیاد نیست و همون ریتم های تکراری ، سازهای تکراری از قبیل ویلن و باغلاما که توو تموم آهنگا به یه ریتم نواخته میشند و اگه به آهنگ جنون دقت کنی توو سبک ( arabesk ) هست. و این تقلیده که نمیشه انکار کرد.
و اما در مورد سبک های غربی که موسیقی پاپ ما تلفیقی از سبک های غربی ایرانیه : چون تنوع توو این سبک بیش از اندازه زیاده و شخص میتونه توو این سبک آهنگای بسیار متفاوتی بسازه که حتی به هیچ یک آهنگای هنرمندان دیگری شباهتی نداشته باشه.
ولی عده ای هم هستند که از آهنگای افراد معروف دنیا تقلید و یا کاور میکنند.
امیدوارم که قانع شده باشی.
موسیقی ما لطفاً تایید کن.

5.234.223.92
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 14:31

دوستمون اومد ایراد بگیره سبب خیر شد..علی این اهنگو 2 3سال پیش داده..در حالی که این کاور ازبکستانی اهنگو اذر 92 داده بیرون..پس از رو اهنگ علی کاور کردن...علی ببین چقدر بزرگی که از رو اهنگات کاور میکنن

پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 14:56

از طرف هواداران مجید خراطها به طرفداران علی عبدالمالکی عزیز تبریک میگم و ایشالا که مثل کارای قبلیش خوب از آب در بیاد.خودم خیلی منتظرشم.

جمعه 11 بهمن 1392 - 11:08
محمد سحابی

اویس جان ممنون از ادب و شخصیت شما مطمئن باشید وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی البومی رو اماده کرده که بهترین البوم 10 سال اخیر میشه و همه ی کسایی که انتظار کشیدن جواب صبر و انتظارشونو میگیرن .........................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.........................اندکی صبر سحر نزدیک است............................

37.63.252.160
جمعه 11 بهمن 1392 - 14:27
mohammad91

آفرین به هوادار با شخصیت و با ادب مجید خراطها... انشاالهه شاهد موفقیت های روز افزون مجید خراطها باشیم... یا علی...

5.234.224.67
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 19:11

در جواب دوستانی که گفتن علی عبدالمالکی آهنگ هی تو رو کاور کرده باید بگم براتون متاسفم

اون خواننده خانم این آهنگ رو از روی علی عبدالمالکی کاور کرده.

اظهار نظر وسعت صدای ایران درباره آهنگ!
سلام .... خیلی خوشحالم و افتخار میکنم توی این روزایی که بازار کاور کردن موزیک داغ شده کاری رو ساختم که کشورهای دیگه از ما کاور کنن .....

جمعه 11 بهمن 1392 - 11:36

گر خدا خواهد عدو شود سبب خیر
معلوم شد که نه تنها اهنگ هی تو کاور نبوده بلکه از روی اون کاور شده
یه اهنگ کاملا هیت به دور از هر گونه کاور که باعث میشه خیلیا حسودی کنن

شنبه 12 بهمن 1392 - 14:17

آقای نوید ترابی ، شما که میفرمایید علی عبدالمالکی تکنیک خوانندگی رو بلدنیست ، یعنی میخوای بگی از ابی بیشتر میفهمی؟؟؟ میخوای بگی از شادمهر بیشتر میفهمی؟؟؟
من خودم به شخصه صدای محسن چاوشی رو دوست دارم و با آهنگ هاش خاطره دارم ، اما یه نمونه بیار که یکی از بزرگان موسیقی ایران گفته باشه محسن چاووشی صداش یا سبکش فلان ویژگی منحصر به فرد رو داره؟بخدا اگه محسن چاووشی این تنظیم کننده ها و ترانه سراها رونداشت میخواست چیکار کنه؟واقعا به اندازه ای که الان پیشرفت داره میتونست پیشرفت داشته باشه؟
شما علی عبدالمالکی رو با محسن چاووشی یکی میکنی؟ برات متاسفم که داری وجهه محسن چاووشی عزیز رو هم خراب میکنی....
یعنی با این حرفت که گفتی علی عبدالمالکی تکنیک نداره نشون دادی که چیزی از خوانندگی و موسیقی نمیدونی. بزار یه نمونه اش رو برات بگم : آهنگ دردت به چونم علی عبدالمالکی رو گوش کن وببر جای کسی که از خوانندگی سر دربیاره و ازش بپرس آیا این تحریر هایی که علی عبدالمالکی داره تو این آهنگ میزنه نصفش رو نه یک دهم اش رو محسن چاووشی میتونه بزنه؟ البته این مقایسه مقایسه ی خوبی نیست به هر حال هر خواننده ای سبک وسیاق خودش رو داره اما از این که شما میگی علی خوانندگی بلد نیست ،من عصبانی میشم چون مشخصه که از روی غرص داری این حرف رو میزنی.
راجع به کاور کردن هم اینو بگم که خیلی از خواننده ها کاور کردن یعنی دیگه برن بمیرن؟؟؟ پس اگه اینجوری باشه که باید نصف ستاره های موسیقی مملکت رو از دم تیغ گذروند.
راجع به اون آهنگ میثم ابراهیمی هم بگم که گفته بودین ، میثم ابراهیمی سابقه اش رو خراب کرده.خیلی جالبه!!! من خودم میثم ابراهیمی رو خیلی دوسش دارم وکم وبیش هم آهنگ هاش رو گوش میکنم وبرای خودش وهمه ی طرفدار هاش هم احترام خاصی قائلم اما باید بگم :
اولا اون آهنگ حالا عالی نه ولی خوب بود فقط شعرش یه مقدار ضعیف بود، دوما اگه قرار باشه سابقه کسی خراب بشه اون سابقه علی عبدالمالکیه که با میثم ابراهیمی کار کرده نمیخوام بگم میثم ابراهیمی بده (بلکه ایشون بسیار هم حرفه ای هستن)اما هرچی باشه علی نزدیک به 8 سال داره کار حرفه ای انجام میده اما من خودم به شخصه هنوز یک سال و نیمه که اسم میثم ابراهیمی به گوشم خورده.از طرف دیگه آیا واقعا شهرت و معروفیت وقدرت میثم ابراهیمی به اندازه علی هست؟
پس ببینید از هر طرف که به قضیه نگاه کنیم متوجه میشیم که این علی عبدالمالکی بوده که برای این کار ریسک کرده..........
آقای ترابی اینجوری که من فهمیدم شما فقط دنبال تخریب شخصیتی حالا نمیدونم چه سودی از این کار میبری؟
اما خطاب به اون آقای"مجتبی ع": شما کلا دنبال بهانه میگردی مگه نه؟ فقط منتظری ببینی که کی یه حرف ضد علی عبدالمالکی میزنه سریع حمایتش کنی؟
خوب بود یه آقایی اونم به اشتباه گفت که علی آهنگ هی تو رو کاور کرده....... وگرنه نمیدونم شما چه بهانه ای برای خراب کردن شخصیت علی داشتی؟اون آهنگ توسط اون خانوم کاور شده این توسط خود علی عبدالمالکی هم تایید شده.میتونی بری تاریخ پخش دوتاآهنگ رو هم پیدا کنی اگه شک داری.

یه چیزی رو میخوام کلی بگم : اون دوستانی که چشم پیشرفت این خواننده ی جوون و آینده دار رو ندارن( وبه قول دوتا از بزرگان موسیقی ایران در خارج از کشور: نبض موسیقی ایران وستاره ی موسیقی ایران)لطف کنن نظر ندن وهمش به دنبال تخریب شخصیت نباشن چون خداروشکر این خواننده اونقدر طرفدار پروپاقرص داره که بتونن جوابشون رو بدن.این رو هم بدونن که اگه آلبوم علی عبدالمالکی بخواد بیاد ،میاد و اگه بخواد بهترین آلبوم سال هم بشه هیچی احدالناسی نمیتونه جلوش رو بگیره.پس اینقدر تلاش بیهوده برای خراب کردن شخصیت و کارهای علی عبدالمالکی انجام ندین چون در اول و آخر اون چیزی میشه که خدا میخواد و ما هم امیدواریم که انشالله بهترین ها رقم بخوره براش.
میدونم یه خرده طولانی شد شرمنده ام و از موسیقی ما هم خواهش میکنم این مطالب رو تایید کنن ممنون
موفق و پیروز باشید

شنبه 12 بهمن 1392 - 20:43
Mohammad2020

جانا سخن از زبان ما میگویی!!!

واقعا آتش حسادت چه ها که با بعضیا نمیکنه!!!

199.201.121.126
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 01:25

موزیک ما یبار نظر منو تایید نکرد ولی من خواهش میکنم اینبارو تایید بکنه.اون دوستی که فرمودند حرف نزن کاور هست فکر کنم یکمی غرض ورزی تو کارشون وجود داره!!اون ترک توسط امیر رسایی بازخوانی شده و عبدلمالکی هم اونو خیلی بهتر اجرا کرده وقتی ملودی همون باشه این کاور نمیشه عزیز دلم میشه بازخوانی!!در مورد جنون و نمیدونم دردت به جونم و فلان.اول اینکه دردت به جونم در فضای ترکی ساخته شده نه ملودیش ترکیه!!!اگه قرار باشه همه کارایی که در فضای ترکی ساخته میشن رو شما بگی کاور که تمام خوانندگان ما همه اثارشون کاوره.مشکل ما تا یه ساز شبیه اون چیزی که تو کارای ترکی میبینیم میگیم ااا این کاوره که!!!اول بیاییم درک بکنیم که ترک تو فضای ترکی ساخته شده نه از روی ملودی ترکی بعد بیاییم راجع به موسیقی نظر بدیم.به عنوان مثال فکر کنم ترک بگو مگو محسن چاووشی در فضای استانبولی هست این یعنی اینکه ترک ایشون کاوره؟؟؟بهتر کورکورانه قضاوت نکنیم و بجای تخریب بیاییم حمایت کنیم!!!

سه شنبه 22 بهمن 1392 - 22:29

خطاب به آقای ابوالفضل زلزال:

آقای عزیز چرا تقصیرارو میندازی گردن علی عبدالمالکی؟؟!! مگه ایشون اولین کاور ایران رو کردن؟؟ کاور از اول بوده حتی قبل از انقلاب... همون که اون خانوم محترم خونده بود که کاور از ابراهیم تاتلیسس بود... آهنگ ماوی ماوی ... و بعد از انقلاب هم کم نبوده مثلا همین شادمهر و چاوشی و رضا صادقی و محسن یگانه که خیلی قبل تر از علی عبدالمالکی بودن... بعدشم مگه علی عبدالمالکی کسی رو مجبور کرده که حتما باید کاور کنی وگرنه... این یه فضایی هست که به وجود اومده و مسببش هرکی باشه علی عبدالمالکی نیست چون با سابقه تراش هم کاور کردن و میکنن...

من قبلا هم گفتم همه میدونن آهنگ جنون توی سبک ترکیه ای آهگسازی شده و حرف شما رو قبول دارم... این آهنگ به هیچ عنوان کاور نیست این به کنار... بعدشم مگه شما نمیگین ابراهیم تاتلیسس و اسماعیل یکا تو یه سبک خوندن... مگه ابراهیم تاتلیسس قبل تر از اسماعیل یکا نیست؟؟؟ پس باید مردم ترکیه بگن اسماعیل یکا از ابراهیم تقلید کرده؟؟؟ نخیر عزیز من... یه فضا و یه سبکی تو موسیقی میاد که یه عده هم ازش استفاده میکنن دلیل نمیشه که بیایم بگیم این از اون تقلید میکنه... در حالیکه سبک یکا اصلا شبیه تاتلیسس نیست... در ضمن شما که میگی این سبک یکنواخته و دلنشین نیست یه بار بدون در نظر گرفتن وکال گوش کنی میبینی که خیلی زیباست...

موسیقی ما لطفا تایید کن...

چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 12:53

شما متوجه نمیشی و یا نمیخوای واقعیت ها رو قبول کنی
1_قبل از انقلاب کاور به این حد نبود
2_ شادمهر ، محسن یگانه و علی عبدالماکی آمارهاشون زیاده ، قبول دارم. ولی رضا صادقی محسن چاوشی و ... آمارشون خیلی کمه.
3_ من میگم که اینا با این کاراشون واسه خواننده های دیگه الگوی بد شدن ، وقتی که جامعه موسیقی ایران عادت کنه به کاور، خواننده هایی مثل حمید عسکری هم خواسته و یا ناخواسته وارد این قضیه میشن. یعنی کاور در کل یه بد آموزی که روز به روز در حال رواج توو جامعه موسیقی ایرانه که باعثش همین افرادند.
4_ بازم رو آهنگ جنون تاکید میکنم که علی این آهنگو از سبک arabesk تقلید کرده. اگه به آهنگای ابراهیم .... تو جه کنی میفهمی درست توو مایه های آهنگای این شخصه.
5_ توو آهنگای ترکی بیش از حد از سازهای آکوستیک مثل ویلن ، باغلاما ، عود ، کلارینت و... استفاده میشه و همه آهنگ های arabesk ترکی یکنواخت و شبیه هم اند و اینکه ابراهیم از اسماعیل و از فلانی و یا برعکس ، از همدیگر تقلید میکنن به من مربوط نمیشه. اونی که به من مربوط میشه موسیقی ایرانه و بس.
6_ من هم از وکالش و هم از آهنگای عذاب آور و یکنواخت این سبک و حتی آهنگای پاپ ترکی خوشم نمیاد.
من به آهنگای ایرانی و خواننده های خارجی که توو بالا گفتم گوش میدم. چون هم از ساز های الکترونیک استفاده میشه و هم نو آوری و تنوع توو این آهنگا بیش از حد زیاده.

چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 15:14

آقای محترمی که خیلی متوجه میشین... این سلیقه ی شماست که از ساز های زنده خوشتون نمیاد و این دلیل نمیشه که نظرتون رو همه باید قبول کنن... من به شخصه آهنگی رو که ساز زنده توش باشه رو خیلی بیشتر از آهنگی که الکترونیک باشه و صرفا توش به قول عوامانه بیس دار و دوبس دوبس کنه رو نمیپسندم... چرا؟؟؟ چون واسه اون خیلی بیشتر از موسیقی الکترونیک که فقط و فقط از کامپوتر استفاده میشه زحمت کشیده میشه... اینکه به نظر شما یکنواخته و عذاب آوره فقط نظر شماست... اگه اونطوری باشه که موسیقی سنتی خسته کننده تر از همه شونه... چون پر از ساز زنده ست.... سعی کن نظرتو به صورت یه قانون کلی به همه تحمیل نکنی... یکی ساز زنده دوست داره و یکی نداره...

یه ضرب المثل هست که میگه: به شترمرغ گفتن بپر گفت شترم گفتن بار ببر گفت مرغم... وقتی میگیم علی عبدالمالکی یکی از بهترین هاست شما میگی نخیر خیلی ضعیفه و اصلا به حساب خواننده نمیاری... حالا که به کاور رسید جزء الگو های موسیقی میشه؟؟؟ ما بالاخره کدومشو باور کنیم؟؟!!

بعدشم چرا جواب منو ندادی و گفتی به من مربوط نمیشه؟؟؟ وقتی حرف حساب زده میشه چرا بحثو عوض میکنین؟؟؟ بالاخره کدوم یکی تقلید کرده؟؟؟ اون سازها برای موسیقی درست شده دیگه... اگه ازش تو آهنگسازی استفاده نکنن پس باهاشون غذا میپزن؟؟!! لطفا جوا منو بدین... هنر میخواد از اون ویولون و گیتار و سنتور و پیانو و... تو ملودی استفاده کنی... نه اینکه با یه کامپیوتر و یه نرم افزار آهنگسازی کنی...

اصلا شما بزرگ مرد موسیقی ایران... ما هم هیچی نمیفهمیم... شما منجی موسیقی ایرانی... قبلا هم گفتم شما با خواننده مشکل داری... هر وقت تونستی بدون تعصب و غرض ورزی و احساسات نظرتو بگی اونوقت بیا دم از مباحثه بزن.... من تک تک سوالاتتو جواب دادم ولی شما یا صورت مسئله رو پاک کردی یا اینکه وقتی دیدی حق با منه اصلا جواب ندادی... من وقتی شما گفتی دیدم کاوره گفتم بله ولی یه بار تو کنسرت خونده به عشق هواداراش و آهنگ رسمی نیست و قرار نیست اصلا پخشش کنه... ولی وقتی از شما سوال میپرسم سعی میکنی نظرات خودتو تحمیل کنی که فلان سبک اصلا قابل گوش دادن نیست و فلانی بنیان گذار کاور کردن تو ایرانه و...
امیدوارم یکم تو طرز تفکراتتون تجدید نظر کنین...

چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 20:58

1_ موسیقی سنتی ما تاریخ دیرینه اشعار فاخر و عالی داره موسیقی سنتی ما شاهکاره حتی نمیشه با موسیق ترکی مقایسه کرد. درسته که موسیقی سنتی ما از سازهای آکوستیک تشکیل میشه ولی ریتم های متفاوتی داره.اصلاً مقایسه موسیقی سنتی ما با موسیقی ترکی یه اشتباه بزرگه.
2_ مگه من گفتم علی ... بده و یا ضعیفه صداش بده و ... ؟؟؟ درسته که من طرفدارش نیستم ولی حرف بدی در موردش نگفتم و هرچی که در مورد کاور و تقلیدش گفتم بیان واقعیت بود.
اگه من میگم آمار ایشون و خواننده هایی که نام بردم زیاده یعنی این که اینا الگو در رواج کاور هستند.
3_ و اینکه میگی جواب منو بده : درسته هنر میخواد واسه آهنگی که با سازهای آکوستیک نواخته میشه ولی اینکه بیای تو هر آهنگ ویلن بزنی اونم به یه حالت باغلاما بزنی به یه حالت و .... رو به یه حالت ، نه دیگه این نشد.... این شد تکرار ..... این شد خسته کننده .... این شد عذاب آور .... این شد یعنی علم موسیقی توو سبک arabesk معنی نداره.
و بازم میگم آهنگای ترکی(arabesk) توو یه ریتم یکنواختند و شبیه هم اند و اینکه خواننده های ترکی مربوط به این سبک از کدوم یک تقلید میکنند ، این مربوط به مردم ترکیه میشه نه من ،اصلاً به من چه فلان خواننده ی ترک داره از یکی دیگه تقلید میکنه ؟؟؟ اینم شد سوال ؟؟؟ لابد میخوای با این سوالا موضوع رو عوض کنی یه دفه بگو کم آوردم و بس. قبلاً هم گفتم اونی که به من مربوط میشه آهنگای ایرانیه بس.
قانع کننده بود اگه نبود با دلیلش بگو تا قانعت کنم.
4_ من چقد در مورد آهنگ دیدم و دردت به جونم توضیح دادم ، شما مطمئنی که بالا رو خوب خوندی؟؟؟ من میگم آهنگ دیدم کاوره و ملودی آهنگ دردت به جونم توو مایه های آهنگ ابرو گوندش هست وقتی که من تو ضیحات لازم رو میدم و شما قبول نداری واسه چی دورباره تکرارش کنم.
5_ این توای که بحث و عوض میکنی و از مافیای موسیقی حرف میزنی و ... بعدش توو بالا میگی دوس دارم علی همش کاور بخونه دوس دارم کاور گوش بدم. اینا حرفای شماست قبول نداری بالا رو خوب بخون.
6_ لابد انتظار داری جواب ضرب المثل هاتو بدم ، واقعاً که خنده داره.
7_ لازمه ی موسیقی پاپ اینه که که توش نو آوری و سازهای الکتونیک نقش داشته باشه وقتی که موسیقی ما بخواد توو جهان حرفی واسه گفتن داشته باشه باید این اصول رو رعایت کنه.
بازم میگم اگه قانع نشدی دلیلشو بگو تا قانعت کنم.

چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 23:22

1- آقای عزیز من منکر کاورهای علی عبدالمالکی نیستم... من میگم همین که یه نفر چند سال پیش کاراشو با کاور شروع کرده و الان به جایی رسیده که آهنگ هی تو رو که هم خودش آهنگسازی و تنظیمش کرده رو یه خواننده از یه کشور دیگه کاورش کرده یعنی پیشرفت... قبول داری یانه؟؟؟ و اینکه کسی که تو آلبوم نامسلمونش از 10 تا ترک 4 تا کاور و 2 تا بازخونی داشته به جایی رسیده که تونسته آهنگ های زیبایی مثله دردت به جونم و خوش به حالت و جنون و اتاق و یه دل شکوندم و چند روز و... رو بخونه یعنی پشرفت... اینو چی قبول داری؟؟ من منظورم از مافیا این بود که وقتی علی عبدالمالکی شروع به خوانندگی کرد پدرش رو تو بچگی از دست داده بود و از یه قشر متوسط رو به پایین جامعه بود و شرایط مالی اجازه نمیداد که پول هنگفتی رو برای آهنگسازی بده و ترانه هاشو هم حتی خودش نوشته و مثله آقای خواجه امیری نبوده که پدرشون یه خواننده ی بنام بوده و یا مثله بعضی از خوانند ها حامی مالی نداشته و با تلاش خودش به اینجا رسیده... چرا درک نمیکنین که شرایط مالی بعضی وقتا اجازه نمیده یه کارایی رو انجام داد... بعدشم اینو قبول دارین که علی نسبت به قبل تعداد کاور هاشو به طور چشمگیری کاهش داده... بعدشم آقای عبدالمالکی یه زمانی حالا به هر دلیل کاور کرده خب میگی چیکار کنه؟؟؟ گذشته رو پاک کنه؟؟؟ وقتی شمایی که هنوز هیچی از جزییات آلبومش نمیدونین میاین به جرات میگین که تو آلبومش کاور هست خب چه میشه کرد؟؟ بعدشم تو رو به خدا قسم من کی گفتم دیدم کاور نیست؟؟؟ یه بار از دهنم بیرون اومده؟؟؟ بذرا یه بارم بگم... آهنگ دیدم کاوره ولی علی عبدالمالکی یه بار تو کنسرتش اجرای زنده کرده اونم به عشق هواداراش و نه قراره به صورت تک آهنگ پخش بشه و نه تویه آلبوم قرار بگیره... علی چند تا آهنگ هم تو کنسرتاش خونده که حتی اونا رو هم قرار نیست پخش کنه... مثله خیال و شنیدم و یاد تو میفتم و روزای دلخوشی و... و هیچ کجای دنیا هم آهنگ هایی که تو کنسرت خونده شده رو به حساب آهنگ های رسمی اون خواننده نمیذارن... بعدشم مگه همین خوده شما نگفتین که آهنگ هایی که تو همین سبک arabesk ساخته میشه شباهت هایی به هم دارن؟؟ خب علی هم تو اون سبک یه آهنگی ساخته... خب دلیل نمیشه که بیایم بگیم از فلانی تقلید کرده... یعنی الان هرکی تو ایران راک بخونه باید بگن از کوروش یغمایی تقلید کرده؟؟ نخیر... چون یه سبکی بوجود اومده و یه عده ای هم از اون استفاده میکنن... مثله همین... بعدشم علی عبدالمالکی بارها تو مصاحبه هاش گفته که به موسیقی ترکی علاقه مندم... خب این علاقه ی شخصیشه و کاری هم نمیشه کرد... خب اون تو این سبک میخونه و هرکی هم که سبک ترکی دوست داره میتونه این موزیک ها رو گوش کنه ( مثله من ) و هرکی هم که براش یکنواخت و عذاب آوره میتونه گوش نکنه ( مثله شما ) ... همه میدونن که موسیقی سلیقه ایه خب وقتی شما یه سبکی رو دوست نداری دلیلی نداره که بیاین و کل اون سبک و طرفداراشو زیر سوا ببرین... و قانون کلی بدین که این سبک به درد نخوره... به هر حال انگار آب ما با شما تویه جوب نمیره...

موسیقی ما لطفا تایید کن...

پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 13:55

ا_ درسته آهنگ هی تو رو خواننده ی ازبکی ازش کپی کرده ولی مهم اینه که علی به این روند ادامه بده و به دنبال نو آوری باشه.

2_ در مورد آهنگ دردت به جونم و بخصوص جنون باهات موافق نیستم چون وقتی که به این آهنگا گوش میدم ناخواسته یاد آهنگای ترکی میافتم.

3_ حالا پول نداشت و .... به کنار، مگه نمیگی خودش آهنگسازی کرده ترانه هاشو گفته نمیتونست خلاقیت به خرج بده و آهنگای متفاوت بسازه؟؟؟ چون ایشون می دونست مردم به موسیقی ترکی ضعف دارن ، از ضعف مردم استفاده کرد و شما که بیش از حد تعصب رو ایشون داری نمیخوای واقعیت ها رو قبول کنی.

4_ درسته درصد کاورهاش کمی کاهش یافته ولی اینو بدون که کاورها و تقلید هایی که ایشون از گذشته تا به امروز کردند توو پرونده کاریش درج شده و باید آینده رو با در نظر گرفتن سابقه ی کاری ایشون گمانه زنی کنیم که این گمانه زنی ها دوور از واقعیت نیست.

5_ شما گفتی دیدم کاور هست و اینو هم گفتی که یه اجرای غیر رسمی بودو .... مهم اینه که این آهنگو به اجرا در آورده حالا رسمی و یا غیر رسمی و شما از روی تعصب نمیخوای قبول کنی.

6_ راک یه سبک جهانیه ولی arabesk نه
توو راک ژانر های مختلفی وجود داره (مثل پاپ راک) و (کانتری موزیک) و ...
مثل آهنگ وقت رفتن از حمید عسکری ببین چقد متفاوته.

پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 21:41

1- خب عزیزه من بایدم یاد آهنگ های ترکی بیفتی چونکه تو سبک ترکی اجرا شده ... خب وقتی یکی بندری میخونه شما یاد ایتالیا نمیفتی که!! میفتی؟؟!... ولی منم با اینکه شما میگی تقلیده موافق نیستم...

2-درسته پول نداشت و همه ی ترانه های دو تا آلبوم و تک آهنگ های بعدشو تا قبل از تک آهنگ یعنی دوسم نداشتی خودش نوشته بود البته به جز اون سه تا کاری که بازخونی شده بود... ولی آهنگسازی ها کاره خودش نبود چون علی عبدالمالکی اون موقع آهنگسازی و تنظیم بلد نبود و کارای آلبوم به عهده ی دیجی سروش بود... منظورم از استفاده از کاور برای صرفه جویی در هزینه این بود که کاور آماده اس دیگه نیازی به هزینه کردن نداره و علی اون موقع که از لحاظ مالی تو وضعیت مناسبی قرار نداشت به اجبار از کاور استفاده کرد... قضیه ضعف مردم نیست... باید زرنگ بود... یه زمانی مردم موسیقی ترکی دوست داشتن و علی عبدالمالکی از موسیقی ترکی کاور کرد... مثلا اگه میومد از ملودی آمریکای جنوبی کاور میکرد که اصلا اون یه ذره اسمی هم که در کرد رو کلا باید بیخیالش میشد...

3- درصد کاورهاش خیلی کاهش یافته... کسی که تو آلبومش 4 تا کاور و دوتا بازخونی داشته حالا تو هر سه سال یه دونه کاور میخونه ... خب شما که با توجه به گذشته آینده رو پیش بینی میکنین باید به این نکته توجه کنین که خوده شخص گفته که به هیچ عنوان تو آلبومم کاره کاور وجود نداره... خب حالا شما صبر کن وقتی آلبوم اومد و توش کاور بود اون موقع تا دلت میخواد انتقاد کن... ولی هنوز نیومده ...

4- آقای محترم آهنگ دیدم و به اضافه ی آهنگ های حالیت نیست و خیال و مادر و شنیدم و روزای دلخوشی و کابوس و یاد تو میفتم و دلبری کن رو علی عبدالمالکی یه بار تو کنسرت اجراشون کرده و اینکه بعضی هارو هم فروخته ... هم شعر و هم ملودی ... خب اگه دیدم جزء آهنگ های رسمیه علی به حساب میاد پس اونا هم باید جزء آهنگ های رسمی باشن... اینطور نیست؟؟؟ کی تا حالا تو ماشینش دیدم رو باز کرده؟؟؟ کی تو خونه دیدم رو گوش میکنه؟؟؟ با کیفیت پایین که توسط هوادارا با موبایل ضبط شده... بازم میگم درسته کاور شده ولی فقط یه بار تو کنسرت اجرا شده... و صبر کنین هر وقت پخشش کرد اونموقع انتقاد کنین... که پخش نخواهد شد...

5- بعدشم آقای عزیز تو رو خدا جوابمو بده... به نظرت به صدای علی عبدالمالکی میاد که بره تو سبک غربی بخونه؟؟ فرض کن آهنگ هایی که سیروان خسروی میخونه رو بیاد بخونه... اصلا زیبایی خواهد داشت؟؟؟ مجبوره که تو سبک شرقی بخونه... سبک شرقی هم کدوماس؟؟؟ ترکی و عربی... بقیه شون زیاد جالب نیستن... خب ما سبک ایرانی نداریم که... و اینکه نظر خواننده اینه که خودش موسیقی ترکیه رو میپسنده... باید به نظر خواننده احترام گذاشت یا نه؟؟؟ مهم اینه که کاور نکنه ... وگرنه به نظر من و همه ی هواداراش فرقی نداره که تو ملودی ترکی میخونه یا عربی یا ... مهم اینکه ما صدای علی رو میپسندیم و با صداش آرامش میگیریم...

6-شما رو نمیدونم ولی من دیگه خسته شدم... موسیقی ما لطفا تایید کن...

جمعه 25 بهمن 1392 - 11:31

1_ خب پول نداشته و .... قبول ولی عین آهنگو که کپی نکرده بود، با حفظ استایل کار روش کمی تغیرات داده بوده یعنی به نوازنده هاش پولی پرداخت نکرده بود ؟؟؟ از خودت یه حرفایی میگی دیگه ، صرفه جویی کرده بودو فلان... بازم میگم از روی تعصب شدید تـــــــو نــــمــــیـــــخوای قبول کنی.بعدشم آدم وقتی که بخواد کاری انجام بده باید یه انگیزه ای تو کارش باشه.

2_ امیدوارم که گفته های شما در مورد آلبوم جدید درست از آب در بیاد و اگه اینجوری نبود خودم لیست قطعات کاور و تقلید شده رو به رُخت میکشم.
3_ اون قطعات + دیدم ، بالاخره تو جمع خونده و توو اینترنت پخش شده که توو ذهن شما مونده، حالا باکیفیت بود ، نبود ، توو ماشین ، توو خونه و ... مهم اینه که طرفدارانش و مردمی که این آهنگا رو به یاد دارند و میدونن که دیدم یه آهنگ کاوره.
4_ حرف از سبک غربی که میاد شما فقط به سبک سیروان اشاره میکنید با اینکه من توو بالا گفتم موسیقی پاپ ما تلفیقی از سبک های غربی و ایرانیه و بازم گفتم توو سبک های غربی تنوع زیاده و سبک سیروان (هاوس) ( یه سبک متفاوت غربی ) هست.
و اینکه علی بیاد توو سبک هاوس بخونه ، امتحانش ضرری نداره ، اون موقع معلوم میشه باصداش جور میاد یا نه.
و اما اونی که من میخوام بگم اینه که از فضای ترکی بیاد بیرون و تو همین سبک ایرانیه خودمون مثل خواننده های : محسن یگانه ، احسان خواجه امیری ، بنیامین و ... بخونه.
5_ من بیش از اندازه خسته شدم اینکه شما رو قانع کنم.
شاید (سایت موسیقی ما) هم از دست ما خسته شده باشه.

جمعه 25 بهمن 1392 - 22:15

1-وقتی از یه چیزی اطلاع ندارین چرا آدمو طلبکارم میکنین؟؟ خب اون سازهایی که تو اون آهنگ های نواخته شده همه شون کاره دیجی سروش بود... حتی فیلم اجرا زنده ی همون آهنگ ها هم هست که دیجی اون سازها رو میزنه و در اکثر مواقع هم شبیه سازی کامپوتری بود و از خود ساز استفاده نشده... تعصب نیست.... من خبر دارم از کارای علی ولی شما نمیدونی دلیل اینکه کاور میکرده چی بوده و دلیل اینکه تو سبک ترکی هر سال یه دونه کار میخونه چی بوده و... وقتی میبینم یکی بدون اطلاع داره نقد و بررسی میکنه اعصابم بهم میریزه...

2- شما که تا همین کامنت های قبل محسن یگانه رو قبول نداشتی حالا چیشده که الگو میشه...

3- تو سبک هاوس هم خونده... آهنگ دلم با تنظیم علی رهبری... اتفاق آهنگ خوبی هم بود...

4- علی تو اکثر سبک ها خونده... هاوس ... اسلو ... لایت ... ریتمیک ... دنس ... ترنس ...

5- اصلا شما استاد موسیقی ما هم هیچی نمیدونیم... اینارو بیخیال... برو زمستونم علی عبدالمالکی رو گوش کن... منتظر نظرتم... بگو ببینم این کاور کیه؟؟؟ تقلید از کیه؟؟؟ تو سبک ترکیه یا آذری یا عربی؟؟

شنبه 26 بهمن 1392 - 13:48

1_ خب وقتی که میگی دیجی سروش هم آهنگسازی کرده و هم تنظیم یعنی واسه هر دو شون مبلغ جداگانه پرداخت نکرده ؟؟؟ دیجی سروش رو این آهنگا کار کرده و زحمت کشیده حالا یه تعدادشو با کامپیوتر و تعدادشو هم با ساز های زنده ، مبلغی بهش پرداخت نشده ؟؟؟ کسی که زحمت میکشه همه ی کارها رو وش اونه ، بابتش دستمزد میگیره ، اینجوری نیست؟؟؟

2_ من صدا و آهنگای محسن یگانه رو دوس دارم و آهنگایی که کاور و تقلید نباشه گوش میدم ، مشکل من با آهنگای کاورش هست.
محسن یگانه با این که کاور های زیادی داره ولی در عین حال به نو آوری و خلاقیت های خود ادامه میده.
مثل آهنگ ، نمیشه ، خستم و ...

3_ شما ازم سوال کردی و گفتی توو سبک سیروان بخونه زیبایی خواهد داشت ؟؟؟؟ منم گفتم سیروان توو سبک هاوس میخونه و... اگه علی توو این سبک آهنگی بخونه اون موقع معلوم میشه که با صداش جور میاد با اینکه من خبر نداشتم که علی توو این سبک قبلاً آهنگی خونده و شما الان میگی که بسیار زیبا اجرا کرده ، پس سوالی که خودت جوابشو میدونی چه معنی داره ؟؟؟

4_ اتفاقاً خوب شد اشاره کردی به آهنگ زمستون :
کمی توو فضای ترکی بود ولی مهم تر از این ، شباهت زیادی به آهنگ (برف) از بابک جهانبخش که توو شب یلدا پخش شده بود. برو به آهنگ برف خوب دقت کن اونوقت میفهمی که من چی میگم.

شنبه 26 بهمن 1392 - 14:35
mohammad91

منظورم این بود که دستمزد آهنگسازی برای کار کاور خیلی کمتره چون نیاز به نوآوری نداره و از روی نت های آماده تنظیم و آهنگسازی میکنه...
وای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ... شما دیگه کی هستی؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به خدا الان مات و مبهوتم هنوز... یعنی اگه زمستون یه ذره تو حال و هوای ترکی باشه من خودمو آتیش میزنم... این نظرت کاملا منو از شک درآورد که شما اصلا نمیدونی سبک ترکی چیه.... یعنی کسی که به این ملودی میگه ترکی واویلا دیگه... خب عزیز من همه ی آهنگ های زمستون تویه حال و هوان دیگه... اگه این جوری باشه برف بابک جهانبخش هم شباهت زیادی به زمستون مهدی یراحی داشت... همه شون لایت و آرام هستن.... مثله آهنگ های نوروزی که تو یه حال و هوان.... مثله همه ی آهنگ های مناسبتی... نه دیگه کلا شک من به یقین تبدیل شد که اگه علی عبدالمالکی بندری هم بخونه باز شما میگی تو فضای ترکی بود... هه.... واقعا متاسفم ....

5.234.231.144
یکشنبه 27 بهمن 1392 - 15:22

1_ یعنی چقد میتونه دستمزدش کم باشه؟؟؟!! اگه اینحوری که بود همه میرفتن سراغ سروش دیجی که واسشون آهنگ کاور و ارزون بسازه.

2_ توو قسمتی از آهنگ زمستون علی ، که داره لای لا لای .... زمزمه میکنه کمی شبیه آهنگای ترکی بود و اصلاً ترکی به کنار، من به آهنگ زمستون مهدی یراحی گوش دادم با این که قطعه ی آروم بود ولی هیچ و هیچ شباهتی به آهنگ علی و بابک نداشت . اگه هر آهنگی که آروم لایت بود باید شبیه هم باشه ؟؟؟ ولی آهنگ برف بابک و زمستون علی خیلی شبیه هم بودن حتی تحریر های علی مثل بابک جهانبخش بود.

یکشنبه 27 بهمن 1392 - 18:16

خب جناب اگه یه کم دقت کنی در می یابی که همه ی خواننده های گمنام و تازه کار میرن سراغ دیجی سروش و کاره اکثرشونم یا کاوره یا تو سبک ترکی... عزیزم وقتی از مزنده ی آهنگسازی و تنظیم خبر نداری چرا سعی میکنی بگی تو همه کار خبره هستی؟؟؟ آهنگ کاور به مراتب ارزون تر از آهنگیه که باید براش آهنگسازی بشه و نوآوری توش باشه... مجبور نیستی که ...

بعدشم علی استاد تحریر زدنه... به جرات میتونم بگم به جز دو سه نفر هیشکی تو ایران نمیتونه تحریرای علی رو بزنه... اگه به اون برف میگی تحریر یه بار به کور بودم و یاد تو میفتم که تو کنسرت اجرای زنده کرده بنداز تا ببینی تحریر چیه؟!!!!!!!!!!!!!!! در ضمن اصلا و به هیچ وجه من الوجوه شبیه ترکی نبود حتی من از چند تا آهنگساز ها پرسیدم که تکذیبش کردن ولی شاید شما خیلی میدونی... بعدشم علی تو خوش به حالت و حلالم کن هم لالا لای لالا کرده و بار اولش نیست که اتفاقا آهنگو خیلی زیبا میکنه... من گفتم اگه علی عبدالمالکی همون عینه آهنگ انریکو هم بازخونی کنه شما میگی تو سبک ترکی هست... بندری هم بخونه بازم همینو میگی ... یعنی غیر از این چیز دیگه ای نمیگی... جنون و دردت به جونم رو گفتی تو سبک ترکی هست قبول کردیم ( البته بازم میگم به هیچ وجه تقلیدی نبودن ) ولی زمستونو دیگه شرمندتم... شما فکر کن ترکی هست ... فقط جایه دیگه این حرفو نزن... :)))))))))))))

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 17:05

1_ من قبول دارم که آهنگ کاور ارزون از آب درمیاد ولی نه اونقدر که تو میگی ، من باز میگم اگه آهنگ کاوری که شخص با حفظ استایل روش تغییراتی انجام میده به طوری که ساز های زنده و کامپیوتری مجدداً نواخته میشه ، نیاز به زحمت و پول داره.
به فرض مثال: آهنگسازی که از خودش ملودی ساخته و شبیه هیج آهنگی نیست 500 تومن واسش قیمت میذاره و کاری که ملودی اشو کپی کرده ولی روش زحمت کشیده قیمت میذاره 350 تومن
الان توو هر کاری چه موسیقی چه کارگری ، کارمندی و... که شخص زحمت کشیده بابتش دستمزد و حقوقی دریافت میکنه.

2_ خواهشاً موضوع بحث رو با جملات (استاده تحریر زدنه) و (به اون برف میگی تحریر) دگرگون نکن.
من گفتم آهنگ زمستون علی شباهت زیادی به آهنگ برف بابک داره وحتی مثل تحریرهای آهنگ برف هست ولی تو با جمله ی ( استاد تحریر زدنه) ( به اون برف میگی تحریر) به آهنگایی که توو کنسرت و ... اجرا کرده اشاره میکنی که ربطی به موضوع آهنگ برف نداره و فقط میخوای موضوع بحث رو دگرگون کنی.

3_بگو ببینم از کدوم آهنگساز ها سوال کردی ؟؟؟
من بازم تاکید میکنم که قسمتی که علی لای لالا لای لالای .... زمزمه میکنه شبیه آهنگای ترکی بود.

4_ آهنگ داغ دلم رو که از inna کاور کرده بود ، مگه گفتم از ترکی ها کپی کرده ؟؟؟؟ که حالا به فرض مثال : از انریکو ، بندری ، ایتالیایی کپی بکنه ، بازم بگم از ترکی ها کپی کرده بود؟؟؟؟
شما اول جواب آهنگ زمستون علی رو بده ، بعد بیا از خودت سفسطه گویی کن.

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 22:35
mohammad91

آقای استاد وقتی من تا قرن بعد هم حرف بزنم شما متوجه نمیشی میگی چیکار کنم؟؟؟
استاد وقتی پول نداشته باشی 1000 تومن هم واسه خودش هزار تومنه.... چه برسه به اون اختلاف قیمت بین ملودی کاور و ساده...
استاد شمایی که میگی شبیه برف هستش یه نگاه به نظرات تاپیک زمستون بنداز بعد بیا اینجا واسه من توضیح بده.... یکی گفته شبیه ماه عسل فرزاد فرزینه... یکی گفته شبیه یکی از آهنگ های رضا صادقیه... یکی گفته شبیه محسن یگانه هستش.... شما هم که میگی شبیه بابک جهانبخشه... شما خودتو بذار جای من... آخه مگه شدنیه یه آهنگ تو چهار سبک متفاوت باشه؟؟؟ بابک جهانبخش و فرزاد فرزین و رضا صادقی و محسن یگانه کجا و علی عبدالمالکی کجا... منظورم تفاوت سبک هاشونه... وقتی یه آهنگ خوب منتشر میشه همه میخوان بگن که از خواننده ی مورد نظرشون تقلید شده و تخریب کنن که خواننده ی مورد نظرشون رو بزرگ نمایی کنن... شما هم همینطور... کسی که به زمستون میگه تو سبک ترکیه هستش یعنی دیگه هیچی دیگه... یعنی اگه شعر یه توپ دارم قلقلیه رو هم بذارن میگه تو سبک ترکیه هستش...
بندری بخونه میگه ترکیه هستش... فضایی هم بخونه بازم میگه ترکیه هستش... اینارو دیگه چاره نداری میگی تو سبک ترکی هستش... چون داغ دلم کاور بود و غربی بود و خواننده ش کاملا مشخص بود که ترکی نیست و رومانیاییه مجبور شدی بگی ترکی نیست وگرنه اگه همون داغ دلم اگه کاور نبود به اونم میگفتی ترکی هست و تو سبک arabesk.... شما یه سبک arabesk رو یاد گرفتی به همه ی آهنگای علی عبدالمالکی میگی ترکی هست و تو سبک arabesk... اصلا علی هرچی باشه ما عاشقشیم خب که چی؟؟؟ مثلا با این حرفا میخواین چیو ثابت کنی؟؟؟ که خیلی از موسیقی سر در میاری؟؟؟ باشه شما استاد شجریان... بذار ما به آهنگ های عشقمون گوش بدیم و شما تو سبک ترکی درجا بزن... اصلا من میگم همه ی آهنگ های علی تا به حال ترکی بوده و مخصوصا تو سبک arabesk... :)))))))

موسیقی ما این آخرین کامنتم برای این آقاست... لطفا تایید کن...

2.187.73.180
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 13:04

1_ اولاً من استاد نیستم و چند بار گفتم که ترانه سرایی میکنم .
2_ اختلاف مبلغی که سر بستن آلبوم کاور و آلبوم غیر کاور حدوداً 2 الی 3 ملیون هست، وقتی که خواننده بخواد آلبوم بده بیرون میره سمت اسپانسر ( تهیه کننده ) که خرج آلبومو به دوش بگیره. اگه تهیه کننده نباشه فقط سرمایه دارها میتونن آلبوم بدن بیرون.

3_ من به پست آهنگ زمستون توو سایت موسیقی ما خوب نگا کردم ، یکی بود گفت شبیه رضا صادقی میخونه ولی اسمی از آهنگ نبرد. و یکی هم به اسم ( سید جلال ) گفت که ( ع.ع:"تو نیستی و من از خودم بیخودم،تو نیستی و بی تو دیوونه شدم،همش باخودم ازتو حرف میزنم ..."=>ف.ف:"هوایی روکه تو نفس میکشی،دارم راه میرم بغل میکنم،توبامن بمون تا ته این سفر،من این ماهو ماه عسل میکنم" )
که به نظر من هم اقتباسی میون این دو بیت وجود داره.
ولی آهنگ زمستون ( شباهت زیادی) به آهنگ برف بابک جهانبخش داره.
درضمن هیچ کسی نگفته شباهتی به آهنگای محسن یگانه داره ، از خودت حرف نگو.

4_ بازم داری با یه توپ دارم قلقلیه ، بندری و فضایی به سفسطه هات ادامه میدی.

5_ من با این حرفا قانعت کردم که قضیه ی کاورهای علی عبدالمالکی به پنج شیش سال پیش ختم نمیشه ، ثابت کردم که دیدم کاور بود ، ثابت کردم که یا حبیبی تقلید از آهنگای عربی و دردت به جونم و جنون تقلید از هنگای ترکی بود ، ثابت کردم که داغ دلم کاور از آهنگ inna بود و باز ثابت کردم که آهنگ زمستون شباهت زیادی به آهنگ برف بابک جهانبخش داشت.
دیگه چی مونده که ثابت نکنم؟؟؟.

موسیقی ما لطفاً تایید کن.

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 23:21

استاد چند تا آلبوم غیر مجاز از خوانند ه ای که اولین آلبومشه میشناسی که کسی اسپانسرش بشه؟؟؟ که علی عبدالمالکی دومیش باشه؟؟؟ کی همچین ریسکی میکنه؟؟؟ بگو دیگه... خارج از کشور رو نمیگم... داخل کشور... محض اطلاعت خدانشناس و نامسلمون اولین کارهای علی بودن و به فاصله ی 3 ماه پخش شدن...

شما اونقدر خودتونو زدین به اون راه که اصلا دیگه واقعیت ها رو نمیبینین... شباهت آهنگ برف با زمستون رو طرفدارای بابک نگفتن شما از کجات اینو درآوردی؟؟؟ حتما این تک آهنگ بازار مشترکه دیگه!!! از لحاظ ملودی شبیه بابک جهانبخش... از لحاظ شعر شبیه فرزاد فرزین... از لحاظ وکال شبیه رضا صادقی... اصلا من به کنار... به نظرت مسخره نیست؟؟؟ اصلا به یه بچه پنج ساله بگی اینو قبول میکنه؟؟؟ شما چشم نداری ببینی که یه خواننده پیشرفت میکنه... جنون به اون زیبایی رو میگی عذاب آوره!!! دردت به جونم به اون زیبایی رو میگی عذاب آوره!!! زمستونم که یه حرفای خنده داری زدی.... استاد گوش شما عذاب میکشه ما چیکار کنیم... چرا جنون عذاب آوره علی عبدالمالکی تو نظرسنجی رسمی سایت ترانه ماه در رقابت با ماه عسل فرزاد فرزین که تیتراژ بود و آهنگ جاده ی یکطرفه مرتضی پاشایی و تیتراژ با اینکه تنهایی محمد علیزاده رتبه ی اول رو آورد؟؟؟ چرا یه آهنگ عذاب آور و تقلیدی اول شده؟؟؟ یعنی شما از اون همه مردم بیشتر میفهمین؟؟؟ نه بگو دیگه!!! ... کجا ثابت کردی که زمستون شبیه برفه؟؟؟ استاد من 10 بار درباره ی آهنگ دیدم به شما توضیح دادم ولی اگه سنگ بود دیگه آب شده بود.... شباهت محسن یگانه رو هم یه نفر تو سایت خودش گفته بود.... از خودم حرف در نمیارم... آقا اصلا تقلیده که چی؟؟؟ میخوای چیو ثابت کنی؟؟؟ علی عبدالمالکی تقلید کاره؟؟؟ خب ما چیکار کنیم؟؟؟ من اینجا رسما اعلام میکنم همه ی آهنگای علی عبدالمالکی تقلیدی هست... خب .... راضی شدی؟؟؟ دلت خنک شد؟؟؟ میگی دیگه علی عبدالمالکی گوش نکنیم نه؟؟!!! شما ناراحتی گوش نده... من الان از صدای رضا یزدانی خوشم نمیاد گوش نمیدم... با اینکه به کاراش احترام میذارم... اونم طرفدرای خاص خودشو داره... حالا برم بگم رضا یزدانی چرا میخونی؟؟؟ من عاشق محسن یگانه هستم... چه با کاور چه بی کاور... اگه با کاور کردن کسی به جایگاه محسن یگانه و علی عبدالمالکی میرسید که دیگه واویلا... حتی کاور کردنم هنر میخواد... که بتونی آهنگی مثله بمون و دلکم و گناهی ندارم و یالان و ... رو بخونی که همه عاشقش بشن... هنر میخواد... خیلیا حتی کاور کردنم بلد نیستن... الان تقاص حمید عسکری قابل مقایسه با عشق آریایی مصطفی فتاحی بود؟؟؟ حرفای جالبی میزنین...

موسیقی ما لطفا تایید کن...

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 16:21

استاد ترانه سرا شما که فکر میکنی خیلی زرنگی نمیدونی که اگه این آهنگ تقلیدی از برف بابک جهانبخش بود غیر از شما به ذهن حداقل 10 نفر دیگه میرسید؟؟؟ چرا غیر از شما هیشکی این حرفو نمیزنه؟؟؟ یه نگاه به تاپیک آهنگ دلمو میشکنی حمید عسکری بنداز.... بیش از 10 نفر گفتن که این آهنگ تقلیدی از آهنگ چه خواب هایی شادمهر عقیلی هستش... چرا اینجا هیشکی نگفت؟؟؟ حتی طرفدارای محسن چاوشی که به دنبال یه نقطه ضعفن؟؟؟ جواب منو بده... چرا؟؟ حتما هیشکی به اندازه شما نمیدونه؟؟ نه؟؟ حتی طرفدارای بابک جهانبخش؟؟؟ مشکل شما اینه که نمیتونی موفقیت علی عبدالمالکی رو ببینی... نمیتونی...
به قول علی عبدالمالکی:
بمیرن حسودا ... نباشن حسودا... تا وقتی که هستی کنار من عشقم...
دق کنن حسودا... کور بشن حسودا... تا وقتی که هستی بهار من عشقم...

موسیقی ما لطفا تایید کن....

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 12:41

1_ وقتی که میگی پول نداشت و فلان .... پس چطوری میتونه دومین آلبومشو به فاصله سه ماه بعد از آلبوم اول بده بیرون ؟؟؟ بعد میگی کار کاور ارزون حساب میشه و فلان وفلان...

2_ مگه من گفتم از لحاظ شعر به آهنگ ماه عسل فرازاد شبیه؟؟؟ همون طور که دوست عزیزمون نمونه ای از بیت های فرزاد و علی گذاشت ، من گفتم ( اقتباسی ) میون این بیت ها وجود داره یعنی از لحاظ وزن و ریتم شبیه هم اند نه از لحاظ شعر.
در مورد رضا صادقی هم هیچی نگفتم فقط گفتم که یکی از دوستا به این نکته اشاره کرده ( که من تاییدش نمی کنم ) اگه تاییدش میکردم اسمی از آهنگ مربوطه میگفتم.

و اما بیت های بابک و علی که میون اون ها اقتباس (شباهت وزنی و ریتم) وجود داره ، اگه به ملودی های این تکست ها دقت کنی خوب متوجه قضیه میشی. حتی 60 الی 70 درصد ملودیه زمستون از آهنگ برف بابک تقلید شده.
ع.ع زمستون
هوایی شده باز دلم بی هوا
حالم خنده دار واسه آدما
زمستونه دستای من یخ زده
تو نیستی و بدجور حالم بده

ب.ج برف
آسمونم دلش غصه داره
حق داره هرچی امشب بباره
جای برف باز میشینی کنارم
مطمئنم دیگه شک ندارم

3_ درسته گوش من عذاب میکشه ، وقتی خواننده هایی مثل افشین آذری & نسیم که گاه و بی گاه آهنگای ترکی رو کپی میکنه گوشم عذاب میکشه و قتی علی عبدالمالکی کاور میکنه گوشم عذاب میکشه وقتی میبینم بازار موسیقی ما رو آهنگای کاور گرفته گوشم عذاب میکشه وقتی که توو ابهام میمونم که نکنه آهنگی که گوش میدم کاوره ، گوشم عذاب میکشه. شما هیچ کاری نکن تو برو از کاورهای خواننده ی محبوبت حمایت کن بگو دوس دارم همش کاور گوش بدم.

4_ شاید اونایی به توو نظرسنجی رای دادن مثل شما دوس دارن آهنگای تقلیدی گوش بدن .
الان در پست آلبوم خوشبختی حمید عسکری توو سایت موسیقی ما ، قطعه ی تقاس که همه ازش تعریف میکنن و میگن خوب اجرا کرده ، بهترین قطعه ی آلبوم ، تنظیماش عالیه و ... وقتی که این آهنگ از یه آهنگ عربی کپی شده ، بهش نمره ی 100 بدن ، که چی بشه ،میشه اصلو انکار کرد؟؟؟.

5_ من هم به اندازه ی 10 بار در مورد آهنگ دیدم بهت توضیح دادم ، و در کامنتی ( به تاریخ جمعه 25 بهمن )بهت خوب توضیح دادم ، یرو کامنت مربوطه رو خوب بخون.

6_ من آهنگایی که 2 فرد از یه فرد به صورت کامل کاور میکنه مقایسه نمیکنم ، برام مهم نیست که کی از کدوم بهتر خونده واجرا کرده برام مهم اینه که کاوره ، اگه آهنگی بهترین شعر ، تنظیم ، آهنگ و صدا داشته باشه ولی کاور باشه من به هیچ وجه بهش گوش نمیدم تا بیام مقایسه اش کنم. حتی آهنگ تقاس حمید عسکری که تا 30 ثانیه بهش گوش دادم و وقتی که فهمیدم کاوره دیگه به ادامه اش گوش ندادم.

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 22:54

1- آره دوتا آلبوم داد که توش اکثرا یا کاور بود یا باز خونی... از 18 تا ترک تو دوتا آلبوم 3 تاش بازخونی بود و 7 تاش کاور بود... به نظرت اگه همین 10 تا ترک همش جدید بودن هزینه اش قابل مقایسه با اینا بود؟؟؟

2- ریتمشو اگه دقت کنی بین مصرع ها فاصله ی نسبتا زیادی وجود داره و یه مکث کوتاهی میکنه که تو ماه عسل فرزاد فرزین بدون مکث خوند میشه... در مورد وزن هم خوب هر مصرع 11 هجا داره که فکر نکنم کسی از روی این بگه تقلید شده... خب حباب محسن یگانه هم 11 تا هجا داره... ماه عسل فرزاد فرزین هم 11تا هجا داره و خیلی از آهنگای دیگه... خیلی از شعرا هستن که تعداد هجاها و وزنشون با هم برابره فکر نکنم این یه دلیل محکم باشه... ولی من به خدا کوچکترین شباهتی تو برف و زمستون ندیدم حتی یه کوچولو نمیدونم شما بر چه مبنایی این حرفا رو میزنید... به هر حال...

3- من خودم اصلا از افشین آذری خوشم نمیاد ... همه ی آهنگ هاش تو یه ریتم هستش... اولش آروم و بعدش یهو داد میزنه... چون اونا رسما کاور میکنن ولی علی عبدالمالکی تو سبک ترکی آهنگسازی میکنه... یعنی یه آهنگ جدید رو نوآوری میکنه... هرچند تو سبک یه کشور دیگه... یعنی هیچ آهنگی نیست که شبیه جنون باشه... علی یه مدت کوتاهی کاور کرد و اونم تو آلبومش بود که مربوط به سال 86 میشه... بعد از اون به شدت کاهش داد.... بعدشم علی عبدالمالکی هر از چند گاهی یه ترک تو سبک ترکی میده ولی افشین آذری کلا تو سبک ترکی میخونه... الان امسال فقط جنون تو سبک ترکی بود... بعدش به درک و کور بودم و داغ دلم و زمستون تو سبک ترکی نبودن... خواننده ی محبوب من که ازش حمایت میکنم هر دو سه سال یه بار یه دونه کاره کاور داره... و بازم ازش حمایت میکنم اگه شعر و تنظیمش خوب باشه... وگرنه ملودی کاور باشه و شعر و تنظیمش هم به درد نخوره و افتضاح باشه حتی اگه علی عبدالمالکی هم باشه مورد قبول من نیست...

4-آقای عزیز اولا شما گفتی که جنون عذاب آوره بعدشم یعنی آهنگی که رتبه ی اول میاره همه ی مردم ایران نمیفهمن و فقط شما از موسیقی سر در میاری؟؟؟ یعنی اکثریت اونو میپسندن... برای بار هزارم میگم که آهنگ جنون به هیچ وجه تقلیدی نیست و فقط تو سبک ترکیه خونده شده... تقلید اونه که از یه آهنگ ایده برداری زیاد بشه... مثله دلمو میشکنی حمید عسکری که تقلیدی از چه خواب هایی شادمهر عقیلی بود... تقلید به اون میگن نه جنون... چون جنون به هیچ آهنگی شباهت نداره... بعدشم آهنگ تقاص تو آلبوم حمید عسکری بهترین بود چرا؟؟؟ چون بقیه ی آهنگسازی ها به درد نمیخورد... مثلا تو آلبوم رگ خواب محسن یگانه که بمون کاور بود ولی ترک سکوت یه شاهکار تو آهنگسازی بود و از کاور جلوتر زد و محبوب ترین شد... وقتی تو خوشبختی حمید عسکری ملودی زیبایی وجود نداشت مخاطبین مجبور بودن که بگن تقاص بهترینه چون بهتر از اون وجود نداشت... وگرنه مردم ما نفهم که نیستن بگن ترک کاور بهتره...

5- آقای عزیز من هزار بار گفتم که دیدم علی عبدالمالکی فقط یه بار تو کنسرت اجرا شده و پخش رسمی نشده و فکر نکنم که به این زودیا پخش بشه و به احتمال زیاد هم پخش نشه... اون ترک هایی که تو کنسرت خونده شده ( دیدم و دلبری کن و مادر و حالیت نیست و خیال و شنیدم و کابوس و یاد تو میفتم و روزای دلخوشی ) صرفا برای کنسرت بودن و بعضیاشونم فروخته شدن به خواننده های دیگه... یعنی علی همینجوری دلی اجراشون کرده و به عشق هواداراش که یه کار جدید تو کنسرتا بشنون... همین... هیچ کجای دنیا هم به حساب آهنگ های رسمی به حساب نمیارن... دیدم رو سال 90 تو کنسرت اجرا کرده اگه بنا بر پخش شدن بود 2 سال ازش میگذره و تا الان پخش شده بود... چرا قبول نمیکنی؟؟؟ علی حتی یه آهنگ از ناصر عبداللهی و یه آهنگ هم از معین واسه ی هواداراش خونده نکنه اونا هم به حساب آهنگای علی عبدالمالکی هستن... یه ضرب المثلی هست که میگه: کسیو که خواب هست میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده رو اصلا نمیشه بیدارش کرد... الان کجای این متنی که درباره ی دیدم نوشتم گنگ بود؟؟؟

6- ولی من برعکسه شمام... البته با کاور کردن زیاد کاملا مخالفم و حدالامکان دوست دارم ملودی خلاقانه درست شده باشه ولی اگه یه کاره کاور باشه ولی تنظیم و شعر و وکالش فوق العاده باشه من به شخصه میتونم ازش چشم پوشی کنم... چون نقاط قوت دیگه اون نقطه ی ضعفو پوشش میدن... مثله همین بمون محسن یگانه... یا گناهی ندارم محسن یگانه... یا طرفدار شادمهر عقیلی و...

7- بعدشم شما که از سبک آکوستیک خوشتون نمیاد قرار نیست که یه خواننده مثلا علی عبدالمالکی همش الکترونیک کار کنه... گاهی اوقات طرفدار دوست داره کارای خواننده اش تنوع داشته باشه... مثلا ترکی بخونه مثله جنون... ترنس بخونه مثله کور بودم... ریتمیک و 6&8 بخونه مثله به درک ... لایت بخونه مثله زمستون... نیمه سنتی بخونه مثله اتاق که توش پر از ساز زنده بود... قرار نیست که همیشه تو سبک کامپیوتری کار کنه... هر چند جنبه ی رقابتی با موسیقی روز دنیا نداشته باشه ولی طرفدار تنوع میخواد... از این لحاظ هم یه نظری داشته باش...

موسیقی ما لطفا تایید کن... با تشکر...

جمعه 2 اسفند 1392 - 14:07

1_ بازم میگم این تراک ها رو copy paste که نکرده با حفظ استایل ملودی ها ، روش تغیراتی انجام داده. و با در نظر گرفتن 10 تراک هزینه اش حدوداً یک ملیونی بالا پایین میشه.

2_ ممکن توو مصرع های مختلف هجا ها یکسان با شند، ولی اینجا حرف از اقتباس هست که بین بیت های فزاد فرزین و علی که توو بالا نوشتم اقتباسی وجود داره و بازم بین بیت های بابک و علی که توو بالا نوشتم اقتباسی وجود داره و حتی 60 الی 70 درصد ملودیه زمستون از آهنگ برف بابک تقلید شده.
الان میون بیت های پایین اقتباسی وجود داره که خوده محسن یگانه هم توو مصاحبه ای گفت که فرزاد از من تقلید کرده.
ف.ف.
دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد
تنهام نذار منو دیووونه برگرد
چطور دلت میاد یادم نباشی
بی من کی قدرتو میدونه برگرد
م.ی
سکوت قلبتو بشکن و برگرد
نزار این فاصله بیشتر از این شه
نمیخوام مثل گذشته که رفتی
دوباره آخر قصه همین شه

3_ آهنگ جنون نوآوری نبود بیش از اندازه توو سبک ترکی بود. اینجاش که دیگه تابلوست ویلنی که توو آهنگ جنون نواخته میشه دقیقاً توو آهنگای ترکی به همون حالت نواخته میشه ، خواننده داره داد میزنه آهای مردم ببینید من دارم از آهنگای ترکی تقلید میکنم.

4_ من در جواب نظر سنجی به شما گفتم که شاید اونایی که توو نظر سنجی شرکت کردند دوس دارند آهنگای تقلیدی گوش بدن و اینو هم بگم که طرفداران سهم زیادی توو بالا اومدن آرا دارند وقتی که طرفدارانی مثل شما که دوس دارن آهنگ های کاور و تقلیدی گوش بدن باید هم این آهنگ بیشترین آرا رو کسب کنه.

5_ و ا ا ا ا ی ی ی دیگه خسته شدم ،من هزار بار درمورد آهنگ دیدم توضیح دادم و اینکه شما قانع نمیشی نشو من توضحات لازم رو در مورد این آهنگ دادم.

6_اتفاقاً بعضی از آهنگای آکوستیک رو دوس دارم مثل آهنگ godfather که اثری فوق العاده هست.
خب وقتی میگی طرفدار این سبک ها رو میخواد ، منی که میام ازش نقد میکنم، باید طرفدار هم ظرفیت نقد ها رو داشته.

جمعه 2 اسفند 1392 - 22:31

حرف آخرتون چیه؟؟؟ اگه میشه اونو شفاف سازی کنید ما بدونیم... که چی؟؟؟ من ادامه ی این بحث رو دیگه بی فایده میبینم چون شما بعضی چیزا رو خودتون نمیخواین بفهمین که فهموندن اونم از دست من خارجه...

شنبه 3 اسفند 1392 - 10:56

من فکر میکنم نیازی به حرف آخر نیست همه چی به حد کافی شفافه که شفاف سازی بیش از حد موضوع رو به حاشیه میکشه
آره ادامه بحث بی فایدست من چیزایی که قرار بود ثابت کنم ، کردم و حالا شما رو نمیدونم که قانع شدی یا نه.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی عبدالمالکی: دغدغه اصلی این روزهای من جمع آوری آلبوم است | موسیقی ما