برنامه یاد بعضی نفرات
 
رامین صدیقی: نگاه ممیزی پیش از تولید باید برچیده شود
توقعات و خواست‌های اهالی موسیقی از مدیران موسیقی دولت جدید - 7
رامین صدیقی: نگاه ممیزی پیش از تولید برچیده شود
موسیقی ما – بهمن بابازاده: در آستانه روی کار آمدن مدیران جدید حوزه موسیقی درکشور، هنرمندان و مدیران شرکت‌های فرهنگی هنری، در گفتگوهایی جداگانه با «موسیقی ما»، درباره خواست‌ها و توقعاتشان از مدیران جدید این حوزه، سخنانی را بر زبان آوردند.

«رامین صدیقی» (مدیر نشر هرمس) نیز در این باره به «موسیقی ما» گفت: «شاید عمده‌ترین خواست من از مدیران فرهنگی این است که مخاطبان و ناشرین را طوری فرض نکنند که می‌توانند برای آن‌ها تصمیم گیری کنند. به نظر من هم مخاطب موسیقی و هم صاحبان شرکت‌های فرهنگی، دانش لازم برای تشخیص سره از ناسره را دارند.».

صدیقی در ادامه افزود: «به نظر من بدنه اجرایی موسیقی در وزارت ارشاد وظایف اصلی خود را در ده سال اخیر فراموش کرده است. باید در قوانین اصلی، بازنگری جدی‌ای صورت بگیرد. مثل قانون مالکیت آثار فرهنگی هنری که من فکر می‌کنم بسیار حائز اهمیت است. نگاه ممیزی پیش از تولید باید برچیده شود. چون در شرایط فعلی اوضاع جوری شده که شما در حال اعمال تخلف هستید مگر اینکه خلافش را ثابت کنید! به نظر من هنرمندان و ناشرینی که اجازه رسمی فعالیت دارند، اجازه انجام کارها و فعالیت‌هایشان را داشته باشند و نظارت، بعد از انتشار اثر یا آن فعالیت اعمال شود.».

پنجشنبه گذشته مراسم معارفه وزیر جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برگزار شد و حالا همه منتظر انتخاب معاونین از جمله معاونت هنری و مدیر کل دفتر موسیقی از طرف وی هستند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1392 - 12:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رامین صدیقی: نگاه ممیزی پیش از تولید برچیده شود | موسیقی ما