برنامه یاد بعضی نفرات
 
yellow
با بازسازی انیمیشن کلاسیک؛
زمیکس «زیردریایی زرد» بیتلز را کارگردانی می کند

موسیقی ما - رابرت زمیکس فیلم جدید خود را به صورت سه بعدی کارگردانی می‌کند؛ این فیلم با نام «زیر دریایی زرد» جلوی دوربین می‌رود و به نوعی همکاری تازه زمیکس با کمپانی والت دیزنی به شمار می رود.

سازندگان فیلم امیدوارند آن را تا سال 2012 آماده نمایش کنند تا همزمان با بازی‌های المپیک تابستانی نمایش عمومی آن را آغاز کنند. «زیر دریایی زرد» بازسازی انیمیشنی کلاسیک است که در سال 1968 ساخته شد اما نسخه سینمایی با کمک کامپیوتر دیجیتالی تهیه خواهد شد.

نسخه اریژینال فیلم را جرج دانینگ کارگردانی کرد و کل قصه آن در سرزمینی دور به نام پپرلند اتفاق می‌افتاد. پیرلند به نوعی یک بهشت در زیر آب‌های اقیانوس‌ بود که یک گروه موسیقی به نام لونلی هارت کلاب وظیفه محافظت از آن را به عهده داشتند. با ورود یک نیروی تهدید کننده که اعضای این گروه را به گروگان می‌گیرد، سربازی به منطقه لیورپول فرستاده می‌شود تا گروهی به نام نت فور را به کمک بطلبد. اعضای این گروه با یک زیر دریایی خودشان را به پیرلند می‌رسانند، تا مردم آن‌جا را از شر نیروی بد قصه نجات دهند.

بخشی از صحنه‌های انیمیشن اریژینال زنده بود و چهار عضو گروه انگلیسی بیتلز در آن بازی می کردند. نسخه جدید هم چند صحنه زنده با حضور بازیگران واقعی خواهد داشت. این فیلم هم مثل نسخه ارژینال، حال و هوایی اکشن و موزیکال خواهد داشت.

چند سال قبل نمایش «زیر دریایی زرد» هم در برادوی اجرا شد که دوستداران تئاتر استقبال خوبی از آن کردند.

زمیکس و دیزنی هنوز بازیگرانی را که باید به جای کاراکترهای اصلی قصه این فیلم انیمیشن صحبت کنند، انتخاب نکرده‌اند. پیش تولید فیلم در شرایطی شروع شده که قرار است تولید آن از یکی دو هفته دیگر شروع شود.

منبع: فارس

تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:52

امسال سال بیتلز و طرفداراشونه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود زمیکس «زیردریایی زرد» بیتلز را کارگردانی می کند | موسیقی ما