برنامه یاد بعضی نفرات
 
Michael Jackson
پرده های آخر سلطان پاپ؛
مایکل جکسون 10 شب در لندن روی صحنه می رود

موسیقی ما - جواد رهبر: سرانجام خبرها تایید شد و مایکل جکسونِ 50 ساله در برابر چشمان طرفداران هیجان زده خود در لندن اعلام کرد که در ماه ژوئیه 10 شب در لندن برنامه اجرا خواهد کرد. او این برنامه ها را «پرده آخر» کار خود برشمرد.

پنج شنبه گذشته، مایکل جکسون (Michael Jackson)، برای مدت کوتاهی در سالن «O2 Arena» روی صحنه آمد و در جمع طرفدرانش خبر برگزاری این کنسرت ها در پایتخت انگلستان و در همان سالن را اعلام کرد.

همین چندی وقت پیش بود که در خبری آوردیم که جکسون در حال مذاکره برای برگزاری 30 شب اجرای زنده در شهر لندن است؛ گفته های سطان پاپ درباره این سری از کنسرت ها، پایانی بر تمامی شایعاتی بود که چند وقتی است درباره وضعیت مالی و جسمانی او در مطبوعات منتشر شده است.

در صورت اجرای کنسرت ها، مایکل جکسون از سال 2001 به این طرف بار دیگر برنامه زنده اجرا خواهد کرد. یکی از اجراهای معدود جکسون در این میان به سال 2006 برمی گردد که در مراسم اهدای جوایز موسیقی جهان (World Music Awards) در لندن روی صحنه آمد و قطعه کوتاهی از ترانه «We Are The World» را اجرا کرد.

بسیاری از طرفدران جکسون که در مراسم روز پنج شنبه حاضر بودند، بر این عقیده پافشاری می کردند که سلطان پاپ هنوز هم می تواند با تمام وجود روی صحنه برنامه اجرا کند. آنها حتی اظهار کرده اند که هر برنامه ای که مایکل جکسون روی صحنه اجرا کند، فارغ از ارزیابی های کیفی، آنها را راضی و خرسند به خانه خواهد فرستاد.

منابع: خبرگزاری فرانسه، بی بی سی

تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اسفند 1387 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

The King is Back دنیا می تونه از این خوشحال باشه که دوباره شاهد هنر در موسیقیه بعد از یک رکود ملالت بار.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مایکل جکسون 10 شب در لندن روی صحنه می رود | موسیقی ما