برنامه یاد بعضی نفرات
 
حمید عسگری: «هیچ‌کس رقیبم نیست، رقیب هیچ‌کس نیستم»!
گفت‌وگوی داریوش شهریاری با حمید عسگری در آستانه‌ی انتشار آلبوم «کما 2»
حمید عسگری: «هیچ‌کس رقیبم نیست، رقیب هیچ‌کس نیستم»!
موسيقی ما- ساعت 2 نيمه‌شب تازه زمان آغاز این گفت‌وگوی مفصل در منزل حمید عسگری بود. گفت‌وگویی که هم من و هم حمید سعی کردیم در آن از همه‌ی ابهامات پيش‌آمده در اين چندوقت سخن بگوییم و به قول معروف چیزی را از قلم نیدازیم. بیش از یک سال بود که با حمید گفت‌وگو نکرده بودم و در واقع کلی سؤال روی هم تلمبار شده بود. فکر می‌کنم این بهترین گفت‌وگویی است که تا به امروز با حمید عسگری منتشر شده، تا نظر شما چه باشد؟!

آلبوم دوم تو یعنی «کما2» تا چند روز دیگر روانه بازار می‌ شود آلبوم اولت، « کما1» به شدت موفق بود و همین مسئله همه را نسبت به موفقیت آلبوم دوم تو دچار تردید می‌کند، چون که ما معمولا خواننده‌ای در عرصه‌ی پاپ که بعد از موفقیت آلبوم اول‌اش همچنان سرپا مانده باشد و آلبوم دوم‌اش نیز هم‌پای آلبوم اول‌اش موفق شود نداشته و یا کم داشته‌ایم؟
باید ببینیم معیار موفقیت چیست فروش آلبوم یا پیاده کردن انچه در ذهن من خواننده بوده است

مسلما بحث ما بحث استقبال مخاطب است یعنی همان انفجاری که با آلبوم«‌کما1» رخ داد؟
آن اتفاق که برای«‌کما 1» رخ داد نه برای من تکرار می‌شود و نه هیچ خواننده دیگری در آلبوم دوم‌اش به آن می‌رسد‌. چرا که همیشه اولین آلبوم یک خواننده یک احساس و یک داستان دیگری دارد خواننده را به آن شکل نمی‌شناسند و توقع چندانی هم از او ندارند اما وقتی وارد بازار می‌شود و کارش را می‌شنوند می‌پسندند و بعد هم باقی ماجرا. در هر صورت من در«‌کما 2» سعی کردم در فضای سابق اما به‌روزتر و امروزی‌تر ظاهر شوم نمی‌دانم آن انفجاری که تو از آن صحبت کردی رخ‌می‌دهد یا نه اما مطمئن‌ام استقبال از کارم خوب خواهد بود.

حدودا دو ماه و نیم پیش ما نشستیم و قطعات آلبوم را با هم گوش دادیم آن زمان من نسبت به کارها انتقاد داشتم و معتقد بودم آنی نیست که باید باشد هم تو و هم رضا عسگری (پسر عموی حمید) تا حد زیادی با من هم عقیده بودید در هر صورت امروز تغییراتی در کار صورت گرفته این تغییرات دقیقا چه بوده که به اعتقاد من باعث تحول آلبوم شده است؟
اصولا مدل کاری من این‌گونه است، در «کما1» هم همین‌گونه بود، یک‌سری کارها را ما در روز‌های پایانی به آلبوم اضافه کردیم مثل خود قطعه «هیشکی مثل من ترودوست نداره»، البته آن زمان این قطعه در آلبوم بود اما نه با این حال و هوا یک روز مانده به ثکثیر کار این قطعه را در تنظیم و سایر مسائل دچار تغییرات شگرفی کردیم که جواب هم داد به نظر من تا یک قطعه کاملا تنظیم نشده و میکس و مسترینگ نشود نمی‌توان راجع‌ به کار نظر قطعی داد، در طول این دو ماه بشدت روی میکس قطعات و به‌خصوص میکس صدای خواننده کار کردیم روی احساس کارها حسابی کار کردیم و فکر می‌کنم نیما وارسته در این مسئله موفق بود این هم نظر من است هم نظر تهیه‌کننده کار و هم خود نیما و سایر دوستان. البته یکی‌دو قطعه جدید هم به کار اضافه کردیم.

خب. درباره نیما وارسته صحبت کردی کارنامه‌ای که نیما پیش از هم‌کاری با تو در بازار داشت خیلی به فضای کاری تو مرتبط نبود اما تو روی او انگشت گذاشتی و امروز هم از این هم‌کاری شدیدا ابراز رضایت می‌کنی، در این مورد توضیح می‌دهی؟
دلیل انتخاب نیما وارسته این بود که موزیکی که او کار می‌کند موزیک روز است .من نیما را پیش از اینکه برای همکاری در آلبوم«‌کما2» انتخاب کنم می‌شناختم و حتی بعضی از کار های آلبوم قبلی‌ام در استودیوی نیما ضبط و حتی میکس و مستر شد من فضای کاری نیما را دوست داشتم و احساس کردم می‌توانیم با هم همکاری داشته باشیم اگر آلبوم جدید موفق شد نیما سهم خاص خودش را دارد و اگر هم موفق نشد مطمئن باشید به نیما مربوط نمی‌شود و ضعف در جای دیگری است.

این یک تعارف است؟
نه اصلا! این نظر من است در تنطیم قطعه‌های آلبوم نظر من هم شدیدا اعمال شده اما با رضایت خود نیما. در هر صورت همه کار تنظیم من نیست شعرها، ملودی‌ها و اجرای خواننده هم بسیار مهم است و اگر کار موفق نشد ایراد از این قسمت‌هاست. نیما آن کاری را که باید انجام می‌داده به خوبی انجام داده. من همه اهالی موسیقی و تنظیم‌کننده‌ها را به‌خوبی می‌شناسم و فکر نمی‌کنم گزینه‌ای برای ادامه کار‌هایم جز نیما در سر داشته باشم مسئله فقط مسائل فنی نیست بلکه مسائل اخلاقی و رفتاری هم به شدت برای من مهم است و البته آن احساسی که بین دو نفر وجود دارد با جمع‌بندی همه این مسائل قطعا از این پس با نیما همکاری بیشتری خواهم داشت چه آلبوم موفق شود چه نشود.

چقدر معتقدی که که موفقیت آلبوم اول‌ات یعنی «کما1» به تنظیم‌هایش بر‌می‌گردد؟
مگر می‌شود که اعتقاد نداشت‌؟ وقتی یک کار موفق می‌شود قطعا همه اجزایش از شعر و آهنگ و تنظیم گرفته تا حس و اجرای خواننده و میکس و مسترینگ کار دخیل بوده است و تنظیم‌های آلبوم قبل در موفقیت کار صدرصد تاثیر مثبت داشته است.

اما الان از نام میلاد ترابی در آلبوم تو هیچ خبری نیست اگر تنظیم‌های او از عوامل موفقیت آلبوم «کما1» بوده چرا هیچ حضوری در کار دوم‌ات ندارد؟
میلاد از دوستان من است و هیچ مشکلی با هم نداریم!

«هیچ مشکلی نداریم» به نظرم درست نیست چرا که قطعا اختلافاتی به‌وجود آمده است؟
حداقل الان مشکلی با هم نداریم.

یعنی جلسه آشتی‌کنان برگزار شده است؟
به هر حال مشکلاتی بوده اما الان برطرف شده است با این حال قبل از اینکه بین من و میلاد مشکلی به‌وجود بیاید من، نیما وارسته را برای کار تنظيم آلبوم جدیدم انتخاب کرده بودم این را از خود میلاد هم می‌توانید بپرسید دلیل‌اش هم این بود که می‌خواستم در کار جدیدم تنوع ایجاد کنم یعنی نمی‌خواستم رنگ آلبوم اول را به آلبوم دوم منتقل کنم به‌نظرم راحت‌ترین راه و کم‌ریسک‌ترین راه این بود.

می‌خواهم وارد حیطه اشعاری که می‌نویسی بشوم‌. من به‌عنوان یک ترانه‌سرا معتقدم آن‌چه تو می‌نویسی از حس خوبی برخوردار است اما اختلاف نظر ما در مورد مسائل فنی و قواعد شعری که تا به امروز رسانه‌ای هم نشده بود هم‌چنان پا‌بر‌جاست. واقعا چرا به قواعد شعری پای‌بندی نداری؟
چون من اصلا شاعر نیستم من فقط کلامی را که حرف دل‌ام است می‌نویسم شاید این حرف من چندان حرفه‌ای نباشد اما من موزیک را صرفا با دل‌ام کار می‌کنم.

و هیچ قاعده‌ای هم ندارد؟
نه هیچ قاعده‌ای ندارد، آن‌چه که به فکرم می‌رسد و قلب‌ام می‌گوید درست است می‌نویسم. می‌سازم و اجرا می‌کنم من اسم نوشته‌هایم را ترانه نمی‌گذارم اسم این‌ها کلام است سواد و بینش من در همین حد است من چیزی را که دوست دارم کار می‌کنم و اگر روزی آن‌چه که دوست دارم به ذهن‌ام نرسد دیگر نمی‌خوانم!

من و تو در این آلبوم هم‌کاری کردیم اما نه به آن میزانی که که در ابتدای جمع‌آوری آلبوم هم تو و هم من در مصاحبه‌ها و مطالب‌مان بیان کردیم، در‌واقع تلاش من برای تغییر نگاه شعری تو به جایی نرسید در ابتدای ضبط آلبوم تو قصد داشتی قواعد شعری را در ترانه‌هایت رعایت کنی اما آرام‌آرام از این ایده فاصله گرفتی و حتی یک جاهایی شعر من دچار تغییراتی به سمت و سوی نظرات تو شد چرا؟
من خیلی در این ارتباط با خودم کلنجار رفتم به این فکر کردم که ترانه‌هایم قطعا ترانه باشد و نه صرفا کلام اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که آن‌چه باعث موفقیت کار می‌شود یک لحظه است و ممکن است دو دقیقه بعدش هم نباشد بنابراین تصمیم گرفتم همان حس لحظه‌ای را نگه دارم با همه ایراد ها ی وزن و قافیه‌ای‌اش. این تصمیم باعث شد آن قول و قراری که در ابتدای آلبوم با خودم گذاشته بودم به آن شکل اجرا نشود با این حال تو در آلبوم من حضور پررنگی داری.

شاید دلیل‌اش این باشد نمی‌خواستی ریسک کنی چون در «کما1» با همین فضا موفق شده بودی نمی‌خواستی آن را تغییر دهی؟
واقعا نه. این‌گونه نبود من فقط به احساس کارم فکر کردم و این برایم مهم‌تر از هر چیزی بود.

بسیار خوب فکر کن الان 10 سال از انتشار«‌کما 1» و «‌کما 2» گذشته است فکر می‌کنی می‌توانی از اشعار آلبوم‌ات دفاع کنی؟
من دفاعی ندارم و دنبال بحث با کسی نیستم چرا که نقد‌هایی که صورت می‌گیرد خیلی برايم جذاب نیستند و اهمیتی ندارند.

چرا؟
آن‌چه من می‌نویسم یا از تو خواستم که به همان سبک و سیاق بنویسی، در واقع ناشی از اتفاقات واقعی بوده که در زندگی من تو یا سایر دوستان‌مان رخ‌داده بنابر‌این کاملا احساسی و دلی است‌. به نظر من این کار درست است، حداقل برای موزیک من‌. بنابراین به نقدها فکر نمی‌کنم. البته حرف دوستان ترانه‌سرا صحیح است اما من از این فضا خارج نمی‌شوم با این حال حس و حال ترانه‌های تو را به خودم نزدیک‌تر می‌دانم و به همین دلیل هم بود که به تو پیشنهاد هم‌کاری دادم‌. رابطه ما اصلا یک رابطه بیزینسی و مالی نبوده تو برای من شعر گفتی من برای تو ملودی ساختم و خلاصه رابطه بین ما بيش‌تر یک رابطه رفاقتی بوده تا یک رابطه خشک صرفا کاری.

از بحث شعر خارج شویم.تو یک قرارداد پرو‌پیمان و خاص با مؤسسه هدایت‌فیلم و شخص مرتضی شایسته منعقد کردی که شاید در موسیقی ما بی‌نظیر بوده راجع به این قرار‌داد صحبت کن؟

من بی‌خبرم از این‌که مشابه این قرارداد تا پيش از اين بسته شده یا خیر؟ اما طبق هماهنگی‌هایی که با هدایت‌فیلم و آقای شایسته داشتیم قرار بود این ماجرا خیلی رسانه‌ای نشود، اما در هر صورت اخبار درز می‌کند و لو می‌رود با این حال من اطلاعات بیشتری در این مورد نمی‌دهم یعنی اجازه این کار را ندارم. هدایت‌فیلم یک شرکت سینمایی است که قصد انجام یک فعالیت موسیقایی هم داشته که مرا انتخاب کردند. الان مدیر برنامه‌ها و تهیه‌کننده کل فعالیت‌های موسیقایی من مرتضی شایسته است.

الان بحث‌های زیادی درباره حضور تو در فیلم جدید فریدون جیرانی مطرح شده است. با این حال جیرانی ناگهان کل ماجرا را تکذیب کرد هر‌چند که تهیه‌کننده فیلم جدید جیرانی خود مرتضی شایسته است؟
واقعیت این است که که هیچ‌گونه قراردادی بين من و آقای جیرانی برای این فیلم امضا نشده، یک‌سری صحبت‌ها انجام شده اما هنوز نه من تصمیمی قطعی برايشان گرفتم و نه آن‌ها. فیلم فعلا در مر حله نگارش است و هیچ‌چیزی مشخص نیست. اگر کمی صبر کنیم قطعا همه چیز روشن می‌شود.

حمید عسگری واقعا خودش را یک بازیگر می‌داند؟
همه آدم‌ها یک جورهایی بازیگر هستند...

نه! نمی‌خواهم جواب فلسفی به این سوال‌ام بدهی؟
جواب فلسفی نمی‌دهم! ببین من قرار نیست به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای وارد عرصه‌ی سینما بشوم.

به هر حال وقتی قرار باشد در یک فیلم حرفه‌ای بازی کنی باید بازیگری حرفه‌ای باشی؟
خب من نمی‌خواهم بازیگری را ادامه بدهم من خودم را موزیسین می‌دانم نه بازیگر. اما بدم نمی‌آید در این عرصه هم تجربه‌هایی داشته باشم و فکر می‌کنم از عهده‌اش بر‌می‌آیم.

و اگر از عهده‌اش بر نیایی و موفق نشوی به نظر من به موسیقی‌ات هم ضربه زده‌ای؟
خب، این‌کار یک ریسک است و من هم آدم ریسک‌پذیری هستم.

دو سال و نیم پیش تو یک موزیسین عادی بودی با یک زندگی معمولی. اما طی این دو سال و نیم زندگی تو فرق کرده. لوکس‌تر و مجلل‌تر شده مردم می‌شناسندت و دوستت دارند و خلاصه خیلی چیزها عوض شده راضی هستی؟
از یک لحاظ زندگی‌ام خیلی بهتر شده و از یک لحاظ هم بدتر.

چه چیزهایی بدتر شده؟
در زندگی من آرامشی بود که الان نیست. خیلی چیز ها آرامش مرا به هم می‌زند، هر‌روز یک خبری از جایی می‌رسد یک روز یک نشریه خبر دروغی را می‌نویسد. یک‌روز فلان دوست نزدیک پشت سرت صحبت می‌کند. من البته راجع به این مسائل سعه صدر دارم اما در مجموع هر آدمی یک ظرفیتی دارد یکی از دوستان حرف خوبی می‌زد و می‌گفت آدم‌ها وقتی معروف می‌شوند تنهاتر می‌شوند و این واقعیت است.

تو آدم تنهایی شده‌ای؟
نمی‌دانم. اما شاید طبیعت خود من هم تنهایی را بیشتر می‌پسندد.

شاید کسی که از بیرون زندگی تو را نگاه می‌کند احساس کند از فرط راحتی این حرف ‌ها را می‌زنی؟
هر کس می‌تواند هر قضاوتی بکند اما اگر این ماجرا‌ها برای خود همان شخص رخ دهد آن‌وقت حال‌اش را می‌پرسم!

مدام می‌گویند موسیقی ما پول‌ساز نیست و هیچ اتفاق مالی خاصی توی آن رخ نمی‌دهد اما به‌نظر می‌رسد تو جزو خواننده‌هایی هستی که در موسیقی ما خوب پول در می‌آوری؟
خب شاید الان درآمدهایی از راه موسیقی دارم اما شک نکنید اگر در هر کجای دنیا یک خواننده آلبوم‌اش پرفروش‌ترین آلبوم سال شود (مثل« کما1» که سال 1386 پرفروش شد) اتفاق‌های مالی فوق‌العاده‌ای برای‌اش می‌افتد اما متاسفانه در ایران از این اتفاقات خبری نیست تعداد کنسرت‌های ما باید خیلی بیشتر از این باشد چرا که درآمد اصلی یک خواننده از راه کنسرت است من به شدت قانونی کار‌کرده و همه قوانین دفتر موسیقی را رعایت کرده‌ام. به نظرم این حق ماست که وقتی قانونی کار می‌کنیم کنسرت‌های بیشتری برگزار کنیم این طبیعی است.

چند ماه پیش بنیامین بهادری که جزو ستاره‌های موسیقی‌ماست در گفت‌و‌گو با نشریه چلچراغ تو را به تقلید از شادمهر و البته کارهای خودش متهم کرد الان با گذشت این چند ماه نگاه‌ات به حرف‌های بنیامین چگونه است؟
همان زمان خبرگزاری‌ها و نشریات مختلف با من تماس گرفتند واز من خواستند پاسخ بدهم سایت هوادارانم در اینترنت هم چنین چیزی می‌خواستند اما من فکر دیگری داشتم من پاسخی به این ماجرا ندادم چرا که فکر می‌کنم هدف موسیقی این است که حس لطیف و مثبت به من و جامعه بدهد این وظیفه ماست من برای حرف‌های آقای بنیامین احترام قائل‌ام البته ایشان حرف‌هایی زد که درست یا غلط‌اش را من نباید بگویم قضاوت در‌این‌باره بر‌عهده مخاطبان موسیقی است در هر صورت من بنیامین را خواننده بسیار خوبی می‌دانم. کارهای بسیار موفقی انجام داده و خود من هم از مخاطبان کارهایش هستم... برخلاف خیلی‌ها که معتقدند آلبوم دوم بنیامین چنگی به‌دل نمی‌زند به نظر من آلبوم بسیار خوبی بود. من برای بنیامین و طرفداران‌اش احترام قائلم و سعی کردم در این ماجرا سکوت کنم. فقط یک نکته کوچک می‌خواهم بگویم که استایل ملودی‌های من مشخص و منحصر به خودم است در هر صورت برای بنیامین آرزوی موفقیت می‌کنم.

یک سوال که البته خیلی به خودت مرتبط نیست. الان یک دعوای رسانه‌ای میان بنیامین و محسن یگانه به‌وجود آمده که هر دو جزو چهره‌های مطرح و محبوب موسیقی ما هستند.تو چه نگاهی به این ماجرا داری؟
من از بیرون به ماجرا نگاه می‌کنم، من جای محسن یگانه نیستم که بدانم او باید جواب می‌داد یا نه، هر‌کس نظر خودش را دارد نظر من این بود که وارد حاشیه نشوم چرا که موسیقی ما انقدر جایگاه‌اش مستحکم نیست که خودمان هم بخواهیم پایه‌هایش را سست کنیم ولی به عقیده من به جای اینکه یکدیگر را نقد منفی کنیم بهتر است وقت‌مان را روی موسیقی خودمان بگذاریم البته من با آقای بنیامین از نزدیک ارتباط نداشتم اما محسن از دوستان خوب من است و من می‌دانم پسر خوش قلبی و خوبی است. شاید محسن آن‌لحظه عصبی و احساساتی شده که آن پاسخ‌ها را داده، شاید هم تحت فشار هواداران‌اش بوده است. محسن در کنسرت‌ها و آلبوم‌اش موفق بوده و سال گذشته هم وقتی در نظر‌سنجی پایان سال از من خواستی خواننده و آهنگ‌ساز موفق سال را معرفی کنم من به محسن رای دادم هم محسن خواننده خوبی است و هم بنیامین و بهتر است همه ما وقت‌مان را بیشتر روی کارهای‌مان بگذاریم.

تو سعی می‌کنی آدم حاشیه‌ای و جنجالی نباشی اما حاشیه همواره کنارت بوده چرا؟
واقعا نمی‌دانم من سعی می‌کنم از حاشیه دور شوم اما هست.

تو خودت هم گاهی وارد این حاشیه‌ها می‌شوی این‌طور نیست؟
به هر حال رسانه‌ها به‌دنبال خبرند.گاهی وقت‌ها من صحبتی می‌کنم و نیت جنجال هم ندارم اما مطلب من به شکلی نوشته می‌شود که جنجال درست می‌کند، گاهی پیاز داغ قضیه را زیاد می‌کنند البته قبول دارم که تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها ولی این روند حاشیه‌ای کاملا همراه من است شاید نوع موزیک‌ام دلیل آمدن حاشیه به‌سراغ من است.

چه ربطی به نوع موزیک‌ات دارد؟

شاید ربط داشته باشد شاید هیجان موزیک‌های من است که هیجان ایجاد می‌کند!

تو برای خیلی از خواننده‌ها آهنگ‌سازی کرده‌ای و عموما حاصل این همکاری‌ها موفقیت‌آمیز بوده، گاهی اوقات به این نتیجه نرسیده‌ای که ای‌کاش فلان ملودی را واگذار نمی‌کردی و خودت می‌خواندی؟
من وقتی ساختن کاری را به نیت کسی آغاز می‌کنم می‌گویم که این ملودی قسمت آن آدم است و به این فکر نمی‌افتم این اتفاق در مورد یکی از کار‌هایی که برای تو ساخته‌ام هم افتاد مثلا کار «تو دیگه آزادی» که در آلبوم تو با هم خواندیم، فکر می‌کنم از خیلی از قطعات آلبوم خودم بهتر باشد.

خب حالا که بحث به اینجا رسید دوست دارم یک سوال ناگهانی بپرسم که حتی در گپ و صحبت‌های عادی‌مان هم تا به حال مطرح نکرده‌ام، بعضی می‌گویند هم‌خوانی من و تو شاید صرفا حاصل یک هم‌کاری مطبوعاتی و یک دادوستد موسیقایی باشد خودت راجع به این ماجرا چه نظری داری؟
هم‌خوانی من و تو حاصل رفاقت بود، احساس کردم کار، کار خوبی شده است. صدایت را بدون تعارف دوست دارم و حتی قبل از این‌که با هم آشنا شویم هنگام که ويدئوهايت را می‌دیدم می‌گفتم صدای داریوش شهریاری خوب است و حس خوبی دارد. به‌طورکلی اجرای کار دونفره یا چند نفره برای مردم جذاب است، البته من خیلی زیاد این کار را انجام نداده‌ام. یک کار با تو خوانده‌ام و یک قطعه هم با علیرضا موسوی اجرا کرده‌ام همین.

برنامه کنسرت‌هایت چگونه است؟
سيزده و چهارده مهر در شهریار برنامه داشتم.21-22 آبان‌ماه هم هر شب دو سانس در سالن همایش‌های برج میلاد روی‌سن خواهم رفت. برگزارکننده کنسرت تهران شرکت سلفا و مجید طوسی هستند این دو برنامه قطعی شده است و فکر می‌کنم در آذر‌ماه هم دوباره به کیش بروم.

سوالات من تمام شد‌. حرف پایانی‌ات؟
من و نیما وارسته 2-3 سال شبانه‌روز روی آلبوم‌ام «کما 2» کار کردیم و امیدواریم مورد پسند مخاطبان‌ام قرار گیرد. بهنام صفوی هم یک تنظیم در آلبوم من دارد مهران خالصی هم یک قطعه برای من کار کرده بود که به آلبوم نرسید اما قطعا در آلبوم بعد از این قطعه استفاده خواهم کرد. از مهران و بهنام هم بابت زحمات‌شان ممنونم و به همه مخاطبان شما هم سلام می‌فرستم.
منبع: 
ترانه‌ى ماه
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آبان 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

داریوش هیچ غرضی نداشته
ای بابا سعید شهروز هم کاری نداره شما ول نمی کنین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

ممنون از آقاي مشايخي كه علي رغم رفاقت با حميد بسيار حرفه اي و جدي كه نشون از درك بالا نسبت به قواعد مصاحبه داره انجام دادن و پيشنهاد مي كنم از اين مصاحبه هايي كه موجب اشاعه فرهنگ دوستي خواننده هاست بيشتر بشه. ضمنا از بزرگي و فهم بالاي حميد به خودم مي بالم كه جزو طرفداراشم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

سلام خدمت کسانی که قرار است این صفحه را بخوانند !
لطفا مقایسه ، تهدید ، پیش بینی ، غرض ورزی و ... در مورد این مصاحبه نکنید .
به خدا خسته شدم !
با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

سلام
مسئولين موسيقي ما قبلا بعد بردن نام البوم جديد محسن چاووشي نوشته بودند بزودي ادامه اخبار البوم چاووشي رو ميگويند ولي خبري نشد؟
چرا؟
يه سئوالم داشتم درباره همكاري اقاي سينا حجازي در البوم ژاكت محسن چاووشي و همچنين همكاري 2 ترانه سراي اقاي چاووشي و حتي خود اقاي چاووشي با سينا حجازي خبري داريد؟
اصلا ميشه با خود سينا مصاحبه ايي انجام بديد چون قراره البومشو بفرسته بيرون.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

سلام
راجب البوم 8 كه قراره در سالروز ولادت امام رضا وارد بازار بشه خبري نداريد؟
واقعا صحت داره؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

ای بابا.داریوش شهریاری بحثاش با سعید شهروز یادش رفته؟کم غرض ورزی نکرد به سعید...

eli
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

عاشقتم حمید جون!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

واقعا عاشقشم. خیلی دوسش دارم . امید وارم همیشه موفق باشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید عسگری: «هیچ‌کس رقیبم نیست، رقیب هیچ‌کس نیستم»! | موسیقی ما