برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه ارکیده 9 ساله شد
گزارشی از کنسرت گروه ارکیده؛
گروه ارکیده 9 ساله شد
موسیقی ما - سومین روز کنسرت گروه ارکیده با حضور جمع کثیری از بانوان و همچنین بازیگران در تالار وحدت برگزار شد و گروه ارکیده در این کنسرت 9 سالگی خود را جشن گرفتند.ارکیده حاجی وندی به همراه گروهش قطعات «دل من فقط تو رو می‌خواد»، «توکه اینو می‌دونی»، «دار و ندار»، «I will survive»، «و چی شده» را اجرا کردند.
همچنین در بخش نخست این کنسرت ترانه «از من چه می‌خواهی» از فهیمه رادمند توسط دنیا حاجی وندی اجرا شد.
ارکیده حاجی وندی با بیان اینکه امروز مهمان بسیار عزیزی از بازیگران و کارگردانان مطرح کشورمان در جمع ما حضور دارند به معرفی آنان پرداخت و حاضرین در سالن به تشویق آنان پرداختند.
در این کنسرت، فاطمه گودرزی، شقایق نوروزی، لیلا بلوکات، پروین قائم مقامی، شبنم قلی‌خانی، مینا لاکانی، مونا فرجاد، الیزابت امینی، پوران درخشنده ،مرجانه گلچین و دختر عموی احمد شاملو حضور داشتند که مورد استقبال و تشویق تماشاچیان قرار گرفتند.
گروه ارکیده ترانه« الهی الهی» و یک ترانه «کردی» را اجرا کردند که ترانه کردی مورد استقبال بانوان قرار گرفت.
ارکیده حاجی وندی در این کنسرت گفت: امروز 23 مرداد جشن نهمین سالگرد تاسیس گروه ارکیده است و ما امروز به همین مناسبت برنامه ویژه‌ای داریم، او همچنین از معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،دفتر موسیقی ، مدیریت و حراست تالار وحدت و از خبرنگاران حوزه موسیقی تشکر و قدردانی کرد و از بانوان حاضر در سالن خواست که به لابی تالار وحدت بروند و جشن سالگرد تاسیس گروه‌شان را در آنجا برگزار کنند.
گروه ارکیده در لابی تالار وحدت ارکیده به همراه بانوان از شماره 1 تا 9 را شمردند و کیک تولدشان را بریدند.
همچنین این گروه ترانه عربی قطعات «یه کاری کن» با شعری از روزبه بمانی و آهنگسازی بهروز صفاریان ، ترانه «دلدار» با شعری از داریوش شهریاری و قطعه «those were the day's» را اجرا کردند در پایان کنسرت این گروه همراه بانوان یک صدا «ای ایران» را اجرا کردند.
گزارش ایسکانیوز می افزاید،ارمغان حاجی وندی نوازنده پرکاشن و همخوان ، ارغوان حاجی وندی گیتار باس و همخوان ، مریم نیک بین پیانو، مونیکا لران ویولن ، شادی دولت فلوت ، بهناز حکیم و ساره عظیمی گیتار ،دنیا حاجی وندی ویولن آلتو و همخوان، ترانه موسوی ابوا، آرمینا جعفری درام و ارکیده حاجی وندی خواننده و نوازنده سنتور از اعضای گروه موسیقی "ارکیده "هستند .
منبع: 
ایسکا نیوز
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مرداد 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

واقعا این چهار خواهره حاجی وندی به خصوص ارکیده گل کاشتند .
به این همه انرژی که دارند تبریک میگم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

اين بي انصافيه !!!!!! من اصلا نفهميدم كي قرار بود اجرا داشته باشند ..از اينجا هم كه مطلع نشدم......... بايد از كجا ميفهميدم ......طي دو ماه دوتا كنسرت اركيدرو از دست دادم اونم بخاطر اطلاع رساني فوق العاده ضعيف.............
حالا تا كي بايد صبر كنم.............................................................................................................................):

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

ای كاش عكس كامل گروه رو هم میذاشتید توی سایت. با همه نوازنده ها

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه ارکیده 9 ساله شد | موسیقی ما