متاسفانه جریان غالب بر موسیقی پاپ فقط بعد مالی قضیه رو دنبال میکنه،هر از چندگاهی یه خواننده جدید معرفی میشه و شروع میکنن به شکل افراطی ازش تعریف و تمجید کردن یا خود خواننده و موزیسین خودشو اینجوری میبینه،بزرگان موسیقی پاپ هم اینجوری از خودشون تعریف نمیکنن،متاسفانه رسانه ها هم خیلی موثرهستن تو این قضیه،من کاری به به قضیه دزدی ادبی ندارم ولی امثال هیراد و همایون و ... چه جایگاهی در موسیقی ایرانی دارن که شایسته همچین توصیفاتی باشن؟چقدر زحمت کشیدن؟تا یه آهنگشون گل میکنه دیگه خودشونو گم میکنن،هیچوقت در یه فضای مناسب توسط کارشناسای فن نقد نمیشن تا بفهمن که خیلی کار دارن هنوز،صرفا یه سری واژگان از اونور وارد میشه و به خودشون اطلاق میکنن
متاسفانه جریان غالب بر موسیقی پاپ فقط بعد مالی قضیه رو دنبال میکنه،هر از چندگاهی یه خواننده جدید معرفی میشه و شروع میکنن به شکل افراطی ازش تعریف و تمجید کردن یا خود خواننده و موزیسین خودشو اینجوری میبینه،بزرگان موسیقی پاپ هم اینجوری از خودشون تعریف نمیکنن،متاسفانه رسانه ها هم خیلی موثرهستن تو این قضیه،من کاری به به قضیه دزدی ادبی ندارم ولی امثال هیراد و همایون و ... چه جایگاهی در موسیقی ایرانی دارن که شایسته همچین توصیفاتی باشن؟چقدر زحمت کشیدن؟تا یه آهنگشون گل میکنه دیگه خودشونو گم میکنن،هیچوقت در یه فضای مناسب توسط کارشناسای فن نقد نمیشن تا بفهمن که خیلی کار دارن هنوز،صرفا یه سری واژگان از اونور وارد میشه و به خودشون اطلاق میکنن