جناب آقای رجب پور شما استعدادیابی رو یا بلد نیستید و یا منافعتون ایجاب میکنه که کلی سروصدا را بندازین که استعدادیابید. من از شما درخواست و تمنا دارم لطفا طی یک مصاحبه بفرمایید که مولفه های استعداد موسیقی نزد شما چه ها هستند؟ آیا این مولفه ها واقعا ناظر بر توان هنری است یا ناظر بر هر آنچیزی است که منافع شخصیتان می طلبد. به وضوح میشه این مولفه هارو در قطعاتی که برای حلمد همایون منتشر کردید رو برشمرد. کاملا مشخصه تفکر پشت این قطعات چیزی نیست جز تلاش برای ارائه آهنگی که بدون تامل و به سرعت مردم رو بفرسته رو هوا و با قطعات پی در پی هنواره رو هوا نگرشون دارین تا محل کنسرتاتون. این آقایون استعدادهاتونم کاملا تکلیفشون مشخصه. به همون سرنوشتی مبتلا میشن که استعدادهای دهه هشتادتون مبتلا شدن.
شمارا بخدا قسم دست از سر فرهنگ و هنر این مردم و این مملکت بردارین. تاکی میخواید فضای موسیقی رو به سمتی ببرید که جز خجالت ماحصلی نداره. شمارا بخدا رحم کنید به گوش موسیقایی مردم اینقدر این گوشهارو خراب نکنید.
بی رحمانه هر کلام و هر صدایی رو به خورد مردم ندید.
مردم تقصیری ندارن . تقصیرها از شماس که گوش همشونو خراب کردین.
جناب آقای رجب پور شما استعدادیابی رو یا بلد نیستید و یا منافعتون ایجاب میکنه که کلی سروصدا را بندازین که استعدادیابید. من از شما درخواست و تمنا دارم لطفا طی یک مصاحبه بفرمایید که مولفه های استعداد موسیقی نزد شما چه ها هستند؟ آیا این مولفه ها واقعا ناظر بر توان هنری است یا ناظر بر هر آنچیزی است که منافع شخصیتان می طلبد. به وضوح میشه این مولفه هارو در قطعاتی که برای حلمد همایون منتشر کردید رو برشمرد. کاملا مشخصه تفکر پشت این قطعات چیزی نیست جز تلاش برای ارائه آهنگی که بدون تامل و به سرعت مردم رو بفرسته رو هوا و با قطعات پی در پی هنواره رو هوا نگرشون دارین تا محل کنسرتاتون. این آقایون استعدادهاتونم کاملا تکلیفشون مشخصه. به همون سرنوشتی مبتلا میشن که استعدادهای دهه هشتادتون مبتلا شدن.
شمارا بخدا قسم دست از سر فرهنگ و هنر این مردم و این مملکت بردارین. تاکی میخواید فضای موسیقی رو به سمتی ببرید که جز خجالت ماحصلی نداره. شمارا بخدا رحم کنید به گوش موسیقایی مردم اینقدر این گوشهارو خراب نکنید.
بی رحمانه هر کلام و هر صدایی رو به خورد مردم ندید.
مردم تقصیری ندارن . تقصیرها از شماس که گوش همشونو خراب کردین.