مرسی از پیام هوشمند ب خاطر نظرات منصفانش. با اینکه معتقدم حداقل دو قطعه گریه مرد و کبریت تو این البوم هیت شدند؛ ولی تا حدودی با اقای هوشمند در مورد هیت نشدن قطعات جدید حمیدعسکری موافقم.البته چندتا موضوعو نباید فراموش کرد. اول اینکه به قول خود حمید عسکری هر اتفاق خوبی که در موسیقی پاپ ما میتونه واسه یه خواننده بیفته واسه حمیدعسکری افتاده و فکر میکنم به همین دلیله از سبک البومای کما که غالبا تنظیماشون کاملا با تنظمیای دو البوم اخر ایشون متفاوته فاصله گرفته(یا بهتر بگم از اینکه فقط بخواد موزیک تینیجری تولید کنه دور شده و بیشتر بهدنبال تولید موزیک ارزشمنده که ب نظرم با دو البوم اخر به این هدفشم رسیده) نکته بعدی اینه که با این وضع موسیقی ما که سیاست های از قبل تعریف شده ای وجود داره و چارچوب ها و خط قرمز های مشخصی داره و همچنین اینکه تعداد خواننده ها از تعداد شنونده ها داره بیشتر میشه تولید قطعات هیت نه فقط واسه حمید عسکری بلکه واسه هر خواننده ای یه کم سخت شده. نکته اخر و مهمتر از همه اینکه شاید منظور اقای هوشمند از قطعات هیت قطعاتی شاد؛با ریتم تند و تنظیمای مدرن و الکترونیک باشه که اگه اینجوریه به نظر من باید با خودمون یه کم فکر کنیم چرا واسه جامعمون یه قطعه اسلو؛با تعدد ساز زنده؛ با تنظیم اگوستیک و سازبندی خوب که ارزش موسیقیایی بالاتری داره نمیتونه هیت بشه؟؟
مرسی از پیام هوشمند ب خاطر نظرات منصفانش. با اینکه معتقدم حداقل دو قطعه گریه مرد و کبریت تو این البوم هیت شدند؛ ولی تا حدودی با اقای هوشمند در مورد هیت نشدن قطعات جدید حمیدعسکری موافقم.البته چندتا موضوعو نباید فراموش کرد. اول اینکه به قول خود حمید عسکری هر اتفاق خوبی که در موسیقی پاپ ما میتونه واسه یه خواننده بیفته واسه حمیدعسکری افتاده و فکر میکنم به همین دلیله از سبک البومای کما که غالبا تنظیماشون کاملا با تنظمیای دو البوم اخر ایشون متفاوته فاصله گرفته(یا بهتر بگم از اینکه فقط بخواد موزیک تینیجری تولید کنه دور شده و بیشتر بهدنبال تولید موزیک ارزشمنده که ب نظرم با دو البوم اخر به این هدفشم رسیده) نکته بعدی اینه که با این وضع موسیقی ما که سیاست های از قبل تعریف شده ای وجود داره و چارچوب ها و خط قرمز های مشخصی داره و همچنین اینکه تعداد خواننده ها از تعداد شنونده ها داره بیشتر میشه تولید قطعات هیت نه فقط واسه حمید عسکری بلکه واسه هر خواننده ای یه کم سخت شده. نکته اخر و مهمتر از همه اینکه شاید منظور اقای هوشمند از قطعات هیت قطعاتی شاد؛با ریتم تند و تنظیمای مدرن و الکترونیک باشه که اگه اینجوریه به نظر من باید با خودمون یه کم فکر کنیم چرا واسه جامعمون یه قطعه اسلو؛با تعدد ساز زنده؛ با تنظیم اگوستیک و سازبندی خوب که ارزش موسیقیایی بالاتری داره نمیتونه هیت بشه؟؟