"برای مثال فیلمسازی چون «کیا رستمی» برای اشاعهی فرهنگ ما بسیار تلاش میکند؛ اما از موسیقی ویوالدی استفاده می کند"
علیزاده عزیزم شما فیلم های ایشان را درست تماشا کردید؟ همان فیلمی که موسیقی برای آن درست کردید(که استفاده نشد) را خوب دیدید؟ اصلا متوجه شدید موضوع چیست؟
من که بعید میدانم، چون اگر فهمیده بودید قضیه چیه نه آن موقع آن عمق فاجعه را برای فیلم می ساختید نه الان می گفتید برای اشاعه فرهنگ ما فیلم میسازند. فکر کردید چون چند تا از فیلم های ایشان در روستاهای ایران فیلمبرداری شده موضوع فرهنگ ایران است؟!
نه استاد عزیزم موضوع چیزهای دیگریست، ربطی به فرهنگ ما و اینجور چیزها ندارد جانم.
شما بهتر است برای همان مجموعه های تلوزیونی زیرتیغ و در چشم باد و اینجور چیزها موسیقی بسازید. خیلی هم خوبه، موسیقی ضجه و اشک و آه، متخصص این کارید
شما را چه به موسیقی فیلم ساختن برای کیارستمی
ولی انصافا موسیقی فیلم گبه خوبه، اون دوئت فلوت و هارپ که در آلبوم شعر خوانی احمد شاملو (پریا ، قصه های ننه دریا) استفاده شده خوبه، نیوه مانگ دو سه تاش بد نیست که البته ملودی فولکلوره
"برای مثال فیلمسازی چون «کیا رستمی» برای اشاعهی فرهنگ ما بسیار تلاش میکند؛ اما از موسیقی ویوالدی استفاده می کند"
علیزاده عزیزم شما فیلم های ایشان را درست تماشا کردید؟ همان فیلمی که موسیقی برای آن درست کردید(که استفاده نشد) را خوب دیدید؟ اصلا متوجه شدید موضوع چیست؟
من که بعید میدانم، چون اگر فهمیده بودید قضیه چیه نه آن موقع آن عمق فاجعه را برای فیلم می ساختید نه الان می گفتید برای اشاعه فرهنگ ما فیلم میسازند. فکر کردید چون چند تا از فیلم های ایشان در روستاهای ایران فیلمبرداری شده موضوع فرهنگ ایران است؟!
نه استاد عزیزم موضوع چیزهای دیگریست، ربطی به فرهنگ ما و اینجور چیزها ندارد جانم.
شما بهتر است برای همان مجموعه های تلوزیونی زیرتیغ و در چشم باد و اینجور چیزها موسیقی بسازید. خیلی هم خوبه، موسیقی ضجه و اشک و آه، متخصص این کارید
شما را چه به موسیقی فیلم ساختن برای کیارستمی
ولی انصافا موسیقی فیلم گبه خوبه، اون دوئت فلوت و هارپ که در آلبوم شعر خوانی احمد شاملو (پریا ، قصه های ننه دریا) استفاده شده خوبه، نیوه مانگ دو سه تاش بد نیست که البته ملودی فولکلوره