استاد مهرجویی انگار یادشون رفته بعد شنیدن آلبوم نفرین در به در دنبال ایشون بودن تا یه شماره و آدرسی ازش پیدا کنن. اون زمان تازه یک یا دو آلبوم از محسن بزرگ بیرون اومده بوده و اون جمله معروف (نون شب و چاوشی) رو زمانی گفت که فقط یک یا حداکثر دو آلبوم از چاوشی بزرگ منتشر شده بود
همه هم میدونن چاوشی با آلبوم نفرین ترکوند و مطرح شد و حضورش در سنتوری بیشتر به نفع فیلم بود تا چاوشی
و باز هم همه میدونن که چاوشی عزیز با چی مجاز شد.
در آخر خوشحالم که محسن عزیز این همکاری رو به نوعی رد کرد چون علاوه بر افت استاد مهرجویی در فیلمسازی از نظر شخصیتی هم افت قابل توجهی داشته گویا
محسن عزیزم نیازی به این همکاری ها نداره و برای دیده شدن کار نمیکنه اگه اینطور بود کار اجتمایی مثل لامپ صد رو قبول نمیکرد و پیشنهاد همکاری بزرگانی مثل داوود میرباقری و تهمینه میلانی و بهروز افخمی و ابراهیم حاتمی کیا و... رو رد نمیکرد!
استاد مهرجویی انگار یادشون رفته بعد شنیدن آلبوم نفرین در به در دنبال ایشون بودن تا یه شماره و آدرسی ازش پیدا کنن. اون زمان تازه یک یا دو آلبوم از محسن بزرگ بیرون اومده بوده و اون جمله معروف (نون شب و چاوشی) رو زمانی گفت که فقط یک یا حداکثر دو آلبوم از چاوشی بزرگ منتشر شده بود
همه هم میدونن چاوشی با آلبوم نفرین ترکوند و مطرح شد و حضورش در سنتوری بیشتر به نفع فیلم بود تا چاوشی
و باز هم همه میدونن که چاوشی عزیز با چی مجاز شد.
در آخر خوشحالم که محسن عزیز این همکاری رو به نوعی رد کرد چون علاوه بر افت استاد مهرجویی در فیلمسازی از نظر شخصیتی هم افت قابل توجهی داشته گویا
محسن عزیزم نیازی به این همکاری ها نداره و برای دیده شدن کار نمیکنه اگه اینطور بود کار اجتمایی مثل لامپ صد رو قبول نمیکرد و پیشنهاد همکاری بزرگانی مثل داوود میرباقری و تهمینه میلانی و بهروز افخمی و ابراهیم حاتمی کیا و... رو رد نمیکرد!