برادران پورناظری چندین سال هست که توی موسیقی فعال هستند و اگر اینو بگیم که دارند از همایون استفاده ابزاری می کنند که آلبوماشون به فروش بره بی انصافی محضه چن قبل از این با استاد سراج،علیرضا قزبانی و استاد نوربخش همکاری داشتند و کاراشون بفروش رفته پس این آقایون تازه وارد موسیقی نشدن که بخوان کاری رو که در شأنشون نیست انجام بدن مثلا تهمورث پورناظری قریب 18 ساله که آهنگسازی میکنه پس بیراهه چیه؟زشته اینطور حرف نزنین.
اگر نظری به کارهای اساتید کامکار داشته باشید کاملا درک میکنید که هیچ کارخاصی رو حداقل توی این 10 ساله انجام ندادن حتی کنسرت هایی رو که برگزار می کنند کاملا کلیشه ای و تکراری بالخص بخش کردی که اصلا تو همون 20 سال پیش و در حد همون آلبوم های آگری زیندو و کانی سپی ماندند و نه تنهعا پیشرفت ندارند گاها خودشون هم از فرط خستگی و تکراری بودن قطعات از شکل و قیافه و گاها از گام خارج شدنشون میشه تشخیص داد. اون شور و حرارت کامکارها کجا رفت؟ چرا همه ش انتقاد می کنند؟ چرا به واقع انتقاد نمی کنند و همه ش تخریب می کنند؟ میشه گفت به حدی رسیدند که بگیم هیچ ایرادی ندارند؟
من که فکر نکنم.
برادران پورناظری چندین سال هست که توی موسیقی فعال هستند و اگر اینو بگیم که دارند از همایون استفاده ابزاری می کنند که آلبوماشون به فروش بره بی انصافی محضه چن قبل از این با استاد سراج،علیرضا قزبانی و استاد نوربخش همکاری داشتند و کاراشون بفروش رفته پس این آقایون تازه وارد موسیقی نشدن که بخوان کاری رو که در شأنشون نیست انجام بدن مثلا تهمورث پورناظری قریب 18 ساله که آهنگسازی میکنه پس بیراهه چیه؟زشته اینطور حرف نزنین.
اگر نظری به کارهای اساتید کامکار داشته باشید کاملا درک میکنید که هیچ کارخاصی رو حداقل توی این 10 ساله انجام ندادن حتی کنسرت هایی رو که برگزار می کنند کاملا کلیشه ای و تکراری بالخص بخش کردی که اصلا تو همون 20 سال پیش و در حد همون آلبوم های آگری زیندو و کانی سپی ماندند و نه تنهعا پیشرفت ندارند گاها خودشون هم از فرط خستگی و تکراری بودن قطعات از شکل و قیافه و گاها از گام خارج شدنشون میشه تشخیص داد. اون شور و حرارت کامکارها کجا رفت؟ چرا همه ش انتقاد می کنند؟ چرا به واقع انتقاد نمی کنند و همه ش تخریب می کنند؟ میشه گفت به حدی رسیدند که بگیم هیچ ایرادی ندارند؟
من که فکر نکنم.