سلام آقای جعفرزاده. بابت اشاره به چندی نکته ی خوب سپاسگزارم.با اندکی از آنها به ویژه درباره ی ارزشمند شمرده شدن تصمیم آقای علیزاده و ماهیت و حواشی نشان های بین المللی موافقم.دیدگاه های طبقه و قشر شما نیز نسبت به موسیقی ایرانی محل سخن و کنکاش بسیاری است که از اون فعلا صرف نظر می کنیم. اما مهمتر از همه اینکه همه نیک می دانیم که یکی از صفات نقد به تعبیر شما "یاغی گری" است اما ادب نظری و به دنبالش ادب عملی هم از شروط واجب یک نقد علمی و بنیان محکم هست.اطلاق صفت" کسبه ی محل" (عدم رعایت ادب نظری) و ازون مهمتر بیان خاطره ی مذکور در این نگاشته (عدم رعایت ادب عملی) از مواردی است که نقد رو از کارکرد اصلی خودش خارج میکنه.و شاید این شائبه در ذهن به وجود بیاد که یاغی گری معنای حقیقیش مورد استفاده ی شما بوده/ ضمنا اگر منظورتون از "فطرت طولانی" دور بودن و جدایی یا انحراف از مسیر برای مدت زیادی هست باید اینجوری بنویسید : فترت. موفق باشید
سلام آقای جعفرزاده. بابت اشاره به چندی نکته ی خوب سپاسگزارم.با اندکی از آنها به ویژه درباره ی ارزشمند شمرده شدن تصمیم آقای علیزاده و ماهیت و حواشی نشان های بین المللی موافقم.دیدگاه های طبقه و قشر شما نیز نسبت به موسیقی ایرانی محل سخن و کنکاش بسیاری است که از اون فعلا صرف نظر می کنیم. اما مهمتر از همه اینکه همه نیک می دانیم که یکی از صفات نقد به تعبیر شما "یاغی گری" است اما ادب نظری و به دنبالش ادب عملی هم از شروط واجب یک نقد علمی و بنیان محکم هست.اطلاق صفت" کسبه ی محل" (عدم رعایت ادب نظری) و ازون مهمتر بیان خاطره ی مذکور در این نگاشته (عدم رعایت ادب عملی) از مواردی است که نقد رو از کارکرد اصلی خودش خارج میکنه.و شاید این شائبه در ذهن به وجود بیاد که یاغی گری معنای حقیقیش مورد استفاده ی شما بوده/ ضمنا اگر منظورتون از "فطرت طولانی" دور بودن و جدایی یا انحراف از مسیر برای مدت زیادی هست باید اینجوری بنویسید : فترت. موفق باشید