جناب استاد سهراب پور ناظری...
بهتر نیست اول سبک و سیاق فعالیت های هنریتون رو مشخص کنید بعد آهنگسازی کنید؟؟ خراباتی؟ فیوژن؟ دستگاهی؟ مقامی؟ تلفیقی؟ مدرن؟ نو؟ معاصر؟ سنتی؟ اینها هر کدوم تعاریف خودشون رو دارن استاد پورناظری و هیچ هنرمندی تا حالا این قدر شاخه به شاخه نپریده بود که شما...
اگه این موسیقی ایرانی وسنتی محسوب میشه پس ما تا حالا چی گوش میدادیم؟؟
نوامرکب،بی تو بسر نمی شود،فریاد،شب سکوت کویر،دلشدگان،راز دل،مطرب مهتاب رو،چرخ گردون،دل شیدا، و... و... و ....
این تنبور وسط گیتار الکتریک و درامز اسمش تلفیقه یا نوآوری؟ به کجا می کشید موسیقی ما رو؟ این یک میراث و امنت نزد ما و شماست،موسیقی فیلم هم حد و حدودی داره جناب سهراب خان به هر وسیله ای که نمیشه بالا و پایین پرید و موسیقی سر هم کرد...
به زور که نمیشه تنبور و کمانچه رو به قول خودنون امروزیش کرد و با ژانر یک فیلم هیجانی هماهنگش کرد استاد پورناظری...
کاش دیگه موسیقی فیلم نمینوشتید با اون شاهکارهای قبلی،شما با هر وسیله و ابزاری دوست دارید مخاطب عام رو راضی نگه دارید به خاطر مسائل مادی و جذب سرمایه های مردمی،اما موسیقی خوب و فاخر خودش مخاطبش رو جذب میکنه نه با تبلیغات و بوق و کرنا و رونمایی و غیره...
صدای بسیار توانا و تکنیکی استاد همایون شجریان به کار بسیار عالی نشسته بود اما واقعا جاش اینجا نبود،این تحریرهای فوق العاده زیبا و بالا و پایین رونده گام ها و فواصل دیاتونیک و کروماتیک تنها از ایشون بر میاد و بس.بهشون تبریک میگم با این صدای ماورایی و آسمانی،دستتون رو می بوسم جناب همایون شجریان،
اما آقای پورناظری اشعار فارسی و نغمه ها و سازهای ایرانی رو دارید به کجا میکشونید؟
نمیدونیم نظر اساتید بزرگ موسیقی ایران همچون استاد علیزاده یا اون شاهکارهای ماندگار و عمیق موسیقی فیلمشون و یا دیگر اساتیدی همچون استاد کلهر و استاد دهلوی یا دیگران در مورد این نوع از تفیق و نگارش پشت سر هم نت به نت با اون شلوغی سازها و درهمامیختگی هارمونی چی میتونه باشه...
خواهشم اینه هر کاری نکنید تا فقط میلیون میلیون پول در بیارید به وسیله جذب مخاطب، شما باید بیشتر از این حرف ها روی موسیقی ها و آهنگسازی هاتون کار کنین تا بهتر شنیده شه و ماندگاری بیشتری هم داشته باشه،با ورود هر آلبوم شما آلبوم قبلی کاملا محو میشه استاد پورناظری عزیز...
جناب استاد سهراب پور ناظری...
بهتر نیست اول سبک و سیاق فعالیت های هنریتون رو مشخص کنید بعد آهنگسازی کنید؟؟ خراباتی؟ فیوژن؟ دستگاهی؟ مقامی؟ تلفیقی؟ مدرن؟ نو؟ معاصر؟ سنتی؟ اینها هر کدوم تعاریف خودشون رو دارن استاد پورناظری و هیچ هنرمندی تا حالا این قدر شاخه به شاخه نپریده بود که شما...
اگه این موسیقی ایرانی وسنتی محسوب میشه پس ما تا حالا چی گوش میدادیم؟؟
نوامرکب،بی تو بسر نمی شود،فریاد،شب سکوت کویر،دلشدگان،راز دل،مطرب مهتاب رو،چرخ گردون،دل شیدا، و... و... و ....
این تنبور وسط گیتار الکتریک و درامز اسمش تلفیقه یا نوآوری؟ به کجا می کشید موسیقی ما رو؟ این یک میراث و امنت نزد ما و شماست،موسیقی فیلم هم حد و حدودی داره جناب سهراب خان به هر وسیله ای که نمیشه بالا و پایین پرید و موسیقی سر هم کرد...
به زور که نمیشه تنبور و کمانچه رو به قول خودنون امروزیش کرد و با ژانر یک فیلم هیجانی هماهنگش کرد استاد پورناظری...
کاش دیگه موسیقی فیلم نمینوشتید با اون شاهکارهای قبلی،شما با هر وسیله و ابزاری دوست دارید مخاطب عام رو راضی نگه دارید به خاطر مسائل مادی و جذب سرمایه های مردمی،اما موسیقی خوب و فاخر خودش مخاطبش رو جذب میکنه نه با تبلیغات و بوق و کرنا و رونمایی و غیره...
صدای بسیار توانا و تکنیکی استاد همایون شجریان به کار بسیار عالی نشسته بود اما واقعا جاش اینجا نبود،این تحریرهای فوق العاده زیبا و بالا و پایین رونده گام ها و فواصل دیاتونیک و کروماتیک تنها از ایشون بر میاد و بس.بهشون تبریک میگم با این صدای ماورایی و آسمانی،دستتون رو می بوسم جناب همایون شجریان،
اما آقای پورناظری اشعار فارسی و نغمه ها و سازهای ایرانی رو دارید به کجا میکشونید؟
نمیدونیم نظر اساتید بزرگ موسیقی ایران همچون استاد علیزاده یا اون شاهکارهای ماندگار و عمیق موسیقی فیلمشون و یا دیگر اساتیدی همچون استاد کلهر و استاد دهلوی یا دیگران در مورد این نوع از تفیق و نگارش پشت سر هم نت به نت با اون شلوغی سازها و درهمامیختگی هارمونی چی میتونه باشه...
خواهشم اینه هر کاری نکنید تا فقط میلیون میلیون پول در بیارید به وسیله جذب مخاطب، شما باید بیشتر از این حرف ها روی موسیقی ها و آهنگسازی هاتون کار کنین تا بهتر شنیده شه و ماندگاری بیشتری هم داشته باشه،با ورود هر آلبوم شما آلبوم قبلی کاملا محو میشه استاد پورناظری عزیز...