ببینید من انقد از علی اصحابی خوشم میاد که از هر آهنگیش (حتی شب شده!) هم خوشم بیاد، این آلبوم هم جای خود داره، منم از دیره و فانوس و طفلی دل من خوشم میاد، از هفت سین هم که خیلی وقت پیش خوشم اومده. ولی منظورم اینه خیلی بیشتر میتونه فکر کنه رو کاراش! به قول یه دوستمون ترانه فانوس جاداشت بیشتر از اینا باشه! یا مثلا اشکای شبونه بدون تعصب بگید دیگه، دو بیت ترانه داشت که همش تکرار شد.
یه کلام بخام بگم منتظر بودم علی اصحابی تو بخش ترانه یبار هم که شده (بعد از آهنگ منو ببخش) از روزبه بمانی کمک بگیره. واژه های جدید ، ترکیبای جدید. یا نه اصن روزبه، کلی ترانه سراهای خوب دیگه.. صدا سلیقه ای هستش کاملا درسته ولی ترانه بیشتر از سلیقه به مفهوم مربوط میشه!
ترانه خاص مثل زمستون مهدی یراحی (که کاملا بدیع و تازه بود)، یا قطار محسن چاووشی... ترانه قوی باشه آهنگ قدیمی نمیشه، هنوزم قطار محسن چاووشی معلوم نیست کی میاد و کی میره...
ببینید من انقد از علی اصحابی خوشم میاد که از هر آهنگیش (حتی شب شده!) هم خوشم بیاد، این آلبوم هم جای خود داره، منم از دیره و فانوس و طفلی دل من خوشم میاد، از هفت سین هم که خیلی وقت پیش خوشم اومده. ولی منظورم اینه خیلی بیشتر میتونه فکر کنه رو کاراش! به قول یه دوستمون ترانه فانوس جاداشت بیشتر از اینا باشه! یا مثلا اشکای شبونه بدون تعصب بگید دیگه، دو بیت ترانه داشت که همش تکرار شد.
یه کلام بخام بگم منتظر بودم علی اصحابی تو بخش ترانه یبار هم که شده (بعد از آهنگ منو ببخش) از روزبه بمانی کمک بگیره. واژه های جدید ، ترکیبای جدید. یا نه اصن روزبه، کلی ترانه سراهای خوب دیگه.. صدا سلیقه ای هستش کاملا درسته ولی ترانه بیشتر از سلیقه به مفهوم مربوط میشه!
ترانه خاص مثل زمستون مهدی یراحی (که کاملا بدیع و تازه بود)، یا قطار محسن چاووشی... ترانه قوی باشه آهنگ قدیمی نمیشه، هنوزم قطار محسن چاووشی معلوم نیست کی میاد و کی میره...