من نمیدونم تا وقتی شاعر بزرگ و کهنه کاری مثل مهرزاد امیرخانی هست این آقای روزبه بمانی چطور جرات میشکنه دست به قلم ببره و شعر بگه؟:)
سطح شعرای بمانی اصلا" قابل مقایسه با شعرای امیرخانی نیست چند نمونه:
هوایی رو که تو نفس میکشی دارم راه میرم بغل می کنم
تو با من بمون تا ته این سفر من این ماهو ماه عسل می کنم
یا مثلا":
با من غریبگی نکن با من که درگیر توام
چشماتو از من برندار من مات تصویر توام
این در حالیه که آقای امیرخانی تو شعراش به تعداد زیادی از کلمه ی دل و مشتقاتش استفاده میکنه!:
نگران منی که نگیره ""دلم"" واسه دیدن تو داره میره ""دلم""
""دلم"" دیگه ""دلتنگیاش"" بی شماره هنوزم به جز تو کسی رو نداره
تحمل نداره نباشی ""دلی"" که تو تنها خداشی
نگران منی به قرصه ""دلم"" تو کنار منی نمی ترسه"" دلم""
بغلم کن ازم همه چیم رو بگیر بذار گریه کنم پیش تو ""دل"" سیر
البته اجرای شعرای روزبه بمانی کار ساده ای نیست و هر خواننده ای از پسش برنمیاد خواننده ای مثل مرتضی پاشایی قدرت اجرای شعرای بمانی رو نداره این از مساله ی شعر
با تنظیم معین راهبر که انگار افکت صدا رو از خواننده گرفته بود صدای واقعی مرتضی پاشایی بر همه آشکار شد حتما در برخورد با وکال با تفاوت صدایی که هیچ شباهتی به صدای آهنگای قبلی مرتضی پاشایی داشت شکه شدید! و با خودتون گفتین:این همون آقای پاشاییه که آَهنگ یکی هست رو خوند؟
البته اونقدر افکت در آهنگای قبلی بیداد می کرد که حتی خیلی وقتا واقعا" صدا متفاوت بود شما یک بار آهنگ نفس رو گوش کنید بعد برین یکی هست رو گوش کنید بعد هم برین آهنگ ستایش رو گوش کنین حتما" متوجه میشید که این 3 آهنگ با 3 صدای مختلف خونده شده!!! و از این قبیل مثال ها فراوان است
و کاملا مشخص است که صدا از چه فیلترهایی رد شده
وکال در این آهنگ بسیار ضعیف بود آهنگسازی بشدت تکراری بود تکرارش رو در آهنگ عصر پاییزی دیده بودیم انگار با همون ملودی خونده شده بود برین آهنگ عصر پاییزی رو گوش کنید تا خودتون متوجه بشین
لطفا اینقدر از روی احساس و تعصب نگین که شاهکار بود!!!و الکی تعریف نکنید! یه ملودی ساده این حرفا رو نداره! جوری تعریف میکنید که انگار ملودی Nothing else matter رو شنیدید:)
کارای سالای قبل برنامه ی ماه عسل رو ترجیح میدم ماه عسل فرزین خیلی قشنگتر بود فرزین خواننده ایه که قدرت اجرای شعرای سنگین بمانی رو داره تیتراژ خیال تو محسن یگانه هم که اصلا ماندگار شد
من نمیدونم تا وقتی شاعر بزرگ و کهنه کاری مثل مهرزاد امیرخانی هست این آقای روزبه بمانی چطور جرات میشکنه دست به قلم ببره و شعر بگه؟:)
سطح شعرای بمانی اصلا" قابل مقایسه با شعرای امیرخانی نیست چند نمونه:
هوایی رو که تو نفس میکشی دارم راه میرم بغل می کنم
تو با من بمون تا ته این سفر من این ماهو ماه عسل می کنم
یا مثلا":
با من غریبگی نکن با من که درگیر توام
چشماتو از من برندار من مات تصویر توام
این در حالیه که آقای امیرخانی تو شعراش به تعداد زیادی از کلمه ی دل و مشتقاتش استفاده میکنه!:
نگران منی که نگیره ""دلم"" واسه دیدن تو داره میره ""دلم""
""دلم"" دیگه ""دلتنگیاش"" بی شماره هنوزم به جز تو کسی رو نداره
تحمل نداره نباشی ""دلی"" که تو تنها خداشی
نگران منی به قرصه ""دلم"" تو کنار منی نمی ترسه"" دلم""
بغلم کن ازم همه چیم رو بگیر بذار گریه کنم پیش تو ""دل"" سیر
البته اجرای شعرای روزبه بمانی کار ساده ای نیست و هر خواننده ای از پسش برنمیاد خواننده ای مثل مرتضی پاشایی قدرت اجرای شعرای بمانی رو نداره این از مساله ی شعر
با تنظیم معین راهبر که انگار افکت صدا رو از خواننده گرفته بود صدای واقعی مرتضی پاشایی بر همه آشکار شد حتما در برخورد با وکال با تفاوت صدایی که هیچ شباهتی به صدای آهنگای قبلی مرتضی پاشایی داشت شکه شدید! و با خودتون گفتین:این همون آقای پاشاییه که آَهنگ یکی هست رو خوند؟
البته اونقدر افکت در آهنگای قبلی بیداد می کرد که حتی خیلی وقتا واقعا" صدا متفاوت بود شما یک بار آهنگ نفس رو گوش کنید بعد برین یکی هست رو گوش کنید بعد هم برین آهنگ ستایش رو گوش کنین حتما" متوجه میشید که این 3 آهنگ با 3 صدای مختلف خونده شده!!! و از این قبیل مثال ها فراوان است
و کاملا مشخص است که صدا از چه فیلترهایی رد شده
وکال در این آهنگ بسیار ضعیف بود آهنگسازی بشدت تکراری بود تکرارش رو در آهنگ عصر پاییزی دیده بودیم انگار با همون ملودی خونده شده بود برین آهنگ عصر پاییزی رو گوش کنید تا خودتون متوجه بشین
لطفا اینقدر از روی احساس و تعصب نگین که شاهکار بود!!!و الکی تعریف نکنید! یه ملودی ساده این حرفا رو نداره! جوری تعریف میکنید که انگار ملودی Nothing else matter رو شنیدید:)
کارای سالای قبل برنامه ی ماه عسل رو ترجیح میدم ماه عسل فرزین خیلی قشنگتر بود فرزین خواننده ایه که قدرت اجرای شعرای سنگین بمانی رو داره تیتراژ خیال تو محسن یگانه هم که اصلا ماندگار شد