باید عرض کنم البوم یاد استاد مجموعه ای از بهترین ساخته های استاد تجویدیه
که به بهترین شکل تنظیم و اجرا شده و انصافا دم دادوودی استاد افتخاری بینظیره
اما البوم به دنبال دل سال 84 هم تصنیفهای خوب استاد تجویدی که البته این تصنیفها به زیبایی و ماندگاری تصنیفهای یاد استاد نمیرسه به عقیده من
تنظیم و اجرای این البوم یکی از کارهای خوب استاد افتخاریه که حدود 48 سالشون بود اون زمان
مخصوصا سنگ خارا و دیدی که رسوا شد دلم زمانه ما رفتم که رفتم و..
توصیه میکنم برای مقایسه 2 تصنیف رجوع کنید و همه اجراها رو بشنوید
با قطعیت عرض میکنم اجراس استاد افتخاری بینظیره
احساسشون حرف نداره واقعا انگار تجسم میکنید شعر و اهنگو
مخصوصا جایی که با بغض میگن
وای به دردی که درمان ندارد
فتادم به راهی که پایان ندارد
کلمه وای اشک ادمو در میاره
اقای قربانی هم خوبن ولی..
بهتره بحث مقایسه ایشون با استاد افتخاری تموم بشه
توی سایت خودشون هم بیشتر اعضای سایتشون این مسئله رو منصفانه تایید کردن
باید عرض کنم البوم یاد استاد مجموعه ای از بهترین ساخته های استاد تجویدیه
که به بهترین شکل تنظیم و اجرا شده و انصافا دم دادوودی استاد افتخاری بینظیره
اما البوم به دنبال دل سال 84 هم تصنیفهای خوب استاد تجویدی که البته این تصنیفها به زیبایی و ماندگاری تصنیفهای یاد استاد نمیرسه به عقیده من
تنظیم و اجرای این البوم یکی از کارهای خوب استاد افتخاریه که حدود 48 سالشون بود اون زمان
مخصوصا سنگ خارا و دیدی که رسوا شد دلم زمانه ما رفتم که رفتم و..
توصیه میکنم برای مقایسه 2 تصنیف رجوع کنید و همه اجراها رو بشنوید
با قطعیت عرض میکنم اجراس استاد افتخاری بینظیره
احساسشون حرف نداره واقعا انگار تجسم میکنید شعر و اهنگو
مخصوصا جایی که با بغض میگن
وای به دردی که درمان ندارد
فتادم به راهی که پایان ندارد
کلمه وای اشک ادمو در میاره
اقای قربانی هم خوبن ولی..
بهتره بحث مقایسه ایشون با استاد افتخاری تموم بشه
توی سایت خودشون هم بیشتر اعضای سایتشون این مسئله رو منصفانه تایید کردن