نمیدونم 4 سال از اخرین کار بنیامین عزیز میگزره اما هیچ تغییری در کلیت کار مشاهده نشده شعر در بعضی جاها بی محتوا میشه و سعی میکنه فقط دنباله رو قافیه باشه مثلا تراک 4 منو یاد (بحر طویل) میندازه.از نیما وارسته هم به عنوان یک موزیسن که تسلط بر چند ساز مختلف داره انتظار بیشتر میره در تنظیم کار رو از یک نواختی در بیاره و چون کلیه تنظیمات از یک فرد بوده تکرار بیشتر محسوس میشه و نکته دیگه پایان بعضی از ترک هاست که به نوعی شنونده رو جا میزاره و فرد رو به بیرون از محیط پرتاب میکنه مثلا در تراک (عشق داغ من) یا (دوباره چشمات) به قول دوستان موزیسین کادانس خوبی نداشت ولی این طور حس میکنم که اگه این البوم در یک زمان بهتر به بازار عرضه میشد باز خورد بهتری داشت و یک سری حواشی هم دور میموند در کل البومی برای بنیامین نبود و متوسط بود و چون هنوز امتیاز تراک ها رو سایت قرار نگرفته با عرض شرمندگی از همه ی هواداران این البوم, رتبه ی فعلی البوم در جایگاه مناسبی نیست و جایگاه 4 برازنده این البوم هستش!! و این به این معنی نیست که این البوم بد یا ضعیف باشه اما دیگر هنرمندان زحمات بیشتری کشیدن.
نمیدونم 4 سال از اخرین کار بنیامین عزیز میگزره اما هیچ تغییری در کلیت کار مشاهده نشده شعر در بعضی جاها بی محتوا میشه و سعی میکنه فقط دنباله رو قافیه باشه مثلا تراک 4 منو یاد (بحر طویل) میندازه.از نیما وارسته هم به عنوان یک موزیسن که تسلط بر چند ساز مختلف داره انتظار بیشتر میره در تنظیم کار رو از یک نواختی در بیاره و چون کلیه تنظیمات از یک فرد بوده تکرار بیشتر محسوس میشه و نکته دیگه پایان بعضی از ترک هاست که به نوعی شنونده رو جا میزاره و فرد رو به بیرون از محیط پرتاب میکنه مثلا در تراک (عشق داغ من) یا (دوباره چشمات) به قول دوستان موزیسین کادانس خوبی نداشت ولی این طور حس میکنم که اگه این البوم در یک زمان بهتر به بازار عرضه میشد باز خورد بهتری داشت و یک سری حواشی هم دور میموند در کل البومی برای بنیامین نبود و متوسط بود و چون هنوز امتیاز تراک ها رو سایت قرار نگرفته با عرض شرمندگی از همه ی هواداران این البوم, رتبه ی فعلی البوم در جایگاه مناسبی نیست و جایگاه 4 برازنده این البوم هستش!! و این به این معنی نیست که این البوم بد یا ضعیف باشه اما دیگر هنرمندان زحمات بیشتری کشیدن.