جواب علی یوسفی :
داداشم واسه انتقاد یک بار هم بگی کافیه میدونم این آهنگ به دلت نشسته دوست داری بیشتر این مدلی بخونه
حالا من جواب بعضی از چراهاتو میدونم حالا اونا رو بخون
1-جنس صدای مجید خراطها با سازهای بیس شنیدنی میشه مثل مسافر با ساز عود یا همین آهنگ با گیتار بیس و یا با ساز ویولن و باقلما
اما در مورد آهنگ قانون احساس نه اشتباه میکنی چون اوج بخاطر تغییر ریتم
2-در مورد آهنگ 24 ماه و نوع خوندش -این آهنگ کلکسیونی از آواها و لهجه ها و لحن های ایران باستانه (خجندی که توی مصاحبه گفته)
وقتی هم تو هر سبکی بخونی بایستی تو اون چارچوبش قرار بگیری خب اون سبک همون مدل خوندن رو می طلبه -مثل سبک جاز
صدای مجید خراطها محدود نیست اتفاقا قدرت صداشم خوبه ولی گذر زمانه که باعث پخته تر شدن صدا میشه مثلا آهنگ لحظه آخر-بی وفا که تو کنسرت 14 تیر اریکه خوند رو گوش کن بعدش برو همین آهنگ ها رو که سال 84-86خونده شده رو گوش بده و با هم مقایسه اشون کن متوجه تغییرها میشی
جواب علی یوسفی :
داداشم واسه انتقاد یک بار هم بگی کافیه میدونم این آهنگ به دلت نشسته دوست داری بیشتر این مدلی بخونه
حالا من جواب بعضی از چراهاتو میدونم حالا اونا رو بخون
1-جنس صدای مجید خراطها با سازهای بیس شنیدنی میشه مثل مسافر با ساز عود یا همین آهنگ با گیتار بیس و یا با ساز ویولن و باقلما
اما در مورد آهنگ قانون احساس نه اشتباه میکنی چون اوج بخاطر تغییر ریتم
2-در مورد آهنگ 24 ماه و نوع خوندش -این آهنگ کلکسیونی از آواها و لهجه ها و لحن های ایران باستانه (خجندی که توی مصاحبه گفته)
وقتی هم تو هر سبکی بخونی بایستی تو اون چارچوبش قرار بگیری خب اون سبک همون مدل خوندن رو می طلبه -مثل سبک جاز
صدای مجید خراطها محدود نیست اتفاقا قدرت صداشم خوبه ولی گذر زمانه که باعث پخته تر شدن صدا میشه مثلا آهنگ لحظه آخر-بی وفا که تو کنسرت 14 تیر اریکه خوند رو گوش کن بعدش برو همین آهنگ ها رو که سال 84-86خونده شده رو گوش بده و با هم مقایسه اشون کن متوجه تغییرها میشی