سلام
از دوران نوجواني با كارهاي آقاي افتخاري آشنا شدم و خيلي زود انس پيدا كردم. كارهايي سطح بالا و زيبا. چه در شعر و چه در موسيقي و اجرا. اما از وقتي كه ايشون رفتند به سمت تلفيق با عناصر پاپ انصافا سطح كارها افت پيدا كرد. به طوري كه حتي در بازگشت به سبك كارهاي گذشته هم توفيقي حاصل نشد و اثر مخرب اين رفت و برگشت همچنان مشهود بود. شما مقايسه اي داشته باشيد بين آثاري نظير يارا يارا ، قبله گاه ، زيباترين ، نيلوفرانه و غيره با كاري نازل مثل ني و ناي چوپون كه نه در شعر و نه در هيچ جزء ديگه در شان خواننده ي آثار فاخر مذكور نيست. اميدوارم نوگرايي و نوطلبي ايشون همچنان مسير نزول رو دنبال نكنه. به هر حال هر كسي را بهر كاري ساختند. من خودم بيشتر از اونكه موسيقي سنتي گوش بدم علاقمند پاپ هستم اما چيزي كه تو اين سالها از ايشون شنيدم نه پاپ طلبي منو ارضا كرده نه گوش سنتي پسند منو...
سلام
از دوران نوجواني با كارهاي آقاي افتخاري آشنا شدم و خيلي زود انس پيدا كردم. كارهايي سطح بالا و زيبا. چه در شعر و چه در موسيقي و اجرا. اما از وقتي كه ايشون رفتند به سمت تلفيق با عناصر پاپ انصافا سطح كارها افت پيدا كرد. به طوري كه حتي در بازگشت به سبك كارهاي گذشته هم توفيقي حاصل نشد و اثر مخرب اين رفت و برگشت همچنان مشهود بود. شما مقايسه اي داشته باشيد بين آثاري نظير يارا يارا ، قبله گاه ، زيباترين ، نيلوفرانه و غيره با كاري نازل مثل ني و ناي چوپون كه نه در شعر و نه در هيچ جزء ديگه در شان خواننده ي آثار فاخر مذكور نيست. اميدوارم نوگرايي و نوطلبي ايشون همچنان مسير نزول رو دنبال نكنه. به هر حال هر كسي را بهر كاري ساختند. من خودم بيشتر از اونكه موسيقي سنتي گوش بدم علاقمند پاپ هستم اما چيزي كه تو اين سالها از ايشون شنيدم نه پاپ طلبي منو ارضا كرده نه گوش سنتي پسند منو...