برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:00

با سلام
و درود به شهدای اسلام و مسلمین

جناب یزدانی معلوم نیست شما از کدام آبشخور تامین میشین که اینقدر با قطعیت دارید در باره بزرگان موسیقی ایران نظر میدهید. جای بسی تاسف است که شما از خواننده ای حمایت میکنید که قساوت و دشمنیش را با نظام بارها علنا و عملا اثبات کرده است. شما حق ندرید از تریبون های وابسته به این نظام مقدس از هنر!!! افراد معلوم االحال صحبت کنید. این رو در مغرتون فرو کنین.
یکی از ارکان و معیارهای هنر متعالی اخلاق و سکنات و رفتار هنرمندان است. آقای شجریان هیچ کدام را ندارند. ایشان متاسفانه با بودجه بیت المال بارها در کنرستهای بین المللی شرکت نمودند ولی هر بار بر علیه نظام حرف زدند و جبهه گیری کردند. ایشان با معرفی وزارت محترم ارشاد اسلامی به مبادی موسیقی و نهادهای بین المللی به عنوان چهره هنری برای اخذ و دریافت جوایز معرفی شدند اما بلافاصله به نظام خیانت کردند و بر علیه آن مجددا جبهه گیری نمودند.
هنری که با این اخلاقها و رفتارها توام باشد به درد خودش میخورد و بس و مردم خسته شده اند از بس یک روز این طرفی بوده اند روز دیگر آن طرفی!! بنابراین این هنر هنری حقیر و بی ارزش است چرا که ایشان ثبات ندارند و به مصداق نان خوردن و نمکدان شکستن پول بیت المال را میلیونها بردند و بعد بر علیه نظام سخن گفتند. ایشان کلی پول برای بم از مردم جمع کردند و معلوم نشد با این رقم هنگفت چکار کردند.
از شما که هیچ اطلاعی از وضعیت کنونی کشور مقدس ما ندارید میخواهم دیگر در این باره حرفی نزنید و از یک خواننده غیراخلاقی و غیر هنری دفاع بیجا نکنید.
من در تایید فرمایش بعضی دوستان عرض می کنم اگر این امکانات در اختیار آقایانی چون ایرج و گلپایگانی گذاشته میشد جایزه ای در حد اسکار را هم برده بودند !! اما لااقل قدرنشناسی نمیکردند و نکردند. هرچند هنر اینان نیز به مراتب بالاتر از امثال شجریان است.

والسلام علی من التبع الهدی

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
5 + 8 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما