برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:58

پس مصاحبه خواننده ای که دوست نداری هم گوش میدی؟؟؟

http://www.asriran.com/fa/news/102847/%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B5%D8%A7%D8...

ببین دوسته من رضاصادقی گلایه کرده کی گفته پر نشده . برو ببین بلیط آلمان کی تمام شده . مالزی رو که روی بیشتر خبرگزاریها اومد که پر شده . سالن دبی هم که دیگه نگم بهتره .
نکنه برج میلا و هم تکذیب می کنی که در عرض 7 ساعت بلیط 2 شب یعنی 4 سانس خریداری شد !! که مجبور شدن 1 روز هم تمدید کنن که باز هم روز از نو روزی از نو . حداقل ما هوادارای رضاصادقی و خواننده های دیگر حسرت کنسرت روی دلمون نمی مونه .

در ضمن دوسته من تو که کنسرت پر میشه اگه بذاری یه تماسی با خواننده ی مورد علاقت بگیر بگو توی این روزها هم میشه لب خونی کرد و صدا رو زنده اجرا نکرد .

رضاصادقی از اول روی پای خودش بود . اما خوانندت به کمک محسن یگانه اومد بالا البته اون بالایی که تو فکر می کنی . شما ها عادت دارید دل به اینترنت ببندید چون طاقت حقیقت و ندارید .

خیلی جالبه ور میدارید قسمتهایی از مصاحبه هایی که دوست دارید و میذارید یکی از دوستات ورداشته بود 3 ثانیه از صحبت های خوانند ه ی اونور آبی که خوانند ت از روی تقلید صداش به اینجا رسیده رو گذاشته بعد کاملش و که بشنوی میبینی 180 درجه منظور فرق داره ..

ولی خیلی بده که خوانندت حتی حاضر نشه یه فایل تصویری از خودش رو برای هواداراش بذاره و کاری کنه که کنسرت برای شماها آرزو بشه آرزو .....

راستی رضاصادقی یه هنرمنده و خوانندس نه فقط یه خواننده چرا ؟ چون علاوه بر نویسندگی رضاصادقی شعر میگه آهنگ میسازه تنظیم می کنه . اما خوانندت پول میده شعر میخره . همینجا رضاصادقی و امثال رضاصادقی مثل محسن یگانه بابک جهانبخش که شعر میگن یه قدم از بقیه جلوترن چون حرفشون از دل میاد و به دل میشینه . البته خوانندت دست به ابتکار جدید زده از شاعر های قرن های پیش آهنگ می خونه ( اینجوری هزینه ای هم نداره )

هی میگی سنتوری میدونی باعث پخش نشدن عمومی اون فیلم چی بود که ؟؟؟؟؟ باز خدارو شکر سکوی پرتاپ بعضیا شد . رضاصادقی حرف خیلی جالبی زد گفت بعضیا تا مثلا به جایی میرسن جواب سلام باباشونم نمیدن این یعنی غرور .

در آخر : ما به مشکی دلخوشیم دورنگی هارو بی خیال

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
4 + 0 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما