برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:57

اقا افشین ( البته اگه اسم واقعیت باشه ) نظر از روی حسادت نده که دو سه خط اول نظرت بخونه هر کی میخنده
بحث تقلید اونم محسن چاوشی بحثی خنده داره دیگه هیچ حرفی نمیتونستی بزنی و ایرادی بگیری رفتی پی بحثی که اگرم گفته میشد تک و تو 7-8 سال پیش گفته میشد و 4-5 ساله دیگه اصلا کسی این حرفو بزنه بهش میخندن تو هم معلومه که بدجور سوختی از موفقیت بی چون و چرای محسن چاوشی دیگه موندی چی بگی اومدی بحث 8 سال پیش راه انداختی البته حق بهت میدم منم طرفدار یه خواننده دیگه بودم میدیدم خواننده ای هست مثه چاوشی که همه عناوین و رکورد ها رو درو کرده و مجلات و روزنامه های مختلف میان همچین تمجید هایی از خودشو طرفداراش میکنن :
سونامی

با اختلاف زیادی محسن چاووشی پرطرفدارترین خواننده موسیقی پاپ ایرانی است. رسما طرفدارانش صف می کشند تا آلبوم بعدی چاووشی بیرون بیاید و هر جا که نامی از چاووشی آمده باشد چنان مشتاقانه کار او را دنبال می کنند که من اگر جای چاووشی بودم حداقل سالی دو آلبوم بیرون می دادم! همین ماجرا هم باعث شده است تا زمانی که هر آلبومی از چاووشی منتشر می شود، سونامی باشد که بازار موسیقی ایران را تکان می دهد.

«حریص» هم از این قاعده مستثنی نبود. در هیاهوی بسیار به بازار آمد و مثل همیشه خوب فروخت. آمار غیر رسمی رکورد زنی «حریص» را در بیست روز اول فروشش بیش از پنج میلیون نسخه اعلام کردند که خب این یعنی موفقیت بی چون و چرای یک آلبوم.

در نظرسنجی های مختلفی که بیشتر در فضای مجازی انجام شد «حریص» با اختلاف از دیگر آلبوم ها جلوتر بود. البته پیش از این هم در مطلبی نوشته بودم که کافی است نام محسن چاووشی در یک نظرسنجی آورده شود تا مطمئن باشید که او برنده بازی است. عمرا طرفداران چاووشی اجازه ندهند که هیچ خواننده ای نزدیک محبوبیت او شود.
و خواننده مورد علاقه خودم جایی نداشت و اسمی ازش زیاد نمیبردن با وجود یکی مثه چاوشی منم حسادت میکردم و به هر روشی توسل میکردم که ذره ای بخوام خرابش کنم که البته به جایی هم نمیشه رسید اگه قرار بود با این حرفای بی ارزش که هر کس با اسامی مختلف ده بار میگه بخواد کسی رو خراب کرد که الان خیلی از محبوب ها اسمی دیگه ازشون نبود به قول محسن عزیز :
محسن چاوشی : "مردم خودشان بهترین قاضی هستند و یک متن که به اصطلاح نقد نام می گیرد قدرت این را ندارد که روی حس مردم خط بکشد
کسی که میاد بحثی رو میگه که ماله 7-8 سال پیشه معلومه از عقده و حسادت بیش از حدشه
خود اقای محمدرضا شجریان در مصاحبه تصویریش گفته بود :
تقلید کردن در زمان هنرجویی شرط اولیه یادگیری است . خود من هم در اوایل تقلید میکردم از خواننده هایی . همه باید در اول مسیر تقلید کنند از کسایی ولی بعدش باید مسیر مستقل خودشون رو پیدا کنند
افشین این دفعه خواستی عیبی هم بگیری یه چیزی بگو بگنجه و خنده دار نباشه این حرفا رو چند سال پیش هم مسخره میکردن و میخندیدن بهش چه برسه حالا البته بازم حق میدم بهت هیچ عیب و ایرادی نمیشه از چاوشی بزرگ گرفت مجبوری بزنی جاده خاکی و حرفایی بزنی که خودم تو دلت بهش بخندی
ما طرفدارای بی شمار محسن چاوشی دیوونشیم و تا ابد هم عاشق و دیوانه وار دوسش داریم پس به خودت زحمت نده

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 3 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما