برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:57

به گزارش خبرنگار تیتر آنلاین، همراه با پخش خبری مبنی بر خروج همیشگی محسن چاووشی خواننده ی محبوب پاپ ایران از کشور در دنیای مجازی درصدد آن شدیم تا با خود آقای چاووشی در این زمینه گفتگو کنیم.
وی پس از شنیدن این خبر از خبرنگار ما ضمن اظهار تعجب از خبر درج شده در وبسایتها، خبر فوق را کذب خوانده و گفت: بعد از چندین ماه کار و تلاش طولانی و بی وقفه بر روی آلبوم حریص و 13 ، وقت آن رسیده بود که مدتی از هیاهوی موسیقی خارج شده و به ذهنم آرامش دهم؛ برای همین در تعطیلات عید نوروز به مسافرتی چند روزه به خارج از کشور میروم تا به ذهن خود سر و سامانی داده باشم.
محسن چاووشی ضمن تشکر از هواداران خود درباره ی استقبال بی سابقه از آلبوم حریص خاطر نشان کرد: همیشه هواداران عزیز بدنبال موسیقی به سبک خود چاووشی بودند، امیدوارم توانسته باشم با این آلبوم انتظارات دوستان گلم را برآورده ساخته باشم.
ضمن تبریک سال نو به آقای چاووشی خاطر نشان میکنیم که سورپرایز بزرگ محسن چاووشی در سال 90 در راه است. کنسرت بزرگی در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی در تیر ماه سال 1390 میتواند بمب خبری بزرگی برای هواداران خواننده ی حریص محسوب شود.
------------------
البوم حریص محسن چاوشی پرفروشترین البوم سال 89 لقب گرفت
طبق آخرین اطلاعات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آلبوم " حریــــص " با صدای محسن چاوشی با رکورد خیره کننده و کم نظیر ، مقام اول را در فروش کسب کرد .طبق آمار دقیق فروش این آلبوم نه تنها در سال 1389 ، بلکه در دهه 80 بی نظیر بوده است . تا قبل از انتشار آلبوم حریص هیچ آلبومی در سال 89 فروش بیش از 400 هزار نسخه نداشته است ! گفتنیست این برای سومین سال پیاپی است که آلبومی از محسن چاوشی پرفروشترین البوم سال میشود

-------------
محسن چاووشی چه کسانی را جا گذاشت؟
خواننده موسیقی پاپ در پنجمین روز نظرسنجی انتخاب چهره‌های سال موسیقی همچنان در صدر قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین، این در حالی است شهرام ناظری، حسین علیزاده و کیهان کلهر در این نظر خواهی از محسن چاووشی عقب افتاده​اند.

محسن چاوشی تاکنون با کسب 57.7 درصد آرا در صدر فهرست چهره​​های سال موسیقی قرار گرفته است. شهرام ناظری با کسب 27.7 درصد آرا، حسین علیزاده با کسب 8.9 درصد و کیهان کلهر با کسب 5.8 درصد آرا به ترتیب در رده​های بعدی قرار دارند.

روز گذشته این خواننده 56.7 درصد آرا را به خود اختصاص داده بود. تا کنون پنج هزار 637 نفر در نظر سنجی انتخاب چهره سال موسیقی شرکت کرده‌اند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
6 + 11 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما