برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:56

نمی دونم چرا تاییدش نکردید اما بازم می فرستمش تا شاید این بار بزاریدش ... ممنونم ازتون.

گفته ی جناب پروفسور مهران رو بخوانید :

ولی من و امثال من نمیزاریم کسانی مثل چاووشی و یگانه بدون هیچ زحمتی به جایگاهی که انصافا حقشون نیست ، برسن !

واقعا این جمله کبنه وصف نا شدنی رو نشون میده که معلوم نیست از کجا اومده...با این جملت تمام حرفات و تمام انتقادای تندت رو پس گرفتی و یه جورایی زدی زیرشون و نشون دادی که غیر واقعین و انتقاداتت فقط برای خراب کردن چاوشی هست و بس. چون می خوای به هر ترتیبی که شده جلوی موفقیت چاوشی رو بگیری حتی اگه چاوشی بهترین کارارو بیرون بده بازم همین کارارو می کنی و مفهوم و منظوره جمله بالای پروفسور مهران همینه و همین مفهوم ازش برداشت می شه...واقعا به خاطر این بینشت متاسفم ... خدا از سر گناهات نگذره ... خیلی دوست دارم بدونم خدا با امثال تو چه کار می کنه...بحث چاوشی که جداست و همینجور که معلومه محبوب ترینه اما یگانه هم از محبوبترینهاست ... اخه تو کی باشی و مگه کی هستی که بخوای نزاری یا بزاری که این دو به جایی برسن یا نرسن؟؟؟؟؟؟چرا حرفای خنده دار می زنی؟؟؟؟؟؟خدا خودش دلش بخواد می بره به عرش بعدشم بخواد می یاره به فرش ...تو کی باشی بچه جون؟؟؟؟؟؟؟؟

کاملن یقین دارم که امیر همون مهران مسه خودمونه ... اخه کدوم ادم عاقلی می یاد با تو ادم فریب کار هم صدا شه؟؟؟!!!می یاد اینجا با اسم امیر نظر می ده و بعد فوری خودش با اسم مهران می یاد میگه مگه من نگفتم اینجا نظر نده بیا تو سایت من نظر بده ؟اره راست می گی پروفسور مهران !!!تو رو خدا برو تو سایت خودت با هر اسمی که دوست داشتی نظر بده و نزار تا چاوشی به جایی برسه!!!!!!!!!!!هه هه خنده.... بعد خودتم به خودت جوابهای گوهربارت رو بده و بعد بیا بگو که:

وبلاگی که با انتشار کم تر از 10 پست ، نزدیک به 200 کامنت را پاسخ دادم...هه هه هه.

در اخرم می خوام اظهار تاسف کنم برای خودم که به جای خوندن درسهایم وقتم رو علکی سوزوندم و از بین بردم و اومدم جواب تو رو که حتی ازش این رو نداری که به اسمت نگاه کنیم رو دادم ... از خدا بترس...محمد از کرمان.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
8 + 11 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما