برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:56

مسئولین محترم و دوست داشتنیه سایت من بار ها این نظر رو گذاشتم ولی تایید نکردین.اخه چرا؟ میشه حداقل بگین کجاش ایراد داشت؟میشه اگه هر جایی رو که صلاح دونستین رو حذف کنین؟ به خدا سانسور های بی مورد در شان این سایت نیست.
دوسته عزیزم مهران من برای خودم متاسفم که این همه وقت برات گذاشتم. اقا یا خانم مهران یا ماس یا هرچی که اسمته ، مردم نفهم نیستن.همه ی عالم میدونن که امکان نداره ای پی دو نفر با هم یکی باشه اونم از بین این همه ادم ای پی تو با ماس!!!به جای این بهونه ها و ماست مالی ها بهتره که عذر خواهی کنی. بچه ها دروغ های این اقا یا خانم رو یادتون هست؟ با اسمه ماس گفت که مجبوره که بره سفره خارج از کشور در همون زمان در اوج خدا نترسی با اسمه مهران نظر می داد! با اسمه مهران میگفت که به علت مشغله کاری فقط جمعه ها میتونه نظر بده! اسم الله رو قسمه دروغ کرد.
واقعا معلوم شد درسته که میگن ماه همیشه پشته ابر پنهون نمیشه. خوشحالم که قسمته تو این بود که به این شکل پرده از کاره... تو برداشته بشه.
خدا رو شکر میکنم. پرونده ی تو و دروغ هات و تهمتات و تخریبات دیگه برای ما بسته شد و به چه شکلی هم بسته شد.خوشحالم .
از مسئولای سایت تقاضا دارم که در مورد این عدم تایید هاتون کمی تجدید نظر کنید.فکر کنم شما هم باید مخالف تقلب و ای پی سازی توی سایتتون باشین.پس لطفا این نظر رو بر خلاف نظرای قبلیم تایید کنید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
4 + 1 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما