برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:56

((افرادی نادان در جهل مرکب فرو رفته اند و به یکی از پر حاشیه ترین خواننده ها که اتفاقا عمر قبول شدنش در بین مردم و جواز خواندنش به انگشتان یک دست هم نمی رسد تعصب دارند .)).این حرفت به قدری مضحک و مزخرف بود که واقعا از ادمی به غیر از تو بر نمیاد.دقیقا یاد اون جوانی افتادم که میره برای استخدام ولی هرجا که میره میگن باید سابقه کار داشته باشی و نمیفهمن که بالاخره سابقه ی کار هم باید از یه جایی شروع بشه.ضمنا محسن چاوشی 7سال است که بین مردم مقبول شده شما چشات نمیبینه چون کسی که اجیرت کرده بهت اجازه ی دیدن نمیده.البته جای نگرانی نیست چون شما به یه چشم به هم زدن میتونی به عنوان یکی از عشاق چاوشی خودت رو در بیاری.همونطوری که اقای مس توی البوم سلام اقا عاشق چاوشی بود اما یک هفته بعدش نظراتش 180 درجه عوض شد!
باز هم که دروغ؟شما فقط جمعه ها میتونی توی این سایت بیای؟دوستان برید نظرات و تاریخ نظراتی که به اسم مهران ثبت شده رو ببینید!اینم مثله همون سفر کاری خارج از کشوره دیگه؟!
مهران شخصیتی با کوله باری از دروغ و نیرنگ رو در درون خودش داره.این ادم کم کم داره ماهیت واقعی خودش رو نشون میده.همه دیدیم که بار ها ازش در مورده توهینی که به چاوشی کرد توضیح خواستم بلکه شاید از حرفه خودش پشیمون بشه.شاید از قسم دروغی که خورده پشیمون بشه.بار ها در مورد موسیقی غنا توضیح خواستم ولی جواب نداد.بار ها خواستم بگم که ب.ب اثارش غناست یا چاوشی ولی جواب نداد.خدا را شاهد گرفت اما به دروغ. قسم خورد اما به دروغ.تهمت زد اما به دروغ.بیشتر کنجکاو شدم و به وبلاگ مزخرفش رفتم.در اونجا گستاخی را به انتهای خودش رسوند و محسن چاوشی را به داشتن رابطه ی پنهانی با یک دختر و رسوایی متهم کرد.به راستی چه کسی نزد خدا منفوره؟ ما یا شما که چیزی جز دروغ نداری؟ ما یا شما که اجیر شده ای؟ ما یا شما که سرتا پایت تخریب و تحقیره؟شما ناجیه موسیقی نیستی عزیزم.شما خائنی.شما به این موسیقی خیانت میکنی.من متاسفم که این رو باید بگم که بعید میدونم شما مسلمان باشی یا اگه هم هستی از اون افراد ملحد هستی.موسیقی و وضو؟ خجالت بکش.شرم بر تو. این کجا و ان کجا؟ من هر روزه زندگیم با موسیقی همراهه و واقعا از درون با موسیقی اروم میشم اما هیچ ارتباطی با وضو نداره.تو دنباله سیاه بازی هستی عزیزم.تو فقط دروغ میگی.
اگر دین نداری حداقل ازاده باش.حداقل اخلاق داشته باش.حداقل دنبال تهمت و افترا نباش.مطمئن باش کسی نزد خدا منفوره که با ابروی مومن بازی میکنه((خالتور.معتاد.بی هویت.رابطه با دختر و ...)).به خدا جوابی نداری بدی. رو سیاه دو عالم باشم اگه دروغ بگم.تو هیچی نیستی.از خدا بترس.ازت نمیگذریم خدا هم ازت نمیگذره.از خدا بترس که :و الله خیر الماکرین

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
13 + 7 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما