برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:56

دوباره این ماست پیداش شد. (ببینید چرا مهران دوباره شد ماست؟کم که نیاورد؟!مگه نه؟!).تو خجالت نمیکشی در مورد ای پی حرف میزنی؟اخه یه ادم چقدر میتونه ... باشه.هم من و هم تمام کسانی که تو بهشون شک داری بار ها قسم خوردیم.تو چرا هر دفعه از قسم خوردن فرار میکنی؟ ایها الناس برید نظرای قبلی رو بخونید.یه بار مجبور شد بره به سفره کاری! یه بار بحث رو عوض کرد.یه بار این قسمته نظر رو ندید که جواب بده و ... !پسرک کسی درکش پایینه که ای پی سازی میکنه.کسی درکش پایینه که به جای این که از اهنگ های خواننده ی محبوبش لذت ببره ، میره توی سایت ها دیگرون رو تخریب میکنه.کسی درکش پایینه و مریضه که خودش رو ناجی موسیقی میدونه.بازم بگم؟کجان طرفدارایی که میگی پیدا کردی؟! پسرک همین اهنگ رئیس خوشگلا و بازار خرمشهر شرف داره به (( ای تو، اهای تو،با توام اهای تو! تو چرا با من راه نمیای اهای تو! ای کجای دنیای ،ای می ترسم من جرات ندارم ...)).اینو بدون که شماها اینقدر با اشعاره استادتون باید خجالت بکشین که سرتون رو بندازین پایین و مثله دفعه ی قبل بری سفر کاری خارج از کشور.کوچووولو.
کاوه هم اومد اینجا نظرش رو گفت.اول من تبریک میگم به شرفش که البوم رو اصل خرید.حالا هم که خوشش نیومده خودش با انسانیت میگه که من دیگه نمیخرم.این حقه هر ادمیه که چیزی رو که دوست داره میخره چیزیم که دوست نداره نمیخره.به خدا اگه میشد ببینمش 10 برابره این 1500 تومان رو بهش میدادم تا هم این که ایشون دیگه بابت این پول ناراحت نباشه هم این که البوم دست کسی که نمیتونه درکش کنه و ازش لذت میبره نباشه.
و اما پسره خوب نگفتی که چه طور توی البوم سلام اقا صدای محسن رو تک میدونستی اما ظرفه یه مدت کوتاه نظرت 180 درجه عوض شد؟نظرت تو اون صفحه هست نمیتونی منکرش بشی.خوشبختانه فقط خودتم هستی که از اسمه ماست استفاده میکنی.اینا همون چیزاییه که به همه ثابت میکنی که تو از خودت اختیاری نداری و اجیر شده ای و اومدی اینجا فقط برای تخریب و دعوا انداختن بینه طرفدارای خواننده ها.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 0 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما